Foto's eruit halen en online ergens opslaanquote:
Dastan is baasquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:34 schreef Etsu het volgende:
Saai hè, zonder mij en Dastan.
We zijn het zonnestraaltje van de SC.
Net als Klinker
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:35 schreef Etsu het volgende:
GODGER KLfidngufdgvfdnv
GODVER KLINK IK WILDE NIEUWE TT VERZINNEN EN DIT EN ALLES
Lief he, wat wou jij dan ?quote:
Jij had helemaal geen fipo,quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nou hoppa, lapo, OP, nieuw TT, fipo. Alles behaald wat er te behalen valt.
Iets over xCore.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Lief he, wat wou jij dan ?
Etsoe, zullen we een weddenschap doen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iets over xCore.
bewaar ik wel voor de volgende keer
Je verdient het niet en je bent een donderstraaltje.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:36 schreef xCore het volgende:
Waarom sta ik niet in de TT trouwens? Jij doet mij altijd zo lief DM'en
Doe een TR en vraag ofz e xCore is een Donderstraaltje erin zetquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je verdient het niet en je bent een donderstraaltje.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je verdient het niet en je bent een donderstraaltje.
Doe jij maar.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe een TR en vraag ofz e xCore is een Donderstraaltje erin zet
HET SPIJT MEquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:37 schreef xCore het volgende:
[..]
Heel mijn vakantie verpest door jou, Etsoe :"(
* xCore vraagt met heel veel schaamte wat een TR isquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe een TR en vraag ofz e xCore is een Donderstraaltje erin zet
Topic Report.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:38 schreef xCore het volgende:
[..]
* xCore vraagt met heel veel schaamte wat een TR is(iets met een mod?)
Jij kan dat niet winnen, daarom wil ik wedden! Jij bent de emogif master.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo.
Denk je dat ik dit kan winnen?WAT ONEERLIJK
OM WAT GAAN WE WEDDENquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:38 schreef xCore het volgende:
[..]
Jij kan dat niet winnen, daarom wil ik wedden! Jij bent de emogif master.
Had nou niet gequote! Dan had ik nog een ninja-edit kunnen doen en niet zo hard hoeven falenquote:
Wie het langst geen emogif gebruikt mag bij de ander een pilsje (of een vodka) komen drinken?quote:
Denken dat je hier welkom bent.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:39 schreef xCore het volgende:
[..]
Wie het langst geen emogif gebruikt mag bij de ander een pilsje (of een vodka) komen drinken?
Dat weet iedereen ondertussen al hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:39 schreef xCore het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe jij heet
Logisch.quote:
Sesamstraat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Zo terug, ff peopenMandy & Lisa
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:41 schreef xCore het volgende:
[..]
Sesamstraat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Zo terug, ff peopen
Teveel info, Nick.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:41 schreef xCore het volgende:
[..]
Sesamstraat?tmi D=SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Zo terug, ff peopen
quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al vraag ik me wel altijd af wat voor hoofd mensen trekken als ze aan het poepen zijn.
Nooit de behoefte aan gehadquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al vraag ik me wel altijd af wat voor hoofd mensen trekken als ze aan het poepen zijn.
En, hoe is t afgelopen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer een FoBo ban aangevraagd
quote:
Kreeg een note erbij (krijg je atijd als je een ban krijgt) en toen heb ik twee weken zonder mn fobo doorgebracht. Gelukkig had ik een kloonquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kreeg een note erbij (krijg je atijd als je een ban krijgt) en toen heb ik twee weken zonder mn fobo doorgebracht. Gelukkig had ik een kloon
In die note staat waarom je de ban hebt. En hoe lang enz.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Waarom krijg je dan altijd een note erbij?
Baas.quote:
Link?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stoer heYvonne heeft zelfs een tweede deel aangemaakt ook
Vanaf nu vind ik Yvonne ook supertofquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar sinds we ARG7 hebben gekregen vind ik Yvonne supertof.
Altijd, dan begin ik rond een uur of half 12quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:56 schreef xCore het volgende:
Het wordt wel nachtwerk voor jou of niet Klinker?
Joosterd! Gruwelijke `ik-post-niet-vaak-maar-als-ik-post-ben-ik-een-baas` posterd!quote:
Nachtwerk is niet slecht, behalve als je om 6 uur weer moet opstaanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Altijd, dan begin ik rond een uur of half 12
Dit moet in zijn fobo hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:57 schreef xCore het volgende:
[..]
Joosterd! Gruwelijke `ik-post-niet-vaak-maar-als-ik-post-ben-ik-een-baas` posterd!
Heb ik ook altijdquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:57 schreef xCore het volgende:
[..]
Nachtwerk is niet slecht, behalve als je om 6 uur weer moet opstaan
Je moet leren geven en `nemen` natuurlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb ik ook altijdHeb er mee leren leven.
Wat neem ik dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:58 schreef xCore het volgende:
[..]
Je moet leren geven en `nemen` natuurlijk
Gister de hele nacht door gehaald bij een kameraad die stage loopt op Landal. Daar konden we gratis gebruik maken van een bungalow, Bier en activiteiten wat je daar kon doen. Dus vandaag de hele dag een beetje geslapen en dan word ik weer wakker en ga ik kijken of er op FOK! nog wat te beleven is.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:57 schreef xCore het volgende:
[..]
Joosterd! Gruwelijke `ik-post-niet-vaak-maar-als-ik-post-ben-ik-een-baas` posterd!
30k posts voor middernachtquote:
Welke Landal? (Centerparks?)quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:59 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Gister de hele nacht door gehaald bij een kameraad die stage loopt op Landal. Daar konden we gratis gebruik maken van een bungalow, Bier en activiteiten wat je daar kon doen. Dus de hele dag een beetje geslapen en dan word ik weer wakker en ga ik kijken of er op FOK! nog wat te beleven is.
Ik snap het niet dude.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:59 schreef xCore het volgende:
[..]
* xCore krijgt de neiging tot een emogif
Landal Greenparks in Eerbeek.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:00 schreef xCore het volgende:
[..]
Laat maar, komen we later in onze relatie wel op terug
Nog een uurtje voor 220 posts. 3-4 posts per minuut dusquote:
omgquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Nog een uurtje voor 220 posts. 3-4 posts per minuut dus.
Wat niet weet wat niet deert zeg ik altijdquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Al denk ik niet dat Jan dat apprecieert.
Twee tabbladen = `win` ?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omgdus dan moet ik in twee sc posten
Bleef er maar 1,5 dag aangezien hij gewoon moet werken. Met Bier een bal en het zonnetje kwamen we heel ver. 's avonds de ballen laten stuiteren op de bowlingbaan aangezien we redelijk aangeschoten waren.quote:
Nee joh, die award kan je toch niet meer winnen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
zal ik ervoor gaan of niet?fucking levenloos wel.
Natuurlijk, wat moet je andersquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
zal ik ervoor gaan of niet?fucking levenloos wel.
Bowlen als je al flink aangeschoten bentquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:02 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Bleef er maar 1,5 dag aangezien hij gewoon moet werken. Met Bier een bal en het zonnetje kwamen we heel ver. 's avonds de ballen laten stuiteren op de bowlingbaan aangezien we redelijk aangeschoten waren.
WIE IS MEN?!?!?!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK GA NAAR MEN TOE WIE GAAT ER MEE??
Morgen is nog een dagquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
verslagen maken jonguhhh wat doe je D:
Spelletjes.quote:
MEN & ONZ & KLBquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK GA NAAR MEN TOE WIE GAAT ER MEE??
En jij wil nog een verslag gaan maken....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
link naar men ik kan het niet vinden (lees: te lui)
Ik dacht wat bedoelt ze.quote:
Oohquote:
http://forum.fok.nl/menquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
link naar men ik kan het niet vinden (lees: te lui)
jan denkt er anders over helaasquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:05 schreef xCore het volgende:
BRA - NED is geen ruk aan ... FOK! is veel leuker, doe allemaal is meer posten!
sryquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:06 schreef xCore het volgende:
[..]
Vrouwen zijn NOOIT te begrijpen, snap dat dan!
WIE THE FOK! IS JAN.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jan denkt er anders over helaas
Impliceren dat de rest je wel allemaal begreep.quote:
was ik zo vaag?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:06 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Impliceren dat de rest je wel allemaal begreep.
ik gniffelde serieusquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je bent de hele dag jarig, niet alleen in de nacht.
Klopt, 20 minuten gekeken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:05 schreef xCore het volgende:
BRA - NED is geen ruk aan ... FOK! is veel leuker, doe allemaal is meer posten!
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee dan is het te laatik ga om 12 uur wel beginnen joh
Nachtwerk bedoelde ik ermeequote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben altijd maar 1 uur jarig...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een beetje.quote:
Bij mij met 2 :"(quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik keek, mn gemiddelde is met 5 gestegen.
Even verbeterdquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nou meisje manneke toch het is wat he![]()
![]()
D=
Ja maar dat waren algemene posts die in beide topics moesten Joostquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:09 schreef Joosterd het volgende:
Klinkerbotsing zorg wel dat je posts gevarieerd blijven.
VERDOMME, dacht ik eindelijk dat ik een vriendinnetje hadquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee ik klikte hem perongeluk aan sry
Klinker loopt in meerdere sloten tegelijk....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:10 schreef xCore het volgende:
[..]
VERDOMME, dacht ik eindelijk dat ik een vriendinnetje had
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:10 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Klinker loopt in meerdere sloten tegelijk....![]()
Liep ik maar in meerdere sloten tegelijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:10 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Klinker loopt in meerdere sloten tegelijk....![]()
Ligt veel bagger hoor in sloten!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:11 schreef xCore het volgende:
[..]
Liep ik maar in meerdere sloten tegelijk
Moet je wel mee oppassen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Ik ben gewoon hartstikke geliefd.
Een scheermesje doet wonderenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ligt veel bagger hoor in sloten!
Straks raken de sloten allemaal dichtgeslibd en hebben ze je genoeg van je bagger.quote:
Het is 22:00 geweest, mn hersens werken niet optimaal meer. Sry.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:13 schreef xCore het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet veel of wel? Nja, dat kan ik wel oplossen voor je hoor
Shit.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:13 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Straks raken de sloten allemaal dichtgeslibd en hebben ze je genoeg van je bagger.
Dat zal het zijn inderdaad. Bahquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:14 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik vond schaamhaar altijd bagger, zal wel logica van onder de rivieren zijn...
Dat zou een verklaring kunnen zijn jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:14 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik vond schaamhaar altijd bagger, zal wel logica van onder de rivieren zijn...
KIKKERTJE!!!! WIE GEHTS?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:14 schreef Flitskikker het volgende:
Jullie gaan snel.
Sander, was Free Festival gratis?
Doe jij dat niet weghalen dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat zal het zijn inderdaad. Bah
Ja, je koopt een guarantee kaartje voor 11 euro + servicekosten gezeik en daarvoor krijg je 4 consumptiemuntenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:14 schreef Flitskikker het volgende:
Jullie gaan snel.
Sander, was Free Festival gratis?
NICE!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeker zeker. En elke keer probeerde ik het te onthouden hoe het heette maar ik vergat het elke keer![]()
![]()
DANKJE THATIM
[..]
Zeker wel.
Ben wel benieuwd eigenlijk nadat ik je pics had gezienquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hé wat een wending van onderwerp opeens.
Impliceren dat...quote:
nee, alleen kieken of mensen op mijn posts hadden gereageerdquote:
Ga jij maar lekker fantaserenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:16 schreef xCore het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd eigenlijk nadat ik je pics had gezien
Ach, dat kan ook wah.quote:
Wat dan?quote:
Ik stond om 12 uur op. Om 14uur zat ik alweder aan de pils. Zo even ergens de kroeg opzoeken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:17 schreef xCore het volgende:
[..]
Eckte bazen staan nu pas op, helaas ben ik geen baas
Je was toch juf?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja shit hey, helemaal in de war!Normaal let ik daar op.
Wat voor opleiding doe je?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja shit hey, helemaal in de war!Normaal let ik daar op.
Ik kon pas om 20:00 aan het bierquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:18 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik stond om 12 uur op. Om 14uur zat ik alweder aan de pils. Zo even ergens de kroeg opzoeken.
Over welke bagger heb je 't nuquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:18 schreef xCore het volgende:
[..]
Fantaseren, inclusief bijbehorende bagger die vrij komt
Hé bah, Nico; TMI!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:18 schreef xCore het volgende:
[..]
Fantaseren, inclusief bijbehorende bagger die vrij komt
Baas hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:18 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik stond om 12 uur op. Om 14uur zat ik alweder aan de pils. Zo even ergens de kroeg opzoeken.
Valt mee.quote:
Je kan je vast goed inleven op de peuterzaal.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ZIE IK ER ZO OUD UIT? GEDRAAG IK ME ZO OUD?
Jup.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:20 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je kan je vast goed inleven op de peuterzaal.
quote:
Dacht dat dat ergens stond. HOEF JE NIET METEEN ZO OPGEFOKT TE REAGEREN HOORquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ZIE IK ER ZO OUD UIT? GEDRAAG IK ME ZO OUD?
Nee, ik zit op de pabo, eerstejaars. Loop nu stage bij de kleuters hiervoor liep ik stage in groep 8, wereld van verschil oke groetjesquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dacht dat dat ergens stond. HOEF JE NIET METEEN ZO OPGEFOKT TE REAGEREN HOOR![]()
Geldt nietquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dacht dat dat ergens stond. HOEF JE NIET METEEN ZO OPGEFOKT TE REAGEREN HOOR![]()
Ah, Paboquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik zit op de pabo, eerstejaars. Loop nu stage bij de kleuters hiervoor liep ik stage in groep 8, wereld van verschil oke groetjes
Ze kunnen de basisschool stof niet eens handelen...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, Pabo, dat verklaart je taalfout van zonet, zij kunnen niet rekenen en schrijven
.
Meteen boosquote:
Schrijven kan ik wel degelijk, integendeel tot rekenen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, Pabo, dat verklaart je taalfout van zonet, zij kunnen niet rekenen en schrijven
.
Voetbalquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:23 schreef jordyqwerty het volgende:
Wat een ongelooflijke KUTTYFUSWEDSTRIJD TIJD VERSPILD
ABC = vals spelenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meteen boos
[..]
Schrijven kan ik wel degelijk, integendeel tot rekenen.
Kloptquote:
Volgens mij heb jij eens een berichtje in mn fobo achter gelaten en gevraagd of ik een PINO was.quote:
Is het zo ja?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij eens een berichtje in mn fobo achter gelaten en gevraagd of ik een PINO was.
Ga jij nog beginnen aan je verslagen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij eens een berichtje in mn fobo achter gelaten en gevraagd of ik een PINO was.
Waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ga jij nog beginnen aan je verslagen?
Kan ik idd wel geweest zijn jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Denk het wel. Of een andere Pino was het, geen idee ik heb zoveel pagina's
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
1 855 Stuart
2 322 Samzz
3 261 Kally
4 251 Klinkerbotsing
5 245 Karina
OMG DE TOP 5 VAN VANDAAG IK STA NIET EENS OP 1HAHAHAAHAH het akn dus altijd erger, kk users oznder leven kk kk
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jonguh wtf doe je te kijken op mijn twitter grgr
Denk om familieredenen of ze was het gegis naar haar naam zat.quote:
Waar is je C diploma!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:48 schreef Pino112 het volgende:
Puppy
A + B + Zwemvaardigheid 1,2,3 FTW.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Denk om familieredenen of ze was het gegis naar haar naam zat.
Nee pas dan zouden we haar terug kunnen verwachten (= uitslag)quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]ze zei toch dat ze pas 16 juni zoiets wegging
Owwwquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee pas dan zouden we haar kunnen terug verwachten (= uitslag).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |