Ergens een keertje gelezen dat je het JUIST niet grondig schoon moet maken, maar het schoon te laten spoelen door je lichaam zelf. Doordat je het grondig schoonmaakt kun je de ''goede'' bacteriën wegwassen, waardoor alleen de ''slechte' overblijven en dus gaat stinken.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:14 schreef myr-kus het volgende:
Hai,
Ik was mezelf elke ochtend en avond zonder zeep of prutzooi, en na de sex maak ik het ook grondig schoon en laat ik zoveel mogelijk zooi eruit lopen.
Alvast bedankt!
Er staat bij z'n profiel ook dat het een hij is. Die vagina is dus iets recentelijks.quote:
Klopt, teveel wassen met zeep ed. werkt averechts.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:16 schreef Wabo het volgende:
[..]
Ergens een keertje gelezen dat je het JUIST niet grondig schoon moet maken, maar het schoon te laten spoelen door je lichaam zelf. Doordat je het grondig schoonmaakt kun je de ''goede'' bacteriën wegwassen, waardoor alleen de ''slechte' overblijven en dus gaat stinken.
Gaat steeds makkelijker worden als je ouder gaat worden...iets met meer zelfvertrouwen krijgen en er aan wennen.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:32 schreef myr-kus het volgende:
ja ik snap ook wel dat hij er meer heeft gezien. maar ik denk dat geen enkele vrouw even bij de huisarts naar binnen stapt en daar gespreid gaat liggen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
Als je geen afscheiding hebt, zou ik die inlegkruisjes maar laten voortaan.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:26 schreef myr-kus het volgende:
nee heb verder geen afscheiding of iets ook geen andere klachten die je eraan kan binden. en ik draag inlegkruisjes gewoon voor een fris gevoel maar zal misschien ook avarechts werken maar goed...
dan zal ik toch maar even over die drempel heen stappen en naar de huisarts gaan...
ofwel: ruikt hij ook niet ff anders de laatste tijd?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:36 schreef Holy_Goat het volgende:
hmmdit is ook relevant op piemels denk ik zo?
Dat krijg je als iemand niet goed oplet bij het aanmaken van een relkloon.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:21 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Er staat bij z'n profiel ook dat het een hij is. Die vagina is dus iets recentelijks.
iets met een troll en niet voerenquote:Op zondag 5 juni 2011 16:40 schreef Ikbenserieus het volgende:
Mhhh doet me denken aan een verhaal van een paar jaar terug.
Mijn toenmalige vrouw had toen ook een vagina, en die stonk af en toe ook wel eens. Ik vond het allemaal maar verdacht want ze zei dat haar vagina altijd héél goed waste. Later bleek dus dat ze vreemdging met een neger.
Ik heb zelf geen vagina dus ik kan het mis hebben, maar dit is volgens mij niet echt de bedoeling. Misschien heb je een schimmelinfectie. Ga naar de dokter.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:18 schreef myr-kus het volgende:
ja ik draag wel inlegkruisjes maar ik verwissel die minstens om de twee uur.
Dat is ook niet handig. Je moet eerst vertellen wat je hebt, en als de huisarts denkt dat hij moet kijken vraagt hij het vanzelf wel.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:32 schreef myr-kus het volgende:
ja ik snap ook wel dat hij er meer heeft gezien. maar ik denk dat geen enkele vrouw even bij de huisarts naar binnen stapt en daar gespreid gaat liggen...
Stel je niet aan man, denk je nou echt dat een huisarts onder de indruk raakt van een vrouwelijk geslachtsdeel? Kom op zeg...quote:Op zondag 5 juni 2011 16:32 schreef myr-kus het volgende:
Als hij weer een stapel onderzoeken moet wegwerken i.v.m. baarmoederhalskankeronderzoek dan ziet hij door de bomen het bos niet meer.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:15 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Stel je niet aan man, denk je nou echt dat een huisarts onder de indruk raakt van een vrouwelijk geslachtsdeel? Kom op zeg...
Lol gaan ze allebei op FOK postenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:02 schreef mikemareen het volgende:
Potverdorie schat, ik heb net een topic over je geopend![]()
Wanneer ik je lik zal ik met een zeep washandje over je venusheuvel glijden en dan zal ik je alsnog heerlijk klaarlikken.
Eind goed, bef goed
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:18 schreef fokkieslim het volgende:
Adam en Eva vervelen zich dood in het paradijs. Eva wordt zo geil als tienduizend konijnen en wendt zich naar Adam. Doch, Adam roept: "Hoofdpijn," om toch maar niet te moeten.
Gefrustreerd maar vastberaden zet Eva een wandeling in om een alternatief voor saaie Adam te zoeken. Plots ziet ze een kudde dinosauriërs. Het formaat van de deze beesten trekt Eva wel aan en ze begint als een gek achter de dino's te lopen, in de hoop er eentje tussen haar benen te krijgen. De dino's zagen net als Adam geen plezier in een vluggertje met Eva en lopen zo hard ze kunnen weg. Het diepe ravijn hadden ze echter niet gezien en de dino's vallen allen te pletter.
Eva's opwinding is verre van bevredigd en ze probeert het deze keer bij een groepje bavianen. Ook de bavianen lopen weg. Eva grijpt de traagste der bavianen bij de haren maar deze rukt zich los. Teleurgesteld en eenzaam blijft Eva achter met een bos bavianenhaar in de hand.
De rivier verderop zou oplossing bieden. Eva grijpt een vis en als een bezetene ramt ze het tussen haar benen. Na enkele ogenblikken werpt ze bevredigd de vis terug in het water.
Wat hebben we nu geleerd?
1. We weten nu hoe de dinosauriërs zijn uitgestorven.
2. We weten waarom bavianen geen haar op hun achterste hebben.
3. We zullen nooit te weten komen welke geur vissen hadden voordat Eva er was.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:18 schreef fokkieslim het volgende:
Adam en Eva vervelen zich dood in het paradijs. Eva wordt zo geil als tienduizend konijnen en wendt zich naar Adam. Doch, Adam roept: "Hoofdpijn," om toch maar niet te moeten.
Gefrustreerd maar vastberaden zet Eva een wandeling in om een alternatief voor saaie Adam te zoeken. Plots ziet ze een kudde dinosauriërs. Het formaat van de deze beesten trekt Eva wel aan en ze begint als een gek achter de dino's te lopen, in de hoop er eentje tussen haar benen te krijgen. De dino's zagen net als Adam geen plezier in een vluggertje met Eva en lopen zo hard ze kunnen weg. Het diepe ravijn hadden ze echter niet gezien en de dino's vallen allen te pletter.
Eva's opwinding is verre van bevredigd en ze probeert het deze keer bij een groepje bavianen. Ook de bavianen lopen weg. Eva grijpt de traagste der bavianen bij de haren maar deze rukt zich los. Teleurgesteld en eenzaam blijft Eva achter met een bos bavianenhaar in de hand.
De rivier verderop zou oplossing bieden. Eva grijpt een vis en als een bezetene ramt ze het tussen haar benen. Na enkele ogenblikken werpt ze bevredigd de vis terug in het water.
Wat hebben we nu geleerd?
1. We weten nu hoe de dinosauriërs zijn uitgestorven.
2. We weten waarom bavianen geen haar op hun achterste hebben.
3. We zullen nooit te weten komen welke geur vissen hadden voordat Eva er was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |