Was Anaklein met Lena.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel welk liedje
Deze versie van Major Tom is wel echt
Geintje man, Jij hebt goede muzieksmaakquote:Op zondag 5 juni 2011 15:26 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
LOL GRAPPIG XD XD XD XD
[..]
Naar kanker
Ja, dus toch wel de goede muziek. En nu Antibazz?quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 15:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]Onrelevant, gr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nsfw
als auto's door draken worden genomen... dan mag dat ookIk ben leuk.quote:grquote:Op zondag 5 juni 2011 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geintje man, Jij hebt goede muzieksmaak
Yepz!quote:Op zondag 5 juni 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dus toch wel de goede muziek. En nu Antibazz?
Je huidige gedrag doet anders vermoeden.quote:
Je gedrag HIER, blondje!quote:Op zondag 5 juni 2011 15:28 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Mensen die denken dat dit mijn gedrag is.
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 15:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]Mijn bus/touringcar wat doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nsfw
als auto's door draken worden genomen... dan mag dat ook
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ditquote:
Is ook geen zangerquote:Op zondag 5 juni 2011 15:29 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Meteen persoonlijk gaan lopen doen.
[..]
Nop
Gaan jullie eindelijk batsen dan?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
naatje beaamt dit, tot over een kwartier
Mensen die op internet WEL stoer durven te doenquote:Op zondag 5 juni 2011 15:28 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Mensen die denken dat dit mijn gedrag is.
Mensen die denken dat ik stoer doe.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen die op internet WEL stoer durven te doen
Ik zie dat je jezelf al van de nodige feedback voorziet.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:31 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik stoer doe.
Mensen die stoer proberen te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |