Hier moet ik dan weer om lachen.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah ik zie nu je ''tagje'' pas...
logisch dat jij hem eerder door had dan ik
Mijn rashonden behoren tot een van de 7 oudste hondenrassen ter wereld en waren na WO2 bijna uitgestorven. Dus ja, heel leuk een rashond en twee is nog beter vooral als ze van het formaat van mijn honden zijn. Oh, btw, ik praat over de Akita Inu.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Leuk hoor, zo'n ''rashondje''staat wel ''sjiek'' natuurlijk...
Ik wel: voor apen, olifanten en dolfijnen moet sowieso een uitzondering worden gemaakt.quote:
quote:
Schouder aan schouder staan of met de kont naar elkaar toe staan als je wilt "vertrekken" is nog wel een heel eind weg van mensen, maar oke de wetenschap loopt wel vaker van stapel.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik wel: voor apen, olifanten en dolfijnen moet sowieso een uitzondering worden gemaakt.
http://www.nu.nl/wetensch(...)slim-als-mensen.html
Rashonden. Honden die op uiterlijk worden gefokt, gedrag en andere gebreken worden voor lief genomen. Inteelt is veel voorkomend in het rashonden wereldje, helemaal bij "zeldzame" honden.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mijn rashonden behoren tot een van de 7 oudste hondenrassen ter wereld en waren na WO2 bijna uitgestorven. Dus ja, heel leuk een rashond en twee is nog beter vooral als ze van het formaat van mijn honden zijn. Oh, btw, ik praat over de Akita Inu.
Excessen noemen is makkelijk, maar hoe je het ook wend of keert, de hond en de mens zijn onlosmakelijk verbonden en dat al tienduizenden jaren en beiden profiteren van de relatie.
Oké lees even deze post zelf terug , lees mijn post en lees het artikel en kom met iets beters.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Schouder aan schouder staan of met de kont naar elkaar toe staan als je wilt "vertrekken" is nog wel een heel eind weg van mensen, maar oke de wetenschap loopt wel vaker van stapel.
Oh god, daar gaan we weer *zucht* Er zijn duizenden hondenrassen zonder problemen maar nee, de extremen maken alles slecht. Alsof alle mensen nazi's zijn omdat sommige mensen nazi's zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Rashonden. Honden die op uiterlijk worden gefokt, gedrag en andere gebreken worden voor lief genomen. Inteelt is veel voorkomend in het rashonden wereldje, helemaal bij "zeldzame" honden.
Rashonden is pas dierenmishandeling, king charles terriers die 24 uur per dag koppijn hebben omdat de schedel te klein is voor de hersenen, engelse bulldogs die niet meer fatsoenlijk kunnen ademen, een te grote kop hebben om op een natuurlijke manier ter wereld te komen. Alleen nog maar zwanger kunnen worden via kunstmatige inseminatie. Rashonden??? Puur voor het geld, de rest is bijzaak. Maar ja mensen trappen met beide poten in de zielige verhaaltjes die ze de wereld in sturen.
Haha, ja die verschrikkelijke hondenbezitters en kattenbaasjes. Ik heb er hier thuis ook 2 rondlopen, ze kunnen niet wachten tot ze ontsnappen! Zo erg hebben ze het hier.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er zijn in Nederland miljoenen gedomesticeerde dieren die intens lijden.
Ja, jij bent ook zo'n typische kattenmepper.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Haha, ja die verschrikkelijke hondenbezitters en kattenbaasjes. Ik heb er hier thuis ook 2 rondlopen, ze kunnen niet wachten tot ze ontsnappen! Zo erg hebben ze het hier.
Welnee, hij is alleen tegen dierenleed als hij het als excuus kan gebruiken moslims te bashenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook zo'n typische kattenmepper.
Ahhquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welnee, hij is alleen tegen dierenleed als hij het als excuus kan gebruiken moslims te bashen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |