tuurlijk, dat wel. Echter, dat verandert totdat de dames er bij staan echt helemaal niks aan de omgangsvorm. Hoeveel dames denk je dat er bij de infanterie zittenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel door dat dat grootspraak is van die jochies als ze met een groep zijn?
Alleen zijn ze poeslief voor de dames.
Hoe heette dat mens (boordschutter 25MM) uit Oirschot ook alweer?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
tuurlijk, dat wel. Echter, dat verandert totdat de dames er bij staan echt helemaal niks aan de omgangsvorm. Hoeveel dames denk je dat er bij de infanterie zitten
Iddquote:
Dat is toch mooi?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
tuurlijk, dat wel. Echter, dat verandert totdat de dames er bij staan echt helemaal niks aan de omgangsvorm. Hoeveel dames denk je dat er bij de infanterie zitten
En de Dorstige Types!quote:Op zondag 5 juni 2011 23:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd
En anders heb ik mijn "mannen kamer" nog
Hoe vernaggel je niet alleen je eigen reputatie, maar ook die van Defensiequote:Op zondag 5 juni 2011 23:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoe heette dat mens (boordschutter 25MM) uit Oirschot ook alweer?
Edit: Patricia was het...![]()
Nope, defensie kon er niets aan doen.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoe vernaggel je niet alleen je eigen reputatie, maar ook die van Defensie
Hoop dat ze oneervol ontslag heeft gekregen.
Geweldig ook de verontwaardigde manier waarop hij over de bezuinigingen praat... als je niet beter zou weten zou je bijna denken dat hij een groot voorstander van Defensie isquote:
Na dat openingsbetoog van hem ben ik maar gestopt met kijken, aangezien het weer helemaal nergens over ging.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:09 schreef Nibb-it het volgende:
Hij had het net nog over 2.5 miljard bezuiniging
zo zoquote:Op zondag 5 juni 2011 23:58 schreef AchJa het volgende:
Hoe heette dat mens (boordschutter 25MM) uit Oirschot ook alweer?
Edit: Patricia was het...![]()
wohin?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:31 schreef Druid het volgende:
vliegtickets voor vakantie geboekt, great success
Dat soort meiden houden wij dan ook angstvallig in de gebouwen bij open dagen etc.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:18 schreef rubje het volgende:
[..]
zo zopatricia dus. Kan mij als leek niet herinneren ooit zo een jong,kittig ding op een legervoertuig te hebben gezien. Moet wel zeggen dat de overheidsdiensten steeds meer aantrekkelijk vrouwelijk schoon soms herbergen
die je eerst niet zo 1,2,3 daar zou verwachten.
![]()
Nee, teveel uitgaande Hollandersquote:
Wacht maar tot je een vent met z'n vrouwtje in de stad ziet lopen.. onder de plak zal die zittenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel door dat dat grootspraak is van die jochies als ze met een groep zijn?
Alleen zijn ze poeslief voor de dames.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Je moet dan ook niet naar Chersonisos gaan. Ga gewoon naar bv. Agia Marina (west van Chania). Bijna geen Nederlanders en je gooit je handoek vanuit het het hotelraam op het strand.quote:
Gehehe.. oke, naja kan is kijken! Bedankt voor de tipquote:Op maandag 6 juni 2011 19:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet naar Chersonisos gaan. Ga gewoon naar bv. Agia Marina (west van Chania). Bijna geen Nederlanders en je gooit je handoek vanuit het het hotelraam op het strand.
Misschien ben ik daar dan ook als NATO evaluator...![]()
Kreta is wel twee tripjes in het vliegtuig. Eerst naar Athene en daarna overstappen naar Kreta. Als je in de zomerperiode gaat is het goed te doen, in het laagseizoen zit je in een gammele propellorkist, type ATR.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:09 schreef Maitje het volgende:
[..]
Gehehe.. oke, naja kan is kijken! Bedankt voor de tip
Klopt! Heb ik al gekeken en Albufira (of spel ik dat niet goed?) trok mij ook wel erg aan. (Al is dat geloof ik ook een plek met veel Nederlandersquote:
Hoe lang is dat vliegen dan?!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kreta is wel twee tripjes in het vliegtuig. Eerst naar Athene en daarna overstappen naar Kreta. Als je in de zomerperiode gaat is het goed te doen, in het laagseizoen zit je in een gammele propellorkist, type ATR.
[ afbeelding ]
Albufira is ongv het nieuwe cherso aan het wordenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef Maitje het volgende:
[..]
Klopt! Heb ik al gekeken en Albufira (of spel ik dat niet goed?) trok mij ook wel erg aan. (Al is dat geloof ik ook een plek met veel Nederlanders)
Echt?! En het zag er zo goed uit daarquote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Albufira is ongv het nieuwe cherso aan het wordenDus dat lijkt me dan niks voor jou
4 uur.. wat een ellende..quote:Op maandag 6 juni 2011 20:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
In totaal een uurtje of vier. Maar dan stap je wel in een hele andere wereld uit.
Met een tussenstop in Athene. 3 uur vanaf Schiphol naar Athene en dan een half uurtje naar Chania.quote:
Misschien is Malta wat voor je? Spreken ze over het algemeen goed Engels.quote:
Ja of oostenrijk..quote:Op maandag 6 juni 2011 20:28 schreef m.k het volgende:
Zwitserland is ook mooi, nee dat is niet alleen voor sneeuw
Ow god.... naja zal het is uitzoeken...quote:Op maandag 6 juni 2011 20:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Met een tussenstop in Athene. 3 uur vanaf Schiphol naar Athene en dan een half uurtje naar Chania.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:32 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja of oostenrijk..
Maar ik ben al lang niet meer op vakantie geweest en ik wil zon, zee en strand.. en lekkere mannen in zwembroeken..
[..]
Ow god.... naja zal het is uitzoeken...Oeh... hoop wel dat er dan iemand is die dat filmt en op Youtube zet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:32 schreef Maitje het volgende:
Fok! leeft met je mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het nl. ook niet zo op vliegen...
Oh nee.. das veulste ver!!!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Misschien is Malta wat voor je? Spreken ze over het algemeen goed Engels.
Gehehe...quote:Op maandag 6 juni 2011 20:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Fok! leeft met je mee!
Ik leef niet met haar mee.... ik wil filmmateriaal!!!!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Fok! leeft met je mee!
Dat mag iedereen hier weten, ik ga tien keer liever met een boot dan met zo'n vliegend apparaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |