Vet man !quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:54 schreef Pumatje het volgende:
Ik ga dit jaar verplicht naar Istanboel onder zware politieke druk van mijn vriendin.. vervolgens ontsnappingspoging aan de realiteit door er vandoor te gaan via Italïe met vrienden
Oirschotse hei klinkt goed dit jaarquote:
Dat herinnert mij eraan dat ik mijn Gladio voorraden moet checken...quote:
Nja, weet je... hebben de militieren het zelf naar gemaakt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:35 schreef AchJa het volgende:
Dat hoerekots, amateuristische, prutsnetwerk van defensie (IODL) wordt met de dag slechter. Vroegah kon ik nog wel eens een online potje COD2 doen, nu is zelfs dat er niet meer bij.
Hoezo? Zeker hier op de Peel denkt de luftwaffe met hun eigen netwerkje de boel te kunnen bestieren. Die comms lui zijn nog te dom om te schijten met hun zure ISA server...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:35 schreef Esses het volgende:
Nja, weet je... hebben de militieren het zelf naar gemaakt.
hoezo dat?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Nja, weet je... hebben de militieren het zelf naar gemaakt.
met de beperkte lijnsnelheden zul je aan een loadbalancer niets hebben. dat is leuk als jij daadwerkelijk diverse servers hebt die links en rechts met elkaar moeten kunnen wisselen ivm. druktequote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoezo? Zeker hier op de Peel denkt de luftwaffe met hun eigen netwerkje de boel te kunnen bestieren. Die comms lui zijn nog te dom om te schijten met hun zure ISA server...
Zet er verdomme een knappe loadbalancer tussen en je bent van een hoop problemen af.
Roger.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:52 schreef Maitje het volgende:
@achja
Nee, zondag komen we bij elkaar en gaan we zoeken en boeken
Het kan nooit sneller dan de "backbone". Maar het kan niet bestaan dat iedereen gecapped is op een bepaalde snelheid terwijl de bandbreedte beschikbaar is. Waarom zou ik zondagavond gecapped worden op 64kB terwijl ik een van de weinigen ben die op de lijn zit. Ik snap dat als iedereen loopt te hakken dat men eea loopt te verdelen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:37 schreef Esses het volgende:
met de beperkte lijnsnelheden zul je aan een loadbalancer niets hebben. dat is leuk als jij daadwerkelijk diverse servers hebt die links en rechts met elkaar moeten kunnen wisselen ivm. drukte
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:00 schreef Maitje het volgende:
Goedeavond loite!
Ik ben ff nieuwsgierig. Ik ga straks een abbo afsluiten bij een sportschool. 24 euro per maand, jaar contract en mag onbeperkt sporten en mee doen aan bijv. Groepslessen zoals spinnen, bodypump en al die rotzooi.
Zijn er hier mensen die ook bij een sportschool zitten? Zoja, hoeveel betalen jullie als ik vragen mag?
Ja, maar dan zit je met het vervolg probleem, je hebt vast wel inzicht in hoe de verbindingen lopen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het kan nooit sneller dan de "backbone". Maar het kan niet bestaan dat iedereen gecapped is op een bepaalde snelheid terwijl de bandbreedte beschikbaar is. Waarom zou ik zondagavond gecapped worden op 64kB terwijl ik een van de weinigen ben die op de lijn zit. Ik snap dat als iedereen loopt te hakken dat men eea loopt te verdelen.
Ik heb inzicht genoeg in de verbinding. Maar we worden gewoon gecapped, terwijl dit niet nodig is. Gooi er een gigabit lan tegenaan en iedereen is tevreden. Niet dat lamme draadloze gelul.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:11 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja, maar dan zit je met het vervolg probleem, je hebt vast wel inzicht in hoe de verbindingen lopen?heeft dus weinig met "cappen" te maken.
Nu nog werkelijk heen gaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:30 schreef Maitje het volgende:
Zeu.. ik ben officieel lid van een sportschool! Het mag een wonder genoemd worden!
Wekelijks denk ik.quote:
Bereid je voor op heel veel spierpijn de dag erna, zeker na de eerste keer! Maar het is wel lekkere spierpijn!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:31 schreef Maitje het volgende:
[..]
Wekelijks denk ik.
Zeker.. minimaal 2x per week, maar liever 3. Morgen ga ik voor het eerst.. body pump doen.. nog nooit gedaan dus ben benieuwd.
Zo erg als toen na de keuring van de politie kan het niet zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bereid je voor op heel veel spierpijn de dag erna, zeker na de eerste keer! Maar het is wel lekkere spierpijn!
Vrouwen kunnen toch "multitasken"? Tenminste dat hoor ik altijd, in de praktijk komt er bar weinig van terecht.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
Goffer...
Ik kan geen 4 dingen tegelijke tijd doen ook!!!
Nou ik was net ook met een paar dingen tegelijke tijd bezig, vandaar dat ik het even verkeerd las.. dus ja.. * Maitje kan multitaskingquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen toch "multitasken"? Tenminste dat hoor ik altijd, in de praktijk komt er bar weinig van terecht.
Ik ga multitasken in mijn nest.... Ik ben moe.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:45 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou ik was net ook met een paar dingen tegelijke tijd bezig, vandaar dat ik het even verkeerd las.. dus ja.. * Maitje kan multitasking
Trusten, ik gaat ook naar bed toe!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ga multitasken in mijn nest.... Ik ben moe.
Trekken met twee handen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ga multitasken in mijn nest.... Ik ben moe.
Eveneensquote:
VS!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:52 schreef Maitje het volgende:
@achja
Nee, zondag komen we bij elkaar en gaan we zoeken en boeken
Ja maar je moet het er wel netjes in stompenquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:32 schreef Braamyo het volgende:
Voor iemand nog wel, je zou toch denken dat ze het stompen zelf nog wel kunnen
Computer gemaakt voor een vriend, dat moet netjes gebeuren, kan niet iedereenquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:55 schreef m.k het volgende:
[..]
Computer gemaakt voor een vriend, dat moet netjes gebeuren, kan niet iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maken kan ik wel
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
De sergeant majoor kan alles.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:55 schreef m.k het volgende:
[..]
Computer gemaakt voor een vriend, dat moet netjes gebeuren, kan niet iedereen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |