Alsof kwaliteit iets te maken heeft met kijkcijfersquote:Op zondag 5 juni 2011 11:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoe kan dat?Ik dacht dat er uberhaupt niemand naar 'de jongens tegen de meisjes' kijkt. Volgens mij is dat echt een kansloos programma namelijk..
Dat is het inderdaad. In afwachting van DWHN heb ik nog een aardig stuk van dat programma meegekregen en ik begin me ernstig zorgen te maken over de debilisering van Nederland.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoe kan dat?Ik dacht dat er uberhaupt niemand naar 'de jongens tegen de meisjes' kijkt. Volgens mij is dat echt een kansloos programma namelijk..
quote:JJ van der Wal: Comedy Live moet duidelijker
Het eerste seizoen van het satirische nieuwsprogramma Comedy Live is dramatisch verlopen. Gemiddeld stemden er nog geen 400.000 kijkers af op de BNN-show die primetime op Nederland 1 wordt uitgezonden, en blijkt hiermee de grootste Nederland 1-flop in jaren.
Toch komt er dit najaar een tweede serie, dat stond al voor de eerste aflevering vast. Duidelijk is dat presentator Jan Jaap van der Wal en zijn cabaretteam gaan schaven om meer bekijks te trekken, vertelt de cabaretier zondag in het radioprogramma De Perstribune.
"Wel weet ik dat we het bij een volgend seizoen iets meer duidelijkheid moeten scheppen over wat het programma is. De variëteit van de mensen die het maken, de cabaretiers en de schrijvers, zou de basis moeten zijn van het programma. Wat bleek is dat veel mensen niet precies wisten waar ze naar zaten te kijken. Bijvoorbeeld Emile Roemer die grappen vertelt; dat snapten sommige mensen niet. Terwijl dat juist de kracht van de show zou moeten zijn", aldus Van der Wal.
RTL 4-concurrent Dit Was Het Nieuws wordt ook als oorzaak genoemd voor de matige kijkcijfers, al concurreert dat programma pas sinds drie weken met Comedy Live. "Dat kennen mensen, dus ik snap dat de meeste mensen daar dan voor kiezen", beargumenteert de komiek. Comedy Live zal bij het volgende seizoen mogelijk verhuizen naar Nederland 3.
Ik kijk SNL al sinds ik kan downloaden en dit programma mag nog niet eens een slap aftreksel genoemd worden.quote:
Het format is imho niet zo boeiend. Als je sketches maakt, moet een deel van die sketches toch gewoon goed zijn? Dan kun je wel 100 formats uitproberen, maar als de sketches gewoon niet grappig zijn, houdt het natuurlijk op.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:03 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik kijk SNL al sinds ik kan downloaden en dit programma mag nog niet eens een slap aftreksel genoemd worden.
Dat was een mooie jaquote:Op zondag 5 juni 2011 20:22 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
"Ik vertrouw het hele zaakje niet. De laatste keer dat Duitsers en Japanners hun beleid op elkaar afstemden vielen er 13 miljoen doden!"
[RTL 4] Dit Was Het Nieuws (DWHN) #32: Frans Bromet _O_quote:Op zondag 5 juni 2011 20:41 schreef Ties02 het volgende:
Faalt Rtlgemist bij jullie ook zo? Lees dat het een goede aflevering was maar kan dus niks zien mwhehehe QQ
Eeuwig dankquote:Op zondag 5 juni 2011 21:17 schreef pberends het volgende:
[..]
[RTL 4] Dit Was Het Nieuws (DWHN) #32: Frans Bromet _O_
Wow inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:11 schreef Mike het volgende:
Gisteravond nog eens 823.000 kijkers erbij...dan is het met het kijkersaantal van zaterdag erbij toch een van de best bekeken programma's van dit moment.
Ben benieuwd. Is morgen toch (gezien die datum in je post)?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef pberends het volgende:
gasten 10 juni 2011: Tim Knol en Jelle Brandt Corstius
Hmm, ja.
Lees de OP?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:09 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Is morgen toch (gezien die datum in je post)?
Leuke filmpjes op de site.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://www.bromet.nl/index.php/nl/vlogmenulinks
Beelden van Frans zelf in de uitzending![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat hebben we daar nou aan... ik heb liever dat ze alle energie en creativiteit bewaren om 1 keer per week te knallen. Anders zou het waarschijnlijk sneller flauw worden.quote:
Als iets leuk is moet je het blijven doseren, want van teveel krijg je zware verzadiging en is het niet meer leuk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:02 schreef Kremers het volgende:
Inderdaad. 2x per week wordt teveel. 1 aflevering is precies goed.
Hoe krijgt het publiek eigenlijk al die foto's en filmpjes te zien? Op kleine beeldschermen, of zit er ergens een projector ofzo?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ze hebben kleine beeldschermen geplaatst. Stuk of 8.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoe krijgt het publiek eigenlijk al die foto's en filmpjes te zien? Op kleine beeldschermen, of zit er ergens een projector ofzo?
Op die fiets.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ze hebben kleine beeldschermen geplaatst. Stuk of 8.
Komisch!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nee, in Amsterdam-Noordquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:18 schreef Aalbers het volgende:
Wordt DWHN opgenomen in het Posttheather in Arnhem, net als de lama's?
20 minuten na tijd?quote:
Nou en? Verwacht weinig van Knol, maar misschien verrast ie. Cortius kan echt briljant uit de hoek komen.quote:
nou en? grotere kans dat ze saai zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou en? Verwacht weinig van Knol, maar misschien verrast ie. Cortius kan echt briljant uit de hoek komen.
Als jij ze niet kent zijn ze dus saai?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:55 schreef fespo het volgende:
[..]
nou en? grotere kans dat ze saai zijn.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als jij ze niet kent zijn ze dus saai?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |