Trusten!quote:Op maandag 6 juni 2011 21:29 schreef Braamyo het volgende:
Zo, na een intensieve *duik het zwembad in* training ga ik nu voldaan slapen. trusten iedereen !
jij ook !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:33 schreef Braamyo het volgende:
[..]
jij ook !
Van mij???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Heb ik even geregeld voor jequote:
Lekker rustigquote:
Juist! geen gezeik. Ik ga ff een filmpje kijkenquote:
En dan komen ze je zo weer bruut verstorenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:39 schreef m.k het volgende:
[..]
Juist! geen gezeik. Ik ga ff een filmpje kijken
Nee mijn pc scherm is groter dan de tv beneden dus ik kijk lekker bovenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dan komen ze je zo weer bruut verstoren
Kreta/Chania e.o. is idd wel OK al wordt het ook steeds meer toeristisch.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet naar Chersonisos gaan. Ga gewoon naar bv. Agia Marina (west van Chania). Bijna geen Nederlanders en je gooit je handoek vanuit het het hotelraam op het strand.
Misschien ben ik daar dan ook als NATO evaluator...![]()
Heeey een nieuwe! Ken ik jou al?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:43 schreef forpro het volgende:
[..]
Kreta/Chania e.o. is idd wel OK al wordt het ook steeds meer toeristisch.
(en fijne koude douches en WCs op NAMFI Barracks....)
Hihi.. jij bent goedquote:Op maandag 6 juni 2011 21:43 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt een vergrote photo van mij boven je bed hangen.
Vorige week nog langsgereden toen ik in Harskamp zat. We wilde ff naar het 40-45 museum maar was dicht. Daarna naar museum bij Deelen maar da was ook dicht. Toen maar ff naar die Duitse commandobunker daarzo geweest.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:23 schreef ErwinRommel het volgende:
heh, alles blurry van de Oranjekazerne
http://wiki.worldflicks.org/oranjekazerne_(orange_barracks),_schaarsbergen.html
Sorry, ik had even een leven de laatste paar dagen vooral...quote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef forpro het volgende:
ik hoef zelf al niet meer te antwoorden..Thx Sine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |