neequote:
iemand die je hebt uitgenodigd om te eten of te slapen. Synoniem: bezoeker `te gast zijn bij iemand` `een graag geziene gast` 2 klant in een horecagelegenheid of een vakantieoordquote:
wat is er sharon ?quote:
60-50quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:13 schreef sharr het volgende:
Nee Patje, doe het niet. Doe het niet.
Hoeveel staat het eigenlijk met voetbal?
Oh dankjewel ik wist al niet wat ik zei dankjewelquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:13 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
iemand die je hebt uitgenodigd om te eten of te slapen. Synoniem: bezoeker `te gast zijn bij iemand` `een graag geziene gast` 2 klant in een horecagelegenheid of een vakantieoord
Je wil dat ik blijf?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:13 schreef sharr het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
5.2quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:13 schreef sharr het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je wil dat ik blijf?Wie wil dat nou nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Oprotten jij, kutuser.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom wist ik niet dat er weer een onzin slowchat is
Ssssssttt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom wist ik niet dat er weer een onzin slowchat is
ewanóhquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Allemaal nieuwe users opeens
Welkom
God mogen bidden voor je dat je mij niet nieuw noemt vriendquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Allemaal nieuwe users opeens
Welkom
Kevquote:
Jaquote:
wie ben jijquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:15 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
God mogen bidden voor je dat je mij niet nieuw noemt vriend
grOETENquote:
Nee ik heb jou wel vaker gezien hierquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:15 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
God mogen bidden voor je dat je mij niet nieuw noemt vriend
Ik nam een korte pauzequote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nee ik heb jou wel vaker gezien hier
Daar ish de doerrr.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het is zaterdagavond en ik wil weg. Nu even kijken waarheen
Okayquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar TLK dit is niet de nieuwe ONZ SC hoor. Dit is ARG7. Ok gr.
Nee jij bent best gemeen geloof ik soms.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Okay
Ik ben wel een beetje piraat he
Doe eens origineel en ga gewoon naar buiten en ga random ergens naar binnen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar ik weet niet waarheen he
Nou dankje. Tegen jou ben ik nooit gemeen geweest.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee jij bent best gemeen geloof ik soms.
Ik werk als een beest, daarnaast volg ik een strenge selectie voor een vliegopleiding waar ik nu ronde 3 binnenga.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom ? waar ging je heen? wat heb je gedaan? met wie? hoe?
wat is er ?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:18 schreef sharr het volgende:
Wat gaan jullie ineens veel posten ik hou het niet bij
SlashCry
Oke gelukkig. Dan hoor je er vanaf nu helemaal bij!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nou dankje. Tegen jou ben ik nooit gemeen geweest.
Ja met mij gaat wel, beetje pijn her en der. Mijn examens gingen redelijk achteraf kon ik best wel meer lerenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Allessss goed met u? Hoe gingen de examensss?
Gister al gedaan. Was ik op een feestje, daarna in de stad en toen thuis helemaal van de wap.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Doe eens origineel en ga gewoon naar buiten en ga random ergens naar binnen.
Zie je nu dat er hier wel lieve mensjes zijnquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke gelukkig. Dan hoor je er vanaf nu helemaal bij!
Ik las kuthaarquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TEVENS KUTSHARR IK WOU NUMMER 313 DONALD DUCK ALLES IK HAAT JE STOMMERD UGHGHHGHG JIJ GAAT UIT ARG HOR JE ME STOMME BIATSHJS ALLES.
Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gister al gedaan. Was ik op een feestje, daarna in de stad en toen thuis helemaal van de wap.
Nu wil ik eens iets gaan doen met een doel. Misschien blijf ik wel hier
Álle lieve mensen zijn heir!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zie je nu dat er hier wel lieve mensjes zijn
ken gebeure doe je niks anquote:
ja kwee mar tog wel rarquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Álle lieve mensen zijn heir!
[..]
ken gebeure doe je niks an
Pijn? Lichamelijke pijn of geestelijke pijn?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja met mij gaat wel, beetje pijn her en der. Mijn examens gingen redelijk achteraf kon ik best wel meer leren(wat ik eigenlijk niet heb gedaan.
)
Met jou?
Foto van je piratenboot.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja daar ga ik eens over nadenken op mijn piratenboot
doe eens nietquote:
Niet grappig, deze.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JE WAS TOCH AL SUIDCUCEDAAL DUS PUHH.
Jezus mens leer PI's lezen. Matig dit.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:21 schreef Omdatappel het volgende:
OMFG KLINKER HOU JE EENS IN JA, BEDANKT, POTJANDRIE.
Was toch grapjen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jezus mens leer PI's lezen. Matig dit.
Dit topic scheen vandaar ook keihard in mijn ogen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Álle lieve mensen zijn heir!
[..]
Succes vriend.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja daar ga ik eens over nadenken op mijn piratenboot
Lichamelijke pijn door tillen, ik ben sowieso wel geslaagd denk ik maar kvond dat ik beter kon leren want ik presteerde maar matig.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Pijn? Lichamelijke pijn of geestelijke pijn?Oké oké, nouja, achteraf is natuurlijk iets wat je altijd kunt zeggen hè. Ben je wel geslaagd, denk je?
quote:
Dat je het nu pas ontdekte, jammerjammer.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dit topic scheen vandaar ook keihard in mijn ogen.
Dus ik zeg tegen dode piratenvriend:' Hier zijn we welkom'
Ken je grenzen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jezus mens leer PI's lezen. Matig dit.
Zij gaat er zo serieus in met dr PI's ja hallo ik, autist, kan daar niet mee omgaan.quote:
Ik ben niet meer zo vaak op dit forum. fobo weetjequote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat je het nu pas ontdekte, jammerjammer.
Mooi.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit schilderij heb ik laten maken van mijn schip.
Sla hemquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:24 schreef Bloempje. het volgende:
Ik kan dit niet op mijn telefoon.en klips heeft macbook gestolen.
Ohh okquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben niet meer zo vaak op dit forum.
Je kunt ook weer niet alles door schuiven 'ja het is autisme'.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zij gaat er zo serieus in met dr PI's ja hallo ik, autist, kan daar niet mee omgaan.
Hoi BLoempssjz
thnxquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mooi.
[..]
Sla hem
[..]
Ohh okDan heb ik niks gezegd.
Ja maar kijk, ik deed steeds hartje en die 'quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je kunt ook weer niet alles door schuiven 'ja het is autisme'.
Maok.
Slaan doen we niet. We laten iemand van het ship af springenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:27 schreef Bloempje. het volgende:
Ik wil m niet slaan want hij is lief enzo...
Die boze PI was niet boos bedoeld. De duim omlaag was wel negatief, omdat ik dat net iets te ver vond gaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar kijk, ik deed steeds hartje en die '' PI, gaat zij opeens heel boze PI gebruiken en die duim naar beneden alles, nog een keer sorry dan oke nu iedereen blij.
Yarrrrquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Slaan doen we niet. We laten iemand van het ship af springen
Verkeerd begrepen alles, moet kunnen, vriendjes weer allemaal.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar kijk, ik deed steeds hartje en die '' PI, gaat zij opeens heel boze PI gebruiken en die duim naar beneden alles, nog een keer sorry dan oke nu iedereen blij.
Ja maar PI's zeggen ook niet alles, met woorden kun je nog steeds iemand raken ondanks PI.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:29 schreef sharr het volgende:
Ik krijg smsjes van een onbekend nummer wie is dit
sry ik dacht ik kon geheime aanbidder spelenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:29 schreef sharr het volgende:
sorryquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:29 schreef sharr het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
sry ik dacht ik kon geheime aanbidder spelen
quote:
Tenminste iemand die nog blij reageertquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:29 schreef Bloempje. het volgende:
Bij! Sinds wanneer ben jij hier weer alles?
Soms voelt een smsje net toch wat beter aan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:30 schreef the_legend_killer het volgende:
sms ? We heb ping en whatsapp op vandaag.
Nee vriend de kraken is te hard, ik krijg daar spijt van en dan moeten we weer moeilijk doen naar het einde van de wereld enzo.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Tussen die haaien en de kraken
Ik ben het toch.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:31 schreef sharr het volgende:
Het is mijn chick, die lekkere.
Welke chick!?!?!?
ahahahhahaa xDquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wattisjuu pin dang dan v0eg ik juu ff toeee xd
2EB3R23ABquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja waar. ping is net een msn gesprekquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Soms voelt een smsje net toch wat beter aan.
Been there, done thatquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:31 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Nee vriend de kraken is te hard, ik krijg daar spijt van en dan moeten we weer moeilijk doen naar het einde van de wereld enzo.
Oh. Stom, wie was er niet blij? Ik rijg ze aan mijn piratenhaak. De vlegels.quote:[img]http://i.fokzine.net/p/
99s.gif[/img] Op zaterdag 4 juni 2011 22:30 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Tenminste iemand die nog blij reageerten sinds net
en 't zal ook niet lang zijn
McL0v!nquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En niet compatibel op elke telefoon.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja waar. ping is net een msn gesprek
[..]
Been there, done that
Daarom BB jonge.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En niet compatibel op elke telefoon.
Daar staat ZOEKLEVENquote:
Ik heb serieus een recept voor bierkipquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:34 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ik heb serieus een recept voor bierkip
Ligt eraan of je zoals ook in het recept staat een krat opzuipt voordat je begintquote:
maar de vraag is nu wie is Zoe Klevenquote:
Mijn anonimiteit wat doe je.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:36 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
maar de vraag is nu wie is Zoe Kleven
Latersquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Lieve fokkertjes was gezellig. ik zoek andere oorden op !
Niets leuks aan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:48 schreef killerbee911 het volgende:
Ga naakt met een fles rum in de dichtsbijzijnde speeltuin zitten en roep de heletijd arrrggghhhh
Nee krijg inderdaad nu wel rare blikken ja.quote:
staat genoteerd, komt je kant opquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geef me jullie tijd, dan heb ik oneindig om aan mijn verslagen te werken.
we zitten hier niet bij de radio heh...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:00 schreef killerbee911 het volgende:
Ja beste mensen het is weer tijd om er vandoor te gaan. Tot ziens
Leuk je weer gezien te hebbenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:00 schreef killerbee911 het volgende:
Ja beste mensen het is weer tijd om er vandoor te gaan. Tot ziens
p.s. vrachtwagens van rechts hebben altijd voorrangquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:00 schreef SlashCry het volgende:
[..]
we zitten hier niet bij de radio heh...
p'z gappie
doe eens lekker gek, waarom ook nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
zal ik ervoor gaan of niet?fucking levenloos wel.
helaas. ik zit onder het genot van een baap te playstationnen, en over een half uur dan val ik in slaapquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
maar dan wil ik wel dat jullie meeposten anders is het zo volposten enzo
Je meent het.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
oh dat maar ja ik heb nu 2 SC open joh bedoelde ik ermee
Je stelt aan je zelf wel hoge eisen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik keek, mn gemiddelde is met 5 gestegen.
nog minder dan 200quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:08 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je stelt aan je zelf wel hoge eisen.
Mijn posts bestaans doorgaans alleen uit kwaliteit.quote:
Mijn niet meer.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:10 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Mijn posts bestaans doorgaans alleen uit kwaliteit.
Eng he.!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn niet meer.
Vroeger wel, dan dacht ik uren na voordat ik op invoeren durfde te klikken.
Medelijden met je toetsenbord.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, maar nu heb ik de smaak goed te pakken!En hoe.
Dat doe je je zelf aan. Heb meer medelijden met Jan zijn pieleman die nu eelt handen te verduren krijgt.quote:
Daagquote:
Hé bah, wat is dit nou weer voor praat?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:14 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dat doe je je zelf aan. Heb meer medelijden met Jan zijn pieleman die nu eelt handen te verduren krijgt.
Kbtjequote:
Is je broek weer uit?quote:
Sundquote:
onrein meisje, allah vloekt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bij mij, lekker soppen op mn postcount toch
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bij mij, lekker soppen op mn postcount toch
ja fuck hem man ;S in de hel kom ik tog!quote:
jij dan steeds msmileys posten ik hele zinnen allesquote:
En shirt hihiquote:
Ja stiekemquote:
Nah ze wil me niet manquote:
Nee hoor.quote:
Mijn goddelijke lichaam, ik ben nu op zoek naar een nieuwe piratenvrouw.quote:
ohquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn goddelijke lichaam, ik ben nu op zoek naar een nieuwe piratenvrouw.
of man, wink winkquote:
Ik meld me.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn goddelijke lichaam, ik ben nu op zoek naar een nieuwe piratenvrouw.
Flipsquote:
Ik ben er zelf ook vandoor.quote:
Hoezo niet? D= Omgquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoiii ik vertrouw deniet maar hoiiii
hoaxquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Net alsof je iets weetSorry
wantrouwend
![]()
Dat kloptquote:
Opkankeren jijquote:
Jij kan wel lekkere hamburgers bakken jeweet.quote:
Season ze even met wat green jwtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij kan wel lekkere hamburgers bakken jeweet.
Haha, dat weekend zijn er aardig wat grammetjes doorheen gegaan hoor.quote:
kiloquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wou vandaag de 30k halen maar ik faalde.
Jason Stathamquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:44 schreef Popje-popje het volgende:
Jullie moeten echt de Machanic kijken, heul goede film
Nou vooruitquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ruilen? Dankzij Cash ben ik mijn ritme compleet kwijt
watwatwtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ruilen? Dankzij Cash ben ik mijn ritme compleet kwijt
Dan moet je wel nu gaan slapen hè.quote:
Gewoon zoals ik het zeg.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoe kun je je ritme kwijt zijn door cash![]()
Im watching you young ladyyyyquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon zoals ik het zeg.Niet dat ik een ritme had
YOU CANT SEE IT TROUGH THE FINGERS BECAUSE IM WATCHING YOUquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WELL I'LL SEE IT THROUGH THE FINGERS.
THAT IS SOOOOO NOOTTTT CORRECT.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
YOU CANT SEE IT TROUGH THE FINGERS BECAUSE IM WATCHING YOU
quote:
Doei, trusten, kusjequote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:49 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga TV kijken en in slaap vallen. Doein.
kaoloquote:
ij ook mannetje doei doeiquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:49 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga TV kijken en in slaap vallen. Doein.
OKquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
THAT IS SOOOOO NOOTTTT CORRECT.
BUT ALRIGHT.
I'LL SEE THIS TOO TROUGH THE THE FINGERS.
LIKE THIS STATUSquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NOT OK. THERE IS NO OK. BUTTON. SO OK. IN YOU'RE ASS
KEN BEUREN NIKS AN TE DOEN.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WHERE IS THE TAG BUTTON. OH YEAH I WANNA TAG YOU.
okee sorry, zaterdagavond en ik zit thuis
OKEE OKEE. MAAR DAN KRIJG IK HOOFDPIJN IN MIJN HOOFD VAN DAT GESCHREEUW DAT ZICH IN MIJN HOOFD AFSPEELT.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
KEN BEUREN NIKS AN TE DOEN.
ZULLEN WE DE HELE TIJD IN CAPS PRATEN IK BEDOEL, WROM NIET?
DAT HEB IK OOK, TIK HEM AAN SISTA FLIPPA.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OKEE OKEE. MAAR DAN KRIJG IK HOOFDPIJN IN MIJN HOOFD VAN DAT GESCHREEUW DAT ZICH IN MIJN HOOFD AFSPEELT.
EWAA PEACE IK TIK HEM AANquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DAT HEB IK OOK, TIK HEM AAN SISTA FLIPPA.
WE ALL LIVE IN A YELLOW SUBMARINE YELLOW SUBMARIIIIIIINE.
Je pijnquote:
ZEG DAT JE ME AAN HET TROLLEN BENT PLZquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
EWAA PEACE IK TIK HEM AAN
WAT IS YELLOW SUBMARINE.
gaat vast helpen....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
EWAA PEACE IK TIK HEM AAN
WAT IS YELLOW SUBMARINE.
[..]
Je pijn
GEEN GRAPJE ECHT NIE XDquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ZEG DAT JE ME AAN HET TROLLEN BENT PLZ![]()
Hmm nee.quote:
ZEGT ME NOG STEEDS WEINIG.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
THE BEATLES YELLOW SUBMARINE MUTS
ik ken dit nietquote:Op zondag 5 juni 2011 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HIER MET TEKST ERBIJ OOK JEETJE MINA GEBREK IN JE MUZIKALE OPVOEDING HOOR DIT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |