Het geschreven recht gaat boven het ongeschreven recht. En het geschreven recht (art. 29c lid 3 sub c Wet Nederlande Vrouw) stelt dat je geen dibbs kan hebben mits je uitdrukkelijke toestemming van haarzelf, haar ouders en de burgermeester van haar woonplaats hebt, en die heb je niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:31 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
[..]
Maakt niet uit, ik heb toch al dibbs. Jij bent bij ongeschreven wet verplicht om mij voor te laten gaan of anders de consequenties te aanvaarden.

Denken dat het geschreven recht (waar vrouwen aan mee kunnen doen) boven het ongeschreven recht staat wat wordt doorgegeven van man tot man.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het geschreven recht gaat boven het ongeschreven recht. En het geschreven recht (art. 29c lid 3 sub c Wet Nederlande Vrouw) stelt dat je geen dibbs kan hebben mits je uitdrukkelijke toestemming van haarzelf, haar ouders en de burgermeester van haar woonplaats hebt, en die heb je niet.

Van man tot man ja. Een echte man kan geen dibbs hebben op een vrouw die hij nog nooit heeft gezien, dus...quote:Op zondag 5 juni 2011 20:53 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Denken dat het geschreven recht (waar vrouwen aan mee kunnen doen) boven het ongeschreven recht staat wat wordt doorgegeven van man tot man.

Tuurlijk wel.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Van man tot man ja. Een echte man kan geen dibbs hebben op een vrouw die hij nog nooit heeft gezien, dus...

Ik heb de Bro Code, van Barney Stinson. Staat niets in over dibbs op een vrouw die je niet kent. Ik zag haar als eerst dus BASTAquote:Op zondag 5 juni 2011 21:15 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Ken je brocode, man.

quote:Op zondag 5 juni 2011 20:27 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Maar dat mag BDH niet, want ik heb dibbs op Barrie's natte strakke kutje (als ze die heeft).

Mij of KK?quote:

Nee, ik bedoelde: wie kies je? Wie heeft er dibbs op je? Ik of KK?quote:

Na een foto van KK gezien te hebben kies ik sowieso voor jou.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde: wie kies je? Wie heeft er dibbs op je? Ik of KK?

Yes! Fucking gedist, KK. Fuck yeah!quote:Op zondag 5 juni 2011 22:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Na een foto van KK gezien te hebben kies ik sowieso voor jou.

Belangrijk onderwerp tochquote:

Ze zegt toch net dat ik die dibbs al heb.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:47 schreef Gridlok het volgende:
ok ik roep ook Dibs uit op BB, mag dat Barrie?

Echt niet! Bewijs het!!!quote:Op zondag 5 juni 2011 22:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze zegt toch net dat ik die dibbs al heb.

Ligt eraan. Sinds jij hier post, heb ik haar hier niet meer gezien dus ergens begrijpelijk dat je het je niet bekend voorkomt.quote:

Picsquote:Op zondag 5 juni 2011 23:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ligt eraan. Sinds jij hier post, heb ik haar hier niet meer gezien dus ergens begrijpelijk dat je het je niet bekend voorkomt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |