Hij wacht gewoon tot Opa of Morph hem vriendelijke de deur wijst.quote:
Hij is de enige die daar bij kanquote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 15:20 schreef Henkie94 het volgende:
Kunnen jullie nou niet eens opkankeren met die radio pauper? Radio ONZ was al kut, x-gaydio is erger dan een neger.
kusjesquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[...]
Verder vind ik je puberale frustratie schattig, stiekem sop ik nu op je testosteronuitbarstingen en zijn mij tepels harder dan staal door je opmerkingen.
En waarom moet Opa uitgerekend nu sjikke in bad liggenquote:Op zondag 5 juni 2011 15:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij wacht gewoon tot Opa of Morph hem vriendelijke de deur wijst.
Hij probeert nuchter te worden. Hi jwas behoorlijk zatjes.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
En waarom moet Opa uitgerekend nu sjikke in bad liggen
Ja, dat had ik al meegekregenquote:Op zondag 5 juni 2011 15:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij probeert nuchter te worden. Hi jwas behoorlijk zatjes.
Volgens mij was het ook behoorlijk sterk spul. Van dat zelf gestookte Poolse spul.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al meegekregen![]()
Dat kan zo`n oude man toch niet meer aan
Ik bedoel welk liedjequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nsfw
als auto's door draken worden genomen... dan mag dat ook
Ah ja, 50%. Slibovitz of hoe je het ook schrijft, zeker?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij was het ook behoorlijk sterk spul. Van dat zelf gestookte Poolse spul.
Doe leuk of ga weg.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:26 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
LOL GRAPPIG XD XD XD XD
[..]
Naar kanker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |