Plattelandquote:Op zondag 5 juni 2011 19:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hihi zekerWaar woon jij ergens dan?
Paar dagen geleden zei je dat je in Jemen had gewoond.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Edam-Volendam. Mn hele leven in Volendam gewoond en nu 3 jaar in Edam
Ohja, mar dat was voor mijn 4e levensjaar. Dat is mijn leven niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paar dagen geleden zei je dat je in Jemen had gewoond.
Nouen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja, mar dat is voor mijn 4e levensjaar. Dat is mijn leven niet.
Prutlaptop aanschaffen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JA GODVER DOE EENS NIET ZO SNEL MN TERINGLAPTOP IS SLOOM EVEN OPNIEUW OPSTARTEN BAH.
Aight, hoe is dat dan als je in het buitenland geboren bent? Want ik heb wel gehoord dat het vrij moeilijk is om 'ertussen te komen' in die gemeenschap als je niet uit Volendam zelf komt. Laat staan als je ook nog uit het buitenland komt.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Edam-Volendam. Mn hele leven in Volendam gewoond en nu 3 jaar in Edam
Wat voor grappen ga jij uithalenquote:
Condooms sowieso. Want ik voel 't aan m'n water dat je een chick gaat hosselen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat voor grappen ga jij uithalen?
Zit nu ook een beetje te bedenken wat ik niet moet vergeten.
ff me slippers gefixtquote:Op zondag 5 juni 2011 19:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat voor grappen ga jij uithalen?
Zit nu ook een beetje te bedenken wat ik niet moet vergeten.
Je hebt je Caps lock aanstaan.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JA GODVER DOE EENS NIET ZO SNEL MN TERINGLAPTOP IS SLOOM EVEN OPNIEUW OPSTARTEN BAH.
Ja die liggen al klaarquote:Op zondag 5 juni 2011 19:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Condooms sowieso. Want ik voel 't aan m'n water dat je een chick gaat hosselen.
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:07 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hij had al een groot pak van 144 gekocht, dus dat komt wel goed.
Haha. Nou, zonnebrand, zwembroek, pinpas, id, zorgpas, condooms, paracetamol, pleisters, oplader, kleding etc.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ff me slippers gefixt
Heb sterk het gevoel dat ik veel dingen ga vergeten
Baas mijn moeder had ze gehaald toen ik laatst zei dat een vriendin zou blijven overnachten.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja die liggen al klaar.
Zo'n grootverpakking met een aantal vrienden aangeschaft laatst.
Wij waren zo goed als een van de weinige buitenlandse gezinnen en we werden goed geholpen door de buren en de mensen van mijn en mn zusjes school. Helemaal sociaal geaccepteerd.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Aight, hoe is dat dan als je in het buitenland geboren bent? Want ik heb wel gehoord dat het vrij moeilijk is om 'ertussen te komen' in die gemeenschap als je niet uit Volendam zelf komt. Laat staan als je ook nog uit het buitenland komt.
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:09 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Baas mijn moeder had ze gehaald toen ik laatst zei dat een vriendin zou blijven overnachten.
Heldin je moederquote:Op zondag 5 juni 2011 19:09 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Baas mijn moeder had ze gehaald toen ik laatst zei dat een vriendin zou blijven overnachten.
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 15:31 schreef Dastan het volgende:
Veinzen dat je in dit topic `blij’ bent de ander te `zien’.
Pinpas (met genoeg geld op de rekening) + id moet in feite voldoende zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
al 4 dingen van dat lijstje die ik vergeten was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |