quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:53 schreef FreezePop het volgende:
Kut, geirriteerd, moe, jaloers en geen zin meer om moeite te doen voor die persoon.
quote:Op zondag 5 juni 2011 00:27 schreef Mpj het volgende:
Geirriteerd. Heb een enorme blaar tussen m'n tenen en de andere teen is ontstoken, is één keer zo dik als m'n andere tenen. Godverdomme. En ben zo moe dat het bijna voelt alsof ik zweef of zo, kent iemand dat gevoel?!
Off to bed.
Und weiterrrrrquote:Op zondag 5 juni 2011 00:39 schreef Mishu het volgende:
Ik heb geen flauw idee hoe ik die toets ga halen.
En ik heb meegedaan aan een belangrijke schrijfwedstrijd dus dat is opeens eigenlijk best wel eng.
Jij bent een ongelooflijke mongool. Heb je het niet door dat jij de spot met jezelf drijft en ontzettend zwakbegaafd over komt. Al hoewel je dat bent, met een IQ van rond de 70. In alle topics waarin jij je simplistische convictie uit, krijg ik het met je te doen. Arme ziel.quote:
dat heb ik geprobeerd, maar het brandt nog steeds.quote:Op zondag 5 juni 2011 03:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
negeren is het sterkste wapen wat een mens heeft. Geloof me
Klote, sterkte...quote:Op zondag 5 juni 2011 16:55 schreef Spacekitten het volgende:
verdrietig en leeggezogen. Heb net mijn huisdier moeten laten inslapen en zowizo al een rot weekend gehad
ahh sterkte huisdiertjes worden op gegeven moment gewoon net familie, ze zijn er altijd voor je op de speciale momentenquote:Op zondag 5 juni 2011 15:11 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Klein halfuurtje geleden is mijn ratje Lucca overleden op mijn schoot, koppie in mijn hand. Toch wel heel speciaal dat ze de laatste momenten van haar leventje bij mij wilde zijn. Vaak gaan dieren ergens helemaal alleen liggen maar zij wilde kostte wat het kost bij mij zijn.
Heel verdrietig is dat altijd, ook al weet je dat een huisdier niet eeuwig leeft en dat het ooit op is. Ook voor het aanhankelijke ratje hier mijn medeleven.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:55 schreef Spacekitten het volgende:
verdrietig en leeggezogen. Heb net mijn huisdier moeten laten inslapen en zowizo al een rot weekend gehad
Ach jou ratjetoe was wat voor een ander een kat is. En ik moet zelf me 24 jaar huilen als in een film of serie een dier pijn heeft of sterft.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:29 schreef Laniboekje het volgende:
Gewoon ff helemaal kut. Ik ben godverdomme bijna 25 en nog helemaal van mijn stuk als een ratje overlijdt.![]()
![]()
Ik ga mijn bed in. Deken over mijn kop en hopen dat ik snel slaap. Morgen een nieuwe dag.
Doe mij inpetto remix maar.quote:Op maandag 6 juni 2011 02:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zoals onderstaand nummer, onbeschrijflijk
En verliefd.quote:
Misschien een schrale troost, maar ik denk dat dit een van de meest voorkomende gevoelens is wereldwijdquote:Op maandag 6 juni 2011 12:36 schreef Carooltje79 het volgende:
*zucht* soms wou ik echt dat ik een tijdmachine had... terug in de tijd en alles anders doen![]()
Ja dat geloof ik ook wel... heb gwn zin om me te verstoppen de laatste tijd... ff terug naar een fijne veilige tijd...quote:Op maandag 6 juni 2011 12:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Misschien een schrale troost, maar ik denk dat dit een van de meest voorkomende gevoelens is wereldwijdmaakt het echter niet minder vervelend... Sterkte
ja, jij jaquote:
Waar? Nu ik er zelf woon en je de forensplekken kan vermijden valt het voor mij best mee..quote:Op maandag 6 juni 2011 18:30 schreef Dimens het volgende:
Wat is Amsterdam een K*T stad.
Onvriendelijke mensen die mij nog meer sacho maken dan ik al ben. Bah
Ik moest op de Jan Evertsenstraat zijn, wat een buurt daar.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:46 schreef Mishu het volgende:
[..]
Waar? Nu ik er zelf woon en je de forensplekken kan vermijden valt het voor mij best mee..
Ja sorryquote:
dit dus..alleen nu eerst even goed wakker wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:05 schreef Houniet het volgende:
Goed geslapen, gaat alleen een lange dag worden.
Heerlijk toch, op een afdeling werken waar je je goedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nieuwe afdeling bevalt veel beter
Voel me goeeeeed
Absoluutquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
Heerlijk toch, op een afdeling werken waar je je goed
Voelt.
OT wel ok. Geen zin in morgenochtend..naar de tandarts en heb zin om te shoppen maar wil nog 2 maandjes doorsparen
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:35 schreef candygirl het volgende:
Ja daaaaaaaag , ik dacht het ook ....NIET!!!!![]()
verder, regen,onweer
Niets mis mee, dat zijn toch stomme beesten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 07:44 schreef Høken het volgende:
Ik voel me een slecht mens, ik heb 'n duif afgeschoten.
En verder weet ik 't allemaal even niet meer. Zit behoorlijk in de knoop qua gevoelens.
Zeer herkenbaar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:24 schreef Mishu het volgende:
Het einde van tentamenweek: huis een troep, geen brood in huis en allerlei papieren en boeken verspreid door mijn kamertje.
Geen flauw idee waar ik moet beginnen...
OT: ontwaakt uit mijn leer-cocoon
Ik ook. Zo even boodschappen doen en een stukje fietsen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:07 schreef Spacekitten het volgende:
moe, hele dag intensief naar een scherm zitten staren is niet echt bevordelijk voor je energie
Het bevalt hem weer eens niet ,dus misschien moest K maar weer helemaal bij komen.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:17 schreef scrub_nurse het volgende:
wat n ongelofelijke kutdag,ruzie gehad, incapabel genoemd, ik ben helemaal op..
quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:17 schreef scrub_nurse het volgende:
wat n ongelofelijke kutdag,ruzie gehad, incapabel genoemd, ik ben helemaal op..
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:23 schreef WeirdlyWired het volgende:
Ik mis mijn maatje![]()
Gelukkig morgen weer werken, maar ik mis hem zo.
Je bent er toch bijquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Oh zo hopend dat ze Coldplay live uitzenden vanaf Pinkpop!
Succesquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:00 schreef Bienelientjee het volgende:
Morgen eindpresentatie afstuderen.....
Wil toch na kunnen genietenquote:
Ah okequote:Op woensdag 8 juni 2011 23:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wil toch na kunnen genietenals ik daarna thuis zit en terug denk aan dat mooie concert!
dit, maar dan met een vrouwtje.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:23 schreef Mishu het volgende:
Ik ben emotioneel van een film en met een glas wijn erbij besef ik me opeens dat ik een man nodig heb naast me die me knuffelt enzo.
Dus OT: zin in een man en ik heb wel wat specifieke mannen op het oog.
Sowieso behoefte aan intimiteit hier in mijn eentje.
Ik wist niet dat de NS ook in Alaska rijdt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Kut NS/Prorail/Whatever.
Kunnen ze dan nooit iets goed doen,. Ene storing/ontsporing/etc. na de andere.
Succes!! Ik duim voor je meisquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:13 schreef Bienelientjee het volgende:
Over een uurtje richting school....mijn eindpresentatie....!
Die 3 x-en zijn ook niet logischquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Als mensen na 2,5 jaar nogsteeds niet weten hoe ze mijn naam moeten schrijven ga ik de volgende keer gewoon niet meer op de foto.![]()
![]()
Dat ja. En ik snak naar even een paar dagen even helemaal niets moeten doen, maar dat gaat em dit weekend hoe dan ook niet worden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:51 schreef formerjellybean het volgende:
heel erg zin om de kroeg in te duiken
Vandaag nog langsgefietstquote:
Kusje erop.quote:
dit dus. Verder wel ok. straks wat boodschapjes doenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:54 schreef Bienelientjee het volgende:
Slaapkamer heeft nodig een stofbeurt / poetsbeurt en opruimbeurt nodig.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:16 schreef LePoo het volgende:
Verliefd.![]()
Sinds een paar dagen een relatie, dus kan eigenlijk niet beter.
Hier ook, alleen relatie is nog niet 'officieel'quote:
wil me er stiekem ook wel bijvoegen, maar eerst even afwachtenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:24 schreef Meaghan het volgende:
.. Al die fliefte mensen hier
OT; Voel me wel okee.
*jaloers isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:24 schreef Schenkstroop het volgende:
Lekker moe en het regent buiten. Zometeen koude lekkere drankjes uit de koelkast vriezer haha!
Hernieuwd?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:12 schreef Under_Score het volgende:
inception is super gaaf
voel me... ja hoe zeg je dat.. rejuvenated. geen idee of daar een nederlands woord voor is.
mwah nee dat dekt de lading niet meer. maar vernieuwde energie zou wel kunnen denk ik.quote:
Herboren danquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:24 schreef Under_Score het volgende:
[..]
mwah nee dat dekt de lading niet meer. maar vernieuwde energie zou wel kunnen denk ik.
36 graden? Waar? Ik wil ookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:24 schreef kwiwi het volgende:
Heet en moe. Warm weer is leuk maar te voet boodschappen doen in 36 graden niet
Cyprus. En ik kom er net achter dat je dat niet wilquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:36 schreef cafpow het volgende:
[..]
36 graden? Waar? Ik wil ook
On topic: raar, moe, hele dag lichte hoofdpijn, en heel erge onrust in mijn hoofd
oeps dat is kut.........quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik weet niet wat te doen... ben zo bezorgd over m'n kat, zo bang dat ze het misschien niet haalt.
Ik ga morgen naar het weekend Pinkpop waar m'n favoriete band Coldplay optreed...
Natuurlijk gaat de gezondheid van m'n kat voor, maar moet ik Pinkpop afblazen...?
Vragen, vragen, onzekerheid en verdriet
Kutzooi!
Misschien eens beginnen met het afbouwen van 'domme dingen' doen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:56 schreef Hippe_Student het volgende:
Kut, hoezo is elke avond uitgaan zo:
-gaat lekker
-iemand begint weer te zeiken over iets doms dat je hebt gedaan
-hele avond depressief en met een kutgevoel gaan slapen.
ik haat mensen.
Eerst de domme dingen aan ons vertellen en dan pas afbouwen!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:58 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Misschien eens beginnen met het afbouwen van 'domme dingen' doen?
En je natuurlijk niet zoveel aantrekken van het 'gezeik' van derden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:59 schreef Hippe_Student het volgende:
Haha dat is automatisme
Als in, je zegt iets over iemand (waar iedereen over roddelt bijvoorbeeld)
En dan krijg jij weer de schuld omdat je het net tegen diegene zegt tegen wie het niet gezegd mag worden zonder dat je het weet.
Nou slaap lekker, brother.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:08 schreef Hippe_Student het volgende:
Achja, soms gewoon zin om mezelf compleet af te sluiten van andere mensen, behalve diegenen die ik chill vind.
Ik ben het type dat nooit iets fout wilt doen, maar wel vaak gebeurt en dat ik daar dan lang over kan blijven zitten.
Schijtziek van mja.
Trusten
Denk je dat de jeuk binnen een uur wél over is dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik wou een half uur geleden al naar bed gaan, maar dat is onmogelijk met die stomme uitslag.
Enorme jeuk.
Nee ... maar zo kan ik niet normaal slapen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:35 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Denk je dat de jeuk binnen een uur wél over is dan?
Erg spijtig. Misschien moet je je wat verdoven met wijn oid, alvorens je gaat slapen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:36 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee ... maar zo kan ik niet normaal slapen.
Ik moet constant krabben, want ik ga dood van de jeuk.
En de stomme zalf helpt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |