Is dat een beetje interessant studiemateriaal of is het weer meer van hetzelfde?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:29 schreef Agorias het volgende:
Iemand geintresseerd in het kopen van militaire boeken? Ik heb er nog een aantal liggen die in de weg liggen.
Jeremy Black - Introduction to global military history, 1775 to the present day
We hebben het bij de studie Krijgswetenschappen gebruikt, interessant studiemateriaal is het sowiesoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:35 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Is dat een beetje interessant studiemateriaal of is het weer meer van hetzelfde?
Ah leuk, dat zou ik ook gaan studeren. Ga nu Internationale Betrekkingen doen dus lijkt me ook wel ok om zulk materiaal in huis te hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:38 schreef Agorias het volgende:
[..]
We hebben het bij de studie Krijgswetenschappen gebruikt, interessant studiemateriaal is het sowieso
Nou, voor 20 euro is hij voor jou en betaal ik de verzendkosten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:54 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ah leuk, dat zou ik ook gaan studeren. Ga nu Internationale Betrekkingen doen dus lijkt me ook wel ok om zulk materiaal in huis te hebben.
Of zat jij héél toevallig verscholen achter een bosjequote:
teering,heb je stof op je camera lens oid?quote:
Het is idd een onscherpe foto gemaakt met mobiele phonequote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:41 schreef rubje het volgende:
[..]
teering,heb je stof op je camera lens oid?![]()
allemaal noorloos? baretten en welke wordt het voor vet day?
Die galtflip heeft hetzelfde als jij zo een beetje.
maar wel tenminste scherper beeld.![]()
![]()
[ afbeelding ]
trouwens ER,moet je nog iets betalen om dit soort dingen te krijgen,vrij? vervoersbewijs en consumptiedingen voor de veteranendagof krijg je die gratis omdat je veteraan bent.(en dan ben je dus officieel geregistreerd) Of geldt er zoiets als dat je lid wordt van een VET vereniging,je betaalt een contributie op jaarbasis en daar zit dan dit soort dingen gratis bij?
Dat soort hufters heb je er altijd bijquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:47 schreef Thaboel het volgende:
Zoooo net eventjes tegen iemand uitgevallen. Deze persoon vond het niet kunnen dat mensen van het ov staakten. En hij ook trots vertelde dat hij de rest vd week niet zou inchecken met zijn ovchipkaart.
Oftewel hij helpt ook weer vrolijk mee aan de volgende staking. En hij had ook niet door dat als hij in zo'n situatie zat toch eigenlijk ook wel zou staken...
zo jammer. Kerel van jaartje of 40/50 en dan mag ik als 19jochie vertellen hoe de situatie inelkaar steektquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat soort hufters heb je er altijd bij
Yep, reeds gedaanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:53 schreef Thaboel het volgende:
[..]
zo jammer. Kerel van jaartje of 40/50 en dan mag ik als 19jochie vertellen hoe de situatie inelkaar steekt
Al achter een 2ehands ECU aan gebelt?
Nee, gaat niet in de verkoop, is toch een fijn wagentjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:04 schreef Thaboel het volgende:
Laat de 'turk' eer ff naar kijken alle zooi ff doormetenzou je al een end moeten zijn. En natuurlijk zsm dat ding in de verkoop gooien
Waarom zou ik lid worden als het gratis bij de baas kan? En buiten dat, van sporten word je moe en gaat van mijn netto biertijd af.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:00 schreef Maitje het volgende:
Goedeavond loite!
Ik ben ff nieuwsgierig. Ik ga straks een abbo afsluiten bij een sportschool. 24 euro per maand, jaar contract en mag onbeperkt sporten en mee doen aan bijv. Groepslessen zoals spinnen, bodypump en al die rotzooi.
Zijn er hier mensen die ook bij een sportschool zitten? Zoja, hoeveel betalen jullie als ik vragen mag?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarom zou ik lid worden als het gratis bij de baas kan? En buiten dat, van sporten word je moe en gaat van mijn netto biertijd af.
Ik heb een 2 jarig abbo voor onbeperkt 49 euroquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:00 schreef Maitje het volgende:
Goedeavond loite!
Ik ben ff nieuwsgierig. Ik ga straks een abbo afsluiten bij een sportschool. 24 euro per maand, jaar contract en mag onbeperkt sporten en mee doen aan bijv. Groepslessen zoals spinnen, bodypump en al die rotzooi.
Zijn er hier mensen die ook bij een sportschool zitten? Zoja, hoeveel betalen jullie als ik vragen mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |