2x Asus 5770quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:52 schreef Doodloper het volgende:
[..]dat zou helemaal super zijn
Ik zit nu aan de 0,01 BTC, dus nog ff geduld.
Hoeveel haal jij er binnen per dag?
[..]
netjes!
wat voor videokaarten heb je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:18 schreef PiRANiA het volgende:
Waarschijnlijk van ATI AMD dan. Puur om nVidia te stangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja als ie toch aan staat is het mooi meegenomen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
2x Asus 5770
1x MSI 5770
Ieder goed voor net iets meer dan 200Mhash/s = 600Mhash/s
Ik wil nog proberen om die 3e via een PCIe extender cable op m'n P5K te krijgen zodat alle 3 kaarten in 1 PC passen, scheelt weer 65 Watt stroom voor die extra PC waar die MSI nu in zit.
Computers zijn m'n werk en hobby dus dat scheelt wel
Nooit gedacht dat ik ooit nog eens geld zou verdienen door m'n PC aan te laten staan... Het voelt ook heel onnatuurlijk... Toen ik Seti@home draaide zag ik de stroommeter draaien en ging er alleen geld uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou best kunnen
volgens mij zijn er wereldwijd al aardig wat videokaarten verkocht danzij bitcoin
We zullen zien, zei de blinde.
LOL dan zijn ze daar wel goed in geslaagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(understatement)
Dat is grofweg 665 dollar.quote:Voorlopig heb ik ~35 gratis bitcoins.
Dat doet niets hier, maargoed, fan staat ingesteld zodat mn videokaart zeker niet te heet wordt (lees minder heet als in games) dus dat zit wel goed.quote:- laat je miner gewoon draaien, dan zie je het resultaat terwijl je settings aanpast
- eerst die CFG aanpassen, zoals hierboven vermeld
- als je Afterburner start, schuif je de geheugensnelheid helemaal naar links (600Mhz) en klik apply.
- sluit Afterburner af en start het weer op na 10 seconden
- schuif nu geheugen naar 300Mhz en weer op apply.
- zie hoe je Mhash omhoog gaat
Hopelijk heb je ze nog niet verkocht want ze staan nu op ruim 27 Dollarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:48 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Waar kun je die bitcoins eigenlijk verkopen? Ze zijn dus ongeveer 18$ waard, maar ik wil harde euro's (centen) op m'n rekening (of op paypal, ik heb ergens nog een verlaten accountje), hoe kan ik dat het beste doen?
Ik dacht gisteravond nog, laat ik er een stuk of 10 kopenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:40 schreef vosss het volgende:
Hij staat nu op 24, eerder vandaag nog op 18
Begrijp ik het goed en kan ik ook gewoon voor een X bedrag op mtgox bitcoins kopen en die later simpelweg weer verkopen met dikke winst (of verlies)?
Beetje hetzelfde als op een beurs toch?
Nee, het is de bedoeling dat je met bitcoins dingen gaat kopen en het als geld gaat gebruikenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:40 schreef vosss het volgende:
Hij staat nu op 24, eerder vandaag nog op 18
Begrijp ik het goed en kan ik ook gewoon voor een X bedrag op mtgox bitcoins kopen en die later simpelweg weer verkopen met dikke winst (of verlies)?
Beetje hetzelfde als op een beurs toch?
Ik maak ze voorlopig alleen maarquote:Op woensdag 8 juni 2011 07:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, het is de bedoeling dat je met bitcoins dingen gaat kopen en het als geld gaat gebruiken
Dat is een zoooo achterhaald concept!quote:Op woensdag 8 juni 2011 07:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, het is de bedoeling dat je met bitcoins dingen gaat kopen en het als geld gaat gebruiken
Maar het kan wel gewoon toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 07:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Account bij Mt.Gox is dan voldoende.quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:04 schreef robski05 het volgende:
[..]
Maar het kan wel gewoon toch?Ik had een vraagje, ik heb dus een bepaald bedrag op MtGox staan en omgezet in Bitcoins, maar ik zie regelmatig een wallet.dat voorbijkomen. Moet ik dat ook regelen om iets te kunnen (ik hoef niet te minen) of is een online account bij MtGox genoeg?
Heb er alleen nog maar geld staan omdat ik een kooporder had staan op 18,5 Bitcoin... Dat is niet echt gelukt ::')quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:04 schreef robski05 het volgende:
[..]
Maar het kan wel gewoon toch?Ik had een vraagje, ik heb dus een bepaald bedrag op MtGox staan en omgezet in Bitcoins, maar ik zie regelmatig een wallet.dat voorbijkomen. Moet ik dat ook regelen om iets te kunnen (ik hoef niet te minen) of is een online account bij MtGox genoeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |