Een vrouw in bed niet?quote:
Ik neuk ook wel eens in bed, geeft ook een zooitje. Dat is dan ook niet aan jou besteed?quote:
Dat je een stijve kreeg mag kennelijk in de krant. Gefeliciteerd hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 15:34 schreef BeamofLight het volgende:
Het kan ook zijn dat ik een stijve van iets anders kreeg ipv NRC. Weet niet meer precies.
Jij gaat af en toe lekker googlen als je het nieuws wilt lezen? Modern heurquote:Op maandag 6 juni 2011 15:27 schreef kastanova het volgende:
Krampachtig blijven vasthouden aan de "elitaire tijden van weleer" in plaats van aan eigen online nieuwsgaring doen komt op mij in ieder geval een beetje achterhaald over.
Neuken geeft van allerlei zooi, maar geen kruimels, dus daar heb ik nou weer geen moeite meequote:Op maandag 6 juni 2011 15:46 schreef macondo het volgende:
[..]
[..]
Ik neuk ook wel eens in bed, geeft ook een zooitje. Dat is dan ook niet aan jou besteed?
[..]
Geen betaalde krant, maar hier gaat dat ook anders. Je koopt ze in de kiosk en daar kom ik nu ook weer niet dagelijks. Bij mijn ouders thuis las ik 'm elke dag, en nog steeds als ik daar logeer. Ik check elke dag nu.nl meerdere malen per dag. En fok is een hele goede manier om een beetje op de hoogte te blijven wat betreft 'cultuur'. Ik kijk geen nieuws meer (tenzij bij mijn ouders), sowieso geen kabelaansluiting en die mis ik ook niet. Ik kijk Star Trek en een paar andere series online en ik download zo nu en dan een film.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:47 schreef macondo het volgende:
Welke vrouwen lezen hier eigenlijk de krant? Vind het eigenlijk maar suf als je geen krant hebt. Wellicht wat achterhaald en ouderwets - want ik tref nauwelijks nog vrouwen die een betaalde krant lezen. Dus ben mijn mening aan het bijstellen..
Als oneliner gekregen op Paiq. Mijn eerstequote:Haha, jij bent cute!x
Gefeli! En nu? Die oneliner krijg je nadat ze jouw foto heeft gezien oid?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:59 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Als oneliner gekregen op Paiq. Mijn eerste. Ben niet zo'n fan van de term cute, maar van dit meisje kan ik het wel hebben
.
Startrek online kijken waar?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Geen betaalde krant, maar hier gaat dat ook anders. Je koopt ze in de kiosk en daar kom ik nu ook weer niet dagelijks. Bij mijn ouders thuis las ik 'm elke dag, en nog steeds als ik daar logeer. Ik check elke dag nu.nl meerdere malen per dag. En fok is een hele goede manier om een beetje op de hoogte te blijven wat betreft 'cultuur'. Ik kijk geen nieuws meer (tenzij bij mijn ouders), sowieso geen kabelaansluiting en die mis ik ook niet. Ik kijk Star Trek en een paar andere series online en ik download zo nu en dan een film.
Belgisch nieuws gaat sowieso echt nergens over. Keisaai. Voor leedvermaak richt ik me tot www.hln.be, baggerjournalistiek uit de goot en de reacties daar zijn helemaal om je ziek te lachen._! Veel plaatjes kijken, spelfouten, gare zinsconstructies, bloot, celebrities
en zacht nieuws.
Ook mijn vooroordelen over Star Trek moet ik kennelijk bijstellen:quote:
Er staan veel volledige afleveringen op youtube. Eerder keek ik het op surfthechannel.com maar blijkbaar lukt dat niet meer. Die hebben veel op megavideo staan en zo.quote:
Ik wist vroeger een site te vinden waar je alle afleveringen kon kijken van het sfi-fi channel. Maar die is al een tijd opgedoekt. Vind je alle series op youtube?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Er staan veel volledige afleveringen op youtube. Eerder keek ik het op surfthechannel.com maar blijkbaar lukt dat niet meer. Die hebben veel op megavideo staan en zo.
Dat was vroeger tegenwoordig past zelfs wetenschap zijn ideeen hier op aan. Kijk maar naar al die touchscreen telefoons. Dat worden straks allemaal tricorders.quote:Ook mijn vooroordelen over Star Trek moet ik kennelijk bijstellen:
"Star Trek Nerd, a normal person who enjoys the show. Is not always a virgin. Is not always middle aged, unattractive, or still living at home. Often is a regular member of society with an interest in social change."
Ah, dus in feite zijn alle Trekkies geen hopeloze nerds, maar bezig met wetenschappelijk onderzoek?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:33 schreef picardmike het volgende:
Dat was vroeger tegenwoordig past zelfs wetenschap zijn ideeen hier op aan. Kijk maar naar al die touchscreen telefoons. Dat worden straks allemaal tricorders.
Ja, maar niet alles compleet, helaas..quote:Op maandag 6 juni 2011 17:33 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik wist vroeger een site te vinden waar je alle afleveringen kon kijken van het sfi-fi channel. Maar die is al een tijd opgedoekt. Vind je alle series op youtube?
[..]
Dat was vroeger tegenwoordig past zelfs wetenschap zijn ideeen hier op aan. Kijk maar naar al die touchscreen telefoons. Dat worden straks allemaal tricorders.
Ja, het is gewoon een sociaal experiment, da's alles.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, dus in feite zijn alle Trekkies geen hopeloze nerds, maar bezig met wetenschappelijk onderzoek?.
Nee okay, dan snap ik het.
Sociale experimentjes zijn mijn terrein, dus in feite ben ik dan ook een Startrek-adeptquote:Op maandag 6 juni 2011 19:12 schreef Seven. het volgende:
Ja, het is gewoon een sociaal experiment, da's alles.
Jij vindt het vast leukquote:Op maandag 6 juni 2011 19:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Sociale experimentjes zijn mijn terrein, dus in feite ben ik dan ook een Startrek-adept.
Series die in real life nagespeeld worden vind ik, ongezien, per definitie niet leuk.quote:
Je bedoelt die Trekkies die als Cpt.Picard rondlopen?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Series die in real life nagespeeld worden vind ik, ongezien, per definitie niet leuk.
Guess again...quote:Op maandag 6 juni 2011 21:48 schreef Godshand het volgende:
Nederlanders trekken dat alleen met carnaval aan...
Och uitzonderingen zijn er overal...quote:
Wil je zn witte lava al?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:21 schreef Seven. het volgende:
Oh lord. Ghe, ik zag de naam van een chauffeur voorbijkomen, kerel heet Vulcan van zijn achternaam. Benieuwd of hij puntoren heeft, of zo'n bloempotkapsel..
Dat kan inderdaad. Maar dan moet de dame in kwestie daar dus wel credits voor 'betalen'. Volgens mij gebeurt het niet vaak. Mij althans nooit. En ik heb geregeld fotobewonderaars.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:00 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Gefeli! En nu? Die oneliner krijg je nadat ze jouw foto heeft gezien oid?
Dat ie een vagina uitbeeld zal vast ook wel een diepere betekenis hebben...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, maar als ik hem zie:
[ afbeelding ]
Leuk man.. Hoge verwachtingen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:34 schreef Cue_ het volgende:
Even een update (om maar even weg te blijven van het startrek gebeuren):
Mijn date, de achterbuurjongen, heeft nu zijn tentamenperiode. Dus de komende drie weken is hij erg druk en heeft weinig tijd. Gister kort gesmst met elkaar. Spreken zeker nog af, maar wanneer is nog even afwachten.
geduld is niet mijn sterkste kant, maar ach
Ik mag t hopen, want heb iemand anders hiervoor laten schietenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:39 schreef Spijker83 het volgende:
Leuk man.. Hoge verwachtingen?
Hoop voor je dat het het wachten waard is
Leeftijd maakt toch eigenlijk niet zoveel uit.. Mits legaal uiteraard.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik mag t hopen, want heb iemand anders hiervoor laten schieten
Haha zie t vanzelf wel. Het is een leuke jongen en we vermaken ons goed als we bij elkaar zijn. hij is alleen wat jonger dan ik gewend ben (net geen jaar ouder) en nog student. Maar we hebben alle tijd
Dank voor het afwenden van het startrek gebeuren! Wel heb ik wat twijfels bij zijn tentamen verhaal.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:34 schreef Cue_ het volgende:
Even een update (om maar even weg te blijven van het startrek gebeuren):
Mijn date, de achterbuurjongen, heeft nu zijn tentamenperiode. Dus de komende drie weken is hij erg druk en heeft weinig tijd. Gister kort gesmst met elkaar. Spreken zeker nog af, maar wanneer is nog even afwachten.
geduld is niet mijn sterkste kant, maar ach
Geloof je dat echt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:22 schreef Spijker83 het volgende:
Leeftijd maakt toch eigenlijk niet zoveel uit.. Mits legaal uiteraard.
Ik ben net 19.. En een meisje dat ik ontmoet heb al een tijdje 16, heb dr toch wel wat problemen mee dat ze zo jong is..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:22 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Leeftijd maakt toch eigenlijk niet zoveel uit.. Mits legaal uiteraard.
Maar nice hoor. Veel succes en hou ons op de hoogte
Hij heeft vorig jaar redelijk verpest, dus hij moet nu genoeg punten halen om door te mogen. .quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:26 schreef macondo het volgende:
Dank voor het afwenden van het startrek gebeuren! Wel heb ik wat twijfels bij zijn tentamen verhaal.
Óf het is een vreemde nerd, óf hij probeert de boot af te houden met jou. Drie weken tentamenperiode, dat zal allemaal best wel. Maar eten moet je toch. En een kopje koffie c.q. een biertje of twee gaat echt prima. Wilde nachten zonder slaap is a bridge too far, maar drie weken in de ijskast is absurd imho..
Ja, Maar wel tot bepaalde hoogte ook hoor.. Vind het geen probleem als en 7-8 jaar tussen zit..quote:
Zo'n verschil vind ik ook geen probleem.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:40 schreef Spijker83 het volgende:
Ja, Maar wel tot bepaalde hoogte ook hoor.. Vind het geen probleem als en 7-8 jaar tussen zit..
Misschien had ik dat ff duidelijk moeten maken
Ik vond het vroeger altijd zwaar frustrerend dat de meeste vrouwen met oudere mannen gingen. Nu ik zelf wat ouder ben ik heb er in eens veel minder moeite meequote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo'n verschil vind ik ook geen probleem.
Ga altijd al om met mensen die ouder zijn dan ik, dus nu ineens (voor mij) "broekie" is vreemd
Vanaf wanneer is iemand in jou ogen dan een 'broekie' scheelt het dan 1-2 jaar of is hij pas 'broekie-af' bij 5 jaar?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo'n verschil vind ik ook geen probleem.
Ga altijd al om met mensen die ouder zijn dan ik, dus nu ineens (voor mij) "broekie" is vreemd
Zelf nooit zoveel last van jongere dames die oudere mannen zoekenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:08 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger altijd zwaar frustrerend dat de meeste vrouwen met oudere mannen gingen. Nu ik zelf wat ouder ben ik heb er in eens veel minder moeite mee
iig leuk, hoop voor je dat het wat wordt
Vanaf een jaar ouderquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:21 schreef Spijker83 het volgende:
Vanaf wanneer is iemand in jouw ogen dan een 'broekie' scheelt het dan 1-2 jaar of is hij pas 'broekie-af' bij 5 jaar?
Te preuts of te passief?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:53 schreef macondo het volgende:
Mijn date is maar iets van een jaartje jonger. En overigens superstrak en fit.
Alleen is de seks beroerd. Nooit gedacht dat ik zou denken "als het in bed niet beter gaat worden, dan gaat het allemaal niet werken - hoe leuk ze ook is".
Loop je uiteindelijk wel tegenaan ja, slechte seks hou je niet je hele leven vol.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:53 schreef macondo het volgende:
Alleen is de seks beroerd. Nooit gedacht dat ik zou denken "als het in bed niet beter gaat worden, dan gaat het allemaal niet werken - hoe leuk ze ook is".
Bummer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:53 schreef macondo het volgende:
Mén, ik wist niet eens dat het bestond. Kende alleen verschillende gradaties van goed.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Loop je uiteindelijk wel tegenaan ja, slechte seks hou je niet je hele leven vol.
Zoutzakquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:12 schreef macondo het volgende:
[..]
Mén, ik wist niet eens dat het bestond. Kende alleen verschillende gradaties van goed.
@Kasta - ligt wat subtieler natuurlijk en details deel ik ik hier niet, maar een beetje een combinatie van beide vrees ik. Wel initiatief nemen tot, maar vervolgens passief.
Been there, done that...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:12 schreef macondo het volgende:
[..]
Mén, ik wist niet eens dat het bestond. Kende alleen verschillende gradaties van goed.
@Kasta - ligt wat subtieler natuurlijk en details deel ik ik hier niet, maar een beetje een combinatie van beide vrees ik. Wel initiatief nemen tot, maar vervolgens passief.
Hoewel het nooit een eenduidige situatie is, zijn we natuurlijk erg benieuwd naar DE oplossingquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Been there, done that...
Wil je een oplossing hebben?. Tot nu toe foolproof
.
Het kan nu eigenlijk alleen nog maar tegenvallen hé?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:21 schreef Kloonhommel het volgende:
Een foolproof oplossing dat niet in 1 minuut uitgetikt kon worden, ik ben benieuwd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |