Ik moest toch wat snel typen voordat klinker mij voor was.quote:
ik wilde een met 'xCore donderstraaltje allus'quote:Op zondag 5 juni 2011 13:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad ik wou een hele lieve met al jullie namen alles.
Ik wou ook een met xCorequote:Op zondag 5 juni 2011 13:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wilde een met 'xCore donderstraaltje allus'
Tevens kun jij geen nieuw deel topics aanmaken met je telefoon.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wilde een met 'xCore donderstraaltje allus'
doet er niet toequote:Op zondag 5 juni 2011 13:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tevens kun jij geen nieuw deel topics aanmaken met je telefoon.
True true. Ok dan ga ik nu maar weer verder met schoolwerk.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat dacht je van schoolwerk en dan leuke dingen doen?
Hoelang houd je dat vol ?quote:Op zondag 5 juni 2011 13:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
True true. Ok dan ga ik nu maar weer verder met schoolwerk.
Ze is zo weer terug. Stiekem lurkt ze nog een beetje mee.quote:
Eigen schuldtquote:Op zondag 5 juni 2011 13:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
pestkoppen zo kan ik nooit rustig aan mijn verslagen werken
Ons de schuld gevenquote:Op zondag 5 juni 2011 13:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Überhaupt impliceren dat wij de schuld hebben.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Met een emo emoticon lach je jezelf toch niet uit?quote:
Zeggen we geen hoi meer?quote:Op zondag 5 juni 2011 13:42 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb net de nieuwe van Bad meets evil gedownload en ik ga hem nu luisteren
Begint op zondag de nieuwe week of?quote:
Ga maar gauw school dingetjes doen.quote:
Neen een nieuwe week begint op maandagquote:Op zondag 5 juni 2011 13:45 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Begint op zondag de nieuwe week of?![]()
[..]
Ga maar gauw school dingetjes doen.
Rubbertjes?quote:Op zondag 5 juni 2011 13:46 schreef Snuf. het volgende:
BTW willen jullie weten wat voor episch ik heb gekocht?
Dat nummer heb ik gisteren wel 10x geluisterd.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
http://www.freshcotton.co(...)en%20ben%20ik%20rijk
JE MAG NIET STELENquote:Op zondag 5 juni 2011 13:48 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dat nummer heb ik gisteren wel 10x geluisterd.Ik ga hem ook bestelen.
Ik was al bang dat ik werd gequotiseerd voor mijn ninja edit.quote:
Ik > jouquote:Op zondag 5 juni 2011 13:49 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik werd gequotiseerd voor mijn ninja edit.
Toetsenbord is ziek.quote:
quote:
quote:
Haha die ogen doen het m.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Meisjes mochten dat.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:03 schreef Snuf. het volgende:
Furbies waren wel echt het toppunt van gayheid hoor
Mijne was ook baas zo kon ik in contact komen met meisjes.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 14:04 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Mijne was ook baas zo kon ik in contact komen met meisjes.![]()
toen ik klein was, had ik een furbyknuffelquote:Op zondag 5 juni 2011 14:03 schreef Snuf. het volgende:
Furbies waren wel echt het toppunt van gayheid hoor
Zit je mijn Facebook foto's te kijken haha.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
omg jooost jouw hondje omg omg zo lief
ja jij lijkt op een collega van mij een beetje danquote:Op zondag 5 juni 2011 14:07 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zit je mijn Facebook foto's te kijken haha.
Misschien ben ik wel gekloond.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja jij lijkt op een collega van mij een beetje dan
Ik had het in de gaten.quote:
Haters zullen haten.quote:
Jordy .!quote:
Ik ken er maar 1.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jordy is de coolste Jordy die ik ken
KBquote:Op zondag 5 juni 2011 14:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jordy is de coolste Jordy die ik ken
Dit.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:13 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Was saai![]()
We moeten nog maar een keer meeten en dat er dan meer mensen kunnen
we gaan tog al meete in augustus? :$quote:Op zondag 5 juni 2011 15:13 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Was saai![]()
We moeten nog maar een keer meeten en dat er dan meer mensen kunnen
Mooie manier om geld te verdienenquote:Op zondag 5 juni 2011 15:09 schreef Etsu het volgende:
Er is niks te doenwe zijn al bezig met schoonmaken terwijl we nog 2 uur open zijn
Heb jij nou een beetje veel uren gekregen?quote:
Oh.quote:
Ja hoor, lekker terug in de Nederlanden iigquote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 15:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Oh.Moet me nog even inschrijven daarvoor. En ook voor mijn studie.
Prima hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 15:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker terug in de Nederlanden iigMet jou?
Je vergeet de oh zo belangrijke punt.quote:
Neequote:Op zondag 5 juni 2011 15:14 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Heb jij nou een beetje veel uren gekregen?
Ah, en nu? Iets anders zoeken zeker?quote:
Waaaaaaarom werd je gebeld danquote:Op zondag 5 juni 2011 15:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Prima hoor
Alleen jammer dat ik om 9 uur wakker werd gebeldAlleen ik neem de telefoon nooit op als ik voor 11 uur wordt gebeld dus hihi
Ik wilde me inschrijven, maar Studielink liep steeds vast. Wat een falende rotsite is dat. Het lag niet aan mijn computer, want op de pc beneden gebeurde precies hetzelfde...quote:Op zondag 5 juni 2011 15:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet me ook nog inschrijven, voor dat weekje dan. Maar ga ik pas doen als ik zeker slaag/ingeloot ben
Jep!quote:Op zondag 5 juni 2011 15:21 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ah, en nu? Iets anders zoeken zeker?
[..]
Waaaaaaarom werd je gebeld dan
[..]
Ik wilde me inschrijven, maar Studielink liep steeds vast. Wat een falende rotsite is dat. Het lag niet aan mijn computer, want op de pc beneden gebeurde precies hetzelfde...
Weet ik veel het was mijn baas maar ik nam niet opquote:Op zondag 5 juni 2011 15:21 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ah, en nu? Iets anders zoeken zeker?
[..]
Waaaaaaarom werd je gebeld dan
[..]
Ik wilde me inschrijven, maar Studielink liep steeds vast. Wat een falende rotsite is dat. Het lag niet aan mijn computer, want op de pc beneden gebeurde precies hetzelfde...
Jij pakt die money.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:20 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb 28,5 uur gewerkt in 3 dagenEn toen mocht ik nog 1 dag vroeg naar huis
quote:Op zondag 5 juni 2011 15:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Weet ik veel het was mijn baas maar ik nam niet op
Zo en zo neem de ik de telefoon niet op voor 11 uur.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 15:31 schreef Dastan het volgende:
Veinzen dat je in dit topic `blij’ bent de ander te `zien’.
Ik ook niet van jou.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:31 schreef Dastan het volgende:
OH DASTAN, DASTAN MET JE WOORDENquote:Op zondag 5 juni 2011 15:31 schreef Dastan het volgende:
Oh nee, ik dacht dat de tweede a kort was.quote:
Dat weten we klinker dat weten we..quote:
dastan leukquote:
Ik las boner.quote:
HOI HOIquote:
Alles nog steeds goed?quote:
?quote:Op zondag 5 juni 2011 17:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
wou je even mededelen dat het over 8 uur zo ver is.
Ja want morgen:quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 17:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
O.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
EXA zal wel weer leeglopen.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja want morgen:
[..]
Maar om precies te zijn nog zo'n 24 uur en enkele minuten voor mij. Dan zit ik in de trein richting Schiphol voor SUNNY BEACH![]()
!
Koekjestrommel is dan al geland in Bulgarije?
Niet getreurdquote:
Hee VR2quote:
Hoop het wel ja, rijd om 2 uur 's nachts weg.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja want morgen:
[..]
Maar om precies te zijn nog zo'n 24 uur en enkele minuten voor mij. Dan zit ik in de trein richting Schiphol voor SUNNY BEACH![]()
!
Koekjestrommel is dan al geland in Bulgarije?
Wajoooquote:Op zondag 5 juni 2011 17:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Hoop het wel ja, rijd om 2 uur 's nachts weg.
Oef. Ben je d'r wel mooi al 's middagsquote:
toe maarquote:Op zondag 5 juni 2011 18:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
over doodbloeden gesproken, ik ga mijn koffer inpakken
goedzoquote:Op zondag 5 juni 2011 18:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
6maar de rest mag ook later, dit waren de belangrijkste. Ik ga nu aan de 4e beginnen
![]()
![]()
succes.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:31 schreef Etsu het volgende:
En dan 5 min fietsen omdat ik lui ben om te lopenwat ik nu ga doen.
Ah baasquote:
38 uur, ja. M'n benen zijn dood en kan geen broodkruimels meer zienquote:Op zondag 5 juni 2011 18:48 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Nou, was niet echt gezellig nee
Veel gewerkt zeker?
Fitnessssssssquote:
Wacht maar tot je straks je banksaldo ziet, dan ben je dat vergetenquote:Op zondag 5 juni 2011 18:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
38 uur, ja. M'n benen zijn dood en kan geen broodkruimels meer zien![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:49 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je straks je banksaldo ziet, dan ben je dat vergeten
Nee, AH werkt met allinclusive loon hè. Dus krijg iedere maand stukje van vakantiegeld.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Etsu krijg jij ook vakantiegeld ja? Ik heb het mijne vrijdag gekregenGeldjesss.
Of heb ik dat al gezegd/gevraagd?
Wat?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, AH werkt met allinclusive loon hè. Dus krijg iedere maand stukje van vakantiegeld.
6,08 per uur,quote:
En jij bent 19?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
6,08 per uur,Vrij weinig nog, JIJ DAN?
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar binnenkort weer meer geld omdat ik er bijna 3 jaar werk![]()
Geen idee, maar het is wel fijn, ik ben in januari jarig, dan krijg je meer en ik begon in juli met werken dus dan elk halfjaar meer geldquote:Op zondag 5 juni 2011 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap dat niet héIk zit in B-schaal, 18 jaar en 1 jaar ervaring ofzo.
__! Wanneer krijg je dat ervaringsjaar erbij dan?
Volgens mij werkt de AH niet zo. Want met 1 januari kreeg ik per uur opeens meer, dus ik denk dat het per 1 januari ofzo ingaat. 26 sept verjaar ik, dan 3 maandjes later weer meerquote:Op zondag 5 juni 2011 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is wel fijn, ik ben in januari jarig, dan krijg je meer en ik begon in juli met werken dus dan elk halfjaar meer geld
Deenquote:Op zondag 5 juni 2011 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij werkt de AH niet zo. Want met 1 januari kreeg ik per uur opeens meer, dus ik denk dat het per 1 januari ofzo ingaat. 26 sept verjaar ik, dan 3 maandjes later weer meer
Ik heb nu wel mooi veel geld door de Deen inderdaad op mn bankrekeningquote:Op zondag 5 juni 2011 18:56 schreef Etsu het volgende:
Mensen die denken dat je bij de supermarkt niks verdient._________!
Albert Heijnquote:Op zondag 5 juni 2011 18:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb nu wel mooi veel geld door de Deen inderdaad op mn bankrekening
Uhh ? Ik snap het niet liefjequote:Op zondag 5 juni 2011 18:59 schreef Etsu het volgende:
Klink help eens.
Als je verjaart, blijf je dan alsnog in ervaringsjaar 1 zitten? Of ga je terug naar 0 en ga je naar 1 per 1 januari (in mijn geval)?
Hihi zekerquote:
Plattelandquote:Op zondag 5 juni 2011 19:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hihi zekerWaar woon jij ergens dan?
Paar dagen geleden zei je dat je in Jemen had gewoond.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Edam-Volendam. Mn hele leven in Volendam gewoond en nu 3 jaar in Edam
Ohja, mar dat was voor mijn 4e levensjaar. Dat is mijn leven niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paar dagen geleden zei je dat je in Jemen had gewoond.
Nouen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja, mar dat is voor mijn 4e levensjaar. Dat is mijn leven niet.
Prutlaptop aanschaffen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JA GODVER DOE EENS NIET ZO SNEL MN TERINGLAPTOP IS SLOOM EVEN OPNIEUW OPSTARTEN BAH.
Aight, hoe is dat dan als je in het buitenland geboren bent? Want ik heb wel gehoord dat het vrij moeilijk is om 'ertussen te komen' in die gemeenschap als je niet uit Volendam zelf komt. Laat staan als je ook nog uit het buitenland komt.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Edam-Volendam. Mn hele leven in Volendam gewoond en nu 3 jaar in Edam
Wat voor grappen ga jij uithalenquote:
Condooms sowieso. Want ik voel 't aan m'n water dat je een chick gaat hosselen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat voor grappen ga jij uithalen?
Zit nu ook een beetje te bedenken wat ik niet moet vergeten.
ff me slippers gefixtquote:Op zondag 5 juni 2011 19:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat voor grappen ga jij uithalen?
Zit nu ook een beetje te bedenken wat ik niet moet vergeten.
Je hebt je Caps lock aanstaan.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JA GODVER DOE EENS NIET ZO SNEL MN TERINGLAPTOP IS SLOOM EVEN OPNIEUW OPSTARTEN BAH.
Ja die liggen al klaarquote:Op zondag 5 juni 2011 19:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Condooms sowieso. Want ik voel 't aan m'n water dat je een chick gaat hosselen.
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:07 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hij had al een groot pak van 144 gekocht, dus dat komt wel goed.
Haha. Nou, zonnebrand, zwembroek, pinpas, id, zorgpas, condooms, paracetamol, pleisters, oplader, kleding etc.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ff me slippers gefixt
Heb sterk het gevoel dat ik veel dingen ga vergeten
Baas mijn moeder had ze gehaald toen ik laatst zei dat een vriendin zou blijven overnachten.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja die liggen al klaar.
Zo'n grootverpakking met een aantal vrienden aangeschaft laatst.
Wij waren zo goed als een van de weinige buitenlandse gezinnen en we werden goed geholpen door de buren en de mensen van mijn en mn zusjes school. Helemaal sociaal geaccepteerd.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Aight, hoe is dat dan als je in het buitenland geboren bent? Want ik heb wel gehoord dat het vrij moeilijk is om 'ertussen te komen' in die gemeenschap als je niet uit Volendam zelf komt. Laat staan als je ook nog uit het buitenland komt.
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:09 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Baas mijn moeder had ze gehaald toen ik laatst zei dat een vriendin zou blijven overnachten.
Heldin je moederquote:Op zondag 5 juni 2011 19:09 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Baas mijn moeder had ze gehaald toen ik laatst zei dat een vriendin zou blijven overnachten.
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 15:31 schreef Dastan het volgende:
Pinpas (met genoeg geld op de rekening) + id moet in feite voldoende zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
al 4 dingen van dat lijstje die ik vergeten was
Ok.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik expliceerde al dat je het niet meent met 'veinzen'.
Ja, hier in het dorp wonen volgens mij ook maar een paar buitenlandse gezinnenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wij waren zo goed als een van de weinige buitenlandse gezinnen en we werden goed geholpen door de buren en de mensen van mijn en mn zusjes school. Helemaal sociaal geaccepteerd.Op de middelbare school was het een ander verhaal, je hoort er meteen niet meer bij als je dit en dat niet doet op je 12e al.
Mijn moeder is op zich wel baas maar dat ze gelijk met zo grote verpakking aan komt.quote:
Klinker woonde er tot drie jaar terugquote:Op zondag 5 juni 2011 19:11 schreef Etsu het volgende:
Wat is er met Volendam dan? Ja mensen, ik heb al dagen geen tv gekeken.
Waarom is dat huillachwaardig?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Veinzen gebruiken om 'impliceren' niet te hoeven gebruiken
Ja weet ik, maar ik heb over wat nu op het nieuws is over Volendam.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Klinker woonde er tot drie jaar terug.
Ze had wel vertrouwen in haar zoonquote:Op zondag 5 juni 2011 19:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Mijn moeder is op zich wel baas maar dat ze gelijk met zo grote verpakking aan komt.![]()
Daar zit een christelijke school en die verbood een meisje om met een hoofddoekje naar school te gaan. Waarop dat meisje ermee naar het Meldpunt Discriminatie ging of zo. Werd in ieder geval een relletje. Dus ik vroeg Klinker daarom of zij op die school zatquote:Op zondag 5 juni 2011 19:11 schreef Etsu het volgende:
Wat is er met Volendam dan? Ja mensen, ik heb al dagen geen tv gekeken.
Nee, maar Jan Dulles wel. En mn zusje kwam monique smit tegen in de sportschool maar ze herkende haar nietquote:Op zondag 5 juni 2011 19:12 schreef Etsu het volgende:
Klink, heeft Jan Smit weleens iets gekocht bij jou?
Terecht.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:13 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Daar zit een christelijke school en die verbood een meisje om met een hoofddoekje naar school te gaan. Waarop dat meisje ermee naar het Meldpunt Discriminatie ging of zo. Werd in ieder geval een relletje.
Ik ken dat meisje persoonlijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:13 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Daar zit een christelijke school en die verbood een meisje om met een hoofddoekje naar school te gaan. Waarop dat meisje ermee naar het Meldpunt Discriminatie ging of zo. Werd in ieder geval een relletje.
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Terecht dat ze naar het Meldpunt Discriminatie ging ja.
Ik weet niet wat jij denkt hoor, maar daar had ik het ook over.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Terecht dat ze naar het Meldpunt Discriminatie ging ja.
Ja, daar zat ik. Kutschoolquote:Op zondag 5 juni 2011 19:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja, hier in het dorp wonen volgens mij ook maar een paar buitenlandse gezinnenMaar fijn dat jullie dan zo goed opgevangen werden! Zat je op die ene middelbare school in Volendam die nu veel in het nieuws komt?
Dat was niet duidelijk, maar oké, mooi.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt hoor, maar daar had ik het ook over.
Nou nee.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:15 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Terecht dat een christelijke school het recht heeft om dat te verbieden, vind ik.
Nee.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:15 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Terecht dat een christelijke school het recht heeft om dat te verbieden, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |