Omdat jij 't zegt?quote:
Nee, omdat je een idioot bent als je 't niet doetquote:
Draai maar ff rond met je kont, nu 'ie zo goed uitkomt in je nieuwe broek.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:18 schreef missbehavin het volgende:
Ja maar.. ik weet heul niet waar je boek over gaat, dus hoe weet ik dan wat inspirerend is?
Anders wil ik het wil doenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, omdat je een idioot bent als je 't niet doet
Dat is wel zoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Draai maar ff rond met je kont, nu 'ie zo goed uitkomt in je nieuwe broek.
Datt hoef je ook helemaal niet te weten, Aagje.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar.. ik weet heul niet waar je boek over gaat, dus hoe weet ik dan wat inspirerend is?
Hee, ik leef me graag goed in jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Datt hoef je ook helemaal niet te weten, Aagje.
Nee, jij vertelt mij altijd alleen maar dat je nieuwe kleding hebt, en als ik dan 'foto' roep dan reageer je niet meer op mij.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Air had je mn nieuwe schoenen gezien?ik word nog eens n echte vrouw
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, jij vertelt mij altijd alleen maar dat je nieuwe kleding hebt, en als ik dan 'foto' roep dan reageer je niet meer op mij.
Kek schoentje! Ik weet niet of ik het "eens" bent met de horizontale band aan de bovenkant maar dat zou ik aan een been moeten zien.quote:
Op het eerste oog netjes, maar die band maakt het ook wel... uhm... uitdagend?quote:
Ja, dat dus.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:23 schreef Watertornado het volgende:
Kek schoentje! Ik weet niet of ik het "eens" bent met de horizontale band aan de bovenkant maar dat zou ik aan een been moeten zien.
maar jij bent ook een voetloverquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kek schoentje! Ik weet niet of ik het "eens" bent met de horizontale band aan de bovenkant maar dat zou ik aan een been moeten zien.
Een hele donkere bootcut van de WE, die echt verbazend goed zit. En die niet zo'n belachelijk lage taille heeft, zodat je halve reet er bovenuit komt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:21 schreef L-E het volgende:
Wat voor broek Miss?
Een van mijn goede spijkerbroeken is stuk, ik zoek een nieuwe.
Ik hou van lage taille, want ik vind de overgang van heup naar taille heel mooi bij mezelf.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een hele donkere bootcut van de WE, die echt verbazend goed zit. En die niet zo'n belachelijk lage taille heeft, zodat je halve reet er bovenuit komt.
Bij deze scoor je een pluspuntquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:25 schreef L-E het volgende:
Ik ben misschien wel de enige vrouw op aarde die schoenen niet 'snapt' of zo. Ik snap gewoon echt niet wat er mooi of leuk of sexy aan is. Niet zozeer deze schoen, maar de algemeen heersende liefde voor schoenen herken ik gewoon niet.
Ik draag hele mooie slippers. Van vijf euro.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
ja maar ik houd niet van wat standaard mooi isquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op het eerste oog netjes, maar die band maakt het ook wel... uhm... uitdagend?
Ah ja jij, met jouw figuurtjequote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hou van lage taille, want ik vind de overgang van heup naar taille heel mooi bij mezelf.
Dat heb je vast wel met iets anders?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:25 schreef L-E het volgende:
Ik ben misschien wel de enige vrouw op aarde die schoenen niet 'snapt' of zo. Ik snap gewoon echt niet wat er mooi of leuk of sexy aan is. Niet zozeer deze schoen, maar de algemeen heersende liefde voor schoenen herken ik gewoon niet.
Ik draag hele mooie slippers. Van vijf euro.
Jij ook een pluspuntquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:27 schreef Memento-Mori het volgende:
oh en ik vind schoenen leuk maar geef er geen fortuin aan uit, deze waren 15 euro
Kan zo gauw niets bedenken eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb je vast wel met iets anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |