Ja..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het kan nu eigenlijk alleen nog maar tegenvallen hé?
Fuck it, ik verzin er wel gewoon een onderdeel bij dat niet bestaat zodat het tegendeel sowieso niet bewezen kan worden...quote:
Neem wel wat Breezer mee, dat wordt gewaardeerd door zowel model als fotograafquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:00 schreef Snoepje5 het volgende:
Meisje van 16 dat ik wel al een tijdje ken maar pas één keer IRL (vorige week) heb ontmoet vraagt of ik mee ga naar een of andere fotoshoot van haar waar ze voor is uitgekozen.. D'r moeder en vriendin gaan waarschijnlijk ook mee..
Wat te doen?
Zeg haar dat je het wel leuk lijkt maar dat het je leuker lijkt om eens iets met haar alleen te gaan doen oid...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:00 schreef Snoepje5 het volgende:
Meisje van 16 dat ik wel al een tijdje ken maar pas één keer IRL (vorige week) heb ontmoet vraagt of ik mee ga naar een of andere fotoshoot van haar waar ze voor is uitgekozen.. D'r moeder en vriendin gaan waarschijnlijk ook mee..
Wat te doen?
Oh trouwens, helemaal vergeten: Stro! Véél stro.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:55 schreef macondo het volgende:
Ah heb het binnen per PM, thanks Kasta! Snap inderdaad dat je dat niet hier op het openbare forum wil pleuren - kinderen zouden er maar raar van gaan dromen. En minderjarigen lopen hier ten slotte ook rond. Case closed!
3 condooms meenemen. En desinfectiemiddel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:00 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat te doen?
Maar ik heb die moeder nog geeneens ontmoet.. En dan zou ik zomaar al als wildvreemde meegaan naar een of andere fotoshoot?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:05 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Zeg haar dat je het wel leuk lijkt maar dat het je leuker lijkt om eens iets met haar alleen te gaan doen oid...
Vandaar ook dat AA adviseert niet te gaanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:07 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Maar ik heb die moeder nog geeneens ontmoet.. En dan zou ik zomaar al als wildvreemde meegaan naar een of andere fotoshoot?
Naja, ben er inderdaad maar even vanuit gegaan dat het met name de passiviteit is die haar de das omdoet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Hoewel het nooit een eenduidige situatie is, zijn we natuurlijk erg benieuwd naar DE oplossing
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, ben er inderdaad maar even vanuit gegaan dat het met name de passiviteit is die haar de das omdoet.
Nou, die das, die komt in dit geval mooi van pas.
Anyway, here we go!.
Men neme:
• Een passieve jongedame waarbij de wíl (tot seks dus hé) wel aanwezig is, maar de uitvoering enigszins te wensen over laat.
• Een das, sjaal, handboeien, liaan, whatever, als er maar mee vastgebonden kan worden.
• Een jongeman met enigszins vertrouwen in diezelfde jongedame en dus ook niet bang is om de volgende ochtend met koppijn en een litteken op nierhoogte in een badkuip met ijsklontjes wakker te worden.
Terug naar die dame... Die is dus wel hitsig, maar niet echt initiatiefrijk.
En hoe gaan we dan zorgen dat ze wél initiatief gaat nemen? Haar geen andere optie géven.
Oftewel, draai een mooi verhaal in elkaar dat je het geil vindt om vastgebonden te worden en om direct duidelijk te maken dat het menens is, bind je direct na die woorden alvast de das/sjaal/whatever om je polsen. Én, voor het dramatische effect en om de eventuele bemoeienissen van de mannelijke partij daarmee ook direct geheel te voorkomen, laat je je, na het verder vastbinden van je polsen, ook direct blinddoeken.
Tja... En op dat moment heeft zelfs de grootste passieve sufkut in feite geen keuze meer.
Wat wil ze doen?
"Oh nee Macondo, dat durf ik niet hoor, doe niet zo raar." waarna ze huilend wegrent?
Bijkomend voordeel is daarbij dat je nog gezellig in het begin van het gehele seksgebeuren zit; als ze je ook maar énigszins interessant vindt, wil ze niet direct overkomen als een té frigide sufkut, daarmee zou ze namelijk wel héél veel risico lopen om je kwijt te raken (die kant gaat het immers nu al op gezien je post).
Oftewel, er ligt een compleet naakte man voor haar die geen kant op kan en ook totaal geen idee heeft van wat er komen gaat waarmee dus ook de gehele verantwoordelijkheid bij haar komt te liggen.
Op dat moment heeft ze dus slechts nog 2 keuzes:
1. Snikkend van ontreddering weglopen en hem daarmee dus ook hulpeloos en verbijsterd achterlaten.
2. Íets doen. Maakt niet uit wat. IETS!
Naja, mijn ervaring is dat er vervolgens in het begin een beetje onwennig betast wordt, maar als ze er eenmaal een beetje in komt en ziet hoe jij (en je lichaam) er op reageert, dat ze dan op een gegeven moment alsnog volledig of op zijn minst behoorlijk los komt.
Daarnaast heb ik ook het idee dat passiviteit bij een vrouw (althans, het merendeel van de vrouwen die ik persoonlijk getroffen heb) ook veelal voortkomt uit de behoefte om gedomineerd te worden .
Het aloude "Doe maar met me wat je wilt"-principe; fake-rape (het is kennelijk tegenwoordig zelfs een romantisch cadeau.) is niet voor niets 1 van de populairste fantasieën van vrouwen.
Waarbij mijns inziens het gedomineerd wórden inwisselbaar is met het zelf willen domineren; uiteindelijk draait het immers in beide gevallen met name om de macht en het wederzijds (in dit geval zelfs letterlijk) blinde vertrouwen.
Anyhow, in mijn geval werkte bovenstaande in ieder geval foolproof.
Na zo'n sessie bestaande uit volledig overgave is er immers nog maar weinig waar níet over gepraat kan worden.
En zolang er daardoor gewoon openlijk en zonder schaamte met elkaar geluld kan worden over het gehele spectrum van het seksleven, kan men dus op een gegeven moment ook eventuele verbeterpunten ter sprake brengen waardoor het uiteindelijk allemaal alleen maar meer op elkaars wensen aan zal sluiten.
Hell, er is toch niets toffer en intiemer dan samen naar het ultieme orgasme toewerken?.
Direct maar even een disclaimer voor de meelezende exen om eventuele verontwaardigde mailtjes te voorkomen: Nee, jóu beschouwde ik echt niet als een frigide baksteen... Ik vind het op zijn tijd namelijk ook wel degelijk gewoon geil om gedomineerd en misbruikt te worden (hoi mam).. Nou ja... Bij sommigen was het ook eigenlijk wel degelijk nodig... Maar nee, ik ga toch geen namen noemen, dus blijf nu maar gewoon denken dat jíj persoonlijk wel degelijk een pro-actief geil sletje was...
Het lijkt mij ultiem boring om naar een één of andere fotoshoot te gaan (waar ook nog haar moeder aanwezig is), probeer daar onderuit te komen zou ik zeggen. En daarnaast: hoe langer je het kan uitstellen om die moeder te ontmoeten, hoe beter...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:13 schreef Snoepje5 het volgende:
Mm, die shoot is dinsdag, en zondags ga ik misschien nog naar d'r toe.. Dus dan zou ik d'r moeder wel al gezien hebben.. Dilemma..
Maar als ik d'r moeder sowieso nog niet eerder heb gezien dan lijkt het mij ook verstandig om niet zomaar mee te gaan.
Het is ook gewoon aandachtshoeren natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:22 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Het lijkt mij ultiem boring om naar een één of andere fotoshoot te gaan (waar ook nog haar moeder aanwezig is), probeer daar onderuit te komen zou ik zeggen. En daarnaast: hoe langer je het kan uitstellen om die moeder te ontmoeten, hoe beter...
Dat is maar net wat je intenties zijn en wat je eigen gevoel erover zegt. Beetje afhankelijk van hoe serieus je wilt zijn met iemand. Voor alsnog lijkt het dat meisje 1 nog niet zo bijzonder is, dus dat de kans dat daar meer in zit klein is. Dus zou zeggen, ga er vooral voorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:41 schreef palawan het volgende:
Kan je het nog maken om na een 3e date met iemand anders te daten eigenlijk? Heb een date uitnodiging van iemand anders op vrijdag. Zij is ook erg leuk(heb haar weekje geleden 1x ontmoet), en ze heeft blijkbaar veel meer initiatief dan dame 1
Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:41 schreef palawan het volgende:
Kan je het nog maken om na een 3e date met iemand anders te daten eigenlijk? Heb een date uitnodiging van iemand anders op vrijdag. Zij is ook erg leuk(heb haar weekje geleden 1x ontmoet), en ze heeft blijkbaar veel meer initiatief dan dame 1
Haha dat tegenkomen zal niet zo snel gaan. Aangezien dame 1 bij mij uit de stad komt. En dame 2 ergens uit Utrecht wat een eindje verder weg isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is maar net wat je intenties zijn en wat je eigen gevoel erover zegt. Beetje afhankelijk van hoe serieus je wilt zijn met iemand. Voor alsnog lijkt het dat meisje 1 nog niet zo bijzonder is, dus dat de kans dat daar meer in zit klein is. Dus zou zeggen, ga er vooral voor![]()
en natuurlijk of er een goed verhaal is als ze elkaar tegen mochten komen tijdens de date![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |