Doe dat maar bij je Missquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ontbloot je borsten maar, dan zal ik ze es ff onderspuiten.
Zak er maar in. Ik help mezelf welquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ontbloot je borsten maar, dan zal ik ze es ff onderspuiten.
Ja, moet ik ook maar weer eens doenquote:
Hoe lang is het geleden?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, moet ik ook maar weer eens doen![]()
Zomerse droogte, prima.... maar deze droogte is niet leuk
Nog 5 jaar en hij gaat het huis uitquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, moet ik ook maar weer eens doen![]()
Zomerse droogte, prima.... maar deze droogte is niet leuk
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog 5 jaar en hij gaat het huis uit
[..]
Hrmpf.quote:
Mannen blijven gemiddeld tot hun 28e thuisquote:
Ik verhuis dan gewoon en zeg hem niet waar ik heen gaquote:
WTF?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mannen blijven gemiddeld tot hun 28e thuis
Ben ik lucht ofzo?quote:
Dat doen mijn ex-en ook wel eensquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verhuis dan gewoon en zeg hem niet waar ik heen ga
Ik zal je er aan houdenquote:
Moederskindjes hequote:
Nee!quote:
Nog 15 jaar dusquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mannen blijven gemiddeld tot hun 28e thuis
Ik zal blijven zeggen: ander keertjequote:
Het lijkt mij wel gezelligquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hou wel van mijn zoon hoor en al wil ie tot zn 40ste thuis wonen dan mag dat!
Laat dan maarquote:
Even qouten voor hemquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hou wel van mijn zoon hoor en al wil ie tot zn 40ste thuis wonen dan mag dat!
Waarom?quote:
Ik ben iig wel eerlijkquote:
Je hebt nu wel een grote mond maar dadelijk word je echt zo'n moeder die hem niet los kan latenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verhuis dan gewoon en zeg hem niet waar ik heen ga
Ik hou dusdanig van mijn zoon dat ik wil dat hij opgroeit tot een zelfstandig volwassen man die een normale ontwikkeling doormaakt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat dan weer nietquote:
Moet je zn nummer? Dan kan je het whatsappen naar hemquote:
Heb jij een zoon dan?quote:
Dat dan weer welquote:
Mijn zoon is net 13, weet hoe de wasmachine werkt, kan koken, weet wat een stofzuiger is en doet regelmatig boodschappen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hou dusdanig van mijn zoon dat ik wil dat hij opgroeit tot een zelfstandig volwassen man die een normale ontwikkeling doormaakt.
Tot zijn 40ste thuis wonen past daar niet bij.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dan weer niet
[..]
Moet je zn nummer? Dan kan je het whatsappen naar hem
Dat gun ik je wel, maar niet met mijquote:
ik wist dat er iets was wat ik je vergeten was te vertellenquote:
Waarom woont hij nog thuis dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon is net 13, weet hoe de wasmachine werkt, kan koken, weet wat een stofzuiger is en doet regelmatig boodschappen.
Hij redt zich wel
Ah, een kind kan dus ECHT de was doen.....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon is net 13, weet hoe de wasmachine werkt, kan koken, weet wat een stofzuiger is en doet regelmatig boodschappen.
Hij redt zich wel
Ik zal hem missen maar loslaten kan ik zeker!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt nu wel een grote mond maar dadelijk word je echt zo'n moeder die hem niet los kan laten
Nu nog een krantenwijk dan kan hij op zichzelf gaan wonenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij redt zich wel
Besides, jij hebt een ander projectje om je op te richtenquote:
Hij mag nog niet weg van de maatschappijquote:
Hij is nu idd op zoek naar een krantenwijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu nog een krantenwijk dan kan hij op zichzelf gaan wonen
Fuck de maatschappij!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij mag nog niet weg van de maatschappij
Speeltip 6 spreid je winkansenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Besides, jij hebt een ander projectje om je op te richten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |