Niet mee gekregen?quote:
Wat snap je niet aan het woord en begrip demo?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:46 schreef Donderkonijn het volgende:
Demo zuigt, maar 2 wapens tegelijk en geen mighty boot. CoD gameplay in Duke........
Ik keek juist uit naar ouderwets knallen zonder regen hp, met een flink arsenaal aan wapens tot je beschikking zonder je constant zorgen te hoeven maken over weapon switch etc. Was een first day buy voor me, nu niet meer. Laat maar zitten.
Oh, dus alle features die het nu heeft, die me echt tegenstaan omdat het geen Duke is en er totaal niet bij past zullen in de gold versie op magische wijze verdwenen zijn? Get real.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woord en begrip demo?
Geef mij die bron waar staat dat in de Final versie je maar 2 wapens kan dragen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:01 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Oh, dus alle features die het nu heeft, die me echt tegenstaan omdat het geen Duke is en er totaal niet bij past zullen in de gold versie op magische wijze verdwenen zijn? Get real.
Daarvoor zijn het er echt teveel.
Er zijn wel meer wapens maar je kan er maar 2 tegelijk bij je hebben, totaal Duke onwaardig :ik bedoel het is Duke nukem. Die moet 100 wapens bij zich kunnen dragen als het hem zo uitkomt.
Gameplay in demo zal niet heel veel verschillen van de gold versie. Ook echt idiote framerate drops die nergens voor nodig zijn.... en dat ligt echt niet aan mijn pc. vooral die CoD gameplay zit me dwars..
En 1990 wel ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 02:22 schreef Gamer_V het volgende:
Gameplay is altijd belangrijker dan graphics jong.
Quote zodat er sowieso mensen op gaan bitchen.quote:
Hebben ze de missing floppies eindelijk gevonden ?quote:
Nog afgezien van de taalkundige ellende, Duke 3D kwam uit in januari 1996. Dat is ruim 15 jaar geleden.quote:Na Zo'n 12/13 jaar na Duke Nukem 3D komt hij er eindelijk aan!
Ze zeggen dat het komt omdat ze geen goede knoppencombinatie oid konden maken op een controller. Wat bullshit is, er zijn meerdere FPS op console waar je wel gewoon meer dan twee wapens tegelijk kan dragen. Gewoon hele domme zet van Gearbox.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:31 schreef koffiegast het volgende:
Schijnt dat consoles de oorzaak is dat je er maar 2 kunt hebben... dat ze het vervolgens ook zo op de pc doen is me een raadsel...
Wederom consoles die pcgaming ontwikkelingen tegenhoudt :/
De consoles zijn ons ongeluk.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:31 schreef koffiegast het volgende:
Schijnt dat consoles de oorzaak is dat je er maar 2 kunt hebben... dat ze het vervolgens ook zo op de pc doen is me een raadsel...
Wederom consoles die pcgaming ontwikkelingen tegenhoudt :/
Dankzij consoles kan mijn 4 jaar oude pc anders nog wel alle nieuwe games draaien.quote:
Het levert idd een aardige besparing op aan hardwarequote:Op zondag 5 juni 2011 15:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Dankzij consoles kan mijn 4 jaar oude pc anders nog wel alle nieuwe games draaien.Zo worden developers gedwongen meer te doen met dezelfde hardware. Dat maakt ze creatief en scheelt een boel verspilling van resources. Ik klaag niet.
Nou... wowquote:Op zondag 5 juni 2011 15:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Dankzij consoles kan mijn 4 jaar oude pc anders nog wel alle nieuwe games draaien.Zo worden developers gedwongen meer te doen met dezelfde hardware. Dat maakt ze creatief en scheelt een boel verspilling van resources. Ik klaag niet.
Je doet het dus alleen voor de "epische quotes"?quote:Op maandag 6 juni 2011 13:31 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Als duke vernieuwend zou zijn dan z ou ik hem niet kopen :_)
Heb je de demo wel gespeeld dan? Het ouderwetse Duke-gevoel waar je volgens mij naar verwijst zie ik niet echt terug.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:22 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
duke is meer dan alleen quotes. Duke is een attitude, dus lomp geweld, veel schieten en humor. En snelle gameplay. Duke heeft een aantal principes en die principes wil ik terugzien in het spel. Ik wil geen emo duke.
quote:
Op zich zuigt de game niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zei jaren geleden al dat deze game gaat zuigen, mensen mogen mij aanraken en als je vrouw bent ook nog eens vaginaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de volgende maps:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel ff netjes in spoilers gezet, weet niet of dit al bekend was
oh en wat ik zo kan zien is er een editor aanwezig!
Ik zie alleen de demo ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:10 schreef Q. het volgende:
Pre-loading. DNF STAAT AL HALF OP MIJN COMPUTER!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |