Levenquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja....al waren ze op de begraafplaats wel dodelijk saai
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
het was ook net een oven daar...haha dubbelop
Hoe was het?quote:
Geweldig.quote:
Haha, nou ja als het verder leuk wasquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geweldig.Heb zo gelachen.
Alleen ik had mijn bikini vergeten, ja ik ben dom, dus niet meer gezwommen.
Ooh, leuk was het zeker.quote:
Heb ik even mazzel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben dronken, het is je vergeven mijn kind
Nu al dronkenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben dronken, het is je vergeven mijn kind
Meer slaapdronken.quote:
Whoehoequote:
Ja, en, dus?quote:
quote:
Ooooohquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:45 schreef Kally het volgende:
Ik blijf niet lang ook. Ik moet er morgen wel bijtijds uit
Ja logeetje hequote:
Met je boek vol zilverwerk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:45 schreef Kally het volgende:
Ik blijf niet lang ook. Ik moet er morgen wel bijtijds uit
Dies altijd ziek, alleen op zondag nietquote:
Gaat ze op schoot van de dominee.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Dies altijd ziek, alleen op zondag niet
Ja, die loserquote:
Het zou me heul niks verbazen, de sletquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaat ze op schoot van de dominee.
Ze heet stiekem Kortrokje in plaats van Kortjakje.
Hij is wel lief hoorquote:
In het peeskamertje. In dat boek vol zilverwerk zit een stiekeme compartiment met rubbertjes. I KNEW ITTTTquote:
Nah, dat weten we over 10 jaar pasquote:
Right back at ya beebquote:
quote:
Ik weet het eigenlijk nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, als een kind nu al lelijk is kun je hem het beste laten inslapen
Neequote:
Dat is vroegquote:
quote:
Dat is wel heel vroegquote:
Nog niet slapenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel heel vroeg
Sweet dreams Kally![]()
quote:
Lekker aan de prijsquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:15 schreef iBenny het volgende:
Ik heb net een flesje spa voor 3,50 gekocht
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
best wel...
als je die komma weghaalt heb je je postaantal per uur van vandaag
Het is een gavequote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
best wel...
als je die komma weghaalt heb je je postaantal per uur van vandaag
Wajooquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
Omg mijn gezicht is beshadigs door planking
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik doe daar niet aan mee hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
patje gaan we ook planking doen 25-06
wuut?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zou dat wel doen, kan me niet schelen waarquote:
Sorry ik vind het een beetje een rare hype.quote:
Dat is het ook en daarom is het leukquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Sorry ik vind het een beetje een rare hype.
quote:
mjah, de heule dag gewerkt in een trui, en bij de wok was het ook niet echt koel.. We zouden nog uitgaan, maar ik kan dat niet zo.. Thuis snel douchenquote:
I beg your pardonquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:41 schreef Kally het volgende:
Dat kan echt niet hoor Patrique, the horror
Pas na een paar uur stomende dampende sex
ja, denk je nou dat ik t zelf fijn vind?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:41 schreef Kally het volgende:
Dat kan echt niet hoor Patrique, the horror
Pas na een paar uur stomende dampende sex
Schatje een douche en het is weer weg, was een grapjequote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, denk je nou dat ik t zelf fijn vind?
Ja is dat vies dan?quote:
hihahoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Schatje een douche en het is weer weg, was een grapje![]()
[..]
Ja is dat vies dan?
Neem me vooral niet kwalijk pfffffffffffquote:
Welke?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb gewoknokt met klnoflook. Heel veel knoflook
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had sjans met zuster ellen bij de wok.. Ze had vrijgezellenavond, ik liep voorbij dr... Die vriendinnen zo: ell, ell.. Ellen zo' ohhmm halllooohooo..
Ik: oh schat, je bent zo niet mn type..
Op zn allesgayst.. Hahah
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou dat wel doen, kan me niet schelen waar
Aaaaaah. Kattendiep. Prima te doen. Al is die bij Lewenborg beter. Vind ik. Zegmaar.quote:
eensch!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aaaaaah. Kattendiep. Prima te doen. Al is die bij Lewenborg beter. Vind ik. Zegmaar.
Date?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:51 schreef Renesite het volgende:
Ik zoek voor volgende week nog een restaurant eigenlijk. Moet wel wat buffetachtig zijn.. Wok is zooo afgezaagd
Shabu Shabu/Sumoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:51 schreef Renesite het volgende:
Ik zoek voor volgende week nog een restaurant eigenlijk. Moet wel wat buffetachtig zijn.. Wok is zooo afgezaagd
Met m'n moederquote:
hmmmmquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:51 schreef Renesite het volgende:
16 en nu al een kindjequote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:55 schreef Lutte het volgende:
Fabian te bed doen en dan zelf ook slapen.. Trusten.![]()
Je hebt een zoonquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:55 schreef Lutte het volgende:
Fabian te bed doen en dan zelf ook slapen.. Trusten.![]()
Hoeft niet in the innercittah te zijn maar mag ook best wat eromheen liggen.quote:
i'm thinking..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoeft niet in the innercittah te zijn maar mag ook best wat eromheen liggen.
Hmmm.. Ten Post.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:01 schreef PatriQue89 het volgende:
In ten post schijnt iets leuks te zitten, alleen moet je daar al 3 maand van te voren ofzo reserveren, haha
Dat is het voordeel van wonen dichterbij Amsterdam... Als ik uit de HMH naar Grunna moet om 23:00 ben ik rond 1:30 pas thuisquote:
Precies 40 minuten had ik nodigquote:Op zondag 5 juni 2011 00:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van wonen dichterbij Amsterdam... Als ik uit de HMH naar Grunna moet om 23:00 ben ik rond 1:30 pas thuisMet erg veeeel mazzel.
Zo ben ikquote:Op zondag 5 juni 2011 00:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou worden we wel erg persoonlijk, Stuart
Pasop voor de gengsters in Delfzielquote:Op zondag 5 juni 2011 00:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Grunna, je weet zelf
Even uitstappen en naar huis lopen, brb!
Wel een roze toch?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik sla ze van me af met mn handtas!
Go get em, garl!quote:Op zondag 5 juni 2011 00:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik sla ze van me af met mn handtas!
Meid, esthetisch gezien móet je deze zomer toch wel een roze hebben. Ik bedoel, dat past goed bij je legging en je uggs.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 00:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meid, esthetisch gezien móet je deze zomer toch wel een roze hebben. Ik bedoel, dat past goed bij je legging en je uggs.
Als je het goed wilt doen met kraaltjes versierd en een doggytag!
Drink en wees dronken jongenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:17 schreef Renesite het volgende:
Ik ben lam. Ik haat alcohol en ik ga bijna uit mijn panty van dat boomboomboom-feestje bij de Yankee Doodle verderop
Ik geef wel feedbackquote:Op zondag 5 juni 2011 00:19 schreef Renesite het volgende:
EN IK WIL GOEDE FEEDBACK OP MIJN AFSTUDEERDING!
Godverdomme dit collegejaar moet over en uit zijn![]()
![]()
There goes the Ozon!quote:Op zondag 5 juni 2011 00:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, ik lig in bed.. mag niet meer douchen van mama.. dus 2 deo bussen leeggespoten op mezelf
Nee. Hij verdient een hoop centjesquote:Op zondag 5 juni 2011 00:22 schreef Renesite het volgende:
Stu Stu, ken jij StefanP nog?
Fok! Salaris 2010 topic #10: Waar we massaal liegen over ons salaris.
Je mag niet douchenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, ik lig in bed.. mag niet meer douchen van mama.. dus 2 deo bussen leeggespoten op mezelf
Komt me bekend voor. 's Ochtends douchen is dus bijna nooit mogelijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:27 schreef PatriQue89 het volgende:
nee, m'n moeder wil slapen, die moet om 5 uur weer op
Is de douche in haar slaapkamerquote:Op zondag 5 juni 2011 00:27 schreef PatriQue89 het volgende:
nee, m'n moeder wil slapen, die moet om 5 uur weer op
Als dat geen parteh wordt...!quote:Op zondag 5 juni 2011 00:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik slaap lekker uit, hele dag t huis voor mezelf.. lekker naakt rondhuppelen, en douchen
Overalquote:Op zondag 5 juni 2011 00:31 schreef Renesite het volgende:
Ik ben vergeten met die rage mee te doen. Waar moet ik planken jongens?
Hoeft ook niet je eigen auto te zijnquote:
Op Jabbaquote:Op zondag 5 juni 2011 00:31 schreef Renesite het volgende:
Ik ben vergeten met die rage mee te doen. Waar moet ik planken jongens?
Tja... De nieuwste auto in de straat is van de pauperbende hiernaast. Een Kia Picantoquote:
Kom je even naar London, ga je naar Harrods en genoeg dure auto'squote:Op zondag 5 juni 2011 00:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja... De nieuwste auto in de straat is van de pauperbende hiernaast. Een Kia PicantoEn de duurste... of die van mijn ouders of de Seat Leon van mijn buren verderop...
Zo zie ik er ook uitquote:Op zondag 5 juni 2011 00:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Jabba.. collega's noemen een andere collega zo, dat nam ik over.. en kwam er vandaag achter hoe Jabba er uit ziet.. ik snap het
Weet jij dan hoe stuart er werkelijk uit ziet? Na 8 jaar weet ik het nog niet..quote:
Hij stuurt wel eens naaktfoto's via pmquote:Op zondag 5 juni 2011 00:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet jij dan hoe stuart er werkelijk uit ziet? Na 8 jaar weet ik het nog niet..
http://twitter.com/#!/mrkdnquote:Op zondag 5 juni 2011 00:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet jij dan hoe stuart er werkelijk uit ziet? Na 8 jaar weet ik het nog niet..
Tjeempie. Ik hoor je al soppen.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hij stuurt wel eens naaktfoto's via pm
Dat klopt. Dat ventje naast me zei daar het volgende over:quote:Op zondag 5 juni 2011 00:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Alleen, en ik ben nu heel eerlijk, dat kapsel kan niet meer hoor
quote:Felix (8) told me the other day that I have to change my hairstyle or 'bad things will happen'.
When I asked him what would happen he said that people in the pub would start fighting me as they wouldn't like my hairstyle and I had to pinky promise that I will change it. Hahahaha, he's sooooooo funny![]()
![]()
Heb je het nu ook aangepast dan?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat ventje naast me zei daar het volgende over:
[..]
Nee. De kapster kan mijn haar altijd heel tof doen maar dat lukt me zelf dus gewoon nooitquote:
Hmm, dat is wel naar.. misschien even een stukkie korterquote:Op zondag 5 juni 2011 00:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee. De kapster kan mijn haar altijd heel tof doen maar dat lukt me zelf dus gewoon nooit
Ja, misschien moet ik dat maar doen inderdaadquote:Op zondag 5 juni 2011 00:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel naar.. misschien even een stukkie korter
Dat van mij kan ik nu wel erg tof in een afro gooien. alleen daarmee gaat een normaal blank persoon echnie over straat.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:43 schreef PatriQue89 het volgende:
ik hoef eerst nog even niet... begint net weer te groeien..
afroquote:Op zondag 5 juni 2011 00:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat van mij kan ik nu wel erg tof in een afro gooien. alleen daarmee gaat een normaal blank persoon echnie over straat.
oud klasgenoot van mij heeft er al 3... t kind is 20quote:Op zondag 5 juni 2011 00:45 schreef Renesite het volgende:
God christ is er weer een oud klasgenootje zwanger geschopt...
Ik verwacht een bijzettafel kont, tieten in cup dubbel G, getint en een soeloelippen!! En een blackberry.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
oud klasgenoot van mij heeft er al 3... t kind is 20
Aiiii... mis.quote:
Juist wel leuk toch, met een slok opquote:Op zondag 5 juni 2011 00:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. Ik ben heerlijk scherp zo beneveld.
Niet drinkenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Toen ik 15/16 was in GCSC deed ik dat niet
Het is een indische kabouter.. met blackberry!quote:Op zondag 5 juni 2011 00:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik verwacht een bijzettafel kont, tieten in cup dubbel G, getint en een soeloelippen!! En een blackberry.
[..]
Aiiii... mis.
Heee, gelukkig een blackberryquote:Op zondag 5 juni 2011 00:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het is een indische kabouter.. met blackberry!
zienquote:Op zondag 5 juni 2011 00:51 schreef Renesite het volgende:
Ik heb een kei lelijke haar-foto van mezelf gespot.
quote:
Dat is geen afro, aap!quote:Op zondag 5 juni 2011 00:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vet koud in zo'n concentratiekamp op een winderige plek![]()
Meen je niet?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
oud klasgenoot van mij heeft er al 3... t kind is 20
Dit is een maand geledenquote:
Concentratiekampquote:Op zondag 5 juni 2011 00:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vet koud in zo'n concentratiekamp op een winderige plek![]()
Dat krijg je als je niet 'behoedzaam' mag 'bedrijven'quote:
Ja. Terezin.quote:
Mjah.. en haar ouders voeden de oudste op, omdat ze t zelf niet kanquote:
Ik heb een heel brede interesse in WOIIquote:Op zondag 5 juni 2011 00:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. Terezin.
Is een werkkamp met waar veeeel mensen niet meer levend vandaan kwamen.
...Ik weet alweer hoe laat het isquote:Politiebericht: Bewoners omgeving Tussen de Vaarten controleer en sluit uw deuren en ramen
Dat hoort toch eigenlijk niet te kunnenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mjah.. en haar ouders voeden de oudste op, omdat ze t zelf niet kanen ook nog van 2 verschillende kerels..
Ik heb het voor bepaalde mensne nog. Van die oud-klasgenoten die je niet op facebook wilt hebben. Die lopen te jammeren ":'( weer ziekquote:
Indrukwekkende foto'squote:Op zondag 5 juni 2011 00:59 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(kogelgaten)
Ik wil daar ook een keer naartoe (of natuurlijk een ander kamp)quote:Op zondag 5 juni 2011 00:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn ouders. Ze vroegen mij mee naar Praag.
Als je sowieso naar Praag wilt: in het voorjaar waren we er. 200 euro voor 7 nachten in een chalet van Vacancesoleilquote:Op zondag 5 juni 2011 01:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil daar ook een keer naartoe (of natuurlijk een ander kamp)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |