Godver jij hebt het zo vaak over je pauperbakje dat het steeds minder geloofwaardig wordt dat je er eentje hebt.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:24 schreef amenth het volgende:
hahah goeie actie ga keer mn M3 te koop zetten voor 9000 euro kijken of iemand da gelooft dan is ie ook wel zo dom om hem proberen te op halen in groninge ofzo zeg ik dan :d
Daar zou ik niet dood gevonden willen wordenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:53 schreef Djeez het volgende:
Tvp. Mocht je sterven, dan kom je iig op de fp ts!
Of naar een pc-discounter.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:10 schreef Marktplaatsman het volgende:
Bedankt voor de tips, ik zal hem wel weer na een feestwinkel sturen in mijn woonplaats.
mijn IP adres zou in Amsterdam liggen, terwijl dat toch zeker 150 km isquote:Op zondag 5 juni 2011 16:54 schreef Shinji-Ono het volgende:
Ik doe te veel moeite voor een troll...
Mocht TS toch angst hebben kan meneer hier zien waar zijn IP Adress naar toe leid.
http://www.ip-adress.com/ip_tracer/
waar kan ik me daar eigenlijk voor inschrijven?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:49 schreef stan97 het volgende:
Als ze komen,
dan bel je de FOK! Knokploeg maar op!
+1quote:Op zondag 5 juni 2011 18:25 schreef CafeRoker het volgende:
Het is een naaistreek maar ik moest stiekem toch wel lachen
Zeker wel dat hij bluft.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:24 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik zou ook woest worden als ik die Niek was.
Maar waarschijnlijk bluft hij
Als TS hotmail gebruikt jaquote:Op zondag 5 juni 2011 22:18 schreef Chance het volgende:
Als je met hem gemailed hebt kan hij je IP wel uit de headers van de mail halen maar dan alleen de stad of dorp traceren. Wat soms ook niet eens lukt.
Sorry maar ik vind het een beetje kansloos om honderden kilometers te rijden voor triviale zaken als laptops en wasmachines. Kijk, als je iets speciaals nodig hebt, en iets duurs, laten we zeggen een tweedehands motor, of een zeldzame stripboekencollectie van een bepaalde druk, of een bepaald meubelstuk die echt heel goed zou passen in je interieur, kijk, dan kan het niet anders of je moet kilometers maken. Vanzelfsprekend nadat je elkaar telefonisch hebt gesproken. Vaak is de handel in obscure of niet alledaagse artikelen meer gevrijwaard van idioten en oplichters.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:27 schreef turbulence81 het volgende:
aan de andere kant, ik vind het wel een lullige streek...
ik zit ook genoeg op marktplaats en bied ook soms wat in de rondte... ik moest laatst wasmachine hebben en heb echt tig advertenties benaderd....
en genoeg die netjes aangeven dat het geen goed bod is... nou ja klaar, dan zoek ik wel verder naar dat ene pareltje...
en zo belandde ik bij een emigrerende particulier die een samsung wasmachine verkocht van 1 1/2 jaar oud voor 90 euro terwijl dat ding makkelijk voor 150-175 weg had gekund.... er zijn genoeg mensen die niet weten wat een reguliere prijs is of er echt vanaf moeten/willen
dus ik zou ook best wel een ritje van een paar honderd km voor een buitenkansje overhebben, is het niks dan heb je pech dat je hebt gereden voor jan snot...maar nu heb je hem zowieso voor snot laten rijden...
ik kan een glimlach niet onderdrukken, maar netjes is het zeker niet
Die vorige was beterquote:Op maandag 6 juni 2011 00:15 schreef Kriegel het volgende:
Een feestwinkel ook echt
Deze foto naar 'm sturen en zeggen dat jij het bent:
[ afbeelding ]
EDITquote:Op maandag 6 juni 2011 00:15 schreef Kriegel het volgende:
Een feestwinkel ook echt
Deze foto naar 'm sturen en zeggen dat jij het bent:
[ afbeelding ]
Bij Fokkers helpen Fokkersquote:Op zondag 5 juni 2011 20:59 schreef Shispeed het volgende:
waar kan ik me daar eigenlijk voor inschrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |