Dat doe je wel aan BH's van MDquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:27 schreef Memento-Mori het volgende:
oh en ik vind schoenen leuk maar geef er geen fortuin aan uit, deze waren 15 euro
Zet er een baby-kangoeroe in.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah ja jij, met jouw figuurtjeIk heb dan zo'n buidel die er overheen puilt, daar wordt niemand blij van
Niet iedereen heeft datquote:
Wees blij dat ze hem alleen maar eetquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:28 schreef missbehavin het volgende:
Godver, alsof komkommers nog niet eng genoeg zijn atm, zap ik langs ned1, zie ik patty brard een komkommer eten
Daar gaat ons seksleven!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:28 schreef missbehavin het volgende:
Godver, alsof komkommers nog niet eng genoeg zijn atm, zap ik langs ned1, zie ik patty brard een komkommer eten
Dan nog is het duur die hobbyquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ook allemaal met minimaal 50% korting, ben gekke henkie niet
Dan nog is het niet schattigquote:
We vinden wel iets anders lieverdquote:
Hmm, denk niet echt dat dat het geval is. Als ik echt van voeten zou houden, zou ik schoenen stom vinden. Ik denk eigenlijk meer dat ik voeten lelijk en stom vind en dat je dus op zoek gaat naar de elegantste manier om die dingen te verbergen.quote:
Sja, ik denk niet dat het goed uit te leggen is. Maar zo'n elegante curve die de zool vormt, de langs de lengerichting afgeknotte hyperboloïden die als hak gebruikt worden, het geluid dat erbij hoort, hmmmquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:25 schreef L-E het volgende:
Ik ben misschien wel de enige vrouw op aarde die schoenen niet 'snapt' of zo. Ik snap gewoon echt niet wat er mooi of leuk of sexy aan is. Niet zozeer deze schoen, maar de algemeen heersende liefde voor schoenen herken ik gewoon niet.
Ik draag hele mooie slippers. Van vijf euro.
schoenlover dan ook goedquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, denk niet echt dat dat het geval is. Als ik echt van voeten zou houden, zou ik schoenen stom vinden. Ik denk eigenlijk meer dat ik voeten lelijk en stom vind en dat je dus op zoek gaat naar de elegantste manier om die dingen te verbergen.
[..]
Sja, ik denk niet dat het goed uit te leggen is. Maar zo'n elegante curve die de zool vormt, de langs de lengerichting afgeknotte hyperboloïden die als hak gebruikt worden, het geluid dat erbij hoort, hmmmhap sop spetter.
Bijna net zo mooi als een mooie brommerhelm.
en toch vind ik het eum apart dat een man zich daar zo mee bezig houdtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, denk niet echt dat dat het geval is. Als ik echt van voeten zou houden, zou ik schoenen stom vinden. Ik denk eigenlijk meer dat ik voeten lelijk en stom vind en dat je dus op zoek gaat naar de elegantste manier om die dingen te verbergen.
[..]
Sja, ik denk niet dat het goed uit te leggen is. Maar zo'n elegante curve die de zool vormt, de langs de lengerichting afgeknotte hyperboloïden die als hak gebruikt worden, het geluid dat erbij hoort, hmmmhap sop spetter.
quote:
Hmmja, ikzelf ben niet zo vaardig op die dingen hoor!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en toch vind ik het eum apart dat een man zich daar zo mee bezig houdt
Kan aan mij liggen, maar ik vind je een tikje freaky doen nu.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ga neuken dus tot de volgende keer.quote:
Blote voeten. Kon ik er maar op lopen. Mijn voetjes zijn zo extreem gevoelig!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:33 schreef L-E het volgende:
Ik hou juist van blote voeten. Het doet me denken aan ballet, aan dans, aan puur en lichtzinnig door het leven treden.
GMTAquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar ik vind je een tikje freaky doen nu.
Die jongen rukt zich gewoon af op damesschoenen. Kan hij niets aan doen. Stimuleer het door hem mooie schoenen voor je laten kopen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar ik vind je een tikje freaky doen nu.
Spitzenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:33 schreef L-E het volgende:
Ik hou juist van blote voeten. Het doet me denken aan ballet, aan dans, aan puur en lichtzinnig door het leven treden.
Wat ik mooi vind vind geloof ik de rest hier niet mooi dus dat gaat 'm niet worden denk ik.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die jongen rukt zich gewoon af op damesschoenen. Kan hij niets aan doen. Stimuleer het door hem mooie schoenen voor je laten kopen.
Genoeg andere vrouwen die daar wel heel blij mee zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die jongen rukt zich gewoon af op damesschoenen. Kan hij niets aan doen. Stimuleer het door hem mooie schoenen voor je laten kopen.
Wat??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |