Ben je een student? Dan is het niet erg want dan haat ze je.quote:
Op het moment niet, zit tussen 2 opleidingen in :3quote:Op zondag 5 juni 2011 23:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben je een student? Dan is het niet erg want dan haat ze je.
Da's genoeg voor haar haatquote:Op zondag 5 juni 2011 23:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Op het moment niet, zit tussen 2 opleidingen in :3
Heb je me gemist? Ik ben aan het chillen in Parijs man.quote:
Dat is niet waar, STquote:Op zondag 5 juni 2011 23:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben je een student? Dan is het niet erg want dan haat ze je.
Ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb je me gemist? Ik ben aan het chillen in Parijs man.
Tuxxiegirlquote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Na een foto van KK gezien te hebben kies ik sowieso voor jou.
Eerste gezicht is altijd looks, heb je geen looks, heb je geen kans.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:37 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]Gelukkig heeft het niet alleen met looks te maken, anders had ik inderdaad geen kans.
Kerel, ik ben het levende bewijs dat dat niet zo is.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Eerste gezicht is altijd looks, heb je geen looks, heb je geen kans.
Deel je verhaal en haal me over.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:59 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Kerel, ik ben het levende bewijs dat dat niet zo is.
Wat valt er te vertellen. Ik heb een neus waar een beetje romein trots op zou zijn en ik ben niet bepaald wat je knap zou noemen maar ik regel met enige regelmaat mooie bevers, als dat is wat je wil weten.quote:
Haha en wat was de conditie van de des betreffende bever?quote:Op maandag 6 juni 2011 02:02 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Wat valt er te vertellen. Ik heb een neus waar een beetje romein trots op zou zijn en ik ben niet bepaald wat je knap zou noemen maar ik regel met enige regelmaat mooie bevers, als dat is wat je wil weten.
Redelijk tipsy. Maar dat is meestal als je iets regelt zonder relatie-intenties.quote:Op maandag 6 juni 2011 02:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha en wat was de conditie van de des betreffende bever?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |