Ok.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik expliceerde al dat je het niet meent met 'veinzen'.
Ja, hier in het dorp wonen volgens mij ook maar een paar buitenlandse gezinnenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wij waren zo goed als een van de weinige buitenlandse gezinnen en we werden goed geholpen door de buren en de mensen van mijn en mn zusjes school. Helemaal sociaal geaccepteerd.Op de middelbare school was het een ander verhaal, je hoort er meteen niet meer bij als je dit en dat niet doet op je 12e al.
Mijn moeder is op zich wel baas maar dat ze gelijk met zo grote verpakking aan komt.quote:
Klinker woonde er tot drie jaar terugquote:Op zondag 5 juni 2011 19:11 schreef Etsu het volgende:
Wat is er met Volendam dan? Ja mensen, ik heb al dagen geen tv gekeken.
Waarom is dat huillachwaardig?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Veinzen gebruiken om 'impliceren' niet te hoeven gebruiken
Ja weet ik, maar ik heb over wat nu op het nieuws is over Volendam.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Klinker woonde er tot drie jaar terug.
Ze had wel vertrouwen in haar zoonquote:Op zondag 5 juni 2011 19:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Mijn moeder is op zich wel baas maar dat ze gelijk met zo grote verpakking aan komt.![]()
Daar zit een christelijke school en die verbood een meisje om met een hoofddoekje naar school te gaan. Waarop dat meisje ermee naar het Meldpunt Discriminatie ging of zo. Werd in ieder geval een relletje. Dus ik vroeg Klinker daarom of zij op die school zatquote:Op zondag 5 juni 2011 19:11 schreef Etsu het volgende:
Wat is er met Volendam dan? Ja mensen, ik heb al dagen geen tv gekeken.
Nee, maar Jan Dulles wel. En mn zusje kwam monique smit tegen in de sportschool maar ze herkende haar nietquote:Op zondag 5 juni 2011 19:12 schreef Etsu het volgende:
Klink, heeft Jan Smit weleens iets gekocht bij jou?
Terecht.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:13 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Daar zit een christelijke school en die verbood een meisje om met een hoofddoekje naar school te gaan. Waarop dat meisje ermee naar het Meldpunt Discriminatie ging of zo. Werd in ieder geval een relletje.
Ik ken dat meisje persoonlijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:13 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Daar zit een christelijke school en die verbood een meisje om met een hoofddoekje naar school te gaan. Waarop dat meisje ermee naar het Meldpunt Discriminatie ging of zo. Werd in ieder geval een relletje.
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Terecht dat ze naar het Meldpunt Discriminatie ging ja.
Ik weet niet wat jij denkt hoor, maar daar had ik het ook over.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Terecht dat ze naar het Meldpunt Discriminatie ging ja.
Ja, daar zat ik. Kutschoolquote:Op zondag 5 juni 2011 19:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja, hier in het dorp wonen volgens mij ook maar een paar buitenlandse gezinnenMaar fijn dat jullie dan zo goed opgevangen werden! Zat je op die ene middelbare school in Volendam die nu veel in het nieuws komt?
Dat was niet duidelijk, maar oké, mooi.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt hoor, maar daar had ik het ook over.
Nou nee.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:15 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Terecht dat een christelijke school het recht heeft om dat te verbieden, vind ik.
Nee.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:15 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Terecht dat een christelijke school het recht heeft om dat te verbieden, vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |