Ik stond om 12 uur op. Om 14uur zat ik alweder aan de pils. Zo even ergens de kroeg opzoeken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:17 schreef xCore het volgende:
[..]
Eckte bazen staan nu pas op, helaas ben ik geen baas
Je was toch juf?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja shit hey, helemaal in de war!Normaal let ik daar op.
Wat voor opleiding doe je?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja shit hey, helemaal in de war!Normaal let ik daar op.
Ik kon pas om 20:00 aan het bierquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:18 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik stond om 12 uur op. Om 14uur zat ik alweder aan de pils. Zo even ergens de kroeg opzoeken.
Over welke bagger heb je 't nuquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:18 schreef xCore het volgende:
[..]
Fantaseren, inclusief bijbehorende bagger die vrij komt
Hé bah, Nico; TMI!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:18 schreef xCore het volgende:
[..]
Fantaseren, inclusief bijbehorende bagger die vrij komt
Baas hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:18 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik stond om 12 uur op. Om 14uur zat ik alweder aan de pils. Zo even ergens de kroeg opzoeken.
Valt mee.quote:
Je kan je vast goed inleven op de peuterzaal.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ZIE IK ER ZO OUD UIT? GEDRAAG IK ME ZO OUD?
Jup.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:20 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je kan je vast goed inleven op de peuterzaal.
quote:
Dacht dat dat ergens stond. HOEF JE NIET METEEN ZO OPGEFOKT TE REAGEREN HOORquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ZIE IK ER ZO OUD UIT? GEDRAAG IK ME ZO OUD?
Nee, ik zit op de pabo, eerstejaars. Loop nu stage bij de kleuters hiervoor liep ik stage in groep 8, wereld van verschil oke groetjesquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dacht dat dat ergens stond. HOEF JE NIET METEEN ZO OPGEFOKT TE REAGEREN HOOR![]()
Geldt nietquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dacht dat dat ergens stond. HOEF JE NIET METEEN ZO OPGEFOKT TE REAGEREN HOOR![]()
Ah, Paboquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik zit op de pabo, eerstejaars. Loop nu stage bij de kleuters hiervoor liep ik stage in groep 8, wereld van verschil oke groetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |