Is een Bitcoin per dag niet wat te optimistisch? Ik dacht eerder aan 0,35 BTC per 200Mhash/s.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:23 schreef Blinker het volgende:
Nette rig, daar kan je makkelijk een bitcoin per dag mee minen.
Bijna 100 euro per week. Absurd eigenlijk
Ik trek toch echt zo'n 0.70 per dag met mijn 270Mhas/s. Weliswaar 24/7 aan.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Is een Bitcoin per dag niet wat te optimistisch? Ik dacht eerder aan 0,35 BTC per 200Mhash/s.
En met de hogere moeilijkheidsgraad sinds vandaag nog iets minder.
Even goed nog 88 Dollar
[ afbeelding ]
Zal ook wel komen omdat de account nog wat op gang moet komen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:01 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik trek toch echt zo'n 0.70 per dag met mijn 270Mhas/s. Weliswaar 24/7 aan.
[ afbeelding ]
Als ik de garantie had dat de koers de komende drie weken zo bleef dan had ik nog duurdere kaarten gehaald, maar die gok durf ik niet aanquote:Op maandag 6 juni 2011 21:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zal ook wel komen omdat de account nog wat op gang moet komen.
Momenteel zit ik op 7,22 euro winst per dag na aftrek van stroomkosten.
Dat is 220 euro per maand dus dan verdient de hardware snel terug.
Moet alleen nog hopen dat de koers goed blijft
Ik had wat geld overgemaakt naar MtGox om te testen, ook dat stond er vanmiddag al op.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:11 schreef Blinker het volgende:
Geld staat er nu al op van Mt Gox! Vanochtend overgemaakt en nu al op m'n rekening. Goeie service
Wow, de moeilijkheidsgraad is wel gigantisch gestegen inderdaad! Vandaar de hoge prijs. Ik zit volgens de calculator op 50 btcent per dag. Ach, toch nog 50 euro per weekquote:Op maandag 6 juni 2011 21:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik had wat geld overgemaakt naar MtGox om te testen, ook dat stond er vanmiddag al op.
Kan nu ook nog Bitcoins kopen als er even een dip is
Er staat een mining calculator online en die komt aardig overeen met mijn schattingen van de snelheid bij 400Mhash/s (en bijbehorende bedragen).
http://www.alloscomp.com/bitcoin/calculator.php
Als je pool trouwens een paar keer geluk heeft en snel een block vindt kan dat ook de dag-output verhogen. Maar andersom kan ook natuurlijk
Als je geld naar mtgox wilt overmaken kan je het naar mij overmaken en geef ik bitcoins. Dat was het plan.quote:
Bizar hoeveel geld er in omloop gaat! Ik blijf me verbazen dat de koers nog steeds niet geklapt is.quote:
Hoewel er altijd een dipje in kan zitten verwacht ik dat de koers voorlopig nog flink kan stijgen.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:26 schreef Blinker het volgende:
[..]
Bizar hoeveel geld er in omloop gaat! Ik blijf me verbazen dat de koers nog steeds niet geklapt is.
Wie zijn ze en wat kunnen ze er mee doen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 07:18 schreef CantFazeMe het volgende:
Het lijkt mij te goed om waar te zijnIs het wel betrouwbaar? Je weet niet eens wat ze ermee gaan doen.
Eigenlijk moet je gewoon een extra computer kopen..
Dit was net zoals het topic je computer laten gebruiken door unviserteiten met onderzoeken..
Voor wie up-to-date wil blijven:quote:
quote:Posts: 27
SOLD OUT EVERYWHERE!!
06-06-2011, 19:28:29 #1
--------------------------------------------------------------------------------
Damnit i have been looking for about 2-3 days for the Radeon HD 6990... its sold out everywhere, or backordered! demand is crazy!!
Ze zijn gewoon uitverkocht of erg duurquote:Now that 5830s are sold out everywhere, what is the next best card of choice?
Today at 06:31:37 #1
--------------------------------------------------------------------------------
Seriously, I can't find them anywhere for less than $150 a pop. I already got my hands on 4, but I don't want to wait for Newegg to restock.
Even though I can get one for $150, is there a better card that you can get more bang for your buck? I want to build a 2nd rig.
Sounds amazing Jimmmmm.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:21 schreef MaGNeT het volgende:
Op http://forum.bitcoin.org lees je steeds meer reacties van mensen die bepaalde modellen videokaarten niet meer kunnen bestellen...
[..]
[..]
Ze zijn gewoon uitverkocht of erg duur
ATI / AMD zal ook erg blij zijn met Bitcoin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |