Vanaf nu vind ik Yvonne ook supertofquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar sinds we ARG7 hebben gekregen vind ik Yvonne supertof.
Altijd, dan begin ik rond een uur of half 12quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:56 schreef xCore het volgende:
Het wordt wel nachtwerk voor jou of niet Klinker?
Joosterd! Gruwelijke `ik-post-niet-vaak-maar-als-ik-post-ben-ik-een-baas` posterd!quote:
Nachtwerk is niet slecht, behalve als je om 6 uur weer moet opstaanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Altijd, dan begin ik rond een uur of half 12
Dit moet in zijn fobo hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:57 schreef xCore het volgende:
[..]
Joosterd! Gruwelijke `ik-post-niet-vaak-maar-als-ik-post-ben-ik-een-baas` posterd!
Heb ik ook altijdquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:57 schreef xCore het volgende:
[..]
Nachtwerk is niet slecht, behalve als je om 6 uur weer moet opstaan
Je moet leren geven en `nemen` natuurlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb ik ook altijdHeb er mee leren leven.
Wat neem ik dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:58 schreef xCore het volgende:
[..]
Je moet leren geven en `nemen` natuurlijk
Gister de hele nacht door gehaald bij een kameraad die stage loopt op Landal. Daar konden we gratis gebruik maken van een bungalow, Bier en activiteiten wat je daar kon doen. Dus vandaag de hele dag een beetje geslapen en dan word ik weer wakker en ga ik kijken of er op FOK! nog wat te beleven is.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:57 schreef xCore het volgende:
[..]
Joosterd! Gruwelijke `ik-post-niet-vaak-maar-als-ik-post-ben-ik-een-baas` posterd!
30k posts voor middernachtquote:
Welke Landal? (Centerparks?)quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:59 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Gister de hele nacht door gehaald bij een kameraad die stage loopt op Landal. Daar konden we gratis gebruik maken van een bungalow, Bier en activiteiten wat je daar kon doen. Dus de hele dag een beetje geslapen en dan word ik weer wakker en ga ik kijken of er op FOK! nog wat te beleven is.
Ik snap het niet dude.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:59 schreef xCore het volgende:
[..]
* xCore krijgt de neiging tot een emogif
Landal Greenparks in Eerbeek.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:00 schreef xCore het volgende:
[..]
Laat maar, komen we later in onze relatie wel op terug
Nog een uurtje voor 220 posts. 3-4 posts per minuut dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |