quote:
Op zondag 5 juni 2011 16:27 schreef turbulence81 het volgende:aan de andere kant, ik vind het wel een lullige streek...
ik zit ook genoeg op marktplaats en bied ook soms wat in de rondte... ik moest laatst wasmachine hebben en heb echt tig advertenties benaderd....
en genoeg die netjes aangeven dat het geen goed bod is... nou ja klaar, dan zoek ik wel verder naar dat ene pareltje...
en zo belandde ik bij een emigrerende particulier die een samsung wasmachine verkocht van 1 1/2 jaar oud voor 90 euro terwijl dat ding makkelijk voor 150-175 weg had gekund.... er zijn genoeg mensen die niet weten wat een reguliere prijs is of er echt vanaf moeten/willen
dus ik zou ook best wel een ritje van een paar honderd km voor een buitenkansje overhebben, is het niks dan heb je pech dat je hebt gereden voor jan snot...maar nu heb je hem zowieso voor snot laten rijden...
ik kan een glimlach niet onderdrukken, maar netjes is het zeker niet
Sorry maar ik vind het een beetje kansloos om honderden kilometers te rijden voor triviale zaken als laptops en wasmachines. Kijk, als je iets speciaals nodig hebt, en iets duurs, laten we zeggen een tweedehands motor, of een zeldzame stripboekencollectie van een bepaalde druk, of een bepaald meubelstuk die echt heel goed zou passen in je interieur, kijk, dan kan het niet anders of je moet kilometers maken. Vanzelfsprekend nadat je elkaar telefonisch hebt gesproken. Vaak is de handel in obscure of niet alledaagse artikelen meer gevrijwaard van idioten en oplichters.
Als je twee- tot driehonderd kilometer bereid te rijden voor een laptop, dan is het, vind ik, vragen op problemen.