quote:Op zaterdag 5 juni 2010 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
![]()
quote:
Gemiste kansquote:
"ja dan begin ik in de 3e set weer gewoon te tennissen ok?"quote:
Anna Wintourquote:
Jouw moederquote:Op zondag 5 juni 2011 18:33 schreef DeMessias het volgende:
Godverdegodver, heb ik familie op bezoek (blijkbaar), roept m'n moeder veel te luid "kom jij geen gedag zeggen" waarop ik dan weer in een plotse bui van frustratie nét iets te luid repliceer "NEE!"
Kunnen ze hier niet appreciëren
We hebben een winnaarquote:
Hallo, hier ben ik.quote:
Hou vol!quote:Op zondag 5 juni 2011 18:33 schreef DeMessias het volgende:
Godverdegodver, heb ik familie op bezoek (blijkbaar), roept m'n moeder veel te luid "kom jij geen gedag zeggen" waarop ik dan weer in een plotse bui van frustratie nét iets te luid repliceer "NEE!"
Repliceren, appreciëren - je zit hier niet in de universiteitsbibliotheek hoor, je zit op FOK!.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:33 schreef DeMessias het volgende:
Federer spreekt Frans... en is de underdog.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:34 schreef DennisDeBengel het volgende:
Ik heb wel medelijden met Nadal.. hij laat al 6 jaar lang het beste tennis op Roland Garros zien en toch juicht 95% van het publiek alleen voor punten van Federer
sorry, aangepast aan jou niveau zou dat moeten zijn: "zegt" en "zeg" en "niet leuk vinden"quote:Op zondag 5 juni 2011 18:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Repliceren, appreciëren - je zit hier niet in de universiteitsbibliotheek hoor, je zit op FOK!.
En heeft een leukere peroonlijkheid + speelt veel aantrekkelijker tennis. Speelt mee bij het tennisvolk.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Federer spreekt Frans... en is de underdog.
Uh, volgens mij is hij Vaams, kan het daar iets mee te maken hebben?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Repliceren, appreciëren - je zit hier niet in de universiteitsbibliotheek hoor, je zit op FOK!.
Ja, ik eet zo maar een maaltijdreep want ik heb echt honger.quote:
Erwin Koeman is dat.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:36 schreef StijnDa het volgende:
Wie is die commentator wiens stem lijkt op die van Koeman
Bedankt.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:35 schreef DeMessias het volgende:
[..]
sorry, aangepast aan jou niveau zou dat moeten zijn: "zegt" en "zeg" en "niet leuk vinden"
Jan Roelfsquote:Op zondag 5 juni 2011 18:36 schreef StijnDa het volgende:
Wie is die commentator wiens stem lijkt op die van Koeman
Nee, dat was Ronald.quote:
One flew over the cuckoo's nest.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:37 schreef DeMessias het volgende:
ik moet gaan eten (zonder tv) en m'n moordneigingen onderdrukken
DAT puntquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
FEITquote:Op zondag 5 juni 2011 18:38 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Nog altijd minder irritant dan Mariëtte Pakker.
Hahaha, dat viel me ook al op ja, volgens mij moet hij die broek volgende keer een maatje groter nemen. Zit maar steeds in z'n naad te graaien..quote:Op zondag 5 juni 2011 18:38 schreef Modus het volgende:
Nike moet het toch ook opvallen dat Nadal na elke bal zijn broek uit zijn bilnaad trekt?
Ja, heel heel erg jammer.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:38 schreef Ambrosius het volgende:
Deze game wordt ineens mentaal heel belangrijk nu Nadal 3BP heeft weggewerkt.
Je ziet Nadal voor het eerst spelenquote:Op zondag 5 juni 2011 18:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hahaha, dat viel me ook al op ja, volgens mij moet hij die broek volgende keer een maatje groter nemen. Zit maar steeds in z'n naad te graaien..
of geen onderbroek aan doenquote:Op zondag 5 juni 2011 18:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hahaha, dat viel me ook al op ja, volgens mij moet hij die broek volgende keer een maatje groter nemen. Zit maar steeds in z'n naad te graaien..
Nadal's kniebroeken zijn al een tijdje verdwenen, en de shirts hebben mouwen... het moet niet gekker worden!quote:Op zondag 5 juni 2011 18:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je ziet Nadal voor het eerst spelen?
Kale lijnrechtersquote:Op zondag 5 juni 2011 18:41 schreef Susi het volgende:
Ik zie nu pas dat die kale lijnrechter er weer is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor het eerst dat ik een tenniswedstrijd vanaf het begin al zit te kijken.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je ziet Nadal voor het eerst spelen?
Hij verneukt er 1 van de 40 ofzo..daarom.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:42 schreef theSummoner het volgende:
Kan IEMAND me uitleggen waarom Federer constant ziek hoge smashes uit de lucht pakt zonder ze te laten stuiteren? Je hebt natuurlijk een tijdsvoordeel maar als je er 5 van de 6 verneukt heb je daar ook niet zoveel aan...
Hij kan datquote:Op zondag 5 juni 2011 18:42 schreef theSummoner het volgende:
Kan IEMAND me uitleggen waarom Federer constant ziek hoge smashes uit de lucht pakt zonder ze te laten stuiteren? Je hebt natuurlijk een tijdsvoordeel maar als je er 5 van de 6 verneukt heb je daar ook niet zoveel aan...
Omdat hij er nog geen een gemist heeft?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:42 schreef theSummoner het volgende:
En het scheelt een paar meter, dichterbij en grotere hoekquote:Op zondag 5 juni 2011 18:42 schreef theSummoner het volgende:
Echt welquote:Op zondag 5 juni 2011 18:43 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Omdat hij er nog geen een gemist heeft?
Ja, hij heeft er 1 gemist.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:44 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Oke, wellicht 1 dan. Maar op de 15 is dat niet slecht.
Zit je dezelfde wedstrijd te kijken?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:43 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Omdat hij er nog geen een gemist heeft?
True, maar het ligt er wel aan op welk moment dat is.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:44 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het is niet alleen missen hè, zo'n bal is ook moeilijker dus er zit minder kracht achter. Hij had er daarstraks ook een die wel in ging maar gewoon terug geramd werd door Nadal.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:44 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja, en daarom moet je het op alle punten anders doen?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
True, maar het ligt er wel aan op welk moment dat is.
Je moet het zo doen dat je het punt paktquote:Op zondag 5 juni 2011 18:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en daarom moet je het op alle punten anders doen?
Ik verwacht Nadal in 3,nog steeds! Federer's setwinst word hem achteraf ontnomen.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:46 schreef Szura het volgende:
Nadal in 4 zei ik in de poll
Verwacht het nog steeds
Federer in 5 in de poll.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:46 schreef Szura het volgende:
Verwacht het nog steeds
Eigenlijk zou Federer vlak na een wissel een keer een schopje tegen die flesjes moeten gevenquote:Op zondag 5 juni 2011 18:45 schreef Nober het volgende:
Na de wedstrijd bij winst Federer: ''As we all have seen, Rafa's bottles weren't on the right spots and that influenced the match, luckily in my favour.''
Ik ook trouwens.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:46 schreef Szura het volgende:
Verwacht het nog steeds
Ik kijk zonder geluid en heb muziek aan... ben ik beter mee af heb ik het ideequote:Op zondag 5 juni 2011 18:46 schreef Pino112 het volgende:
Waarom was dit niet SUBLIEM, SCHITTEREND of GEWELDIG?
NOS![]()
Dan duurt de volgende wissel veel langer omdat Nadal alles moet terugzettenquote:Op zondag 5 juni 2011 18:47 schreef Niox het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Federer vlak na een wissel een keer een schopje tegen die flesjes moeten geven.
Their rivalry is too kind, I wish he'd kick those bottles and breaks his toes!quote:Op zondag 5 juni 2011 18:47 schreef Niox het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Federer vlak na een wissel een keer een schopje tegen die flesjes moeten geven.
Ijs over men schermquote:Op zondag 5 juni 2011 18:47 schreef Niox het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.quote:
Sorry hoor. Maar dat zie je compleet verkeerd. Ze zijn (op een na) allemaal goed gegaan. Ik denk dat je je vergist met een andere slag.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:45 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Zit je dezelfde wedstrijd te kijken?![]()
Hij miste er volgens mij nog geen als ie liet stuiteren, zonder stuit echt de helft ofzo
Die smash was gewoon goed hoor, ook niet makkelijk vooral. Nadal had 'm gewoon heel knap en moeilijk terug.quote:
Je zou verwachten dat de nos voor de Spanjaard is, aangezien ze altijd klaar komen bij Barcelona, Spaanse Elftal en Contandorquote:Op zondag 5 juni 2011 18:46 schreef Pino112 het volgende:
Waarom was dit niet SUBLIEM, SCHITTEREND of GEWELDIG?
NOS![]()
Het was voor de zoveelste keer de verkeerde hoek...quote:Op zondag 5 juni 2011 18:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die smash was gewoon goed hoor, ook niet makkelijk vooral. Nadal had 'm gewoon heel knap en moeilijk terug.
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat de nos voor de Spanjaard is, aangezien ze altijd klaar komen bij Barcelona, Spaanse Elftal en Contandor.
-nquote:Op zondag 5 juni 2011 18:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat de nos voor de Spanjaard is, aangezien ze altijd klaar komen bij Barcelona, Spaanse Elftal en Contandor.
Hij heeft er wel een paar gemist hoor. En dan nog, de ballen die hij wel zo raakte zijn weinig dwingend omdat hij ze ingehouden slaat.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:49 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Sorry hoor. Maar dat zie je compleet verkeerd. Ze zijn (op een na) allemaal goed gegaan. Ik denk dat je je vergist met een andere slag.
Zo kan ik ook wel coach zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:50 schreef Ambrosius het volgende:
De Belg over oom Toni.
Beroep: om de paar minuten 'vamos' roepen.
15-0? 2-1 toch?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:51 schreef Federer-fan het volgende:
De honderdvijftigste UE met Federers backhand en 15-0 Nadal.
Briljant zeg.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:50 schreef Ambrosius het volgende:
De Belg over oom Toni.
Beroep: om de paar minuten 'vamos' roepen.
3-1, we spelen nog officieel 20 seconden, Jack heeft ineens zo'n gevoel dat Nadal gaat winnen!quote:
Not this againquote:Op zondag 5 juni 2011 18:51 schreef Evertjan het volgende:
Zelfs al verliest Federer hij blijft de grootste tennisser ooit
Roger Federer, speelt de bal naar Nadal. Nadal, slaat de bal terug, NADAL, NADAL, NADAL HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO RAFAEL NADAL!!!!quote:Op zondag 5 juni 2011 18:51 schreef Nober het volgende:
[..]
3-1, we spelen nog officieel 20 seconden, Jack heeft ineens zo'n gevoel dat Nadal gaat winnen!
Begint het alweer, zo zwak ditquote:Op zondag 5 juni 2011 18:51 schreef Evertjan het volgende:
Tja als Nadal er niet was geweest had Federer allang 20+ Grand Slam titels, dat zou pas saai zijn geweest!quote:Op zondag 5 juni 2011 18:51 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Roger Federer, speelt de bal naar Nadal. Nadal, slaat de bal terug, NADAL, NADAL, NADAL HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO RAFAEL NADAL!!!!
[..]
Roger Federer, speelt de bal naar Nadal. Nadal, slaat de bal terug, NADAL, NADAL, NADAL HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO RAFAEL NADAL!!!!
Zelfs met houten racket is hij virtuoos.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:52 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik hoop voor Roelfs dat ie z'n tissues mag declareren bij de NOS.
Doelde ik idd op ja, haha!quote:Op zondag 5 juni 2011 18:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:52 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik hoop voor Roelfs dat ie z'n tissues mag declareren bij de NOS.
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hehe, dat zit bij Siemerink in z'n haar
Vandaar dat het altijd zo goed zitquote:Op zondag 5 juni 2011 18:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Kim Holland schijnt Marcella mesker te vervangen bij Wimbledon.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:54 schreef JK1982 het volgende:
Die commentatoren zitten gewoon klaar te komen op die acties af en toe, als ik ze zo hoor..
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij hebt geen sporza op je tv?quote:
Godverdomme wat pauper dat publiek.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:55 schreef Nautilus. het volgende:
Selectieve verontwaardiging bij het publiek.
Geen idee welk merk dat is, bij Henin wist je tenminste dat het een Rolex was.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat lelijke klokkie aan de pols van Nadal is ook vanwege de sponsor?
Lelijk, maar wel een half miljoen als ik het goed begrepen hebquote:Op zondag 5 juni 2011 18:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Kost $ 525.000.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kost een half miljoen geloof ik dat ding.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Ga dan naar beneden, oh nee, FOK! is belangrijker.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jewel, maar de TV is beneden en ik ben boven.
Nou weten we het wel Mort Smuuts.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:56 schreef Evertjan het volgende:
Roger Federer de Messi van het tennis altijd een gentleman en een groot sporter
Oh nee, beneden zitten mensen iets anders te kijken!quote:Op zondag 5 juni 2011 18:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ga dan naar beneden, oh nee, FOK! is belangrijker.
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:57 schreef Evertjan het volgende:
Alleen Martin Verkerk kan tippen aan het spel van Federer maar hij is gestopt om dat hij Federer ook het succes gunde
faal jij bent toch de baas in huis?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh nee, beneden zitten mensen iets anders te kijken!!
Hij is aan het tennisen met een horloge van een half miljoen om zijn pols? yeah rightquote:Op zondag 5 juni 2011 18:56 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Lelijk, maar wel een half miljoen als ik het goed begrepen heb
En dan gewoon tijdens het balletje tikken aanhouden...quote:
Heidenen!quote:Op zondag 5 juni 2011 18:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij heeft matchpoints tegen Federer gehad he, maar hij gaf de wedstrijd weg om de carriere van Federer een boost te geven. En we weten allemaal wat dat gebracht heeft.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:57 schreef Evertjan het volgende:
Alleen Martin Verkerk kan tippen aan het spel van Federer maar hij is gestopt om dat hij Federer ook het succes gunde
Nietszeggend als een uitspraak van Mart Smeets.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:56 schreef Evertjan het volgende:
Roger Federer de Messi van het tennis altijd een gentleman en een groot sporter
Nog triester, zorg gewoon voor goed spul. Voor spul überhaupt blijkbaar.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:57 schreef Evertjan het volgende:
Ja, lichtste horloge ter wereld in zijn soort geloof ik.quote:
Goed spul, als in een TV? Die is er wel hoor. Maar wij hebben niet op elke kamer een TV staan, jij wel blijkbaarquote:Op zondag 5 juni 2011 18:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nog triester, zorg gewoon voor goed spul. Voor spul überhaupt blijkbaar.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)uro.dhtml?redirectedquote:Op zondag 5 juni 2011 18:58 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Hij is aan het tennisen met een horloge van een half miljoen om zijn pols? yeah right
Leuk.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, lichtste horloge ter wereld in zijn soort geloof ik.
Dat zeg ik; sponsoring!quote:Op zondag 5 juni 2011 18:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Leuk.
Waar heeft Nadal de tijd voor nodig in zijn wedstrijd?
Half miljoen dollar.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:59 schreef theSummoner het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)uro.dhtml?redirected
Ok misschien geen half miljoen
om te zien hoeveel tijd hij achter het sublieme spel van Nadal looptquote:Op zondag 5 juni 2011 18:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Leuk.
Overal waar ik tv wil kunnen kijken staat een tv ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goed spul, als in een TV? Die is er wel hoor. Maar wij hebben niet op elke kamer een TV staan, jij wel blijkbaar.
Op even minuten mag je wel op de lijnen staan, op oneven niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Leuk.
Voor de service nemen ze toch de tijd.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Leuk.
Ja, het is niet te geloven.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:00 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom valt die bal nou weer precies binnen
Is dit trouwens echt zo, zonder gekheid? Het kwam hier ook naar voren:quote:Op zondag 5 juni 2011 18:58 schreef luckass het volgende:
[..]
Hij heeft matchpoints tegen Federer gehad he, maar hij gaf de wedstrijd weg om de carriere van Federer een boost te geven. En we weten allemaal wat dat gebracht heeft.
En geile sponsorcontracten om het te dragen.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, lichtste horloge ter wereld in zijn soort geloof ik.
Baas man, maar je bent vast niet een arm scholiertje zoals ik.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Overal waar ik tv wil kunnen kijken staat een tv ja.
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:00 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Is dit trouwens echt zo, zonder gekheid? Het kwam hier ook naar voren:
http://www.eenvandaag.nl/binnenland/36213/van_nul_tot_nu_martin_verkerk
Je weet dat je een tv hebt voor een dag vakken vullen bij Appie? Is niet veel, maar heb je er iig één.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Baas man, maar je bent vast niet een arm scholiertje zoals ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |