Ik vind ze niet zo boeiend, eigenlijk.quote:
Oooo daarom zat hij zo naar me te kijken op tinychat :pquote:Op zondag 20 februari 2011 22:55 schreef Renesite het volgende: [..] Ho maar, WIS beweerde dat-ie meer van de mannen was.
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:07 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Oooo daarom zat hij zo naar me te kijken op tinychat :p
best welquote:Op zondag 20 februari 2011 23:08 schreef LudoSanders het volgende:
Het woord "rel" doet deze topics teveel eer aan.
wat niet is kan nog komen. Ik hoop op een publieke bekentenis van de naam van degene die gelekt heeft, om hem daarna in verscheidene topics aan de schandpaal te nagelen. Om daarna te dansen op het graf van dat wat eens FOK!crew was.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:08 schreef LudoSanders het volgende:
Het woord "rel" doet deze topics teveel eer aan.
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:09 schreef Danger.Mouse het volgende:
Als admin niet achter het antwoord komen
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:09 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
wat niet is kan nog komen. Ik hoop op een publieke bekentenis van de naam van degene die gelekt heeft, om hem daarna in verscheidene topics aan de schandpaal te nagelen. Om daarna te dansen op het graf van dat wat eens FOK!crew was.
Zoiets.
Het zal wel zo'n stagiair geweest zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:09 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
wat niet is kan nog komen. Ik hoop op een publieke bekentenis van de naam van degene die gelekt heeft, om hem daarna in verscheidene topics aan de schandpaal te nagelen. Om daarna te dansen op het graf van dat wat eens FOK!crew was.
Zoiets.
een HOAXquote:Op zondag 20 februari 2011 23:10 schreef PsychoTheRapist het volgende:
ik heb gehoord dat ik 1 positieve note heb, wat is dat?
Het is zondag en we vervelen ons.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:07 schreef ConnorMacLeod het volgende:
een echte rel kan niet met maar 1 topic afdoende zijn natuurlijk. Hier kom ik ook nog even stoken.
een utopie.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:10 schreef PsychoTheRapist het volgende:
ik heb gehoord dat ik 1 positieve note heb, wat is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |