Is 'ie al oud genoeg om klusjes te doen? Zo ja, dan mag hij hier komen wonen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:11 schreef MissMSX het volgende:
ik wist dat er iets was wat ik je vergeten was te vertellen
Laat hem eerst maar even een diploma halen, dan mag hij het huis uit van mequote:
Niet vanuit mijn perspectiefquote:
In principe een goed punt, maar inzetten op een getrouwde vrouw...quote:
Neequote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is 'ie al oud genoeg om klusjes te doen? Zo ja, dan mag hij hier komen wonen.
De eerste stap is alvast gezet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is nu idd op zoek naar een krantenwijk
Ik voel me verre van geroepenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan zal je toch met wat beters moeten komen
En wat voor één...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:13 schreef MissMSX het volgende:
In principe een goed punt, maar inzetten op een getrouwde vrouw...
ja, zeg dat!quote:
Ik ben het geschut al in stelling aan het brengen.quote:
Alles kanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In principe een goed punt, maar inzetten op een getrouwde vrouw...
Ewwwwwwwwww MIquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben het geschut al in stelling aan het brengen.
Ben blij dat ik niet weet hoe hij er uit ziet.... kan ik er ook geen MI bij krijgenquote:
Je muze is nooit ver lieverdquote:
Die ga je nog es terugkrijgen.quote:
Ja maar.. ik weet heul niet waar je boek over gaat, dus hoe weet ik dan wat inspirerend is?quote:
Omdat jij 't zegt?quote:
Nee, omdat je een idioot bent als je 't niet doetquote:
Draai maar ff rond met je kont, nu 'ie zo goed uitkomt in je nieuwe broek.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:18 schreef missbehavin het volgende:
Ja maar.. ik weet heul niet waar je boek over gaat, dus hoe weet ik dan wat inspirerend is?
Anders wil ik het wil doenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, omdat je een idioot bent als je 't niet doet
Dat is wel zoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Draai maar ff rond met je kont, nu 'ie zo goed uitkomt in je nieuwe broek.
Datt hoef je ook helemaal niet te weten, Aagje.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar.. ik weet heul niet waar je boek over gaat, dus hoe weet ik dan wat inspirerend is?
Hee, ik leef me graag goed in jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Datt hoef je ook helemaal niet te weten, Aagje.
Nee, jij vertelt mij altijd alleen maar dat je nieuwe kleding hebt, en als ik dan 'foto' roep dan reageer je niet meer op mij.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Air had je mn nieuwe schoenen gezien?ik word nog eens n echte vrouw
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, jij vertelt mij altijd alleen maar dat je nieuwe kleding hebt, en als ik dan 'foto' roep dan reageer je niet meer op mij.
Kek schoentje! Ik weet niet of ik het "eens" bent met de horizontale band aan de bovenkant maar dat zou ik aan een been moeten zien.quote:
Op het eerste oog netjes, maar die band maakt het ook wel... uhm... uitdagend?quote:
Ja, dat dus.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:23 schreef Watertornado het volgende:
Kek schoentje! Ik weet niet of ik het "eens" bent met de horizontale band aan de bovenkant maar dat zou ik aan een been moeten zien.
maar jij bent ook een voetloverquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kek schoentje! Ik weet niet of ik het "eens" bent met de horizontale band aan de bovenkant maar dat zou ik aan een been moeten zien.
Een hele donkere bootcut van de WE, die echt verbazend goed zit. En die niet zo'n belachelijk lage taille heeft, zodat je halve reet er bovenuit komt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:21 schreef L-E het volgende:
Wat voor broek Miss?
Een van mijn goede spijkerbroeken is stuk, ik zoek een nieuwe.
Ik hou van lage taille, want ik vind de overgang van heup naar taille heel mooi bij mezelf.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een hele donkere bootcut van de WE, die echt verbazend goed zit. En die niet zo'n belachelijk lage taille heeft, zodat je halve reet er bovenuit komt.
Bij deze scoor je een pluspuntquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:25 schreef L-E het volgende:
Ik ben misschien wel de enige vrouw op aarde die schoenen niet 'snapt' of zo. Ik snap gewoon echt niet wat er mooi of leuk of sexy aan is. Niet zozeer deze schoen, maar de algemeen heersende liefde voor schoenen herken ik gewoon niet.
Ik draag hele mooie slippers. Van vijf euro.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
ja maar ik houd niet van wat standaard mooi isquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op het eerste oog netjes, maar die band maakt het ook wel... uhm... uitdagend?
Ah ja jij, met jouw figuurtjequote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hou van lage taille, want ik vind de overgang van heup naar taille heel mooi bij mezelf.
Dat heb je vast wel met iets anders?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:25 schreef L-E het volgende:
Ik ben misschien wel de enige vrouw op aarde die schoenen niet 'snapt' of zo. Ik snap gewoon echt niet wat er mooi of leuk of sexy aan is. Niet zozeer deze schoen, maar de algemeen heersende liefde voor schoenen herken ik gewoon niet.
Jij ook een pluspuntquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:27 schreef Memento-Mori het volgende:
oh en ik vind schoenen leuk maar geef er geen fortuin aan uit, deze waren 15 euro
Kan zo gauw niets bedenken eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb je vast wel met iets anders?
Dat doe je wel aan BH's van MDquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:27 schreef Memento-Mori het volgende:
oh en ik vind schoenen leuk maar geef er geen fortuin aan uit, deze waren 15 euro
Zet er een baby-kangoeroe in.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah ja jij, met jouw figuurtjeIk heb dan zo'n buidel die er overheen puilt, daar wordt niemand blij van
Niet iedereen heeft datquote:
Wees blij dat ze hem alleen maar eetquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:28 schreef missbehavin het volgende:
Godver, alsof komkommers nog niet eng genoeg zijn atm, zap ik langs ned1, zie ik patty brard een komkommer eten
Daar gaat ons seksleven!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:28 schreef missbehavin het volgende:
Godver, alsof komkommers nog niet eng genoeg zijn atm, zap ik langs ned1, zie ik patty brard een komkommer eten
Dan nog is het duur die hobbyquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ook allemaal met minimaal 50% korting, ben gekke henkie niet
Dan nog is het niet schattigquote:
We vinden wel iets anders lieverdquote:
Hmm, denk niet echt dat dat het geval is. Als ik echt van voeten zou houden, zou ik schoenen stom vinden. Ik denk eigenlijk meer dat ik voeten lelijk en stom vind en dat je dus op zoek gaat naar de elegantste manier om die dingen te verbergen.quote:
Sja, ik denk niet dat het goed uit te leggen is. Maar zo'n elegante curve die de zool vormt, de langs de lengerichting afgeknotte hyperboloïden die als hak gebruikt worden, het geluid dat erbij hoort, hmmmquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:25 schreef L-E het volgende:
schoenlover dan ook goedquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, denk niet echt dat dat het geval is. Als ik echt van voeten zou houden, zou ik schoenen stom vinden. Ik denk eigenlijk meer dat ik voeten lelijk en stom vind en dat je dus op zoek gaat naar de elegantste manier om die dingen te verbergen.
[..]
Sja, ik denk niet dat het goed uit te leggen is. Maar zo'n elegante curve die de zool vormt, de langs de lengerichting afgeknotte hyperboloïden die als hak gebruikt worden, het geluid dat erbij hoort, hmmmhap sop spetter.
Bijna net zo mooi als een mooie brommerhelm.
en toch vind ik het eum apart dat een man zich daar zo mee bezig houdtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, denk niet echt dat dat het geval is. Als ik echt van voeten zou houden, zou ik schoenen stom vinden. Ik denk eigenlijk meer dat ik voeten lelijk en stom vind en dat je dus op zoek gaat naar de elegantste manier om die dingen te verbergen.
[..]
Sja, ik denk niet dat het goed uit te leggen is. Maar zo'n elegante curve die de zool vormt, de langs de lengerichting afgeknotte hyperboloïden die als hak gebruikt worden, het geluid dat erbij hoort, hmmmhap sop spetter.
quote:
Hmmja, ikzelf ben niet zo vaardig op die dingen hoor!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en toch vind ik het eum apart dat een man zich daar zo mee bezig houdt
Kan aan mij liggen, maar ik vind je een tikje freaky doen nu.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ga neuken dus tot de volgende keer.quote:
Blote voeten. Kon ik er maar op lopen. Mijn voetjes zijn zo extreem gevoelig!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:33 schreef L-E het volgende:
Ik hou juist van blote voeten. Het doet me denken aan ballet, aan dans, aan puur en lichtzinnig door het leven treden.
GMTAquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar ik vind je een tikje freaky doen nu.
Die jongen rukt zich gewoon af op damesschoenen. Kan hij niets aan doen. Stimuleer het door hem mooie schoenen voor je laten kopen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar ik vind je een tikje freaky doen nu.
Spitzenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:33 schreef L-E het volgende:
Ik hou juist van blote voeten. Het doet me denken aan ballet, aan dans, aan puur en lichtzinnig door het leven treden.
Wat ik mooi vind vind geloof ik de rest hier niet mooi dus dat gaat 'm niet worden denk ik.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die jongen rukt zich gewoon af op damesschoenen. Kan hij niets aan doen. Stimuleer het door hem mooie schoenen voor je laten kopen.
Genoeg andere vrouwen die daar wel heel blij mee zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die jongen rukt zich gewoon af op damesschoenen. Kan hij niets aan doen. Stimuleer het door hem mooie schoenen voor je laten kopen.
Wat??quote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Genoeg andere vrouwen die daar wel heel blij mee zijn.
Kom, we breken in in de dierentuin!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Haal ergens een kangoeroe vandaan en stop m in je buidel, hup!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Mensen willen nog geen Louboutins van mij aannemen, al geef ik er diamanten bij.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kom, we breken in in de dierentuin!Gaan we nou weer posts krijgen over "ik ben niet mooi?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo raar doen missb
Dit account is niet meer in gebruik.
Hoe zeker weet jij dat?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mensen willen nog geen Louboutins van mij aannemen, al geef ik er diamanten bij.
Nee, alleen mijn buik he, niet meteen het ergste denken. En L-E houdt van me, dat maakt alles beterquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gaan we nou weer posts krijgen over "ik ben niet mooi?"
Niet zo raar doen missb
Misschien moet je ze eerst op een andere manier versierenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mensen willen nog geen Louboutins van mij aannemen, al geef ik er diamanten bij.
jawel hoor, doorverkopenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je een leuk paar in maatje 37 hebt .. echt welquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Versieren, dat doe ik zelfs met Kerst niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je ze eerst op een andere manier versieren
Dus WT je weet hetquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je een leuk paar in maatje 37 hebt .. echt wel
Zo erg is het toch niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Versieren, dat doe ik zelfs met Kerst niet.
Blijkbaar straal ik uit dat ik mensen gelijk vergiftig ofzo. En als je iets aangeboden krijgt (zeker van een vreemde natuurlijk) moet je zeer op je hoede zijn.
Moet ik me al zorgen maken?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Versieren, dat doe ik zelfs met Kerst niet.
Blijkbaar straal ik uit dat ik mensen gelijk vergiftig ofzo. En als je iets aangeboden krijgt (zeker van een vreemde natuurlijk) moet je zeer op je hoede zijn.
STAPPEN... want waarom niet?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:50 schreef Cue_ het volgende:
hmm stappen of niet stappen vanavond, thats the question
Fappen op helmen hequote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ik mooi vind vind geloof ik de rest hier niet mooi dus dat gaat 'm niet worden denk ik.
En ik ruk mij niet af op damesschoenen, walgelijke insinuatie.
quote:
Niet heel erg in de stemming, moet aansluiten bij mensen, want vriendinnen gaan niet, moet nog douchen, voel me lelijk..quote:
dank je of bedoel je van jezelf?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:51 schreef Spezza19 het volgende:
Ik ga ook maar de deur uit..... Word gek van sommige mensen......
Oh, zo'n dag heb ik vandaag ook.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet heel erg in de stemming, moet aansluiten bij mensen, want vriendinnen gaan niet, moet nog douchen, voel me lelijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |