Ja..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het kan nu eigenlijk alleen nog maar tegenvallen hé?
Fuck it, ik verzin er wel gewoon een onderdeel bij dat niet bestaat zodat het tegendeel sowieso niet bewezen kan worden...quote:
Neem wel wat Breezer mee, dat wordt gewaardeerd door zowel model als fotograafquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:00 schreef Snoepje5 het volgende:
Meisje van 16 dat ik wel al een tijdje ken maar pas één keer IRL (vorige week) heb ontmoet vraagt of ik mee ga naar een of andere fotoshoot van haar waar ze voor is uitgekozen.. D'r moeder en vriendin gaan waarschijnlijk ook mee..
Wat te doen?
Zeg haar dat je het wel leuk lijkt maar dat het je leuker lijkt om eens iets met haar alleen te gaan doen oid...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:00 schreef Snoepje5 het volgende:
Meisje van 16 dat ik wel al een tijdje ken maar pas één keer IRL (vorige week) heb ontmoet vraagt of ik mee ga naar een of andere fotoshoot van haar waar ze voor is uitgekozen.. D'r moeder en vriendin gaan waarschijnlijk ook mee..
Wat te doen?
Oh trouwens, helemaal vergeten: Stro! Véél stro.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:55 schreef macondo het volgende:
Ah heb het binnen per PM, thanks Kasta! Snap inderdaad dat je dat niet hier op het openbare forum wil pleuren - kinderen zouden er maar raar van gaan dromen. En minderjarigen lopen hier ten slotte ook rond. Case closed!
3 condooms meenemen. En desinfectiemiddel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:00 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat te doen?
Maar ik heb die moeder nog geeneens ontmoet.. En dan zou ik zomaar al als wildvreemde meegaan naar een of andere fotoshoot?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:05 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Zeg haar dat je het wel leuk lijkt maar dat het je leuker lijkt om eens iets met haar alleen te gaan doen oid...
Vandaar ook dat AA adviseert niet te gaanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:07 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Maar ik heb die moeder nog geeneens ontmoet.. En dan zou ik zomaar al als wildvreemde meegaan naar een of andere fotoshoot?
Naja, ben er inderdaad maar even vanuit gegaan dat het met name de passiviteit is die haar de das omdoet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Hoewel het nooit een eenduidige situatie is, zijn we natuurlijk erg benieuwd naar DE oplossing
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, ben er inderdaad maar even vanuit gegaan dat het met name de passiviteit is die haar de das omdoet.
Nou, die das, die komt in dit geval mooi van pas.
Anyway, here we go!.
Men neme:
• Een passieve jongedame waarbij de wíl (tot seks dus hé) wel aanwezig is, maar de uitvoering enigszins te wensen over laat.
• Een das, sjaal, handboeien, liaan, whatever, als er maar mee vastgebonden kan worden.
• Een jongeman met enigszins vertrouwen in diezelfde jongedame en dus ook niet bang is om de volgende ochtend met koppijn en een litteken op nierhoogte in een badkuip met ijsklontjes wakker te worden.
Terug naar die dame... Die is dus wel hitsig, maar niet echt initiatiefrijk.
En hoe gaan we dan zorgen dat ze wél initiatief gaat nemen? Haar geen andere optie géven.
Oftewel, draai een mooi verhaal in elkaar dat je het geil vindt om vastgebonden te worden en om direct duidelijk te maken dat het menens is, bind je direct na die woorden alvast de das/sjaal/whatever om je polsen. Én, voor het dramatische effect en om de eventuele bemoeienissen van de mannelijke partij daarmee ook direct geheel te voorkomen, laat je je, na het verder vastbinden van je polsen, ook direct blinddoeken.
Tja... En op dat moment heeft zelfs de grootste passieve sufkut in feite geen keuze meer.
Wat wil ze doen?
"Oh nee Macondo, dat durf ik niet hoor, doe niet zo raar." waarna ze huilend wegrent?
Bijkomend voordeel is daarbij dat je nog gezellig in het begin van het gehele seksgebeuren zit; als ze je ook maar énigszins interessant vindt, wil ze niet direct overkomen als een té frigide sufkut, daarmee zou ze namelijk wel héél veel risico lopen om je kwijt te raken (die kant gaat het immers nu al op gezien je post).
Oftewel, er ligt een compleet naakte man voor haar die geen kant op kan en ook totaal geen idee heeft van wat er komen gaat waarmee dus ook de gehele verantwoordelijkheid bij haar komt te liggen.
Op dat moment heeft ze dus slechts nog 2 keuzes:
1. Snikkend van ontreddering weglopen en hem daarmee dus ook hulpeloos en verbijsterd achterlaten.
2. Íets doen. Maakt niet uit wat. IETS!
Naja, mijn ervaring is dat er vervolgens in het begin een beetje onwennig betast wordt, maar als ze er eenmaal een beetje in komt en ziet hoe jij (en je lichaam) er op reageert, dat ze dan op een gegeven moment alsnog volledig of op zijn minst behoorlijk los komt.
Daarnaast heb ik ook het idee dat passiviteit bij een vrouw (althans, het merendeel van de vrouwen die ik persoonlijk getroffen heb) ook veelal voortkomt uit de behoefte om gedomineerd te worden .
Het aloude "Doe maar met me wat je wilt"-principe; fake-rape (het is kennelijk tegenwoordig zelfs een romantisch cadeau.) is niet voor niets 1 van de populairste fantasieën van vrouwen.
Waarbij mijns inziens het gedomineerd wórden inwisselbaar is met het zelf willen domineren; uiteindelijk draait het immers in beide gevallen met name om de macht en het wederzijds (in dit geval zelfs letterlijk) blinde vertrouwen.
Anyhow, in mijn geval werkte bovenstaande in ieder geval foolproof.
Na zo'n sessie bestaande uit volledig overgave is er immers nog maar weinig waar níet over gepraat kan worden.
En zolang er daardoor gewoon openlijk en zonder schaamte met elkaar geluld kan worden over het gehele spectrum van het seksleven, kan men dus op een gegeven moment ook eventuele verbeterpunten ter sprake brengen waardoor het uiteindelijk allemaal alleen maar meer op elkaars wensen aan zal sluiten.
Hell, er is toch niets toffer en intiemer dan samen naar het ultieme orgasme toewerken?.
Direct maar even een disclaimer voor de meelezende exen om eventuele verontwaardigde mailtjes te voorkomen: Nee, jóu beschouwde ik echt niet als een frigide baksteen... Ik vind het op zijn tijd namelijk ook wel degelijk gewoon geil om gedomineerd en misbruikt te worden (hoi mam).. Nou ja... Bij sommigen was het ook eigenlijk wel degelijk nodig... Maar nee, ik ga toch geen namen noemen, dus blijf nu maar gewoon denken dat jíj persoonlijk wel degelijk een pro-actief geil sletje was...
Het lijkt mij ultiem boring om naar een één of andere fotoshoot te gaan (waar ook nog haar moeder aanwezig is), probeer daar onderuit te komen zou ik zeggen. En daarnaast: hoe langer je het kan uitstellen om die moeder te ontmoeten, hoe beter...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:13 schreef Snoepje5 het volgende:
Mm, die shoot is dinsdag, en zondags ga ik misschien nog naar d'r toe.. Dus dan zou ik d'r moeder wel al gezien hebben.. Dilemma..
Maar als ik d'r moeder sowieso nog niet eerder heb gezien dan lijkt het mij ook verstandig om niet zomaar mee te gaan.
Het is ook gewoon aandachtshoeren natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:22 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Het lijkt mij ultiem boring om naar een één of andere fotoshoot te gaan (waar ook nog haar moeder aanwezig is), probeer daar onderuit te komen zou ik zeggen. En daarnaast: hoe langer je het kan uitstellen om die moeder te ontmoeten, hoe beter...
Dat is maar net wat je intenties zijn en wat je eigen gevoel erover zegt. Beetje afhankelijk van hoe serieus je wilt zijn met iemand. Voor alsnog lijkt het dat meisje 1 nog niet zo bijzonder is, dus dat de kans dat daar meer in zit klein is. Dus zou zeggen, ga er vooral voorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:41 schreef palawan het volgende:
Kan je het nog maken om na een 3e date met iemand anders te daten eigenlijk? Heb een date uitnodiging van iemand anders op vrijdag. Zij is ook erg leuk(heb haar weekje geleden 1x ontmoet), en ze heeft blijkbaar veel meer initiatief dan dame 1
Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:41 schreef palawan het volgende:
Kan je het nog maken om na een 3e date met iemand anders te daten eigenlijk? Heb een date uitnodiging van iemand anders op vrijdag. Zij is ook erg leuk(heb haar weekje geleden 1x ontmoet), en ze heeft blijkbaar veel meer initiatief dan dame 1
Haha dat tegenkomen zal niet zo snel gaan. Aangezien dame 1 bij mij uit de stad komt. En dame 2 ergens uit Utrecht wat een eindje verder weg isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is maar net wat je intenties zijn en wat je eigen gevoel erover zegt. Beetje afhankelijk van hoe serieus je wilt zijn met iemand. Voor alsnog lijkt het dat meisje 1 nog niet zo bijzonder is, dus dat de kans dat daar meer in zit klein is. Dus zou zeggen, ga er vooral voor![]()
en natuurlijk of er een goed verhaal is als ze elkaar tegen mochten komen tijdens de date![]()
idd, ik zou er al lang op afgeknapt zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het is ook gewoon aandachtshoeren natuurlijk.
Ja, maar dat weet ik dus niet of ze leuker is, beetje snel om te zeggen na 1x afgesproken te hebben. Ligt er ook beetje aan wat dame 1 voor mij voelt. Maar dat laat ze niet blijken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lijkt me niet.
Als de ander leuker is wees dan eerlijk tegen dame 1
Dan zou ik op 't de man vrouw af vragenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:51 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, maar dat weet ik dus niet of ze leuker is, beetje snel om te zeggen na 1x afgesproken te hebben. Ligt er ook beetje aan wat dame 1 voor mij voelt. Maar dat laat ze niet blijken.
Soms is daten wel erg lastig
Het is geen vergelijking wedstrijd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:51 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, maar dat weet ik dus niet of ze leuker is, beetje snel om te zeggen na 1x afgesproken te hebben. Ligt er ook beetje aan wat dame 1 voor mij voelt. Maar dat laat ze niet blijken.
Soms is daten wel erg lastig
Ja, zo kan je denken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:57 schreef piere het volgende:
Ik zou gewoon lekker gaan. Je hebt geen relatie met haar toch?
En je hebt altijd nog de keuze om wel of niet te zoenen etc met dame 2
laat wel ff weten wat ze heeft gezegdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:00 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, zo kan je denken.
Maar vind ik ook wel vervelend. Hou je toch iemand een beetje voor de gek. Schep je misschien verwachtingen mee die je niet kan nakomen.
Ik ga haar vanavond gewoon opbellen hoe ze het vond, en of/hoe ze het verder ziet gaan.
Bedankt voor de adviezen allemaal
Ik zit er eigenlijk ook niet op te wachten..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:49 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
idd, ik zou er al lang op afgeknapt zijn
Ik zal aan je denken zodra ik nieuws heb :pquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:05 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
laat wel ff weten wat ze heeft gezegd
Lemegetthisstraight : jij bent 19 jaar en probeert een meisje van 16 te ritselen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:13 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik zit er eigenlijk ook niet op te wachten..
In welke context bedoel je dit?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Lemegetthisstraight : jij bent 19 jaar en probeert een meisje van 16 te ritselen?
Euuuuh, tja... Je zou voor het benodigde spektakel 2 koeien naast het bed kunnen zetten, vandaar het stro...quote:
Ik:quote:Ben je rond 6 uur op msn? xxx
Zij:quote:Uhh ja, kan wel ff komen hoor maar ben dan ook aan het eten..
quote:Jaa ik moet echt met je praten dadelijk, hoe het nu verder moet tussen ons!!
Pfoeh... Om de groot filosoof Danny Glover te citeren: "I'm getting too old for this shit..."quote:
Ik kan nu enigszins begrijpen waarom ik mijn ex misschien te veel pushte en opdrong.. Dit komt gewoon veel te zwaar aan..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pfoeh... Om de groot filosoof Danny Glover te citeren: "I'm getting too old for this shit..."
Same here. Snoepje, hebben ze voor jou en je vriendin niet een speciaal hoekje op fok? Pubertalk of zoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pfoeh... Om de groot filosoof Danny Glover te citeren: "I'm getting too old for this shit..."
I guess soquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:31 schreef macondo het volgende:
[..]
Same here. Snoepje, hebben ze voor jou en je vriendin niet een speciaal hoekje op fok? Pubertalk of zo
Hoezo, zijn er hier meer mensen die een relatie proberen te krijgen met 15 jarige meisjes? Nee toch? Volgens mij ben jij de enige hoor..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:32 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
I guess soAlhoewel ik me hier eerder thuis voel
Haha, schattig toch. Zelf waren we ook van die onnozelaars toen we 14/15 waren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:29 schreef Cue_ het volgende:
Vertellen dat je even later over iets serieus moet gaan praten
vertel het gelijk of laat het wachten
Toen hadden we heul nog geen internet, laat staan mobiele telefoons.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:38 schreef Silenus het volgende:
Haha, schattig toch. Zelf waren we ook van die onnozelaars toen we 14/15 waren.
Wij moesten gewoon naar het huisnummer van het meisje belde en dan nam bijv. haar moeder op!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Toen hadden we heul nog geen internet, laat staan mobiele telefoons.
Ja, echt he! En wat een feest toen er een tweede telefoon bijkwam, in een kamertje op de 1e etage zodat je eindelijk ongestoord kon bellen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:44 schreef Silenus het volgende:
Wij moesten gewoon naar het huisnummer van het meisje belde en dan nam bijv. haar moeder op!![]()
(Hoorde je die moeder giechelen: "He het is je vriendje hahaha pffrttt!!" ...'nou mahammm ga de kamer uit!'
Oh jongens die tijd!
Toen telefoonnummers nog 5 cijfers hadden en je ze van al je vriendjes uit je hoofd wistquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:44 schreef Silenus het volgende:
Wij moesten gewoon naar het huisnummer van het meisje belde en dan nam bijv. haar moeder op!![]()
(Hoorde je die moeder giechelen: "He het is je vriendje hahaha pffrttt!!" ...'nou mahammm ga de kamer uit!'
Oh jongens die tijd!
De enige ping-communicatie die wij kenden, was de ping van de typemachine als ie aan het einde van de regel wasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Toen hadden we heul nog geen internet, laat staan mobiele telefoons.
25939, m'n beste vriendjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Toen telefoonnummers nog 5 cijfers hadden en je ze van al je vriendjes uit je hoofd wist
Het café, daar krijgen Snoepje en zijn 15 jarige relatie natuurlijk geen bier. Nog even niet, jaartje wachten!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
25939, m'n beste vriendje.
25883, het café.
Cafe? Je bent van mijn leeftijd, toen kwam je daar als het goed is nog niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:53 schreef kastanova het volgende:
25939, m'n beste vriendje.
25883, het café.
Kasta moest altijd van zijn moeder het café bellen om zijn vader naar huis te laten komenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Cafe? Je bent van mijn leeftijd, toen kwam je daar als het goed is nog niet?
Toen ik nog niet bedorven wasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:38 schreef Silenus het volgende:
Haha, schattig toch. Zelf waren we ook van die onnozelaars toen we 14/15 waren.
Als m'n pa daar had gezeten, had de kroeg zelf wel direct naar m'n moeder gebeldquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:00 schreef macondo het volgende:
[..]
Kasta moest altijd van zijn moeder het café bellen om zijn vader naar huis te laten komen
Ah sorry man, vervelend om te horen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als m'n pa daar had gezeten, had de kroeg zelf wel direct naar m'n moeder gebeld.
Hij was toen namelijk al een tijdje dood.
Naar ouwe mensen moet je niet teveel luisteren, doe ik nog steeds niet...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:02 schreef Cue_ het volgende:
Het is inderdaad wel schattig, maar dan moeten ze van ons, de wijze oudere mensen, wel de raad aannemen die we ze geven
Ik was toen al een stalker cirkelde dagen lang met vrienden rond het huis van een vrouw. 1 van ons vond haar altijd leuk maar ze kozen altijd voor diegene die dat niet vond. Toen vonden ze het nog leuk, tegenwoordig mag je niks meer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh jongens die tijd!
Zo herkenbaar, haha.. Toen kon dat nog ja, tegenwoordig voelen ze zich gestalkd (al moet ik zeggen dat ik het tegenwoordig niet meer doe)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:47 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik was toen al een stalker cirkelde dagen lang met vrienden rond het huis van een vrouw. 1 van ons vond haar altijd leuk maar ze kozen altijd voor diegene die dat niet vond. Toen vonden ze het nog leuk, tegenwoordig mag je niks meer.
Jij vind een post van PicardMike herkenbaar ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:53 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, haha.. Toen kon dat nog ja, tegenwoordig voelen ze zich gestalkd (al moet ik zeggen dat ik het tegenwoordig niet meer doe)
M'n eerste en waarschijnlijk ook m'n laatstequote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:23 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij vind een post van PicardMike herkenbaar ?:D
Je kan toch gewoon verwijderen? Of ben je bang dat je d'r gevoelens kwetst?quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:21 schreef AlmightyArjen het volgende:
Nadeel van paiq: het blokken van personen kost credits
Ah je had gelijk, die credits gelden voor offline cheat, haha...Bij deze verwijderd en als hierdoor je gevoelens al gekwetst worden vraag ik me af wat je op een datingsite doetquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:31 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon verwijderen? Of ben je bang dat je d'r gevoelens kwetst?
Je kan 'm daarna toch ook verwijderen met dat 'ze verschijnt wel weer als ze wat tegen je zegt'. Hopelijk doet ze dat dan niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:36 schreef Cue_ het volgende:
en die offline cheat is irritant want dan blijft de persoon in je lijst staan.
Tof dus jullie hebben nu verkering.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:10 schreef Silenus het volgende:
Heb trouwens al NEGEN dates gehad met dezelfde! Kun je nagaan hoe leuk deze is. Ik word er bijna emotioneel van.Heb dat sinds m'n ex niet meer gehad, haha.
Noem het overigens ook geen 'dates' meer natuurlijk, maar even voor de beeldvorming.
Daar is de offline cheat niet voor, Einstein. Stel je hebt twee succesvolle dates gehad met Afke, maar je hebt ook nog Berendien in je lijstje staan. Als het met Afka nu niet gaat werken, kun je nog afspreken met Berendien - dus dat contact wil je een klein beetje warm houden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:33 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ah je had gelijk, die credits gelden voor offline cheat, haha...Bij deze verwijderd en als hierdoor je gevoelens al gekwetst worden vraag ik me af wat je op een datingsite doet
Klinkt goedquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:10 schreef Silenus het volgende:
Heb trouwens al NEGEN dates gehad met dezelfde! Kun je nagaan hoe leuk deze is. Ik word er bijna emotioneel van.Heb dat sinds m'n ex niet meer gehad, haha.
Noem het overigens ook geen 'dates' meer natuurlijk, maar even voor de beeldvorming.
Ah, zo had ik er nog nooit naar gekekenquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Daar is de offline cheat niet voor, Einstein. Stel je hebt twee succesvolle dates gehad met Afke, maar je hebt ook nog Berendien in je lijstje staan. Als het met Afka nu niet gaat werken, kun je nog afspreken met Berendien - dus dat contact wil je een klein beetje warm houden.
Alleen je wilt niet dat Afke, waar je binnenkort je derde date mee hebt (bij haar thuis! jeuj! neuken!) ziet dat je nog inlogt op Paiq. Want in haar ogen moet je natuurlijk alleen gaan voor haar en bestaan er geen andere vrouwen.
Ergo : offline cheat van je huidige date Afke.
Als jij met iemand aan het daten bent, en je ziet dat ie nog dagelijks inlogt op een dating site krijg je ook vraagtekens toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:54 schreef Spirit82 het volgende:
Jeetje wat gecompliceerd allemaal!Ik wist niet dat daar zo'n hele theorie achter schuilging joh..
Real life daten is toch een stuk gemakkelijker
Ik controleer mijn dates eigenlijk nooit? Daarnaast kom ik vaak niet verder dan 1 of 2 dates via internetdatingquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:05 schreef macondo het volgende:
[..]
Als jij met iemand aan het daten bent, en je ziet dat ie nog dagelijks inlogt op een dating site krijg je ook vraagtekens toch?
En real life daten is makkelijker, maar niet als je meerdere ijzers in het vuur probeert te houden natuurlijk.
Het is geen kwestie van controleren, maar je ziet het gewoon. En bovendien weet ik dat jij ooit een internetdate had die behoorlijk lang is blijven plakkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
Ik controleer mijn dates eigenlijk nooit? Daarnaast kom ik vaak niet verder dan 1 of 2 dates via internetdatingDus ik had er gewoon nog nooit zo over nagedacht
Dat viel je niet eerder op per mail of chat? En verwacht je serieus filosofische verhandelingen over de zin van het leven met veel diepgang van een vrachtwagenchauffeur? Je moet volgens mij niet al té verbaasd zijn als een stereotype een keertje deels klopt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:33 schreef Loodje het volgende:
Ik had ooit een date met een gast, leek in eerste instantie leuk, foto en chat enz. Komt ie irl langs, kan die over niks anders hebben dan zijn werk en dat was maar 1 ding, zijn vrachtwagen.
Dag diepgang...
Ik zei vaakquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:42 schreef macondo het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van controleren, maar je ziet het gewoon. En bovendien weet ik dat jij ooit een internetdate had die behoorlijk lang is blijven plakken
tmfchat was ook een datingsite hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zei vaakEn toen was ik 17 en bestonden datingwebsites nog niet eens, dus eigenlijk wast nog niet eens een internetdate
Naja, ik vermoed zelf dat ze gewoon even bezorgd kwam kijken omdat je continu zat te gillen als een mager speenvarken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hou je daar nou nog over op of hoe zit dat??
Ik vond het reuze genant
Nee, ze snapt facebook sinds een paar dagenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, ik vermoed zelf dat ze gewoon even bezorgd kwam kijken omdat je continu zat te gillen als een mager speenvarken.
Geen spannend verhaal. Ik had een foto op facebook gepost. Kasta ging lopen irriteren en uiteindelijk postte mijn moeder ook een reactie. Dus toen had Kasta natuurlijk nog veel meer munitiequote:
Had nou even meegespeeld kut.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Geen spannend verhaal. Ik had een foto op facebook gepost. Kasta ging lopen irriteren en uiteindelijk postte mijn moeder ook een reactie. Dus toen had Kasta natuurlijk nog veel meer munitie
Ik vond het hilarisch! Blij dat je moeder optrad tegen die vervelende jongen met al zijn stomme commentaar over ingeparkeerde auto'squote:Op woensdag 8 juni 2011 14:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Geen spannend verhaal. Ik had een foto op facebook gepost. Kasta ging lopen irriteren en uiteindelijk postte mijn moeder ook een reactie. Dus toen had Kasta natuurlijk nog veel meer munitie
Valt mee - Kasta en Spirit hadden een flauwe discussie over een ingeparkeerde auto die 60 comments doorging. Het werd pas leuk toen plotseling moeder Spirit zich ermee bemoeide..quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:22 schreef Cue_ het volgende:
volgens mij mis je heel wat als je spirit niet op je FB hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |