Ah, en nu? Iets anders zoeken zeker?quote:
Waaaaaaarom werd je gebeld danquote:Op zondag 5 juni 2011 15:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Prima hoor
Alleen jammer dat ik om 9 uur wakker werd gebeldAlleen ik neem de telefoon nooit op als ik voor 11 uur wordt gebeld dus hihi
Ik wilde me inschrijven, maar Studielink liep steeds vast. Wat een falende rotsite is dat. Het lag niet aan mijn computer, want op de pc beneden gebeurde precies hetzelfde...quote:Op zondag 5 juni 2011 15:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet me ook nog inschrijven, voor dat weekje dan. Maar ga ik pas doen als ik zeker slaag/ingeloot ben
Jep!quote:Op zondag 5 juni 2011 15:21 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ah, en nu? Iets anders zoeken zeker?
[..]
Waaaaaaarom werd je gebeld dan
[..]
Ik wilde me inschrijven, maar Studielink liep steeds vast. Wat een falende rotsite is dat. Het lag niet aan mijn computer, want op de pc beneden gebeurde precies hetzelfde...
Weet ik veel het was mijn baas maar ik nam niet opquote:Op zondag 5 juni 2011 15:21 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ah, en nu? Iets anders zoeken zeker?
[..]
Waaaaaaarom werd je gebeld dan
[..]
Ik wilde me inschrijven, maar Studielink liep steeds vast. Wat een falende rotsite is dat. Het lag niet aan mijn computer, want op de pc beneden gebeurde precies hetzelfde...
Jij pakt die money.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:20 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb 28,5 uur gewerkt in 3 dagenEn toen mocht ik nog 1 dag vroeg naar huis
quote:Op zondag 5 juni 2011 15:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Weet ik veel het was mijn baas maar ik nam niet op
Zo en zo neem de ik de telefoon niet op voor 11 uur.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 15:31 schreef Dastan het volgende:
Veinzen dat je in dit topic `blij’ bent de ander te `zien’.
Ik ook niet van jou.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:31 schreef Dastan het volgende:
OH DASTAN, DASTAN MET JE WOORDENquote:Op zondag 5 juni 2011 15:31 schreef Dastan het volgende:
Oh nee, ik dacht dat de tweede a kort was.quote:
Dat weten we klinker dat weten we..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |