dat is mooi kut ..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:18 schreef lipjes het volgende:
gvd, die 5770 geinstalleerd, openCL SDK erop, wordt mn CPU wel herkend maar mn GPU niet
Ze hebben de difficulty omhoog geschroefd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:26 schreef lipjes het volgende:
ja heb nu de MSI R5770 PMD1G
eerst gewoon de drivers van de CD erop geknalt, toen herkende die hem niet
toen de ATI Stream SDK erop geknalt na wat zoekwerk, herkent die ineens mn CPU
toen drivers geupdate, nog steeds alleen mn CPU
gvd
en dat betekend iets voor mijn 5770 ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:27 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Ze hebben de difficulty omhoog geschroefd.
ha-haquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:33 schreef Terrorizer het volgende:
Die wordt meer 'difficult' om te herkennen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:27 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Ze hebben de difficulty omhoog geschroefd.
quote:
Hmm, volgens mij is de kleur alleen om de modellen te groeperen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:40 schreef broodmonkeh het volgende:
Wat betekend dat lichtgeel (zie de ati 5830) in de hardware comparison list?
https://en.bitcoin.it/wiki/Mining_hardware_comparison
Ik zie namelijk dat de 5830 beetje goedkoper is als de 5770 en toch betere prestaties heeft
http://mtgox.com/quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:48 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Waar kun je die bitcoins eigenlijk verkopen? Ze zijn dus ongeveer 18$ waard, maar ik wil harde euro's (centen) op m'n rekening (of op paypal, ik heb ergens nog een verlaten accountje), hoe kan ik dat het beste doen?
Lijstje met traders:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:48 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Waar kun je die bitcoins eigenlijk verkopen? Ze zijn dus ongeveer 18$ waard, maar ik wil harde euro's (centen) op m'n rekening (of op paypal, ik heb ergens nog een verlaten accountje), hoe kan ik dat het beste doen?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://mtgox.com/
Ik kan het je ook overmaken, scheelt opnamekosten.
netjes!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij is de kleur alleen om de modellen te groeperen.
Maar de 5770 is weer zuiniger met energie, ook iets om rekening mee te houden.
Ik heb nu 620Mhash/s draaien bij totaal 440Watt (nauwkeurige stroommeter er tussen)
Dat is incl. 2 moederborden met CPU.
Ik mine nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:52 schreef Doodloper het volgende:
[..]dat zou helemaal super zijn
Ik zit nu aan de 0,01 BTC, dus nog ff geduld.
Hoeveel haal jij er binnen per dag?
quote:[..]
netjes!
wat voor videokaarten heb je?
Ja prima.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik mine niet.
Als je op een respectabel bedrag zit (in euro's) dan kunnen we kijken hoe we het regelen.
Ik koop ze inderdaad met de hoop er winst op te makenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:55 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja prima.
Voorlopig stop ik ermee, ik moet eerst ff goede videokaarten regelen en navragen wat er in m'n pc kan, heb d'r zelf niet bar veel verstand van.
Maar jij koopt ze op in de hoop op winst? Of je volgt het topic enkel uit interesse en doet verder niks met bitcoins?
Probeer het eens in de IRC, daar zijn ze wel behulpzaam.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:06 schreef lipjes het volgende:
gvd, mn drivers gedowngrade en Stream SDK opnieuw erop geknalt
nog geen resultaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |