Niet mee gekregen?quote:
Wat snap je niet aan het woord en begrip demo?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:46 schreef Donderkonijn het volgende:
Demo zuigt, maar 2 wapens tegelijk en geen mighty boot. CoD gameplay in Duke........
Ik keek juist uit naar ouderwets knallen zonder regen hp, met een flink arsenaal aan wapens tot je beschikking zonder je constant zorgen te hoeven maken over weapon switch etc. Was een first day buy voor me, nu niet meer. Laat maar zitten.
Oh, dus alle features die het nu heeft, die me echt tegenstaan omdat het geen Duke is en er totaal niet bij past zullen in de gold versie op magische wijze verdwenen zijn? Get real.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woord en begrip demo?
Geef mij die bron waar staat dat in de Final versie je maar 2 wapens kan dragen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:01 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Oh, dus alle features die het nu heeft, die me echt tegenstaan omdat het geen Duke is en er totaal niet bij past zullen in de gold versie op magische wijze verdwenen zijn? Get real.
Daarvoor zijn het er echt teveel.
Er zijn wel meer wapens maar je kan er maar 2 tegelijk bij je hebben, totaal Duke onwaardig :ik bedoel het is Duke nukem. Die moet 100 wapens bij zich kunnen dragen als het hem zo uitkomt.
Gameplay in demo zal niet heel veel verschillen van de gold versie. Ook echt idiote framerate drops die nergens voor nodig zijn.... en dat ligt echt niet aan mijn pc. vooral die CoD gameplay zit me dwars..
En 1990 wel ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 02:22 schreef Gamer_V het volgende:
Gameplay is altijd belangrijker dan graphics jong.
Quote zodat er sowieso mensen op gaan bitchen.quote:
Hebben ze de missing floppies eindelijk gevonden ?quote:
Nog afgezien van de taalkundige ellende, Duke 3D kwam uit in januari 1996. Dat is ruim 15 jaar geleden.quote:Na Zo'n 12/13 jaar na Duke Nukem 3D komt hij er eindelijk aan!
Ze zeggen dat het komt omdat ze geen goede knoppencombinatie oid konden maken op een controller. Wat bullshit is, er zijn meerdere FPS op console waar je wel gewoon meer dan twee wapens tegelijk kan dragen. Gewoon hele domme zet van Gearbox.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:31 schreef koffiegast het volgende:
Schijnt dat consoles de oorzaak is dat je er maar 2 kunt hebben... dat ze het vervolgens ook zo op de pc doen is me een raadsel...
Wederom consoles die pcgaming ontwikkelingen tegenhoudt :/
De consoles zijn ons ongeluk.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:31 schreef koffiegast het volgende:
Schijnt dat consoles de oorzaak is dat je er maar 2 kunt hebben... dat ze het vervolgens ook zo op de pc doen is me een raadsel...
Wederom consoles die pcgaming ontwikkelingen tegenhoudt :/
Dankzij consoles kan mijn 4 jaar oude pc anders nog wel alle nieuwe games draaien.quote:
Het levert idd een aardige besparing op aan hardwarequote:Op zondag 5 juni 2011 15:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Dankzij consoles kan mijn 4 jaar oude pc anders nog wel alle nieuwe games draaien.Zo worden developers gedwongen meer te doen met dezelfde hardware. Dat maakt ze creatief en scheelt een boel verspilling van resources. Ik klaag niet.
Nou... wowquote:Op zondag 5 juni 2011 15:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Dankzij consoles kan mijn 4 jaar oude pc anders nog wel alle nieuwe games draaien.Zo worden developers gedwongen meer te doen met dezelfde hardware. Dat maakt ze creatief en scheelt een boel verspilling van resources. Ik klaag niet.
Je doet het dus alleen voor de "epische quotes"?quote:Op maandag 6 juni 2011 13:31 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Als duke vernieuwend zou zijn dan z ou ik hem niet kopen :_)
Heb je de demo wel gespeeld dan? Het ouderwetse Duke-gevoel waar je volgens mij naar verwijst zie ik niet echt terug.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:22 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
duke is meer dan alleen quotes. Duke is een attitude, dus lomp geweld, veel schieten en humor. En snelle gameplay. Duke heeft een aantal principes en die principes wil ik terugzien in het spel. Ik wil geen emo duke.
quote:
Op zich zuigt de game niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zei jaren geleden al dat deze game gaat zuigen, mensen mogen mij aanraken en als je vrouw bent ook nog eens vaginaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de volgende maps:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel ff netjes in spoilers gezet, weet niet of dit al bekend was
oh en wat ik zo kan zien is er een editor aanwezig!
Ik zie alleen de demo ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:10 schreef Q. het volgende:
Pre-loading. DNF STAAT AL HALF OP MIJN COMPUTER!!!!!
Boeie, had hem alsnog zo binnen. Mijn piemel heeft geen snelle internetverbinding nodig ter compensatie.quote:
Dit soort crap mag hier niet, of je hem gaat kopen of niet.quote:
Het is ook geen topspel, dat is toch gelijk duidelijk? Het is wel leuk om weer terug naar de retro-gameplay te gaanquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:13 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Dit soort crap mag hier niet, of je hem gaat kopen of niet.
Illegale meuk wordt niet op prijs gesteld.
OT:
Ik vond de demo ZWAAR tegenvallen. Waarom?
- Het is een generieke shooter zonder nieuwe features
- Het spel geeft geen feedback. Ja je schiet op een vijand en hij gaat neer, maar ik mis het echte impact gevoel.
- Toen Duke 3D uitkwam, was het nieuw en hip omdat de hoofdpersoon kan praten en aan vuilpekkerij deed. Dit is tegenwoordig standaard.
Ik ga de full version wel een kans geven aangezien de demo maar een klein deel laat zien, maar ik houd mijn hart vast.
Ik heb goede herinneringen aan de Duke en ik hoop dat deze game een paar typische Duke momenten heeft, maar ik twijfel HEEL erg op het moment......
Dit. Het voelt niet als Duke, het voelt als shooter #252949quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:16 schreef seto het volgende:
Die retro-gameplay is dus nauwelijks aanwezig, werd al vaker gezegd.
like button (Y)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:10 schreef Q. het volgende:
Pre-loading. DNF STAAT AL HALF OP MIJN COMPUTER!!!!!
Dat is het hem juist. Duke mixed niet goed met shooter elementen van tegenwoordig. That's my whole point. Het is een generieke shooter met een Duke sausje, het voelt niet als duke nukem.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:58 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Echt, wat duke toen onderscheidend maakte zit nu ook wel in de game hoor. Dingen die jij aanhaalt waren typisch elementen uit gameplay van 1996. Nu worden standaard elementen van post 2000 gebruikt en daaraan duke toegevoegd. In essentie verandert daardoor relatief niet veel. Duke is nog net zo onderscheiden op dit moment mbt de huidige games dan vroeger.
Ik wacht de final wel af. Ik verwacht toch weinig, heb me prima vermaakt met de demo, als de final meer van hetzelfde is vind ik het prima iig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:22 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Dat is het hem juist. Duke mixed niet goed met shooter elementen van tegenwoordig. That's my whole point. Het is een generieke shooter met een Duke sausje, het voelt niet als duke nukem.
Ik ga hem ook zeker een kans geven.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wacht de final wel af. Ik verwacht toch weinig, heb me prima vermaakt met de demo, als de final meer van hetzelfde is vind ik het prima iig.
Ik weet dat bepaalde game mania filialen al voorraad hebben..quote:
praktisch alle zaakjes hebben hem nu al , en sommige vinden de officiele datum niet zo belangrijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:57 schreef PP. het volgende:
[..]
Ik weet dat bepaalde game mania filialen al voorraad hebben..
Unlock geldt voor de Steam/ Pc versie.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:17 schreef CoExist het volgende:
Ik kan mijn exemplaar zo ophalen! Maar wat betekent die unlock? Kan ik 'm wel spelen dan?
Dan is het een kwestie van disc erin en spelen maar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:26 schreef CoExist het volgende:
Ahh okay! Ik haal 'm voor de PS3. Voor maar 45 eypo!
En plasticquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:36 schreef SpankmasterC het volgende:
buste ziet er wel heel erg klein uit...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:36 schreef SpankmasterC het volgende:
buste ziet er wel heel erg klein uit...
[ afbeelding ]
En die zien er toch helemaal niet zo verkeerd uit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:58 schreef Q. het volgende:
Ik heb al veel teveel gameplay-filmpjes op YouTube gekeken.
maar er zit dan ook nog toffe shit in Half-Lifequote:Op donderdag 9 juni 2011 17:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En die zien er toch helemaal niet zo verkeerd uit.
Maarja ik ben echt iemand die nog onder de indruk kan zijn van half life
MOH:AA.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik denk dat de recentste FPS die ik gespeeld heb MOHAA is
Dat is dan ook een van de grootste bazengames die ooit gemaakt is. Die multiplayer.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:15 schreef Bosbeetle het volgende:
quote:
Spellen vliegen regelmatig al voor hun releasedatum over de toonbank. Ook is de consoleversie al uitgelekt op het internet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:21 schreef Kreator het volgende:
Maar eh, hoe kun je in godesnaam al spelen als de game nog niet uit is?
Ja, ik las het al. Ach ja, dat ene dagje kan ook nog wel.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:26 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Spellen vliegen regelmatig al voor hun releasedatum over de toonbank. Ook is de consoleversie al uitgelekt op het internet.
MOH:AAquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Hij wordt om middernacht unlocked. Dus nu een paar uurtjes slapen, dan kan je de hele nacht spelen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ik las het al. Ach ja, dat ene dagje kan ook nog wel.
en dan vallen de servers ineens wegquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:11 schreef Under_Score het volgende:
klein uurtje nog! helemaal pre-loaded en klaar om te gaan!
Mijn Duke 3D maps staan nog steeds online.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:12 schreef Samsonneke het volgende:
Zou er trouwens weer zo'n map editor uitkomen, zoals build.exe bij Duke3D? Dat zou echt gaaf zijn; Duke3D bleef zo lang leuk vanwege de grote hoeveelheid maps die op het internet verscheen
Maar ja, dat zal wel niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit idd. Net een uurtje gespeeld en ik zie niet wat er mis mee is. Het ziet er anders dan COD27, maar dat is juist positief. Vind het eigenlijk wel typisch een Duke game.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik snap niet dat iedereen zit te huilen over de graphics, ze zijn zeker niet de beste maar om het nu van PS2 niveau te noemen... Het is gewoon best uit te houden als ik het zo zie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het wel handig, scheelt weer een hoop irritatie, lees agressiviteit, als ik weer vergeten ben te saven.quote:
Nou jeetje zeg. Jeetje, jeetje, jeetje. Wat een werelddilemma.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:34 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Hij ligt sinds gisteren klaar voor me bij mijn gamestore. Maar ik zit nog HEEL erg te twijfelen....
De demo heeft me een beetje.... Hoe zeg je dat.....gemengde gevoelens gegeven.
Doe nu maar gewoon.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:34 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Hij ligt sinds gisteren klaar voor me bij mijn gamestore. Maar ik zit nog HEEL erg te twijfelen....
De demo heeft me een beetje.... Hoe zeg je dat.....gemengde gevoelens gegeven.
Ja. Zou jij je centen aan iets uitgeven waarvan je niet zeker weet of je er plezier aan zal beleven? Don't think so.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou jeetje zeg. Jeetje, jeetje, jeetje. Wat een werelddilemma.
Het staat wel mooi bij mijn Complete Edition van Duke 3D...quote:
/care. Ga ergens anders huilen dat je niet genoeg zakgeld krijgt. Je koopt Duke omdat het Duke is. Je lijkt me typisch zo'n huilie die straks gaat roepen dat Crysis er veel mooier uitziet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:46 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Ja. Zou jij je centen aan iets uitgeven waarvan je niet zeker weet of je er plezier aan zal beleven? Don't think so.
ga lekker lopen huilen dat hij twijfelt. jezus manquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
/care. Ga ergens anders huilen dat je niet genoeg zakgeld krijgt. Je koopt Duke omdat het Duke is. Je lijkt me typisch zo'n huilie die straks gaat roepen dat Crysis er veel mooier uitziet.
Eat shit and die.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:02 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
[..]
ga lekker lopen huilen dat hij twijfelt. jezus man
Chill-pill dude. Gebruik het.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
/care. Ga ergens anders huilen dat je niet genoeg zakgeld krijgt. Je koopt Duke omdat het Duke is. Je lijkt me typisch zo'n huilie die straks gaat roepen dat Crysis er veel mooier uitziet.
Jouw mensenkennis heeft sleutelwerk nodig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon een risico wat hoort bij je hobbyquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:46 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ja. Zou jij je centen aan iets uitgeven waarvan je niet zeker weet of je er plezier aan zal beleven? Don't think so.
True, maar ik heb al genoeg tegenvallers gehad kwa games en dan word je wat voorzichtiger.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon een risico wat hoort bij je hobby
De full version is veel beter. Veel meer Duke-achtig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:21 schreef Disorder het volgende:
Als de volledige versie ongeveer hetzelfde is als de demo hoef ik m niet. Lijkt weinig op een echte duke game.
quote:
I'm gonna stick my fork into your pie!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:19 schreef AartBakkebaard het volgende:
Voor speciale gelegenheden bestellen we altijd een taart op het werk, zoals bijvoorbeeld de verjaardag van Chuck Norris.
Vandaag is uiteraard The Duke aan de beurt.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:19 schreef AartBakkebaard het volgende:
Voor speciale gelegenheden bestellen we altijd een taart op het werk, zoals bijvoorbeeld de verjaardag van Chuck Norris.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof ! Ook leuk dat het op je werk isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:19 schreef AartBakkebaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cijfer: 8.0.quote:Verdict
Don’t expect a miracle. Duke is still the hero we love, but struggles to keep up with modern times. Crude humor and classic weaponry keep him in the game.
Tweakers een 7.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:55 schreef Q. het volgende:
http://www.pcgamer.com/2011/06/10/duke-nukem-forever-review/
[..]
Cijfer: 8.0.
nope is officiele modusquote:
Ik bedoelde dat het er zo knullig geanimeerd uit ziet, dat de graphics erg oud aandoen, dat de samples plat en emotieloos klinken. Als een mod.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:39 schreef lipjes het volgende:
[..]
nope is officiele modus
heb ik redelijk wat posts eerder gepost, was bij de demo al voor mij bekend alle mp modussen en maps
Als je de Duke quotes bedoeld, die komen van Holo-duke af en die hoort zo te klinken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:42 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het er zo knullig geanimeerd uit ziet, dat de graphics erg oud aandoen, dat de samples plat en emotieloos klinken. Als een mod.
de volledige versie is zoooo veel beter en leukerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:21 schreef Disorder het volgende:
Als de volledige versie ongeveer hetzelfde is als de demo hoef ik m niet. Lijkt weinig op een echte duke game.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.textures laat inladen? Ik heb alles op ultra etc hoogste en keb maar een ATI 5770. 0,0 last qua fps/laden/etc...?
Zal dan wel met het alt-tabben te maken hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:44 schreef koffiegast het volgende:
textures laat inladen? Ik heb alles op ultra etc hoogste en keb maar een ATI 5770. 0,0 last qua fps/laden/etc...?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:50 schreef Spatzmann het volgende:
[..]Mmh het voelde aan alsof het onmogelijk was lol. BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag je wellicht je settings aanpassen...? Ik kan alttabben wanneer ik maar wil, geen enkel issue. Geen krakende piepende geluiden, alles op ultra. En me pc is budget jaar oud ofzo.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:50 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik speel de pc versie. En voor je begint over mijn pc. Andere recente games trekt ie prima.
Ik heb een oude rommel bak van een pc X2 4200, ati4850 met 2 gig mem. Bij mij duurt het een seconde of 5. En speel op maximaal.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:50 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik speel de pc versie. En voor je begint over mijn pc. Andere recente games trekt ie prima.
Hey daar ziet het er al een stuk beter uitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:46 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
5 seconden op de pc....
[ afbeelding ]
het is alleen zo niet leuk dat ik daar waarschijnlijk nooit ga komenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:59 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Ja, hoe verder je in het spel komt des beter de graphics worden
nerd.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:04 schreef seto het volgende:
Heb hem ook maar gedownload en na 6 uur al uitgespeeld
MP nog niet geprobeerd, maar de singleplayer geef ik een magere 6.
Ook niks nieuws onder de zon. Je kon in het PC spel 'Devastation' uit 2003 al een rat als wapen inzetten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:21 schreef djkoelkast het volgende:
De muziek vind ik ook ongelooflijk ruk trouwens.
En die achterlijk hoge piep als je Duke Vision aan hebt.
En dan dit:
[ afbeelding ]![]()
Ok, die rat was wel leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:20 schreef Spatzmann het volgende:
[..]Ah. Ik heb tussen de kier vd deur geschoten, dat werkte ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 sec? Den heb jij waarschijnlijk de PC versie. Ik heb 'm p de 360, en daar duurt 't best wel effe op eer een level geladen is. En wat dan extra dom is, is dat hij als je dood gaat 't zelfde level compleet opnieuw inlaadt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kep nog niet langer dan 10 seconden moeten wachten....
lol, let me shoot something!, what is this, the sims?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:21 schreef Disorder het volgende:
Haha: http://youtubedoubler.com/Qgu
Het grootste verschil is uiteraard de snelheid. Het arcade gevoel is weg. Doom III maakte dezelfde fout. Ik begrijp dat je een spel van zoveel jaren geleden niet letterlijk kunt vertalen naar een hedendaagse versie. Maar de snelheid in DNF is tergend.
Nee. Een game die je koopt of gewoon niet speelt. Downloaden is voor paupers zonder geld.quote:
Zegt iemand die waarschijnlijk zelf geen 1 origineel spel heeft?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:32 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Nee. Een game die je koopt of gewoon niet speelt. Downloaden is voor paupers zonder geld.
Dat sowieso niet. 15 jaar wachten is zelfs voor topfranchises als Halo of Gears te lang. Dat kun je gewoon nooit meer rechtzetten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:08 schreef DeTolk het volgende:
Heb em gisteren gehaald. Straks maar even kijken of het 15 jaar wachten waard was
dat dusquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:25 schreef eight het volgende:
Dit spel is echt bagger. Dat de graphics matig tot slecht zijn is inmiddels bekend, maar het hele spel voelt oud aan. De gameplay en omgevingen zijn saai en zwaar verouderd. Lange laadtijden en flauwe humor, DK voelt niet meer als DK. 12 jaar geleden zou ik deze game waarschijnlijk geweldig hebben gevonden, maar nu ben ik gewoon 100x beter gewend.
Vreemd dat ze ook nog de volle prijs vragen voor deze game.
Dat dusquote:Op zaterdag 11 juni 2011 07:17 schreef Disorder het volgende:
Eens, helaas. Game voelt en ziet eruit als een aardige mod op z'n best.
Haters gonna hate!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:11 schreef eight het volgende:
Mijn oude Pentium 1 pc die op zolder staat kan dit nog aan, zo slecht zijn de graphics.
prijs voor deze game is ook idioot. ¤ 30 zou veel redelijker zijn geweestquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:35 schreef popolon het volgende:
Ik lees vrij veel negatieve recensies overal. Wilde hem meteen kopen maar ik wacht wel even, meer een titel die je van Ebay haalt lijkt 't.
Ongetwijfeld de COD generatie die denkt dat alles 'realistisch' moet zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:20 schreef rakotto het volgende:
Ik snap echt niet waarom mensen zeuren.WTF
CoD generatie.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ongetwijfeld de COD generatie die denkt dat alles 'realistisch' moet zijn.
Begrijp ook weinig van dat geneuZel.
Steam op de schijf installeren waar je je spellen wilt hebben.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:08 schreef Crazy-M het volgende:
gister gekocht en gespeeld. Jammer dat je verplicht bent om op de c:\ te installeren. Kon geen manier vinden om te wijzigen. Verder speelt lekker weg moest alleen in hive part 2 even hulp zoeken. Moment dat je in een dichte gang staat met voor je neus een afgrond en een springding
Zonde van je geld toch.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:17 schreef ems. het volgende:
Wat een belachelijk kutspelNa halfuurtje eraf gegooid.
Die kneus heeft hem gedownload dus hij heeft sowieso al geen recht om het spel belachelijk te maken.quote:
Loop dat ook niet te janken dat het kut is, je speelt het toch gratis?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:05 schreef ems. het volgende:
Nee, want als ik hem meteen had gekocht voor veel geld was het spel waarschijnlijk awesome en relevantloser
Dus als iets gratis is, mag je er niet over klagen?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Loop dat ook niet te janken dat het kut is, je speelt het toch gratis?
http://www.eurogamer.net/(...)nukem-forever-reviewquote:In the end, you feel every year of Duke Nukem Forever's ridiculous, fractured development seeping out of each unsatisfying frame. With four studios sharing title space in the opening animation, and end credits which run for almost 10 minutes, the weight of so many false starts, dead ends and endlessly revised design documents proves too much. For all his muscle and bravado, Duke Nukem is actually a fragile creature. His legacy is based on a specific combination of time and technology and a mercurial element of fun that simply doesn't lend itself to repetition, especially after so long in limbo.
The appeal of Duke Nukem lives on. But your time and money would be better spent reliving his iconic past than bearing witness to this gruesomely mangled resurrection.
Spot on.quote:His legacy is based on a specific combination of time and technology and a mercurial element of fun that simply doesn't lend itself to repetition, especially after so long in limbo.
Fail to the king, baby.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)nukem-forever-review
3/10
Rijdenquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 18:28 schreef 7754 het volgende:
Waar zit dat auto'tje precies?Ja, die plekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet helemaal waar, aangezien vrijwel niemand onder de 25 het eerste spel gespeeld zal hebben. Dat gezegd hebbende: dit spel kon idd alleen maar tegenvallen, heb het na installeren 1 avondje een uurtje gespeeld en verder niet meer aangeraaktquote:
Die is er ja mits je een code kon bemachtigen (zoals met GoW3) maar die is zeer matig, op het stukje van de afgelopen PAX na danquote:Op zondag 12 juni 2011 22:12 schreef Digi_Djeff het volgende:
Is hier nou een demo van of niet? Ik zoek mij de tering ( Xbox, PS3 en PC ) maar ik kan het maar niet vinden. Er was toch wel een demo? Of ben ik nou zo achterlijk dat ik mij dat ooit zelf heb wijsgemaakt
Ik speel hem alleen omdat ik hem uitgespeeld wil hebben, gewoon zodat ik weet hoe het spel was.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, aangezien vrijwel niemand onder de 25 het eerste spel gespeeld zal hebben. Dat gezegd hebbende: dit spel kon idd alleen maar tegenvallen, heb het na installeren 1 avondje een uurtje gespeeld en verder niet meer aangeraakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wou ook even vergelijken dus heb de PC versie even uit het grijze circuit geplukt. Het valt op dat veel textures op de 360 low-res of zelfs ronduit lelijk zijn terwijl anderen weer hogere resolutie hebben. Op de PC zijn er meer hi-res, dat ziet er dus wel beter uit. En je kan de oneliners rippen uit de Sounds.dat file
Al met al best een aardige game, maar ik hoop dat de sequel waar regelmatig ingame naar gehint wordt, beter gaat worden (als die niet ook 12 jaar op zich laat wachten tenminste)
Straks nog even de MP uitproberen.
[ Bericht 5% gewijzigd door DaHill op 13-06-2011 18:15:05 (spoilertags) ]The material hosted on The Pirate Bay is (check all that apply):
☐Copyrighted work
☐German scheisse-porn
☑Torrent files
...en dat was inderdaad wat ik hoopte dat het zou worden. Helaas.quote:Duke Nukem Forever isn't a revitalization of the early days of the first-person shooter genre or a middle-finger to the increasingly complex and sophisticated nature of videogame entertainment
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:11 schreef DaHill het volgende:
Campaign uitgespeeld op de 360. Best leuk, aantal malen goed geLOL'd over de foute oneliners, maar de moeilijkheidsgraad is niet echt lineair.Ik verwacht dat de sequel de Duke wordt waar we eigenlijk allemaal op hadden gehoopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wou ook even vergelijken dus heb de PC versie even uit het grijze circuit geplukt. Het valt op dat veel textures op de 360 low-res of zelfs ronduit lelijk zijn terwijl anderen weer hogere resolutie hebben. Op de PC zijn er meer hi-res, dat ziet er dus wel beter uit. En je kan de oneliners rippen uit de Sounds.dat file
Al met al best een aardige game, maar ik hoop dat de sequel waar regelmatig ingame naar gehint wordt, beter gaat worden (als die niet ook 12 jaar op zich laat wachten tenminste)
Straks nog even de MP uitproberen.
For great justice!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |