abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97836058
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:29 schreef kastanova het volgende:

[..]

Het kan nu eigenlijk alleen nog maar tegenvallen hé?
Ja.. :Y
Wat heb je jezelf aangedaan ;)
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:32:46 #202
1484 kastanova
Ah mên..
pi_97836138
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:30 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Ja.. :Y
Wat heb je jezelf aangedaan ;)
Fuck it, ik verzin er wel gewoon een onderdeel bij dat niet bestaat zodat het tegendeel sowieso niet bewezen kan worden...

"Okay, om mee te beginnen; men neme een plintentrapje..."
I was an atheist until I realized I was God
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:39:11 #203
108913 Godshand
guide4you
pi_97836388
Doe anders de Reverse Cowgirl ofzo..

Beetje leven in de brouwerij...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:55:13 #204
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_97837045
Ah heb het binnen per PM, thanks Kasta! Snap inderdaad dat je dat niet hier op het openbare forum wil pleuren - kinderen zouden er maar raar van gaan dromen. En minderjarigen lopen hier ten slotte ook rond. Case closed!
Overal verstand van.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:58:33 #205
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_97837180
Wat is dat nou weer.. delen Kasta! :(
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:00:12 #206
277627 Seven.
We are Borg.
pi_97837252
Ja verdomme, ben ik daarvoor aan het F5-en?
Resistance is futile.
pi_97837280
Meisje van 16 dat ik wel al een tijdje ken maar pas één keer IRL (vorige week) heb ontmoet vraagt of ik mee ga naar een of andere fotoshoot van haar waar ze voor is uitgekozen.. D'r moeder en vriendin gaan waarschijnlijk ook mee..

Wat te doen?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:02:07 #208
108913 Godshand
guide4you
pi_97837328
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:00 schreef Snoepje5 het volgende:
Meisje van 16 dat ik wel al een tijdje ken maar pas één keer IRL (vorige week) heb ontmoet vraagt of ik mee ga naar een of andere fotoshoot van haar waar ze voor is uitgekozen.. D'r moeder en vriendin gaan waarschijnlijk ook mee..

Wat te doen?
Neem wel wat Breezer mee, dat wordt gewaardeerd door zowel model als fotograaf ;)
pi_97837464
quote:

Wat te doen?
Zeg haar dat je het wel leuk lijkt maar dat het je leuker lijkt om eens iets met haar alleen te gaan doen oid...
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:06:14 #210
1484 kastanova
Ah mên..
pi_97837496
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:55 schreef macondo het volgende:
Ah heb het binnen per PM, thanks Kasta! Snap inderdaad dat je dat niet hier op het openbare forum wil pleuren - kinderen zouden er maar raar van gaan dromen. En minderjarigen lopen hier ten slotte ook rond. Case closed!
Oh trouwens, helemaal vergeten: Stro! Véél stro.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:06:59 #211
1484 kastanova
Ah mên..
pi_97837524
quote:

Wat te doen?
3 condooms meenemen. En desinfectiemiddel.
pi_97837537
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:05 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Zeg haar dat je het wel leuk lijkt maar dat het je leuker lijkt om eens iets met haar alleen te gaan doen oid...
Maar ik heb die moeder nog geeneens ontmoet.. En dan zou ik zomaar al als wildvreemde meegaan naar een of andere fotoshoot? :?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:08:50 #213
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_97837615
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:07 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Maar ik heb die moeder nog geeneens ontmoet.. En dan zou ik zomaar al als wildvreemde meegaan naar een of andere fotoshoot? :?
Vandaar ook dat AA adviseert niet te gaan ;)
pi_97837780
Mm, die shoot is dinsdag, en zondags ga ik misschien nog naar d'r toe.. Dus dan zou ik d'r moeder wel al gezien hebben.. Dilemma..
Maar als ik d'r moeder sowieso nog niet eerder heb gezien dan lijkt het mij ook verstandig om niet zomaar mee te gaan.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:16:11 #215
1484 kastanova
Ah mên..
pi_97837897
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 12:39 schreef macondo het volgende:

[..]

Hoewel het nooit een eenduidige situatie is, zijn we natuurlijk erg benieuwd naar DE oplossing :D
Naja, ben er inderdaad maar even vanuit gegaan dat het met name de passiviteit is die haar de das omdoet.

Nou, die das, die komt in dit geval mooi van pas :Y).

Anyway, here we go! (8>.

Men neme:
• Een passieve jongedame waarbij de wíl (tot seks dus hé) wel aanwezig is, maar de uitvoering enigszins te wensen over laat.
• Een das, sjaal, handboeien, liaan, whatever, als er maar mee vastgebonden kan worden.
• Een jongeman met enigszins vertrouwen in diezelfde jongedame en dus ook niet bang is om de volgende ochtend met koppijn en een litteken op nierhoogte in een badkuip met ijsklontjes wakker te worden.

Terug naar die dame... Die is dus wel hitsig, maar niet echt initiatiefrijk.
En hoe gaan we dan zorgen dat ze wél initiatief gaat nemen? Haar geen andere optie géven :7.

Oftewel, draai een mooi verhaal in elkaar dat je het geil vindt om vastgebonden te worden en om direct duidelijk te maken dat het menens is, bind je direct na die woorden alvast de das/sjaal/whatever om je polsen. Én, voor het dramatische effect en om de eventuele bemoeienissen van de mannelijke partij daarmee ook direct geheel te voorkomen, laat je je, na het verder vastbinden van je polsen, ook direct blinddoeken.

Tja... En op dat moment heeft zelfs de grootste passieve sufkut in feite geen keuze meer.
Wat wil ze doen?
"Oh nee Macondo, dat durf ik niet hoor, doe niet zo raar ;(." waarna ze huilend wegrent?

Bijkomend voordeel is daarbij dat je nog gezellig in het begin van het gehele seksgebeuren zit; als ze je ook maar énigszins interessant vindt, wil ze niet direct overkomen als een té frigide sufkut, daarmee zou ze namelijk wel héél veel risico lopen om je kwijt te raken (die kant gaat het immers nu al op gezien je post).

Oftewel, er ligt een compleet naakte man voor haar die geen kant op kan en ook totaal geen idee heeft van wat er komen gaat waarmee dus ook de gehele verantwoordelijkheid bij haar komt te liggen.
Op dat moment heeft ze dus slechts nog 2 keuzes:
1. Snikkend van ontreddering weglopen en hem daarmee dus ook hulpeloos en verbijsterd achterlaten.
2. Íets doen. Maakt niet uit wat. IETS!

Naja, mijn ervaring is dat er vervolgens in het begin een beetje onwennig betast wordt, maar als ze er eenmaal een beetje in komt en ziet hoe jij (en je lichaam) er op reageert, dat ze dan op een gegeven moment alsnog volledig of op zijn minst behoorlijk los komt.

Daarnaast heb ik ook het idee dat passiviteit bij een vrouw (althans, het merendeel van de vrouwen die ik persoonlijk getroffen heb) ook veelal voortkomt uit de behoefte om gedomineerd te worden .
Het aloude "Doe maar met me wat je wilt"-principe; fake-rape (het is kennelijk tegenwoordig zelfs een romantisch cadeau :D.) is niet voor niets 1 van de populairste fantasieën van vrouwen.
Waarbij mijns inziens het gedomineerd wórden inwisselbaar is met het zelf willen domineren; uiteindelijk draait het immers in beide gevallen met name om de macht en het wederzijds (in dit geval zelfs letterlijk) blinde vertrouwen.

Anyhow, in mijn geval werkte bovenstaande in ieder geval foolproof :).
Na zo'n sessie bestaande uit volledig overgave is er immers nog maar weinig waar níet over gepraat kan worden.
En zolang er daardoor gewoon openlijk en zonder schaamte met elkaar geluld kan worden over het gehele spectrum van het seksleven, kan men dus op een gegeven moment ook eventuele verbeterpunten ter sprake brengen waardoor het uiteindelijk allemaal alleen maar meer op elkaars wensen aan zal sluiten.

Hell, er is toch niets toffer en intiemer dan samen naar het ultieme orgasme toewerken? :9.

Direct maar even een disclaimer voor de meelezende exen om eventuele verontwaardigde mailtjes te voorkomen: Nee, jóu beschouwde ik echt niet als een frigide baksteen... Ik vind het op zijn tijd namelijk ook wel degelijk gewoon geil om gedomineerd en misbruikt te worden (hoi mam :W).. Nou ja... Bij sommigen was het ook eigenlijk wel degelijk nodig... Maar nee, ik ga toch geen namen noemen, dus blijf nu maar gewoon denken dat jíj persoonlijk wel degelijk een pro-actief geil sletje was...
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:19:14 #216
108913 Godshand
guide4you
pi_97838022
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:16 schreef kastanova het volgende:

[..]

Naja, ben er inderdaad maar even vanuit gegaan dat het met name de passiviteit is die haar de das omdoet.

Nou, die das, die komt in dit geval mooi van pas :Y).

Anyway, here we go! (8>.

Men neme:
• Een passieve jongedame waarbij de wíl (tot seks dus hé) wel aanwezig is, maar de uitvoering enigszins te wensen over laat.
• Een das, sjaal, handboeien, liaan, whatever, als er maar mee vastgebonden kan worden.
• Een jongeman met enigszins vertrouwen in diezelfde jongedame en dus ook niet bang is om de volgende ochtend met koppijn en een litteken op nierhoogte in een badkuip met ijsklontjes wakker te worden.

Terug naar die dame... Die is dus wel hitsig, maar niet echt initiatiefrijk.
En hoe gaan we dan zorgen dat ze wél initiatief gaat nemen? Haar geen andere optie géven :7.

Oftewel, draai een mooi verhaal in elkaar dat je het geil vindt om vastgebonden te worden en om direct duidelijk te maken dat het menens is, bind je direct na die woorden alvast de das/sjaal/whatever om je polsen. Én, voor het dramatische effect en om de eventuele bemoeienissen van de mannelijke partij daarmee ook direct geheel te voorkomen, laat je je, na het verder vastbinden van je polsen, ook direct blinddoeken.

Tja... En op dat moment heeft zelfs de grootste passieve sufkut in feite geen keuze meer.
Wat wil ze doen?
"Oh nee Macondo, dat durf ik niet hoor, doe niet zo raar ;(." waarna ze huilend wegrent?

Bijkomend voordeel is daarbij dat je nog gezellig in het begin van het gehele seksgebeuren zit; als ze je ook maar énigszins interessant vindt, wil ze niet direct overkomen als een té frigide sufkut, daarmee zou ze namelijk wel héél veel risico lopen om je kwijt te raken (die kant gaat het immers nu al op gezien je post).

Oftewel, er ligt een compleet naakte man voor haar die geen kant op kan en ook totaal geen idee heeft van wat er komen gaat waarmee dus ook de gehele verantwoordelijkheid bij haar komt te liggen.
Op dat moment heeft ze dus slechts nog 2 keuzes:
1. Snikkend van ontreddering weglopen en hem daarmee dus ook hulpeloos en verbijsterd achterlaten.
2. Íets doen. Maakt niet uit wat. IETS!

Naja, mijn ervaring is dat er vervolgens in het begin een beetje onwennig betast wordt, maar als ze er eenmaal een beetje in komt en ziet hoe jij (en je lichaam) er op reageert, dat ze dan op een gegeven moment alsnog volledig of op zijn minst behoorlijk los komt.

Daarnaast heb ik ook het idee dat passiviteit bij een vrouw (althans, het merendeel van de vrouwen die ik persoonlijk getroffen heb) ook veelal voortkomt uit de behoefte om gedomineerd te worden .
Het aloude "Doe maar met me wat je wilt"-principe; fake-rape (het is kennelijk tegenwoordig zelfs een romantisch cadeau :D.) is niet voor niets 1 van de populairste fantasieën van vrouwen.
Waarbij mijns inziens het gedomineerd wórden inwisselbaar is met het zelf willen domineren; uiteindelijk draait het immers in beide gevallen met name om de macht en het wederzijds (in dit geval zelfs letterlijk) blinde vertrouwen.

Anyhow, in mijn geval werkte bovenstaande in ieder geval foolproof :).
Na zo'n sessie bestaande uit volledig overgave is er immers nog maar weinig waar níet over gepraat kan worden.
En zolang er daardoor gewoon openlijk en zonder schaamte met elkaar geluld kan worden over het gehele spectrum van het seksleven, kan men dus op een gegeven moment ook eventuele verbeterpunten ter sprake brengen waardoor het uiteindelijk allemaal alleen maar meer op elkaars wensen aan zal sluiten.

Hell, er is toch niets toffer en intiemer dan samen naar het ultieme orgasme toewerken? :9.

Direct maar even een disclaimer voor de meelezende exen om eventuele verontwaardigde mailtjes te voorkomen: Nee, jóu beschouwde ik echt niet als een frigide baksteen... Ik vind het op zijn tijd namelijk ook wel degelijk gewoon geil om gedomineerd en misbruikt te worden (hoi mam :W).. Nou ja... Bij sommigen was het ook eigenlijk wel degelijk nodig... Maar nee, ik ga toch geen namen noemen, dus blijf nu maar gewoon denken dat jíj persoonlijk wel degelijk een pro-actief geil sletje was...
_O-
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:20:48 #217
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_97838085
Ik had iets spectaculairs verwacht ;(
pi_97838132
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:13 schreef Snoepje5 het volgende:
Mm, die shoot is dinsdag, en zondags ga ik misschien nog naar d'r toe.. Dus dan zou ik d'r moeder wel al gezien hebben.. Dilemma..
Maar als ik d'r moeder sowieso nog niet eerder heb gezien dan lijkt het mij ook verstandig om niet zomaar mee te gaan.
Het lijkt mij ultiem boring om naar een één of andere fotoshoot te gaan (waar ook nog haar moeder aanwezig is), probeer daar onderuit te komen zou ik zeggen. En daarnaast: hoe langer je het kan uitstellen om die moeder te ontmoeten, hoe beter...
pi_97838135
Deze tips had je ook gegeven aan de keeper van Ado Den Haag? ;(
pi_97838275
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:20 schreef Cue_ het volgende:
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:35:13 #221
108913 Godshand
guide4you
pi_97838669
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:22 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Het lijkt mij ultiem boring om naar een één of andere fotoshoot te gaan (waar ook nog haar moeder aanwezig is), probeer daar onderuit te komen zou ik zeggen. En daarnaast: hoe langer je het kan uitstellen om die moeder te ontmoeten, hoe beter...
Het is ook gewoon aandachtshoeren natuurlijk.
pi_97838910
Heb de afgelopen 60 topics gemist volgens mij. Maar kom nu ook weer eens even kijken.

Zal even mijn huidige date ervaringen mededelen.
Erg leuke meid ontmoet via knuz. Heb gisteren mijn 3e date gehad :)
Ik vind haar heel leuk, weet alleen niet precies hoe ze over mij denkt. Heb namelijk een beetje het gevoel dat ze mij meer als een vriend ziet, ondanks dat ik al wel meerdere keren met haar heb gezoend :s En daarnaast komen de date voorstellen ook constant van mijn kant, en het initiatief om tot zoenen oid over te gaan ook. Ze vind alles wel best, maar neemt zelf nooit het initiatief.
Daar komt nog bij dat ze niet heel open is over haar gevoelens (ik ook niet overigens). Dus heb nu beetje zoiets van... en nu?
Nouja, ik zie wel wat er gebeurd, kan toch pas over 1,5 week ongeveer weer met haar afspreken ivm andere afspraken.

Kan je het nog maken om na een 3e date met iemand anders te daten eigenlijk? Heb een date uitnodiging van iemand anders op vrijdag. Zij is ook erg leuk(heb haar weekje geleden 1x ontmoet), en ze heeft blijkbaar veel meer initiatief dan dame 1 :D
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:44:02 #223
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_97839024
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:41 schreef palawan het volgende:

Kan je het nog maken om na een 3e date met iemand anders te daten eigenlijk? Heb een date uitnodiging van iemand anders op vrijdag. Zij is ook erg leuk(heb haar weekje geleden 1x ontmoet), en ze heeft blijkbaar veel meer initiatief dan dame 1 :D
Dat is maar net wat je intenties zijn en wat je eigen gevoel erover zegt. Beetje afhankelijk van hoe serieus je wilt zijn met iemand. Voor alsnog lijkt het dat meisje 1 nog niet zo bijzonder is, dus dat de kans dat daar meer in zit klein is. Dus zou zeggen, ga er vooral voor ;)

en natuurlijk of er een goed verhaal is als ze elkaar tegen mochten komen tijdens de date :+
pi_97839054
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:41 schreef palawan het volgende:

Lijkt me niet.
Als de ander leuker is wees dan eerlijk tegen dame 1
pi_97839210
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is maar net wat je intenties zijn en wat je eigen gevoel erover zegt. Beetje afhankelijk van hoe serieus je wilt zijn met iemand. Voor alsnog lijkt het dat meisje 1 nog niet zo bijzonder is, dus dat de kans dat daar meer in zit klein is. Dus zou zeggen, ga er vooral voor ;)

en natuurlijk of er een goed verhaal is als ze elkaar tegen mochten komen tijdens de date :+
Haha dat tegenkomen zal niet zo snel gaan. Aangezien dame 1 bij mij uit de stad komt. En dame 2 ergens uit Utrecht wat een eindje verder weg is ;) En vrijdag moet ik toch in het westen zijn, dus spreken we daar wel ergens af ;)
pi_97839255
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:35 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het is ook gewoon aandachtshoeren natuurlijk.
idd, ik zou er al lang op afgeknapt zijn :D
pi_97839305
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:44 schreef Godtje het volgende:

[..]

Lijkt me niet.
Als de ander leuker is wees dan eerlijk tegen dame 1
Ja, maar dat weet ik dus niet of ze leuker is, beetje snel om te zeggen na 1x afgesproken te hebben. Ligt er ook beetje aan wat dame 1 voor mij voelt. Maar dat laat ze niet blijken.

Soms is daten wel erg lastig :)
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:52:03 #228
108913 Godshand
guide4you
pi_97839331
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:51 schreef palawan het volgende:

[..]

Ja, maar dat weet ik dus niet of ze leuker is, beetje snel om te zeggen na 1x afgesproken te hebben. Ligt er ook beetje aan wat dame 1 voor mij voelt. Maar dat laat ze niet blijken.

Dan zou ik op 't de man vrouw af vragen
pi_97839362
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:51 schreef palawan het volgende:

[..]

Het is geen vergelijking wedstrijd.
Vind je dame 1 leuk genoeg om mee verder te daten. Zo te lezen niet.
Of je wilt gewoon duidelijkheid en dan moet je gewoon je mond open trekken. Jullie beide doen het niet zoals je zelf aangeeft.

Hoe zou je zelf behandeld willen worden na drie dates?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:57:10 #230
27929 piere
doe mij maar bier
pi_97839587
Ik zou gewoon lekker gaan. Je hebt geen relatie met haar toch?
En je hebt altijd nog de keuze om wel of niet te zoenen etc met dame 2
fok you ja!
pi_97839593
Hebben jullie ook eigenlijk helemaal gelijk in.

Wil het liefst gewoon duidelijkheid. Maar daarvoor zal ik haar dan op moeten bellen en ook zeggen hoe ik er over denk. Misschien zit zij ook wel op meer duidelijkheid te wachten.
pi_97839736
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:57 schreef piere het volgende:
Ik zou gewoon lekker gaan. Je hebt geen relatie met haar toch?
En je hebt altijd nog de keuze om wel of niet te zoenen etc met dame 2
Ja, zo kan je denken.
Maar vind ik ook wel vervelend. Hou je toch iemand een beetje voor de gek. Schep je misschien verwachtingen mee die je niet kan nakomen.

Ik ga haar vanavond gewoon opbellen hoe ze het vond, en of/hoe ze het verder ziet gaan.
Bedankt voor de adviezen allemaal
pi_97839932
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:00 schreef palawan het volgende:

[..]

Ja, zo kan je denken.
Maar vind ik ook wel vervelend. Hou je toch iemand een beetje voor de gek. Schep je misschien verwachtingen mee die je niet kan nakomen.

Ik ga haar vanavond gewoon opbellen hoe ze het vond, en of/hoe ze het verder ziet gaan.
Bedankt voor de adviezen allemaal
laat wel ff weten wat ze heeft gezegd :)
pi_97840208
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:49 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

idd, ik zou er al lang op afgeknapt zijn :D
Ik zit er eigenlijk ook niet op te wachten..
pi_97840251
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:05 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

laat wel ff weten wat ze heeft gezegd :)
Ik zal aan je denken zodra ik nieuws heb :p
  dinsdag 7 juni 2011 @ 15:26:52 #236
57047 macondo
pi_97840686
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:13 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Ik zit er eigenlijk ook niet op te wachten..
Lemegetthisstraight : jij bent 19 jaar en probeert een meisje van 16 te ritselen? :?
Overal verstand van.
pi_97840996
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:26 schreef macondo het volgende:

[..]

Lemegetthisstraight : jij bent 19 jaar en probeert een meisje van 16 te ritselen? :?
In welke context bedoel je dit?
Ik probeer niets te ritselen, zij zit achter mij aan ;)
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:02:22 #238
1484 kastanova
Ah mên..
pi_97841979
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:20 schreef Cue_ het volgende:
Euuuuh, tja... Je zou voor het benodigde spektakel 2 koeien naast het bed kunnen zetten, vandaar het stro...

Maar persoonlijk vond ik het nooit echt nodig; als het werkt en je je doel er mee bereikt is spektakel geen vereiste.

Om je hier direct maar even een recent (+/- 2 minuten geleden) voorbeeld van te geven:
Ik kwam er op dat moment namelijk achter dat mijn aansteker leeg was.
En een Kasta zonder sigaretje, is een levensgevaarlijke Kasta en dat willen we niet met zijn allen.

Maar geen paniek, ook hier was een oplossing snel bedacht: Het gasfornuis aansteken met de vonk van de aansteker, vervolgens met de vlam van het gasfornuis een kaars aansteken, et voila:
Naast extra romantiek in huize Kasta, kan de beste man ook weer zijn sigaretje doen.

Zou perfect moeten werken toch? Mee eens? Geen spektakel voor nodig in ieder geval.

Maarrrrrrrrr....

Het was zonder kutaansteker met een elektrisch vonkding :r.
En laat dat ding nu een dusdanig minuscule vonk geven dat het gasfornuis niet eens gehaald werd...
Dus hop, dat ijzeren ding er af gebroken, zodat ik de vonk dichter bij de gaspit had.
Echter, daarbij viel (uiteraard) de gehele vonkconstructie uit elkaar zodat ik krampachtig met m'n vingers de boel in goede banen moest leiden, hetgeen uiteraard zéér moeizaam ging.

En daar kwam dus je gewenste spektakel om de hoek kijken!
Want aangezien ik maar liefst 7(!!!) pogingen nodig had om een fatsoenlijke vonk te creëren was er inmiddels dusdanig veel gas in de contreien van de gaspit dat de gewenste vonk ook direct gepaard ging met een steekvlam die een deel van m'n kapsel wegbrandde.

Conclusie: Een plan heeft geen spektakel nodig om succesvol te zijn.
Integendeel, in de meeste gevallen levert het dus alleen maar nadelen op, hetzij een verneukt kapsel of in Macondo's geval een slaapkamer vol koeienstront.

[ Bericht 0% gewijzigd door kastanova op 07-06-2011 16:07:28 ]
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:05:29 #239
1484 kastanova
Ah mên..
pi_97842145
Oh, en Macondo... Ik éis ook echt dat je het probeert.

En ik verwacht een krat Grolsch mocht het 't gewenste resultaat hebben :Y).
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:06:11 #240
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_97842173
Heerlijke vergelijking Kasta :D

(En goede bierkeus ^^)
WFPB!
pi_97842728
Smsje:
quote:
Ben je rond 6 uur op msn? xxx
Ik:
quote:
Uhh ja, kan wel ff komen hoor maar ben dan ook aan het eten..
Zij:
quote:
Jaa ik moet echt met je praten dadelijk, hoe het nu verder moet tussen ons!!
;(
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:24:26 #242
1484 kastanova
Ah mên..
pi_97842930
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:19 schreef Snoepje5 het volgende:
Smsje:

[..]

Ik:

[..]

Zij:

[..]

;(
Pfoeh... Om de groot filosoof Danny Glover te citeren: "I'm getting too old for this shit..."
pi_97843085
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:24 schreef kastanova het volgende:

[..]

Pfoeh... Om de groot filosoof Danny Glover te citeren: "I'm getting too old for this shit..."
Ik kan nu enigszins begrijpen waarom ik mijn ex misschien te veel pushte en opdrong.. Dit komt gewoon veel te zwaar aan..
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:29:57 #244
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_97843177
Vertellen dat je even later over iets serieus moet gaan praten :')
vertel het gelijk of laat het wachten :X
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:31:47 #245
57047 macondo
pi_97843261
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:24 schreef kastanova het volgende:

[..]

Same here. Snoepje, hebben ze voor jou en je vriendin niet een speciaal hoekje op fok? Pubertalk of zo :?
Overal verstand van.
pi_97843300
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:31 schreef macondo het volgende:

[..]

Same here. Snoepje, hebben ze voor jou en je vriendin niet een speciaal hoekje op fok? Pubertalk of zo :?
I guess so ;) Alhoewel ik me hier eerder thuis voel ;)
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:34:16 #247
57047 macondo
pi_97843393
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:32 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

I guess so ;) Alhoewel ik me hier eerder thuis voel ;)
Hoezo, zijn er hier meer mensen die een relatie proberen te krijgen met 15 jarige meisjes? Nee toch? Volgens mij ben jij de enige hoor..
Overal verstand van.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:38:13 #248
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_97843565
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:29 schreef Cue_ het volgende:
Vertellen dat je even later over iets serieus moet gaan praten :')
vertel het gelijk of laat het wachten :X
Haha, schattig toch. Zelf waren we ook van die onnozelaars toen we 14/15 waren.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:38:52 #249
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_97843603
Maar ze is al 16 en vast érg volwassen voor haar leeftijd ;)

Ik vind m'n vriendin van 18 al behoorlijk jong. Terwijl ik zelf 20 ben. Maar ach :D
WFPB!
pi_97843679
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:38 schreef Silenus het volgende:
Toen hadden we heul nog geen internet, laat staan mobiele telefoons. :{w
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:44:49 #251
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_97843912
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:40 schreef Techno het volgende:

[..]

Wij moesten gewoon naar het huisnummer van het meisje belde en dan nam bijv. haar moeder op! :') :@ (Hoorde je die moeder giechelen: "He het is je vriendje hahaha pffrttt!!" ...'nou mahammm ga de kamer uit!'

Oh jongens die tijd!
pi_97843999
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:44 schreef Silenus het volgende:
Wij moesten gewoon naar het huisnummer van het meisje belde en dan nam bijv. haar moeder op! :') :@ (Hoorde je die moeder giechelen: "He het is je vriendje hahaha pffrttt!!" ...'nou mahammm ga de kamer uit!'

Oh jongens die tijd!
Ja, echt he! En wat een feest toen er een tweede telefoon bijkwam, in een kamertje op de 1e etage zodat je eindelijk ongestoord kon bellen. :D
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:49:25 #253
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97844139
quote:

Oh jongens die tijd!
Toen telefoonnummers nog 5 cijfers hadden en je ze van al je vriendjes uit je hoofd wist :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:49:38 #254
1484 kastanova
Ah mên..
pi_97844151
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:40 schreef Techno het volgende:

[..]

De enige ping-communicatie die wij kenden, was de ping van de typemachine als ie aan het einde van de regel was ;(.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:53:09 #255
1484 kastanova
Ah mên..
pi_97844342
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:49 schreef Catbert het volgende:

[..]

Toen telefoonnummers nog 5 cijfers hadden en je ze van al je vriendjes uit je hoofd wist :)
25939, m'n beste vriendje O+.
25883, het café :Y).
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:55:39 #256
57047 macondo
pi_97844480
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:53 schreef kastanova het volgende:

[..]

Het café, daar krijgen Snoepje en zijn 15 jarige relatie natuurlijk geen bier. Nog even niet, jaartje wachten!
Overal verstand van.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:58:04 #257
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97844587
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:53 schreef kastanova het volgende:
Cafe? Je bent van mijn leeftijd, toen kwam je daar als het goed is nog niet? :P
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:00:42 #258
57047 macondo
pi_97844720
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:58 schreef Catbert het volgende:

[..]

Cafe? Je bent van mijn leeftijd, toen kwam je daar als het goed is nog niet? :P
Kasta moest altijd van zijn moeder het café bellen om zijn vader naar huis te laten komen ;)
Overal verstand van.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:02:22 #259
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_97844797
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:38 schreef Silenus het volgende:
Toen ik nog niet bedorven was ;(

Het is inderdaad wel schattig, maar dan moeten ze van ons, de wijze oudere mensen, wel de raad aannemen die we ze geven ;)
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:15:32 #260
1484 kastanova
Ah mên..
pi_97845295
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:00 schreef macondo het volgende:

[..]

Kasta moest altijd van zijn moeder het café bellen om zijn vader naar huis te laten komen ;)
Als m'n pa daar had gezeten, had de kroeg zelf wel direct naar m'n moeder gebeld :o.

Hij was toen namelijk al een tijdje dood.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:20:19 #261
57047 macondo
pi_97845483
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:15 schreef kastanova het volgende:

[..]

Als m'n pa daar had gezeten, had de kroeg zelf wel direct naar m'n moeder gebeld :o.

Hij was toen namelijk al een tijdje dood.
Ah sorry man, vervelend om te horen.
Overal verstand van.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:33:55 #262
1484 kastanova
Ah mên..
pi_97846086
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:20 schreef macondo het volgende:

[..]

Ah sorry man, vervelend om te horen.
Dat zei ik toen ook tegen de dokter.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:03:29 #263
108913 Godshand
guide4you
pi_97847195
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:02 schreef Cue_ het volgende:

Het is inderdaad wel schattig, maar dan moeten ze van ons, de wijze oudere mensen, wel de raad aannemen die we ze geven ;)
Naar ouwe mensen moet je niet teveel luisteren, doe ik nog steeds niet...

Jij trouwens ook niet :+
pi_97860856
quote:

[..]

Oh jongens die tijd!
Ik was toen al een stalker cirkelde dagen lang met vrienden rond het huis van een vrouw. 1 van ons vond haar altijd leuk maar ze kozen altijd voor diegene die dat niet vond. Toen vonden ze het nog leuk, tegenwoordig mag je niks meer.
UITGESCHREVEN
pi_97861305
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:47 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik was toen al een stalker cirkelde dagen lang met vrienden rond het huis van een vrouw. 1 van ons vond haar altijd leuk maar ze kozen altijd voor diegene die dat niet vond. Toen vonden ze het nog leuk, tegenwoordig mag je niks meer.
Zo herkenbaar, haha.. Toen kon dat nog ja, tegenwoordig voelen ze zich gestalkd (al moet ik zeggen dat ik het tegenwoordig niet meer doe)
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:23:15 #266
57047 macondo
pi_97867180
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:53 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Zo herkenbaar, haha.. Toen kon dat nog ja, tegenwoordig voelen ze zich gestalkd (al moet ik zeggen dat ik het tegenwoordig niet meer doe)
Jij vind een post van PicardMike herkenbaar ? :D:D
Overal verstand van.
pi_97868756
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:23 schreef macondo het volgende:

[..]

Jij vind een post van PicardMike herkenbaar ? :D:D
M'n eerste en waarschijnlijk ook m'n laatste :P
pi_97876341
Nadeel van paiq: het blokken van personen kost credits :{
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:31:31 #269
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_97876550
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:21 schreef AlmightyArjen het volgende:
Nadeel van paiq: het blokken van personen kost credits :{
Je kan toch gewoon verwijderen? Of ben je bang dat je d'r gevoelens kwetst? :P
pi_97876605
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:31 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon verwijderen? Of ben je bang dat je d'r gevoelens kwetst? :P
Ah je had gelijk, die credits gelden voor offline cheat, haha...Bij deze verwijderd en als hierdoor je gevoelens al gekwetst worden vraag ik me af wat je op een datingsite doet :P
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:36:25 #271
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_97876674
en die offline cheat is irritant want dan blijft de persoon in je lijst staan.
pi_97876734
En volgens mij kan je dan ook nog steeds offline berichten ontvangen, of niet?

Ik had eergisteren ff met haar gechat, foto's vielen wat tegen dus niet interessant verder. Vanochtend wel weer een offline bericht "hoe was jouw dag gisteren??" Ja, daaag... :{w
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:07:45 #273
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_97877368
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:36 schreef Cue_ het volgende:
en die offline cheat is irritant want dan blijft de persoon in je lijst staan.
Je kan 'm daarna toch ook verwijderen met dat 'ze verschijnt wel weer als ze wat tegen je zegt'. Hopelijk doet ze dat dan niet. :')
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:10:29 #274
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_97877444
Heb trouwens al NEGEN dates gehad met dezelfde! Kun je nagaan hoe leuk deze is. Ik word er bijna emotioneel van. :@ Heb dat sinds m'n ex niet meer gehad, haha.

Noem het overigens ook geen 'dates' meer natuurlijk, maar even voor de beeldvorming.
pi_97877467
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:10 schreef Silenus het volgende:
Heb trouwens al NEGEN dates gehad met dezelfde! Kun je nagaan hoe leuk deze is. Ik word er bijna emotioneel van. :@ Heb dat sinds m'n ex niet meer gehad, haha.

Noem het overigens ook geen 'dates' meer natuurlijk, maar even voor de beeldvorming.
Tof dus jullie hebben nu verkering. O+
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:28:15 #276
57047 macondo
pi_97877859
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:33 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ah je had gelijk, die credits gelden voor offline cheat, haha...Bij deze verwijderd en als hierdoor je gevoelens al gekwetst worden vraag ik me af wat je op een datingsite doet :P
Daar is de offline cheat niet voor, Einstein. Stel je hebt twee succesvolle dates gehad met Afke, maar je hebt ook nog Berendien in je lijstje staan. Als het met Afka nu niet gaat werken, kun je nog afspreken met Berendien - dus dat contact wil je een klein beetje warm houden.

Alleen je wilt niet dat Afke, waar je binnenkort je derde date mee hebt (bij haar thuis! jeuj! neuken!) ziet dat je nog inlogt op Paiq. Want in haar ogen moet je natuurlijk alleen gaan voor haar en bestaan er geen andere vrouwen.

Ergo : offline cheat van je huidige date Afke.
Overal verstand van.
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:32:45 #277
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_97877988
Jajaja, dat was weer een herkenbaar verhaal van onze Macondo!
pi_97878635
Jeetje wat gecompliceerd allemaal! :o Ik wist niet dat daar zo'n hele theorie achter schuilging joh..

Real life daten is toch een stuk gemakkelijker :7
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:08:02 #279
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_97879139
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:10 schreef Silenus het volgende:

Klinkt goed O+ Ja dat is idd al verkering, schattig!
pi_97879831
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:28 schreef macondo het volgende:

[..]

Daar is de offline cheat niet voor, Einstein. Stel je hebt twee succesvolle dates gehad met Afke, maar je hebt ook nog Berendien in je lijstje staan. Als het met Afka nu niet gaat werken, kun je nog afspreken met Berendien - dus dat contact wil je een klein beetje warm houden.

Alleen je wilt niet dat Afke, waar je binnenkort je derde date mee hebt (bij haar thuis! jeuj! neuken!) ziet dat je nog inlogt op Paiq. Want in haar ogen moet je natuurlijk alleen gaan voor haar en bestaan er geen andere vrouwen.

Ergo : offline cheat van je huidige date Afke.
Ah, zo had ik er nog nooit naar gekeken :D
  woensdag 8 juni 2011 @ 12:05:58 #281
57047 macondo
pi_97881303
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:54 schreef Spirit82 het volgende:
Jeetje wat gecompliceerd allemaal! :o Ik wist niet dat daar zo'n hele theorie achter schuilging joh..

Real life daten is toch een stuk gemakkelijker :7
Als jij met iemand aan het daten bent, en je ziet dat ie nog dagelijks inlogt op een dating site krijg je ook vraagtekens toch?

En real life daten is makkelijker, maar niet als je meerdere ijzers in het vuur probeert te houden natuurlijk.
Overal verstand van.
pi_97881833
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:05 schreef macondo het volgende:

[..]

Als jij met iemand aan het daten bent, en je ziet dat ie nog dagelijks inlogt op een dating site krijg je ook vraagtekens toch?

En real life daten is makkelijker, maar niet als je meerdere ijzers in het vuur probeert te houden natuurlijk.
Ik controleer mijn dates eigenlijk nooit? Daarnaast kom ik vaak niet verder dan 1 of 2 dates via internetdating :') Dus ik had er gewoon nog nooit zo over nagedacht :P

Je kunt in real life toch ook meerdere ijzers int vuur houden? Ik zie het probleem niet zo... Zolang je maar niet op dezelfde plek gaat stappen enzo :P
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 8 juni 2011 @ 12:33:22 #283
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_97882334
Ik had ooit een date met een gast, leek in eerste instantie leuk, foto en chat enz. Komt ie irl langs, kan die over niks anders hebben dan zijn werk en dat was maar 1 ding, zijn vrachtwagen.
Dag diepgang...
Be dance |Be real| Be You
  woensdag 8 juni 2011 @ 12:42:14 #284
57047 macondo
pi_97882656
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
Ik controleer mijn dates eigenlijk nooit? Daarnaast kom ik vaak niet verder dan 1 of 2 dates via internetdating :') Dus ik had er gewoon nog nooit zo over nagedacht :P
Het is geen kwestie van controleren, maar je ziet het gewoon. En bovendien weet ik dat jij ooit een internetdate had die behoorlijk lang is blijven plakken :D
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:33 schreef Loodje het volgende:
Ik had ooit een date met een gast, leek in eerste instantie leuk, foto en chat enz. Komt ie irl langs, kan die over niks anders hebben dan zijn werk en dat was maar 1 ding, zijn vrachtwagen.
Dag diepgang...
Dat viel je niet eerder op per mail of chat? En verwacht je serieus filosofische verhandelingen over de zin van het leven met veel diepgang van een vrachtwagenchauffeur? Je moet volgens mij niet al té verbaasd zijn als een stereotype een keertje deels klopt.
Overal verstand van.
pi_97882713
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:42 schreef macondo het volgende:

[..]

Het is geen kwestie van controleren, maar je ziet het gewoon. En bovendien weet ik dat jij ooit een internetdate had die behoorlijk lang is blijven plakken :D
Ik zei vaak :P En toen was ik 17 en bestonden datingwebsites nog niet eens, dus eigenlijk wast nog niet eens een internetdate :P
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:22:31 #286
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_97884056
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:44 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik zei vaak :P En toen was ik 17 en bestonden datingwebsites nog niet eens, dus eigenlijk wast nog niet eens een internetdate :P
tmfchat was ook een datingsite hoor :P
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:29:06 #287
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_97884316
Precies, lul je er maar niet onderuit!
pi_97884491
Damnit, ik delf hier het onderspit ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_97885150
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:33 schreef Spirit82 het volgende:
Damnit, ik delf hier het onderspit ;(
Haal je moeder er weer bij! :Y).
pi_97885471
quote:
12s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:50 schreef kastanova het volgende:

[..]

Haal je moeder er weer bij! :Y).
Hou je daar nou nog over op of hoe zit dat?? :(

Ik vond het reuze genant :@
Sarcasme. Herken het.
pi_97885533
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:57 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hou je daar nou nog over op of hoe zit dat?? :(

Ik vond het reuze genant :@
Naja, ik vermoed zelf dat ze gewoon even bezorgd kwam kijken omdat je continu zat te gillen als een mager speenvarken.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:01:35 #292
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_97885646
Wat is het verhaal?
pi_97885761
quote:
11s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:58 schreef kastanova het volgende:

[..]

Naja, ik vermoed zelf dat ze gewoon even bezorgd kwam kijken omdat je continu zat te gillen als een mager speenvarken.
Nee, ze snapt facebook sinds een paar dagen ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_97885791
quote:
5s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:01 schreef Cue_ het volgende:
Wat is het verhaal?
Geen spannend verhaal. Ik had een foto op facebook gepost. Kasta ging lopen irriteren en uiteindelijk postte mijn moeder ook een reactie. Dus toen had Kasta natuurlijk nog veel meer munitie :P
Sarcasme. Herken het.
pi_97885869
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Geen spannend verhaal. Ik had een foto op facebook gepost. Kasta ging lopen irriteren en uiteindelijk postte mijn moeder ook een reactie. Dus toen had Kasta natuurlijk nog veel meer munitie :P
Had nou even meegespeeld kut.
pi_97885999
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:06 schreef kastanova het volgende:

[..]

Had nou even meegespeeld kut.
Ik speel jouw spelletjes niet mee :(
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:20:13 #297
57047 macondo
pi_97886427
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik vond het hilarisch! Blij dat je moeder optrad tegen die vervelende jongen met al zijn stomme commentaar over ingeparkeerde auto's ;)
Overal verstand van.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:22:29 #298
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_97886501
volgens mij mis je heel wat als je spirit niet op je FB hebt :')
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:27:11 #299
57047 macondo
pi_97886702
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:22 schreef Cue_ het volgende:
volgens mij mis je heel wat als je spirit niet op je FB hebt :')
Valt mee - Kasta en Spirit hadden een flauwe discussie over een ingeparkeerde auto die 60 comments doorging. Het werd pas leuk toen plotseling moeder Spirit zich ermee bemoeide..
Overal verstand van.
pi_97886761
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:27 schreef macondo het volgende:
Valt mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')