Oh ja, ik heb Billy ook speciaal gekozen vanwege zijn lijn, en qua karakter heb ik dan nog mazzel, zijn broers zijn niet zo vrij en vrolijk als hij is , en niet zo relaxed, maar Billy is ook wel het meeste gewend, die andere honden wordt niet zo veel mee gedaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:01 schreef DanseMacabre het volgende:
Hij heeft wel een stamboom ja.
Maar de teckeltjes bij de fokker waren ook niet van die kefbeesten, gewoon heel relaxed. Z'n moeder ook precies zo.
Hij houdt ook niet van dat kefgedoe. En het ligt ook een stuk aan de opvoeding. Bij teckels net als chi's waarschijnlijk denken mensen dat ze ze niet op hoeven te voeden omdat ze klein zijn.
Naja helaas kijken ze bij show veel te weinig naar karakter, dus dat zegt nog niks over hoe hij is natuurlijk.quote:
Ik wilde geen teckel met een kutkarakter. En ben eerst gaan kijken bij de fokker om te kijken hoe de hondjes waren. Vooral Oscars moeder sprak me aan. Heel rustig, heel aanhankelijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb Billy ook speciaal gekozen vanwege zijn lijn, en qua karakter heb ik dan nog mazzel, zijn broers zijn niet zo vrij en vrolijk als hij is , en niet zo relaxed, maar Billy is ook wel het meeste gewend, die andere honden wordt niet zo veel mee gedaan.
Van Sjon wist ik dat ie uit een lijn komt met gruwelijke karakters, en zelfs dat schop ik dr uiteindelijk vast nog wel een keer uit. De aanhouder wint![]()
Maar als ik bij Kim zn moeder tekeer zie gaan dan weet ik wel psies van wie ie t heeft
Er zit geen enkele kampioenshond in Oscars stamboom.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja helaas kijken ze bij show veel te weinig naar karakter, dus dat zegt nog niks over hoe hij is natuurlijk.
En showlijnen bestaan niet, fokkers die zeggen dat ze uit kampioenen showhondjes fokken die vertrouw ik nooit voor geen ene cent
Da's wel heul zonde.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Bij Billy had ik echt mazzel, ik ken zijn lijn aan vaderskant tot en met Chico irl, dus zijn vader, zijn oma en dan Chico, en aan moederskant ken ik zijn moeder goed, de vader van de moeder is een halfbroer van Chico die ik ook kende toen hij nog leefde, en al die honden uit Chico zn lijn hebben een heel fijn karakter.
Alleen zit er aan vaderskant 1 reu die echt een kutkarakter heeft en ook gezondheidsissue's en die genen zijn nogal dominant.
2 van Billy's broer hebben erg veel van hem weg
Ja ok maar Sjon kan ik door de beste handler voor laten brengen, die scoort geen puntenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:11 schreef DanseMacabre het volgende:
Hij zei ook wel dat er mensen naar 'm toekwamen die aan 'm vroegen of hij de perfecte showhond voor ze wilde fokken.
Die kregen dan sowieso al geen hond meer van 'm.
Het ligt er ook aan hoe je 'm zelf voorbrengt en smaak van de keurmeester.
Phoe ja echt.quote:
Die basisdingen zijn wel belangrijk ja. Maargoed, ik ga toch niet met 'm showen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ok maar Sjon kan ik door de beste handler voor laten brengen, die scoort geen punten![]()
De basisdingen zoals bouw en gebit en gangwerk moeten wel goed zijn natuurlijk.
Chico won altijd op charme![]()
Lekker je tieten laten zien bij mannelijke keurmeesters werpt zelfs ook wel es zn vruchten af
Perfecte timing, je moet toch nog twee weken werken?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:25 schreef Barbaaf het volgende:
Ik heb 'm(als in: papieren op zak, afspraken gemaakt over kleur, extra's aflevering). Over een week of twee is hij klaar
quote:
Exactquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:30 schreef Pagan het volgende:
[..]
Perfecte timing, je moet toch nog twee weken werken?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]dingen vallen fijn op hun plek. Baan, bike, nu nog een babe?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]dingen vallen fijn op hun plek. Baan, bike, nu nog een babe?
You're Welcomequote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:08 schreef oh-oh het volgende:
Zooooooooo en thuis![]()
Stomme Jumbo was al dicht though, dus nou moet ik morgen , op zaterdag, als ik ergens een hekel aan heb is het op zaterdag boodschappen doen zeg![]()
Maar nu moest ik wel frietjes halen anders had ik geen eten![]()
Oh Indaha en Yns bedankt voor de leuke dingessen![]()
![]()
![]()
lekker!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Gefeliciteerd met je motor baaf
En wij gaan bbq
Dat soort bedragen gaan echt volledig boven mijn pet.quote:
De dierentuin zit nu in het centrum van Emmen, waar ze ruimtegebrek hebben, daarom gaat de hele dierentuin verhuizen naar een locatie buiten Emmen. De grond waarop de dierentuin nu staat zal wel veel geld waard zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:44 schreef APK het volgende:
[..]
Dat soort bedragen gaan echt volledig boven mijn pet.![]()
Zoiets die je toch voor max 7 ton?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:35 schreef Ynske het volgende:
Dierenpark Emmen zegt drie diersoorten gedag
EMMEN - De zeeleeuwen, kodiakberen en tijgers verhuizen in 2015 niet mee naar de nieuwe locatie van Dierenpark Emmen.
De drie diersoorten passen niet in het concept van het nieuwe park dat de dierentuin laat bouwen aan de rand van het Emmer centrum. Dat maakte Dierenpark Emmen zaterdag bekend.
De nieuwe zoo wordt onderverdeeld in drie klimaatzones: de tropen, de woestijn en de poolwereld. Volgens een woordvoerder vallen de drie dieren uit de toon in deze omgevingstypen.
Het nieuwe park gaat wellicht ruimte bieden aan enkele meer geschikte nieuwkomers. Mogelijk komen er orang-oetangs en wolven.
Kritisch
De dierentuin heeft het afgelopen jaar zijn dierenbestand kritisch onder de loep genomen. Populariteit van de dieren onder bezoekers en onderhoudskosten waren daarbij belangrijke overwegingen. De Emmer zoo heeft moeten besparen op de nieuwbouwplannen.
De kosten van het project zijn daarom met 50 miljoen euro teruggebracht tot 205 miljoen euro.
© ANP
Ach welnee, ruimte gebrek.. onzin. Ze kunnen er nog een stuk tot aan het spoor bijtrekken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:38 schreef Pagan het volgende:
[..]
De dierentuin zit nu in het centrum van Emmen, waar ze ruimtegebrek hebben, daarom gaat de hele dierentuin verhuizen naar een locatie buiten Emmen. De grond waarop de dierentuin nu staat zal wel veel geld waard zijn.
Lekker bezig Baafquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:25 schreef Barbaaf het volgende:
Ik heb 'm(als in: papieren op zak, afspraken gemaakt over kleur, extra's aflevering). Over een week of twee is hij klaar
JA!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:05 schreef oh-oh het volgende:
Zijn jullie ook allemaal zo blij dat Dit was het nieuws er weer is met Thomas en Raoul?
Ja ik wel ik neem hem altijd op ,ik moet die van vorige week ook nog kijkenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:05 schreef oh-oh het volgende:
Zijn jullie ook allemaal zo blij dat Dit was het nieuws er weer is met Thomas en Raoul?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:18 schreef oh-oh het volgende:
Toch zou ik m keihard doen!
Vroeger kwam hij altijd bij Virgin in Amsterdam en dan liet mn collega m altijd handtekeningen voor me zetten
Nee. Sorry, nog nooit gekeken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:05 schreef oh-oh het volgende:
Laatste avond alweer hier. Het eten is geweldig, wel een hok vol Hollanders, da's minderquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:03 schreef Oognip het volgende:
hello
Hoe is het daar?En hoe gaat het met je been?
Hmmm, wat eet je, eisbein?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Laatste avond alweer hier. Het eten is geweldig, wel een hok vol Hollanders, da's minder
Been doet zeer, what's new
Fantasy-shit?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:44 schreef oh-oh het volgende:
Een schrijver jonguh![]()
Grandioze boeken schrijft ie![]()
Ik had nog een dunne bewaard voor in de trein, die ga ik zo ff uitlezen
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Neeeeee geen fantasy![]()
Ik lees alleen maar literatuur
quote:Wider recognition
In 1985, Murakami wrote Hard-Boiled Wonderland and the End of the World, a dream-like fantasy that takes the magical elements in his work to a new extreme.
HOMOOOOOOOSquote:Op zondag 5 juni 2011 00:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kom hier schuilen, in ESF posten ze allemaal blote mannen
Pic!quote:Op zondag 5 juni 2011 00:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen zo'n hele opblaaskrokodil
Ehh nee.quote:
Dat was vaak op vrijdagavondquote:Op zondag 5 juni 2011 00:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ehh nee.
Waar hebben jullie Grijsje eigenlijk gelaten? En de joetoepjes? Het is toch zaterdagavond?
Daaaaaaaaaaaaaaaaaar ben jequote:Op zondag 5 juni 2011 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was vaak op vrijdagavond
En hoi!
Nog geslaagd bij Piet Blauw vanmiddag?
Ik voelde het al!quote:Op zondag 5 juni 2011 00:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaaaaaaaar ben je
Ik miste je al, dat zie je![]()
Ehh nog niks gekocht, maar wel een idee van wat we willen ja
Ja het is echt idioot, die koopjesschuur ook bijvoorbeeldquote:Op zondag 5 juni 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik voelde het al!
Onze timing!![]()
En ze hebben er veel idd he? Mooi dat ze van heel veel een klein stukje hebben liggen/hangen/dingen zodat je een goed beeld kunt krijgen.
Het is zo'n grote trede hé.quote:
quote:Naturediet 18 x 390 g Box Vis
Nooitquote:Op zondag 5 juni 2011 06:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Een vraagje: wanneer is het de beste tijd om de hortensia te snoeien?
Komt goed, komt goedquote:Op zondag 5 juni 2011 08:07 schreef Ynske het volgende:
* Ynske mantraat: "t blijft droog vandaag, t blijft droog vandaag"
In zo ongeveer elke winkel hebben ze wel de gelegenheid om een kopie te maken. De kunst is het lief te vragen. Dus loop in Utrecht ff HC op, hobbel een winkel in en start een charme-offensiefquote:Op zondag 5 juni 2011 11:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Weet iemand of je op Utrecht of Amsterdam centraal ergens kan kopiëren? ik moet een kopie van mn id maken 's ochtends.. dan zit de AH nog dicht hier argh.
Die zit toch ergens aan de kant van de starbucks?quote:Op zondag 5 juni 2011 11:21 schreef Ynske het volgende:
Utrecht centraal, in de grote ako kun je kopiëren
Kopieer dat gewoon hier.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Weet iemand of je op Utrecht of Amsterdam centraal ergens kan kopiëren? ik moet een kopie van mn id maken 's ochtends.. dan zit de AH nog dicht hier argh.
ja, drnaastquote:Op zondag 5 juni 2011 11:36 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Die zit toch ergens aan de kant van de starbucks?
uhhh ... Geen idee. De struik is erg groot en ik ben gisteren als een razende klodder er doorgeen gegaanquote:Op zondag 5 juni 2011 10:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nooit
Dat wil zeggen: niet elke hortensia wordt er blij van. Sommige soorten stoppen per direct met bloeien. En dan ook helemaal.
Enig idee welke soort je hebt?
Hoest pootje nu?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:07 schreef Rewimo het volgende:
We zijn weer thuis
Het is hier warm en benauwd, zal wel op onweer uitdraaien uiteindelijk. Zon schijnt nu nog wel
Ik zit nog steeds onder de schaafwondenquote:Op zondag 5 juni 2011 12:29 schreef Pagan het volgende:
Hoest pootje nu?
Hier 10 druppels regen gehad.
Een vakantie om nooit te vergeten dus.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds onder de schaafwondenMaar het lastigste is de wondjes aan mijn tenen, die zijn vervelend met lopen. Verder zal ik het wel overleven
Dan weet je weer hoe vaak je je tenen gebruikt elke dagquote:Op zondag 5 juni 2011 12:30 schreef Rewimo het volgende:
Ik zit nog steeds onder de schaafwondenMaar het lastigste is de wondjes aan mijn tenen, die zijn vervelend met lopen. Verder zal ik het wel overleven
Vaak jaquote:Op zondag 5 juni 2011 12:32 schreef ElisaB het volgende:
Dan weet je weer hoe vaak je je tenen gebruikt elke dag
Jakkes! Wel fijn dat je niets gebroken hebt of zo; het klinkt alsof je nogal een smakker hebt gemaaktquote:Op zondag 5 juni 2011 12:36 schreef Rewimo het volgende:
Vaak ja
Die wondjes zitten onder mijn tenen (vraag me niet hoe ik terecht gekomen ben, ik lag open op mijn heup, onder mijn knie, op mijn enkel en onder mijn tenen). Dus daar loop ik op, maar ook als ik zit raken ze de grond, niet fijn dus.
Ja, dat is wel heel stomquote:Op zondag 5 juni 2011 12:42 schreef Rewimo het volgende:
Ja behoorlijk. Ik weet niet wie er meer schrok: ikzelf of qltel en Christan (of de mensen die er ook bij stonden en zeer ongerust keken toen ik eenmaal weer stond).
Was ook wel stom hoor, komen we in het badmeestershokje, komt er een badjuffrouw aan, die zegt meteen: "O, zeker onderaan de blauwe glijbaan gevallen, op het schuine stuk?"
Daar schijnen dus vaker mensen onderuit te gaan. Ze hebben aan de ene kant een reling gemaakt, maar ik snap dan eerlijk gezegd niet waarom ze die gladde stukken waar mensen vallen dan niet ook beplakken met anti-slipmateriaal. Lijkt me zinvoller.
nu begrijp ik de vorige tt!quote:Op zondag 5 juni 2011 12:42 schreef Rewimo het volgende:
Ja behoorlijk. Ik weet niet wie er meer schrok: ikzelf of qltel en Christan (of de mensen die er ook bij stonden en zeer ongerust keken toen ik eenmaal weer stond).
Was ook wel stom hoor, komen we in het badmeestershokje, komt er een badjuffrouw aan, die zegt meteen: "O, zeker onderaan de blauwe glijbaan gevallen, op het schuine stuk?"
Daar schijnen dus vaker mensen onderuit te gaan. Ze hebben aan de ene kant een reling gemaakt, maar ik snap dan eerlijk gezegd niet waarom ze die gladde stukken waar mensen vallen dan niet ook beplakken met anti-slipmateriaal. Lijkt me zinvoller.
weet ik nog niet. Is om half 4 in tilburg. Verder kom ik niet, Damzquote:Op zondag 5 juni 2011 12:32 schreef Oognip het volgende:
Mascara, wat was nu de verrassing van je vriend?
Eten bij Etenstijdquote:Op zondag 5 juni 2011 12:55 schreef mascara-klodder het volgende:
weet ik nog niet. Is om half 4 in tilburg. Verder kom ik niet, Damz
ik weet zo goed als zeker dat het geen diner is, daar zou hij geen verrassing van makenquote:
Oeh, nu heb ik ook trek in een gekookt eitjequote:Op zondag 5 juni 2011 12:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Net een perfect gekookt eitje op, geplukt uit eigen tuin
Bohhhhhquote:
het ei was gewoon nog warm toen ik de tjikkie weg schoofquote:Op zondag 5 juni 2011 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, nu heb ik ook trek in een gekookt eitje![]()
Ik heb nog 21 eierenquote:Op zondag 5 juni 2011 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Bohhhhh
Ik heb geen eieren in huis, straks eens kijken of er een supermarsjeeeeeee in de buurt open is.
Neequote:Op zondag 5 juni 2011 12:50 schreef ElisaB het volgende:
Ja, dat is wel heel stom
Je hebt de oorlogswonden toch wel op de foto gezet he?!
in dat gehucht waar jij woont zijn gewoon winkels openquote:Op zondag 5 juni 2011 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Bohhhhh
Ik heb geen eieren in huis, straks eens kijken of er een supermarsjeeeeeee in de buurt open is.
In de 3 gemeentes hier is er één (1quote:Op zondag 5 juni 2011 13:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
in dat gehucht waar jij woont zijn gewoon winkels openof ben je verhuisd?
WTFquote:Behalve praktische bezwaren zag de inspreker ook principiële: de zondagsrust is niet gediend met de openstelling. “Nu lopen er in de winkelcentra mensen met een kerkboek tussen de rammelende winkelwagentjes”.
als de tjikkies hier aan de leg zijn dan hebben wij zo'n 18 eitjes per week. Komt allemaal opquote:Op zondag 5 juni 2011 13:21 schreef oh-oh het volgende:
Ja wat voor recept dan Qutje?
![]()
En wat de neuk moeten twee personen met 21 eieren???????
Zal ik hem ff posten? Dan loop ik ff naar boven want hij staat op de mac. Nou, ik eet graag eieren, en mijn dikke golden ookquote:Op zondag 5 juni 2011 13:21 schreef oh-oh het volgende:
Ja wat voor recept dan Qutje?
![]()
En wat de neuk moeten twee personen met 21 eieren???????
Met dank aan een vriend van mequote:(4 pers grote eters. Ik heb alles een x dubbel gedaan dus ik had voor 8man aan pastaHeb het in gevroren en de buurvrouw wat gedaan)
Benodigdheden:
250 gram macaroni (gran d’italia structuur blijft beter, maar je kan het ook met iets anders maken hoor! Hoeft niet perse macaroni te zijn en ook niet perse dat merk)
2 uien
4 tenen Knoflook (Ik heb dus zelf 2 tenen gedaan. Als je dezelfde hoeveelheid maakt als ik, voor 8 pers) dan pleur je er 4 in. Mike is niet zo van de knoflook dus 4 leek me teveel op een kleine hoeveelheid)
Bakje champignons
300gr verse spinazie
Zakje Pittige kaas (gerasp!)
Spekreepjes ( ik heb die van lidl gepakt. Zorg iig wel dat het gerookte spekjes zijn. En ik had de magere genomen)
500 ml Slagroom (Verse slagroom, dus geen spuitbus ofzo. Wat je zelf nog moet kloppen)
Olijf olie
Italiaanse kruiden ( Van verstegen ofzo. Die heb ik gebruikt. Gewoon naar eigen inzicht erin flikkeren. Ik had lekker veel)
Bereiding:
Spinazie bakken in een hete pan met een eetlepel olie, tot het geslonken is. In mijn pan paste het niet allemaal dus ik heb het in 3x gedaan. Er hoeft niet elke keer nieuwe olie in als je een nieuwe lading spinazie erin gooit,daarna in een bakje apart doen.
Champignon grof snijden, bakken in een pan met 1 eetlepel olie en ook in een bakje apart zetten.
Ui in dunne kwart ringen snijden en de knoflook persen (Ik had geen knoflookpers.. dus ik heb de teentjes gepeld en flinter dun gesneden en vervolgens er met een plat koksmes op geramd. Komt de smaak ook prima vrij) . De uien en de knoflook met een eetlepel olie in de pan bakken.
De Champignon en spinazie hier bij toevoegen als de uien goud kleurig zijn.
Slagroom, kaas en kruiden toevoegen en rustig laten koken en af en toe doorroeren ivm kaas. (En ja, gewoon die 500ML slagroom hoppa, de pan in. Zakkie kaas er boven op... en lekker doorroeren. Maar het moet wel zachtjes prutten. Het mag best een 15 min lekker pruttelen. WEL DOORROEREN! telkens)
De spekjes opbakken tot het meeste vet er af is maar nog wel zacht zijn (tussentijds afgieten zodat je die vet bende niet in je pasta krijgt. Ik heb ze 2x afgegoten.) deze dan bij de saus waar ook je uien, spinazie, ect ect inzit toevoegen.
Nu de pasta rustig aan koken, als dit klaar is bij de saus toevoegen, goed doorroeren en klaar is klara!
Ach wat een bullshit. Ik heb er al 2x van gegeten en leef nog steeds. En als je het niet wilt opwarmen... dan maak je niet voor 8 persquote:Op zondag 5 juni 2011 13:36 schreef oh-oh het volgende:
Maar schatje, spinazie mag je niet opnieuw opwarmen, dus wat hebbie daar nu aan?
Het is echt om je vingers af te likkenquote:
Toch staat daar wel dat het slecht is eigenlijkquote:Op zondag 5 juni 2011 13:39 schreef Qwea het volgende:
Spinazie twee keer opwarmen is slecht
Onzin!
Vroeger was men bang dat er bij die tweede keer nitriet zou kunnen vrijkomen. En nitriet is een heel schadelijke stof. Inmiddels wordt daar anders over gedacht. Roy: “Spinazie die maximaal twee dagen in de koelkast is bewaard, kan zonder problemen worden opgewarmd.” Ralf heeft nog wel een toevoeging: “Hoe vaker iets wordt opgewarmd, hoe meer nitriet er wordt gevormd. Bovendien speelt de duur van het opwarmen een rol. Als bevroren spinazie heel langzaam wordt opgewarmd, bijvoorbeeld eerst in water en vervolgens in een pannetje, komt er meer nitriet vrij dan wanneer je dat snel doet in de magnetron.”
Draaien als in kantelen?quote:Op zondag 5 juni 2011 13:59 schreef Oognip het volgende:
Weet iemand hoe je een zelf gemaakt filmpje kan draaien?
Jeequote:Op zondag 5 juni 2011 13:59 schreef oh-oh het volgende:
Muisje jij mag heus wel blijven hoor![]()
Ik ga nog een glas optimel cocos nemen
Beeldscherm, telefoon, videocamera, whatever op zijn kop houden.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:59 schreef Oognip het volgende:
Weet iemand hoe je een zelf gemaakt filmpje kan draaien?
Waarom krijg jij cadeautjes?quote:Op zondag 5 juni 2011 14:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jee
Ik heb al cadeautjes gehad en ik heb van mijn mister een limoen en een kokosnoot gekregen
quote:Op zondag 5 juni 2011 14:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jee
Ik heb al cadeautjes gehad en ik heb van mijn mister een limoen en een kokosnoot gekregen
Ow ja, jij bent echt een geniequote:Op zondag 5 juni 2011 14:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beeldscherm, telefoon, videocamera, whatever op zijn kop houden.
Zo moeilijk is het niet heur
Morgenquote:
Thessa ook van 6 juni? Goeie datumquote:Op zondag 5 juni 2011 14:03 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooh morgen pas, dan komt mijn kaart nog wel op tijd![]()
Je bent tegelijk jarig met Thessa, geen wonder dat ik je zo leuk vind
Ja wel van 2007 thoughquote:
Thanksquote:Op zondag 5 juni 2011 14:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beeldscherm, telefoon, videocamera, whatever op zijn kop houden.
Zo moeilijk is het niet heur
NP, mijn taak is om de simpele mensen onder ons wat bij te brengen.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Thanksdat ik daar nog niet aan gedacht heb
Ik zie dr morgen niet, we hebben het van de week al gevierd.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik voel me oud
Feliciteer d'r morgen maar van mij!
Droog is droog, het glas is altijd half volquote:Op zondag 5 juni 2011 14:10 schreef ferrari_rood het volgende:
alvast gefeliciteerd met je verjaardag muis
hier is het droog maar hoelang nog geen idee
quote:Op zondag 5 juni 2011 14:19 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
die ligt tegen mij aangeplakt te slapen
Doe nog eens een fotootjequote:
Meestal ligt ze tegen een buik aangeplakt maar dan zie je niets op een fotoquote:Op zondag 5 juni 2011 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Jullie hebben dr vaak zo op schoot liggen he !
Wat is het toch een klein pupke
Dank je schatje. Plan jij mijn begrafenis ?quote:
Tuulk. Wil je nog steeds Samwell als uitvaartmuziek?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dank je schatje. Plan jij mijn begrafenis ?
Ja, echt kut hoor. De klere. Hij zit in september een half jaar in de ww. Nu heeft ie een jaar (13 maanden dacht ik) maar toch.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:42 schreef Rewimo het volgende:
Balen Q't Valt niet mee om wat te vinden tegenwoordig.
Wij eten pannenkoeken. Gelukkig moet oma nog even weg zodat ik ze zelf kan bakken. Dan gaat er tenminste wat zout in het beslag
wat rot joh! hoelang heeft ie nog recht op ww? anders toch maar kijken naar een lagere baan en van daaruit verder solliciteren?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:41 schreef Qwea het volgende:
Pffff, Mike heeft nog steeds geen nieuwe baan. Hij schrijft gemiddeld 4 vacatures per week.... met name open sollicitaties want ze vragen gewoon niks.
Net maar weer een rits uitgezocht kan die morgen op schrijven.
uhuhquote:Op zondag 5 juni 2011 15:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tuulk. Wil je nog steeds Samwell als uitvaartmuziek?
En iedereen krijgt een snoepzak naderhand
Omnom spekkies!quote:Op zondag 5 juni 2011 15:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
uhuhEn in die snoepzak moeten wel spekkies zitten hoor!
13 maanden in totaal. In september zit hij 6 maanden in de ww.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat rot joh! hoelang heeft ie nog recht op ww? anders toch maar kijken naar een lagere baan en van daaruit verder solliciteren?
Aan jou kan ik het overlatenquote:
nee dat klopt maar als zijn ww ten einde loopt dan is dat vaak wel de beste optie, iig beter dan de bijstand.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
13 maanden in totaal. In september zit hij 6 maanden in de ww.
Ik zei net al tegen hem dat hij morgen eens met zijn werkcoach moet overleggen of hij niet vanuit het uwv een opleiding tot php programmeur oid kan volgen.
En een lagere baan is niet echt een optie. Hij krijgt nu een X bedrag aan ww... het is niet slim om nu je nog recht op ww hebt voor minder dan je ww aan de slag te gaan. Ook niet vanwege het huis. Als laatste redmiddel kan dat wel.
Ik zei al dat als het niks gaat worden en hij eind Juli nog in de ww zit hij maar moet solliciteren in Amsterdam, haarlem, ect. Pokke end weg, maar das dan niet anders.
Ja, tegen de tijd dat de ww ten einde begint te lopen moet dat idd ook. Maar gelukkig duurt dat nog ff.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dat klopt maar als zijn ww ten einde loopt dan is dat vaak wel de beste optie, iig beter dan de bijstand.
En idd grotere afstanden is ook een optie
wat heeft hij voor opleiding? want dat was hier een struikelpunt, te goede opleiding daardoor te duur en moeilijker werk te vinden, maar ook geen recht op omscholing
Rustig hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 15:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Balen zo voor MM Q. Hoe is hij er zelf onder?
Ik denk dat ze morgen weer naar huis gaanquote:Op zondag 5 juni 2011 15:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Balen zo voor MM Q. Hoe is hij er zelf onder?
Hoelang blijft oma nog rewimo?
Wij hebben geen kidsquote:Op zondag 5 juni 2011 16:09 schreef oh-oh het volgende:
Mijn zusje met dr technische bedrijfskunde cum laude en super cv komt ook mooi nergens meer aan de bak
![]()
Ze beweert bij hoog en laag dat t echt niet komt omdat ze drie kleine kids heeft![]()
Uhhuh.
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:11 schreef ferrari_rood het volgende:
je zus heeft toch zelf ontslag genomen oh-oh?
foto?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
oeh, oh-oh, ik zag gister een nakie lopen in de biesbosch
Goed moment voor een aanzoekquote:Op zondag 5 juni 2011 16:11 schreef Qwea het volgende:
ooh heuj, bedenk me net... we zijn volgende maand 6 jaar samen
Ja, doeiquote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, doei
We hebben besloten niet te gaan trouwen. Dat zuigt en is teveel gedoe
Hoe hebben jullie dat geregeld voor het huis dan? Trouwens op een maandag of dinsdag (of wanneer het in jouw gemeente maar gratis is) is dan wel een goedkope oplossing!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, doei
We hebben besloten niet te gaan trouwen. Dat zuigt en is teveel gedoe
Niet. Huis is niet van mij, en ik betaal ook geen hypotheek of andere vaste lastenquote:Op zondag 5 juni 2011 16:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe hebben jullie dat geregeld voor het huis dan? Trouwens op een maandag of dinsdag (of wanneer het in jouw gemeente maar gratis is) is dan wel een goedkope oplossing!
Wat leukquote:Op zondag 5 juni 2011 16:49 schreef Troel het volgende:
Ik heb sinds vrijdag een heerlijk poezebeest thuis rondlopen
Uit het asiel, ze schatten "het" op 4 jaar en hij is een enorme dikzak omdat hij dus pas geholpen is toen hij bij het asiel aankwam. Maar hij is echt superleuk en hij loopt hier rond alsof hij hier al jaren woont.
Mijn twee jongens zijn allebei gek van het beest, het beest ook van de jongens en inmiddels is "Dikkie", zoals we heb meekregen uit het asiel, omgedoopt tot "Poesie" door de oudste
Nou, heel erg dik is hij niet, maar volgens het vrouwtje van het asiel had het ermee te maken dat ie pas op latere leeftijd geholpen is. Hij heeft ook ontzettend grote voeten namelijk. Ow en een groot gedeelte van het dik zijn is haarquote:Op zondag 5 juni 2011 16:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat leukHelemaal dat je jongens het ook leuk vinden
Ik zou wel opletten met wat hij eet, want te dik is niet gezond, misschien kun je hem laten vermageren ofzo
ik zie een plan ontstaan hierquote:Op zondag 5 juni 2011 16:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet. Huis is niet van mij, en ik betaal ook geen hypotheek of andere vaste lastenEn dingen zoals de meubels e.d is allemaal geregeld in het samenlevingscontract. En als meneer de pijp uitgaat is het huis geregeld in het testament en voor moi
Heb je een foto?quote:Op zondag 5 juni 2011 17:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, heel erg dik is hij niet, maar volgens het vrouwtje van het asiel had het ermee te maken dat ie pas op latere leeftijd geholpen is. Hij heeft ook ontzettend grote voeten namelijk. Ow en een groot gedeelte van het dik zijn is haarHet beest weet niet wat hem overkomt zoveel als ie geborsteld wordt (en hoeveel troep er nog uitkomt)
Op dit moment is het huis voornamelijk veel schuld, ik zou een paar jaar wachtenquote:
Oh, maar dat bedoel ik. Dat je in ieder geval niet met lege handen staat mocht er wat gebeuren.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet. Huis is niet van mij, en ik betaal ook geen hypotheek of andere vaste lastenEn dingen zoals de meubels e.d is allemaal geregeld in het samenlevingscontract. En als meneer de pijp uitgaat is het huis geregeld in het testament en voor moi
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:49 schreef Troel het volgende:
Ik heb sinds vrijdag een heerlijk poezebeest thuis rondlopen
Uit het asiel, ze schatten "het" op 4 jaar en hij is een enorme dikzak omdat hij dus pas geholpen is toen hij bij het asiel aankwam. Maar hij is echt superleuk en hij loopt hier rond alsof hij hier al jaren woont.
Mijn twee jongens zijn allebei gek van het beest, het beest ook van de jongens en inmiddels is "Dikkie", zoals we heb meekregen uit het asiel, omgedoopt tot "Poesie" door de oudste
Op dit moment alleen nog maar eentje die in het asiel gemaakt is toen ie net binnen kwam daar en die is nogal droevigquote:
Awquote:Op zondag 5 juni 2011 17:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Op dit moment alleen nog maar eentje die in het asiel gemaakt is toen ie net binnen kwam daar en die is nogal droevig [ afbeelding ]
Inmiddels ziet er stukken beter uit
Wat een lieverd,quote:Op zondag 5 juni 2011 17:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Op dit moment alleen nog maar eentje die in het asiel gemaakt is toen ie net binnen kwam daar en die is nogal droevig [ afbeelding ]
Gefeliciteerd met je prijsquote:Op zondag 5 juni 2011 17:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat een lieverd,wat fijn dat je een oudere asielkat een huisje hebt gegeven
Ik ben benieuwd welke kittens jij gaat krijgenquote:
Het lijkt net een poppetje nog zo klein en liefquote:
Nah, dat had ze vorige keer al, ik hoop dat ze met iets orginelers komt dit keerquote:
Oh dat heb ik ff gemist, dat ze dat de vorige keer al hadquote:Op zondag 5 juni 2011 17:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah, dat had ze vorige keer al, ik hoop dat ze met iets orginelers komt dit keer
ja. ik moet even kijken of t gaat lukkenquote:
Hier:quote:
Heb je geen pm gehad?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:36 schreef shiznuts het volgende:
De speeldagen zitten erop. Hier zijn de dagwinnaars van zaterdag 4 juni. Gefeliciteerd!
Beach, Max-Westerman, indaha, noddy1, Bartjebart, mecano, Pasoatje, DeRattebaas, Bluezz en Spuuglokje ... jullie winnen het spel Trivial Pursuit Grijp Ze!.
Jullie zijn hierover al gecontacteerd per PM.Alvast veel plezier ermee!
Iedereen bedankt voor het meespelen de afgelopen dagen!
[info]Zondagmiddag om 15.00 uur wordt in dit topic bekendgemaakt wie de gelukkige winnaar van de weekprijs is geworden en het gehele spellenpakket met Trivial Pursuit Grijp Ze!, Monopoly kaartspel, Ratuki, Boggle Boem en Risk mag ontvangen.[/info]
en dan zeker weer de hele FOK!Knokploeg erbij hebben zittenquote:
O ja zie ik nu pasquote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 17:39 schreef indaha het volgende:
[..]
O ja zie ik nu pas, ik win
![]()
hoe is het mogelijk
quote:Op zondag 5 juni 2011 17:39 schreef indaha het volgende:
[..]
O ja zie ik nu pas, ik win
![]()
hoe is het mogelijk
snap ikquote:Op zondag 5 juni 2011 17:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh Yns geen probleem hoor, maar dan weet ik t wel liever op tijd, zodat ik zelf ook nog andere plannen kan maken ivm lang weekend![]()
Feli Indaha
Hé wat fijn! Weer zo'n lekkertje dat een eigen plekje feeft.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |