abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:03:09 #1
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_97697038

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Nokwanda | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | Belana | APK | Rewimo | Oognip | indaha | _Multiply86_ | Mama_mia

2pp0kgm.gifmolenke.gifwapper_duckie.gifmumble.jpgpagan_vlag.gifslash.jpg
dinges.jpgmeowresized.gifBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgknabbel.gifelfhead.jpglips.jpg
woei.gifuui1.pngIan-Nick-Avatar.jpgmarat.jpgMikmak.jpg1.jpgCat.jpg_MG_2167.jpgstupidfok.GIF

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

Deze OP is HIER te vinden!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_97697054
:X
pi_97697089
:)
pi_97697133
Oscar is een showlijnteckel. _O-
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:06:34 #5
176471 oh-oh
pi_97697140
:P
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:01 schreef DanseMacabre het volgende:
Hij heeft wel een stamboom ja.
Maar de teckeltjes bij de fokker waren ook niet van die kefbeesten, gewoon heel relaxed. Z'n moeder ook precies zo.
Hij houdt ook niet van dat kefgedoe. En het ligt ook een stuk aan de opvoeding. Bij teckels net als chi's waarschijnlijk denken mensen dat ze ze niet op hoeven te voeden omdat ze klein zijn. :')
Oh ja, ik heb Billy ook speciaal gekozen vanwege zijn lijn, en qua karakter heb ik dan nog mazzel, zijn broers zijn niet zo vrij en vrolijk als hij is , en niet zo relaxed, maar Billy is ook wel het meeste gewend, die andere honden wordt niet zo veel mee gedaan.
Van Sjon wist ik dat ie uit een lijn komt met gruwelijke karakters, en zelfs dat schop ik dr uiteindelijk vast nog wel een keer uit. De aanhouder wint *)
Maar als ik bij Kim zn moeder tekeer zie gaan dan weet ik wel psies van wie ie t heeft :')
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:08:42 #6
176471 oh-oh
pi_97697191
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:06 schreef DanseMacabre het volgende:
Oscar is een showlijnteckel. _O-
Naja helaas kijken ze bij show veel te weinig naar karakter, dus dat zegt nog niks over hoe hij is natuurlijk.
En showlijnen bestaan niet, fokkers die zeggen dat ze uit kampioenen showhondjes fokken die vertrouw ik nooit voor geen ene cent :D
( Groucho Marx )
pi_97697196
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:06 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh ja, ik heb Billy ook speciaal gekozen vanwege zijn lijn, en qua karakter heb ik dan nog mazzel, zijn broers zijn niet zo vrij en vrolijk als hij is , en niet zo relaxed, maar Billy is ook wel het meeste gewend, die andere honden wordt niet zo veel mee gedaan.
Van Sjon wist ik dat ie uit een lijn komt met gruwelijke karakters, en zelfs dat schop ik dr uiteindelijk vast nog wel een keer uit. De aanhouder wint *)
Maar als ik bij Kim zn moeder tekeer zie gaan dan weet ik wel psies van wie ie t heeft :')
Ik wilde geen teckel met een kutkarakter. En ben eerst gaan kijken bij de fokker om te kijken hoe de hondjes waren. Vooral Oscars moeder sprak me aan. Heel rustig, heel aanhankelijk.

Ik kan Oscar ook echt overal mee naar toe nemen. Toen ik 'm drie dagen had ging ie al mee naar m'n ouders met trein en bus.
pi_97697228
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:08 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Naja helaas kijken ze bij show veel te weinig naar karakter, dus dat zegt nog niks over hoe hij is natuurlijk.
En showlijnen bestaan niet, fokkers die zeggen dat ze uit kampioenen showhondjes fokken die vertrouw ik nooit voor geen ene cent :D
Er zit geen enkele kampioenshond in Oscars stamboom.
Oscars fokker zegt dat een kampioenshond niet per definitie een goede hond is om mee te fokken. Karakter en gezondheid zijn veel belangrijker.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:11:12 #9
176471 oh-oh
pi_97697258
Bij Billy had ik echt mazzel, ik ken zijn lijn aan vaderskant tot en met Chico irl, dus zijn vader, zijn oma en dan Chico, en aan moederskant ken ik zijn moeder goed, de vader van de moeder is een halfbroer van Chico die ik ook kende toen hij nog leefde, en al die honden uit Chico zn lijn hebben een heel fijn karakter.
Alleen zit er aan vaderskant 1 reu die echt een kutkarakter heeft en ook gezondheidsissue's en die genen zijn nogal dominant.
2 van Billy's broer hebben erg veel van hem weg _O-
( Groucho Marx )
pi_97697268
Hij zei ook wel dat er mensen naar 'm toekwamen die aan 'm vroegen of hij de perfecte showhond voor ze wilde fokken.

Die kregen dan sowieso al geen hond meer van 'm.

Het ligt er ook aan hoe je 'm zelf voorbrengt en smaak van de keurmeester.
pi_97697296
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Bij Billy had ik echt mazzel, ik ken zijn lijn aan vaderskant tot en met Chico irl, dus zijn vader, zijn oma en dan Chico, en aan moederskant ken ik zijn moeder goed, de vader van de moeder is een halfbroer van Chico die ik ook kende toen hij nog leefde, en al die honden uit Chico zn lijn hebben een heel fijn karakter.
Alleen zit er aan vaderskant 1 reu die echt een kutkarakter heeft en ook gezondheidsissue's en die genen zijn nogal dominant.
2 van Billy's broer hebben erg veel van hem weg _O-
Da's wel heul zonde.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:13:21 #12
176471 oh-oh
pi_97697327
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:11 schreef DanseMacabre het volgende:
Hij zei ook wel dat er mensen naar 'm toekwamen die aan 'm vroegen of hij de perfecte showhond voor ze wilde fokken.

Die kregen dan sowieso al geen hond meer van 'm.

Het ligt er ook aan hoe je 'm zelf voorbrengt en smaak van de keurmeester.
Ja ok maar Sjon kan ik door de beste handler voor laten brengen, die scoort geen punten _O-
De basisdingen zoals bouw en gebit en gangwerk moeten wel goed zijn natuurlijk.
Chico won altijd op charme _O-
Lekker je tieten laten zien bij mannelijke keurmeesters werpt zelfs ook wel es zn vruchten af :')
( Groucho Marx )
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:15:09 #13
176471 oh-oh
pi_97697361
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:12 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Da's wel heul zonde.
Phoe ja echt.
Mucho, een broer van Billy, die lijkt echt qua uiterlijk en qua karakter heel erg op Too Much, alleen is ie wel iets liever en luistert ie goddank net iets beter.
Maar hij heeft ook echt blaasproblemen en zo, jammer is dat.
( Groucho Marx )
pi_97697364
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja ok maar Sjon kan ik door de beste handler voor laten brengen, die scoort geen punten _O-
De basisdingen zoals bouw en gebit en gangwerk moeten wel goed zijn natuurlijk.
Chico won altijd op charme _O-
Lekker je tieten laten zien bij mannelijke keurmeesters werpt zelfs ook wel es zn vruchten af :')
Die basisdingen zijn wel belangrijk ja. Maargoed, ik ga toch niet met 'm showen.
Anders zou ik die tip es proberen, ik heb best grote. :')

Rinske zou voor de wetters wel kunnen showen, zij is heel rastypisch met een heel zacht karakter. Zij heeft echt haar vaders karakter, dat van haar moeder is veel minder leuk.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:16:28 #15
176471 oh-oh
pi_97697392
Oh en als ze homo zijn moet je de tieten snel weer inpakken aan de ring, hebben we ook wel es gehad _O- _O- _O-
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † zaterdag 4 juni 2011 @ 15:25:34 #16
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_97697631
Ik heb 'm *O* (als in: papieren op zak, afspraken gemaakt over kleur, extra's aflevering). Over een week of twee is hij klaar *O*
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:26:41 #17
176471 oh-oh
pi_97697661
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* OMG Baaf tis wel echt jouw week zeg *O* *O* *O* *O* *O* *O*
( Groucho Marx )
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:28:01 #18
176471 oh-oh
pi_97697705
Zo, ik ga maar es ff naar het veld 8-)
( Groucho Marx )
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:30:47 #19
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_97697797
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:25 schreef Barbaaf het volgende:
Ik heb 'm *O* (als in: papieren op zak, afspraken gemaakt over kleur, extra's aflevering). Over een week of twee is hij klaar *O*
Perfecte timing, je moet toch nog twee weken werken? ^O^
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  † In Memoriam † zaterdag 4 juni 2011 @ 15:31:20 #20
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_97697811
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:26 schreef oh-oh het volgende:
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* OMG Baaf tis wel echt jouw week zeg *O* *O* *O* *O* *O* *O*
:Y dingen vallen fijn op hun plek. Baan, bike, nu nog een babe? :P
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  † In Memoriam † zaterdag 4 juni 2011 @ 15:33:53 #21
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_97697878
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:30 schreef Pagan het volgende:

[..]

Perfecte timing, je moet toch nog twee weken werken? ^O^
Exact :D
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:41:30 #22
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_97698114
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:31 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 4 juni 2011 @ 16:56:04 #23
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_97700569
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:31 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

*O* *O* gefeli! :*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_97700604
Gefeliciteerd met je motor baaf
En wij gaan bbq *O*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 4 juni 2011 @ 17:00:33 #25
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_97700717
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 22:08 schreef oh-oh het volgende:
Zooooooooo en thuis *O*
Stomme Jumbo was al dicht though, dus nou moet ik morgen , op zaterdag, als ik ergens een hekel aan heb is het op zaterdag boodschappen doen zeg }:|
Maar nu moest ik wel frietjes halen anders had ik geen eten :P
Oh Indaha en Yns bedankt voor de leuke dingessen *O* *O* *O* O+
You're Welcome :)
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 4 juni 2011 @ 17:01:17 #26
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_97700745
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 16:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Gefeliciteerd met je motor baaf
En wij gaan bbq *O*
lekker!

hier maar gewoon wat frietjes ofzo vandaag
vanmorgen om 10 uur t Gaiapark ingelopen, was gezellig met fotoclub
nu even lekker crashen op t balkon, en ondertussen de gordijnen in de wasmachine
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 4 juni 2011 @ 18:35:50 #27
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_97703972
Dierenpark Emmen zegt drie diersoorten gedag

EMMEN - De zeeleeuwen, kodiakberen en tijgers verhuizen in 2015 niet mee naar de nieuwe locatie van Dierenpark Emmen.

De drie diersoorten passen niet in het concept van het nieuwe park dat de dierentuin laat bouwen aan de rand van het Emmer centrum. Dat maakte Dierenpark Emmen zaterdag bekend.

De nieuwe zoo wordt onderverdeeld in drie klimaatzones: de tropen, de woestijn en de poolwereld. Volgens een woordvoerder vallen de drie dieren uit de toon in deze omgevingstypen.

Het nieuwe park gaat wellicht ruimte bieden aan enkele meer geschikte nieuwkomers. Mogelijk komen er orang-oetangs en wolven.

Kritisch

De dierentuin heeft het afgelopen jaar zijn dierenbestand kritisch onder de loep genomen. Populariteit van de dieren onder bezoekers en onderhoudskosten waren daarbij belangrijke overwegingen. De Emmer zoo heeft moeten besparen op de nieuwbouwplannen.

De kosten van het project zijn daarom met 50 miljoen euro teruggebracht tot 205 miljoen euro.
© ANP
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 4 juni 2011 @ 18:38:52 #28
6941 APK
Factual, I think.
pi_97704047
205 miljoen euro? :o
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 4 juni 2011 @ 18:40:44 #29
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_97704106
schijntje he :o
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 4 juni 2011 @ 18:44:23 #30
6941 APK
Factual, I think.
pi_97704228
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 18:40 schreef Ynske het volgende:
schijntje he :o
Dat soort bedragen gaan echt volledig boven mijn pet. 8)7
Zoiets die je toch voor max 7 ton? _O-
  zaterdag 4 juni 2011 @ 19:38:28 #31
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_97706242
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 18:44 schreef APK het volgende:

[..]

Dat soort bedragen gaan echt volledig boven mijn pet. 8)7
Zoiets die je toch voor max 7 ton? _O-
De dierentuin zit nu in het centrum van Emmen, waar ze ruimtegebrek hebben, daarom gaat de hele dierentuin verhuizen naar een locatie buiten Emmen. De grond waarop de dierentuin nu staat zal wel veel geld waard zijn.
pi_97706269
Ik heb woensdag donderdag een gesprek over het opvangen van kittens *O*

edit: werd net gebeld, het is een dagje verschoven _O-
♥ scars make us who we are ♥
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:08:21 #33
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_97707509
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 18:35 schreef Ynske het volgende:
Dierenpark Emmen zegt drie diersoorten gedag

EMMEN - De zeeleeuwen, kodiakberen en tijgers verhuizen in 2015 niet mee naar de nieuwe locatie van Dierenpark Emmen.

De drie diersoorten passen niet in het concept van het nieuwe park dat de dierentuin laat bouwen aan de rand van het Emmer centrum. Dat maakte Dierenpark Emmen zaterdag bekend.

De nieuwe zoo wordt onderverdeeld in drie klimaatzones: de tropen, de woestijn en de poolwereld. Volgens een woordvoerder vallen de drie dieren uit de toon in deze omgevingstypen.

Het nieuwe park gaat wellicht ruimte bieden aan enkele meer geschikte nieuwkomers. Mogelijk komen er orang-oetangs en wolven.

Kritisch

De dierentuin heeft het afgelopen jaar zijn dierenbestand kritisch onder de loep genomen. Populariteit van de dieren onder bezoekers en onderhoudskosten waren daarbij belangrijke overwegingen. De Emmer zoo heeft moeten besparen op de nieuwbouwplannen.

De kosten van het project zijn daarom met 50 miljoen euro teruggebracht tot 205 miljoen euro.
© ANP
:')

Sowieso compleet achterlijk om fucking de dierentuin te gaan verplaatsen. Zal het mkb daar goed doen :') not.

Totaal weggegooid geld, want ze zitten prima waar ze nu zitten. Zeker met die extra locatie. Maar ja, gemeente Emmen he... die smijten wel vaker gewoon geld de sloot in :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:09:34 #34
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_97707553
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 19:38 schreef Pagan het volgende:

[..]

De dierentuin zit nu in het centrum van Emmen, waar ze ruimtegebrek hebben, daarom gaat de hele dierentuin verhuizen naar een locatie buiten Emmen. De grond waarop de dierentuin nu staat zal wel veel geld waard zijn.
Ach welnee, ruimte gebrek.. onzin. Ze kunnen er nog een stuk tot aan het spoor bijtrekken.

En de grond waarop het nu staat is helemaal niet zoveel waard blijkt achteraf _O-
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 juni 2011 @ 20:47:01 #35
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_97709120
Helleu :W
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_97709862
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:47 schreef Rewimo het volgende:
Helleu :W
hello :W
Hoe is het daar? :D En hoe gaat het met je been?
  zaterdag 4 juni 2011 @ 21:24:42 #37
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_97710886
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:25 schreef Barbaaf het volgende:
Lekker bezig Baaf :D

Dat wordt genieten zo tegen eind juni O+
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zaterdag 4 juni 2011 @ 22:05:51 #38
176471 oh-oh
pi_97713141
Zijn jullie ook allemaal zo blij dat Dit was het nieuws er weer is met Thomas en Raoul?
( Groucho Marx )
pi_97713238
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:05 schreef oh-oh het volgende:
Zijn jullie ook allemaal zo blij dat Dit was het nieuws er weer is met Thomas en Raoul?
JA! *O*

Jan Jaap was ook leuk, maar O+ Thomas O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_97713327
quote:
Ja ik wel ik neem hem altijd op ,ik moet die van vorige week ook nog kijken :)
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  zaterdag 4 juni 2011 @ 22:15:25 #41
176471 oh-oh
pi_97713789
Ik heb echt een vreselijke crush op Thomas, geen idee waarom, gewoon omdat ie zo godsgruwelijk leuk is geloof ik _O-
( Groucho Marx )
pi_97713849
Ja, hij is echt gewoon leuk, hoewel dan weer niet aantrekkelijk vind ik :+
  zaterdag 4 juni 2011 @ 22:18:25 #43
176471 oh-oh
pi_97713980
_O- Toch zou ik m keihard doen!
Vroeger kwam hij altijd bij Virgin in Amsterdam en dan liet mn collega m altijd handtekeningen voor me zetten _O-
( Groucho Marx )
pi_97714162
Ik ben ook blij dat hij weer terug is, hoe droog die iets kan vertellen O+
Oh-oh had je Sam en Kelly gezien bij de jongens tegen de meisjes vanavond?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  zaterdag 4 juni 2011 @ 22:22:52 #45
176471 oh-oh
pi_97714295
Yups!
Thomas is ook zo leuk in All Stars O+
Raoul vind ik ook erg grappig.
Jan Jaap vond ik stom, omdat ie op Thomas zn plek was gekomen, die kon echt niks goed doen bij mij :@
( Groucho Marx )
pi_97714631
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:18 schreef oh-oh het volgende:
_O- Toch zou ik m keihard doen!
Vroeger kwam hij altijd bij Virgin in Amsterdam en dan liet mn collega m altijd handtekeningen voor me zetten _O-
_O- Ik zou hem niet doen :N
En hij is gewoon leuk, in Alles is Liefde is ie ook cool :Y
  zaterdag 4 juni 2011 @ 22:33:00 #47
176471 oh-oh
pi_97714931
Nee das een kutfilm :D
( Groucho Marx )
pi_97715019
Mwah, hij is wel te doen hoor, maar vooral Thomas is daar leuk in :Y
  zaterdag 4 juni 2011 @ 22:36:55 #49
176471 oh-oh
pi_97715179
Ik vond m ondanks Thomas toch echt heel erg kut :D
( Groucho Marx )
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:03:26 #50
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_97716769
quote:
Nee. Sorry, nog nooit gekeken.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:16:27 #51
176471 oh-oh
pi_97717595
Oeh, hier is het weer begonnen met regenen, ik ga maar snel de hondjes uitlaten, heerlijk O+
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 juni 2011 @ 23:21:06 #52
13151 crew  Rewimo
pi_97717838
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:03 schreef Oognip het volgende:

hello :W
Hoe is het daar? :D En hoe gaat het met je been?
Laatste avond alweer hier. Het eten is geweldig, wel een hok vol Hollanders, da's minder :P

Been doet zeer, what's new :')
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:25:49 #53
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_97718096
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:21 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Laatste avond alweer hier. Het eten is geweldig, wel een hok vol Hollanders, da's minder :P

Been doet zeer, what's new :')
Hmmm, wat eet je, eisbein? :+
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:38:27 #54
176471 oh-oh
pi_97718733
Jezus fuck, ben jij nu alweer op vakantie Rewimo?
Dat doe je goed ^O^
Ik ga lekker vroeg naar bed maar weer, met een mooie Murakami O+ :W
( Groucho Marx )
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:40:36 #55
6941 APK
Factual, I think.
pi_97718871
Wat is een Murakami? :o
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:44:18 #56
176471 oh-oh
pi_97719079
Een schrijver jonguh :D
Grandioze boeken schrijft ie O+
Ik had nog een dunne bewaard voor in de trein, die ga ik zo ff uitlezen O+
( Groucho Marx )
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:46:05 #57
6941 APK
Factual, I think.
pi_97719192
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:44 schreef oh-oh het volgende:
Een schrijver jonguh :D
Grandioze boeken schrijft ie O+
Ik had nog een dunne bewaard voor in de trein, die ga ik zo ff uitlezen O+
Fantasy-shit?
Effe de google doen :P
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:47:05 #58
176471 oh-oh
pi_97719245
Neeeeee geen fantasy :r
Ik lees alleen maar literatuur (8>
( Groucho Marx )
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:47:36 #59
6941 APK
Factual, I think.
pi_97719269
Oeh, zijn vrouw heet Yoko! :o
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:49:30 #60
176471 oh-oh
pi_97719380
Ja, tis al een schattig oud mannetje O+
Hij schrijft een beetje a la John Irving maar met veel surrealistische toestanden en zonder duidelijk plot. Het lijkt vage shit maar hij schrijft zo mooi O+
( Groucho Marx )
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:50:16 #61
6941 APK
Factual, I think.
pi_97719427
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Neeeeee geen fantasy :r
Ik lees alleen maar literatuur (8>
quote:
Wider recognition

In 1985, Murakami wrote Hard-Boiled Wonderland and the End of the World, a dream-like fantasy that takes the magical elements in his work to a new extreme.
:o
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:51:55 #62
176471 oh-oh
pi_97719505
Nou het is echt geen fantasy hoor.
Slechte review :P
Surrealisme is het.
( Groucho Marx )
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:53:17 #63
176471 oh-oh
pi_97719576
Oh en dat het woord fantasy gebruikt wordt, en magisch, wil nog niet zeggen dat het Fantasy is :D
Geen elfen trollen tovenaars en zulks voor mij :{w
Wel een super frog die Tokyo redt O+
( Groucho Marx )
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:57:03 #64
176471 oh-oh
pi_97719787
Ik lees nu After Dark:

The book’s all-night story is set in Tokyo, in a seedy downtown entertainment district, but, as is usual with Murakami, whose highly exportable brand of realism wavers between sur- and hyper-, the maps that matter are mental, not geographic. His characters don’t stroll on from stage left, they materialize in place, coalescing from clouds of fine particulates. “On her table is a coffee cup. And an ashtray. Next to the ashtray, a navy blue baseball cap with a Boston Red Sox ‘B.’ It might be a little too large for her head. A brown leather shoulder bag rests on the seat next to her. It bulges as if its contents had been thrown in on the spur of the moment. She reaches out at regular intervals and brings the coffee cup to her mouth, but she doesn’t appear to be enjoying the flavor. She drinks because she has a coffee cup in front of her: that is her role as a customer.”

The scene here is a Denny’s restaurant, an outpost of the synthetic global culture that Murakami serenely accepts, wisely aware that most every country nowadays is a hallucinated hodgepodge of other countries, of America especially. The 19-year-old female coffee drinker, Mari, whose attachment to the Red Sox goes unexplained and probably doesn’t bear explaining — no more than do the lyrics of the pop songs that sprinkle down out of the ceiling of the diner — is killing time with an unnamed book. It’s a bit of a mystery why she’s up so late but it may have to do with her lovely sister, Eri, who’s at home in the suburbs, mired in a slumber that has been going on, unbroken, for months. Mari is awake because Eri is asleep — some sort of twinned homeostasis is at work, perhaps. Murakami doesn’t push the issue. He chooses his metaphors for their musical value, not their intellectual architecture, and lets them play on by breath and intuition.

To Mari’s modest table come a series of visitors, beginning with a chatty jazz trombonist, who involve her, by stages, through casual conversations that tend toward the anecdotal and philosophical, in a minor crime drama just down the road, where a businessman-john has battered an immigrant prostitute and left her bleeding and fetal in a hotel room. Mari speaks Chinese, the prostitute’s native language, and is asked by the manager of a “love hotel” to translate for her. That’s Mari’s role in the novel — go-between, not heroine. She’s the loom on which Murakami weaves his cloth, a useful framework of passivity. What she wants for herself, it appears, is very little — possibly just to be left alone to read — but the night has its own intentions for her, as it does for those around her. The conflict of wills that is typically the basis for suspenseful storytelling never quite emerges in “After Dark.” Instead what we get is a dissipation of wills into a charged communal flow.

The book’s short chapters swap back and forth between Mari’s ramblings with her new acquaintances and a prolonged, poetic set-piece featuring her sleeping-beauty sister, who lies in bed in a bare room next to a wormhole of a TV screen on which her image occasionally appears and into which her soul is being absorbed. It’s a trifle too fancy and mind-bending, this business of passing the dreamer through a plugged-in looking glass, and although these trippy, heightened interludes are meant to complement the flatness of the novel’s stretches of table-talk, their effect is disruptive and distracting. Imagine high-concept segments of “The Twilight Zone” cut into an ad-libbed indie movie.

It’s when his technique is inconspicuous and not when he’s waving his wand above the hat that Murakami’s spell is most persuasive. Moving outward from obscure Mari through her shifting circle of friends, Murakami takes in widening perimeters of a nocturnal urban habitat. We get a strong sense, though we’re not quite certain how, of the city’s fugitive social ecology, of the bargains and compacts among its tribes and classes. Women are prey for the most part and band together, particularly the poor and the unmarried. Men venture forth more boldly, lone marauders, though sometimes they leverage their power by forming gangs. Behind and underneath it all are the monstrous, semiautonomous grids and systems — police forces, garbage trucks, fiber optic networks — that labor to keep order until morning. The night is a chaos of sprees and errands, of trysts and stickups, escapes and rescue missions, but dawn is a return to productivity.

Murakami, through his portal on the mother ship, hovers, observes and ultimately approves. He sees how bravely earthlings muddle on, bits of eternity lashed, prodded by baffling appetites and instincts into vinyl-upholstered booths at Denny’s and Lysol-soaked rent-by-the-hour motel cubicles. No wonder it’s his practice as a writer to log every song that comes in over the radio; catchy tunes offer legitimate solace to such beings. In the darkness a beacon is anything that shines, however weakly, however briefly. Standing sentry above the common gloom, Murakami detects phosphorescence everywhere, but chiefly in the auras around people, which glow brightest at night and when combined but fade at dawn, when we go our separate ways.
( Groucho Marx )
pi_97720081
Oh oh neem je een wagentje mee maandag?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 5 juni 2011 @ 00:19:27 #66
176471 oh-oh
pi_97720740
Uh nee, zoveel heb je toch niet opgestuurd?
( Groucho Marx )
  zondag 5 juni 2011 @ 00:26:57 #67
6941 APK
Factual, I think.
pi_97721103
Dat vroeg naar bed gaan lukt nog niet echt hè, oh-oh? :+
  zondag 5 juni 2011 @ 00:27:52 #68
176471 oh-oh
pi_97721153
Ik wacht nog ff op de wasmachine :P
( Groucho Marx )
pi_97721433
Ik kom hier schuilen, in ESF posten ze allemaal blote mannen
pi_97721452
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik wacht nog ff op de wasmachine :P
Ik ook w/ :')
  zondag 5 juni 2011 @ 00:35:09 #71
176471 oh-oh
pi_97721501
quote:
9s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kom hier schuilen, in ESF posten ze allemaal blote mannen
HOMOOOOOOOS :D
( Groucho Marx )
  zondag 5 juni 2011 @ 00:36:19 #72
6941 APK
Factual, I think.
pi_97721559
pi_97721573
Voorspelbaar APK
  zondag 5 juni 2011 @ 00:36:50 #74
176471 oh-oh
pi_97721582
Verkeerde topic APK?
( Groucho Marx )
  zondag 5 juni 2011 @ 00:37:06 #75
6941 APK
Factual, I think.
pi_97721594
Hij heeft gewoon zwembandjes! *O*
  zondag 5 juni 2011 @ 00:37:43 #76
6941 APK
Factual, I think.
pi_97721610
Hoi Ll en oh-oh :+
pi_97721632
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:37 schreef APK het volgende:
Hij heeft gewoon zwembandjes! *O*
Ik heb ondertussen zo'n hele opblaaskrokodil :D
  zondag 5 juni 2011 @ 00:38:45 #78
6941 APK
Factual, I think.
pi_97721654
quote:
2s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik heb ondertussen zo'n hele opblaaskrokodil :D
Pic! 8-)
  zondag 5 juni 2011 @ 00:39:02 #79
176471 oh-oh
pi_97721668
Praise the lord, de wasmachine is klaar, toedeledokie jongens :W
( Groucho Marx )
pi_97721708
quote:
10s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:38 schreef APK het volgende:

[..]

Pic! 8-)
Ehh nee.

Waar hebben jullie Grijsje eigenlijk gelaten? En de joetoepjes? Het is toch zaterdagavond? :D
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 juni 2011 @ 00:44:11 #81
163650 Greys
pi_97721920
quote:
2s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:40 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ehh nee.

Waar hebben jullie Grijsje eigenlijk gelaten? En de joetoepjes? Het is toch zaterdagavond? :D
Dat was vaak op vrijdagavond :+

En hoi! :W
Nog geslaagd bij Piet Blauw vanmiddag?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_97721943
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat was vaak op vrijdagavond :+

En hoi! :W
Nog geslaagd bij Piet Blauw vanmiddag?
Daaaaaaaaaaaaaaaaaar ben je *O*

Ik miste je al, dat zie je :+

Ehh nog niks gekocht, maar wel een idee van wat we willen ja :Y
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 juni 2011 @ 00:46:24 #83
163650 Greys
pi_97722018
quote:
2s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:44 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Daaaaaaaaaaaaaaaaaar ben je *O*

Ik miste je al, dat zie je :+

Ehh nog niks gekocht, maar wel een idee van wat we willen ja :Y
Ik voelde het al! :+
Onze timing! _O_

En ze hebben er veel idd he? Mooi dat ze van heel veel een klein stukje hebben liggen/hangen/dingen zodat je een goed beeld kunt krijgen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_97722091
quote:
10s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik voelde het al! :+
Onze timing! _O_

En ze hebben er veel idd he? Mooi dat ze van heel veel een klein stukje hebben liggen/hangen/dingen zodat je een goed beeld kunt krijgen.
Ja het is echt idioot, die koopjesschuur ook bijvoorbeeld _O- daar ligt ook nog zo idioot veel, maar die showroom is idd echt handig, je ziet vaak wel dat ze wat van die panelen met voorbeelden hebben, en dan een paar stukjes op de vloer, maar daar ligt dus de hele vloer vol met voorbeelden, echt heel leuk :Y
pi_97723335
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:19 schreef oh-oh het volgende:
Uh nee, zoveel heb je toch niet opgestuurd?
Het is zo'n grote trede hé.

quote:
Naturediet 18 x 390 g Box Vis
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_97726662
En wederom te vroeg wakker :( de kippen ook :( vandaag heeft vriend een verrassing voor me:) heel erg lief van hem en ik ben benieuwd
pi_97726678
Fondue heeft btw nu een kattenriemske. Dan kan ik buiten met haar wandelen :)
pi_97726694
Een vraagje: wanneer is het de beste tijd om de hortensia te snoeien?
pi_97726804
Hallo :W

Het onweert en regent keihard hier :{ gelukkig rijden er geen bussen op zondag om deze tijd en moet ik fietsen naar mijn werk :') en volgens buienradar is het hartstikke droog atm :')

[ Bericht 14% gewijzigd door Oognip op 05-06-2011 07:22:56 ]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 5 juni 2011 @ 08:07:22 #90
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_97726909
* Ynske mantraat: "t blijft droog vandaag, t blijft droog vandaag"
Today is life -

Dale Carnegie
pi_97727076
Hier ook regen en onweer.. lekker afkoelen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 5 juni 2011 @ 08:53:51 #92
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_97727108
Vannacht wel regen enzo maar nu schijnt t zonnetje en fluiten de vogeltjes
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 5 juni 2011 @ 09:11:36 #93
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_97727247
*O* vrouwtje Theelepel is op tv O+
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 5 juni 2011 @ 09:25:30 #94
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_97727376
Today is life -

Dale Carnegie
pi_97727624
quote:
:')
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 5 juni 2011 @ 10:10:33 #96
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_97727910
O+ Wicky O+
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 5 juni 2011 @ 10:19:28 #97
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_97728045
Whoehoe, wat is t toch fijn om in Limburg te wonen :P

geen regen O+ :s)
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 5 juni 2011 @ 10:41:36 #98
33954 ElisaB
pi_97728434
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2011 06:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Een vraagje: wanneer is het de beste tijd om de hortensia te snoeien?
Nooit :D

Dat wil zeggen: niet elke hortensia wordt er blij van. Sommige soorten stoppen per direct met bloeien. En dan ook helemaal.

Enig idee welke soort je hebt?
  zondag 5 juni 2011 @ 10:51:07 #99
33954 ElisaB
pi_97728651
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 08:07 schreef Ynske het volgende:
* Ynske mantraat: "t blijft droog vandaag, t blijft droog vandaag"
Komt goed, komt goed ^O^
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 5 juni 2011 @ 10:58:31 #100
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_97728811
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 10:51 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Komt goed, komt goed ^O^
:D O+

O+ Boes! op tv O+
Today is life -

Dale Carnegie
pi_97729182
Weet iemand of je op Utrecht of Amsterdam centraal ergens kan kopiëren? ik moet een kopie van mn id maken 's ochtends.. dan zit de AH nog dicht hier argh.
  zondag 5 juni 2011 @ 11:19:12 #102
33954 ElisaB
pi_97729300
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 11:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Weet iemand of je op Utrecht of Amsterdam centraal ergens kan kopiëren? ik moet een kopie van mn id maken 's ochtends.. dan zit de AH nog dicht hier argh.
In zo ongeveer elke winkel hebben ze wel de gelegenheid om een kopie te maken. De kunst is het lief te vragen. Dus loop in Utrecht ff HC op, hobbel een winkel in en start een charme-offensief ;)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 5 juni 2011 @ 11:21:51 #103
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_97729363
Utrecht centraal, in de grote ako kun je kopiëren
Today is life -

Dale Carnegie
pi_97729739
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 11:21 schreef Ynske het volgende:
Utrecht centraal, in de grote ako kun je kopiëren
Die zit toch ergens aan de kant van de starbucks?
pi_97730120
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 11:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Kopieer dat gewoon hier.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 5 juni 2011 @ 11:55:02 #106
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_97730223
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 11:36 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Die zit toch ergens aan de kant van de starbucks?
ja, drnaast
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 5 juni 2011 @ 11:55:28 #107
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_97730232
Heerlijk weer, gearriveerd in gaia :)
Today is life -

Dale Carnegie
pi_97730246
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 11:50 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Kopieer dat gewoon hier.
Ow, ook goed _O-
pi_97730270
Wat zullen ze morgenavond moe zijn _O-
pi_97730278
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 11:56 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Ow, ook goed _O-
Nou, probleem opgelost. :+
pi_97730314
Ik weet niet wat ik van die 50 euro bon wil kopen bij de jumbo pet. Ik vind niet zoveel speeltjes leuk voor ze :D
pi_97730325
Koop wat voor Oscar.
pi_97730340
:+
pi_97730414
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 10:41 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Nooit :D

Dat wil zeggen: niet elke hortensia wordt er blij van. Sommige soorten stoppen per direct met bloeien. En dan ook helemaal.

Enig idee welke soort je hebt?
uhhh ... Geen idee. De struik is erg groot en ik ben gisteren als een razende klodder er doorgeen gegaan :@ het ding is heel erg groot maar er zitten wel gezonde knoppen aan. Oh en er zitten ook allemaal witte poppen in, wtf? Even verder lezen.
pi_97730455
Deze vind ik wel grappig, is alleen 22 euro

En die
pi_97730535
Nu snap ik ook waarom die jury winnaar heeft gewonnen, ze verkopen dat speeltje daar ook :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 juni 2011 @ 12:07:45 #117
13151 crew  Rewimo
pi_97730608
:W We zijn weer thuis :)

Het is hier warm en benauwd, zal wel op onweer uitdraaien uiteindelijk. Zon schijnt nu nog wel 8-)
  zondag 5 juni 2011 @ 12:24:17 #118
176471 oh-oh
pi_97731134
Hebben ze alleen maar speeltjes dan?
In geen 50 jaar zou ik voor 50 euro speeltjes kopen :D
( Groucho Marx )
pi_97731162
Nee ook andere dingen.. maar ik vind speeltjes leuker.
  zondag 5 juni 2011 @ 12:26:16 #120
176471 oh-oh
pi_97731214
Je vindt speeltjes leuker maar je vindt die speeltjes stom, I get it :D
( Groucho Marx )
pi_97731268
Nee ze hebben maar een paar speeltjes die ik leuk vind voor de honden. Ga niet van die flutdingen kopen die zo smerig of kapot zijn. Gewoon wat dingen die ik mee kan nemen en ook in het water kunnen enzo.

Ga geen vreten voor ze kopen, halsbanden hebben ze niet nodig, nieuw kussen ook niet enz..
  zondag 5 juni 2011 @ 12:29:17 #122
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_97731322
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:07 schreef Rewimo het volgende:
:W We zijn weer thuis :)

Het is hier warm en benauwd, zal wel op onweer uitdraaien uiteindelijk. Zon schijnt nu nog wel 8-)
Hoest pootje nu?
Hier 10 druppels regen gehad.
  zondag 5 juni 2011 @ 12:30:24 #123
176471 oh-oh
pi_97731367
Hier is het ook alweer heeeeeeeeeeel heet.
Gisteren vielen de honden bijna dood neer in het veld, maar het was ook echt minstens 30 graden.
Denk dat het vandaag niet veel frisser is, ondanks de regen van vannacht, dus we gaan nergens heen.
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 juni 2011 @ 12:30:54 #124
13151 crew  Rewimo
pi_97731387
quote:
14s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:29 schreef Pagan het volgende:
Hoest pootje nu?
Hier 10 druppels regen gehad.
Ik zit nog steeds onder de schaafwonden :X Maar het lastigste is de wondjes aan mijn tenen, die zijn vervelend met lopen. Verder zal ik het wel overleven :P
pi_97731430
Mascara, wat was nu de verrassing van je vriend? :D
  zondag 5 juni 2011 @ 12:32:26 #126
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_97731438
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:30 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik zit nog steeds onder de schaafwonden :X Maar het lastigste is de wondjes aan mijn tenen, die zijn vervelend met lopen. Verder zal ik het wel overleven :P
Een vakantie om nooit te vergeten dus. ;)
  zondag 5 juni 2011 @ 12:32:58 #127
33954 ElisaB
pi_97731456
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:30 schreef Rewimo het volgende:

Dan weet je weer hoe vaak je je tenen gebruikt elke dag :X
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 juni 2011 @ 12:36:04 #128
13151 crew  Rewimo
pi_97731568
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:32 schreef ElisaB het volgende:
Dan weet je weer hoe vaak je je tenen gebruikt elke dag :X
Vaak ja :')

Die wondjes zitten onder mijn tenen (vraag me niet hoe ik terecht gekomen ben, ik lag open op mijn heup, onder mijn knie, op mijn enkel en onder mijn tenen :? ). Dus daar loop ik op, maar ook als ik zit raken ze de grond, niet fijn dus.
  zondag 5 juni 2011 @ 12:37:36 #129
33954 ElisaB
pi_97731610
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:36 schreef Rewimo het volgende:

Vaak ja :')

Die wondjes zitten onder mijn tenen (vraag me niet hoe ik terecht gekomen ben, ik lag open op mijn heup, onder mijn knie, op mijn enkel en onder mijn tenen :? ). Dus daar loop ik op, maar ook als ik zit raken ze de grond, niet fijn dus.
Jakkes! Wel fijn dat je niets gebroken hebt of zo; het klinkt alsof je nogal een smakker hebt gemaakt -O-
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 juni 2011 @ 12:42:41 #130
13151 crew  Rewimo
pi_97731800
Ja behoorlijk. Ik weet niet wie er meer schrok: ikzelf of qltel en Christan (of de mensen die er ook bij stonden en zeer ongerust keken toen ik eenmaal weer stond).

Was ook wel stom hoor, komen we in het badmeestershokje, komt er een badjuffrouw aan, die zegt meteen: "O, zeker onderaan de blauwe glijbaan gevallen, op het schuine stuk?"

Daar schijnen dus vaker mensen onderuit te gaan. Ze hebben aan de ene kant een reling gemaakt, maar ik snap dan eerlijk gezegd niet waarom ze die gladde stukken waar mensen vallen dan niet ook beplakken met anti-slipmateriaal. Lijkt me zinvoller.
  zondag 5 juni 2011 @ 12:47:33 #131
176471 oh-oh
pi_97731968
Sue those bastards!
Letselschadezakie van maken *)
( Groucho Marx )
  zondag 5 juni 2011 @ 12:50:36 #132
33954 ElisaB
pi_97732058
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:42 schreef Rewimo het volgende:
Ja behoorlijk. Ik weet niet wie er meer schrok: ikzelf of qltel en Christan (of de mensen die er ook bij stonden en zeer ongerust keken toen ik eenmaal weer stond).

Was ook wel stom hoor, komen we in het badmeestershokje, komt er een badjuffrouw aan, die zegt meteen: "O, zeker onderaan de blauwe glijbaan gevallen, op het schuine stuk?"

Daar schijnen dus vaker mensen onderuit te gaan. Ze hebben aan de ene kant een reling gemaakt, maar ik snap dan eerlijk gezegd niet waarom ze die gladde stukken waar mensen vallen dan niet ook beplakken met anti-slipmateriaal. Lijkt me zinvoller.
Ja, dat is wel heel stom -O-

Je hebt de oorlogswonden toch wel op de foto gezet he?!
pi_97732116
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:42 schreef Rewimo het volgende:

nu begrijp ik de vorige tt! :D
pi_97732242
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:32 schreef Oognip het volgende:
Mascara, wat was nu de verrassing van je vriend? :D
weet ik nog niet. Is om half 4 in tilburg. Verder kom ik niet, Damz
  zondag 5 juni 2011 @ 12:56:11 #135
33954 ElisaB
pi_97732272
quote:
11s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:55 schreef mascara-klodder het volgende:

weet ik nog niet. Is om half 4 in tilburg. Verder kom ik niet, Damz
Eten bij Etenstijd ^O^
pi_97732320
Net een perfect gekookt eitje op, geplukt uit eigen tuin :7
pi_97732462
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:56 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Eten bij Etenstijd ^O^
ik weet zo goed als zeker dat het geen diner is, daar zou hij geen verrassing van maken :P en al helemaal niet om half 4
pi_97732517
Luna speelt met kitten Noah O+
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 juni 2011 @ 13:12:20 #139
163650 Greys
pi_97732827
quote:
14s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Net een perfect gekookt eitje op, geplukt uit eigen tuin :7
Oeh, nu heb ik ook trek in een gekookt eitje :o :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_97732902
_O- Luna pakte Noah bij zijn keel en trok hem zo mee over de vloer _O-
  zondag 5 juni 2011 @ 13:15:57 #141
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_97732949
Ik heb net 2 uitsmijters gemaakt :9
  zondag 5 juni 2011 @ 13:16:33 #142
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_97732972
Het regent. Ik wilde zwemmen in het binnenbad hier, Maar MM niet. En het is maar tot 16u open :')

Dus MM is bezig met de trapleuning en ik heb een pyama dag *O*
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 juni 2011 @ 13:17:25 #143
163650 Greys
pi_97733005
quote:
14s.gif Op zondag 5 juni 2011 13:15 schreef Qwea het volgende:
Ik heb net 2 uitsmijters gemaakt :9
Bohhhhh :9
Ik heb geen eieren in huis, straks eens kijken of er een supermarsjeeeeeee in de buurt open is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_97733039
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 13:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Oeh, nu heb ik ook trek in een gekookt eitje :o :9
het ei was gewoon nog warm toen ik de tjikkie weg schoof :7 gekke beesten zijn gewoon tam :o
  zondag 5 juni 2011 @ 13:20:08 #145
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_97733094
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 13:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb geen eieren in huis, straks eens kijken of er een supermarsjeeeeeee in de buurt open is.
Ik heb nog 21 eieren :P

En dan ook kraakvers brood :9 Boter erop, ham eronder, eitje bakken met verschillende soorten peper en wat zout... damnz :9

Ooh en ik heb een goddelijk pasta recept... en die heb ik gemaakt (ik had alles dubbel gedaan vrijdag dus ik had voor 8 pers _O- ) en hij is om culinair van klaar te komen. Heb 2 bakken in de vriezer getrapt :D Gisteren wat gehad en ik heb net de andere helft van bakje 1 eruit gehaald _O_
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 juni 2011 @ 13:21:33 #146
13151 crew  Rewimo
pi_97733123
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:50 schreef ElisaB het volgende:
Ja, dat is wel heel stom -O-

Je hebt de oorlogswonden toch wel op de foto gezet he?!
Nee :@ Had je ze willen zien dan?
  zondag 5 juni 2011 @ 13:21:34 #147
176471 oh-oh
pi_97733125
Ja wat voor recept dan Qutje?
:D
En wat de neuk moeten twee personen met 21 eieren???????
( Groucho Marx )
pi_97733151
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 13:17 schreef Greys het volgende:

[..]

in dat gehucht waar jij woont zijn gewoon winkels open :o of ben je verhuisd?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 juni 2011 @ 13:22:32 #149
163650 Greys
pi_97733157
Ja geef op dat goddelijke pasta recept dan Q :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 juni 2011 @ 13:23:25 #150
163650 Greys
pi_97733188
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2011 13:22 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

in dat gehucht waar jij woont zijn gewoon winkels open :o of ben je verhuisd?
In de 3 gemeentes hier is er één (1 :+ ) supermarkt open op zondag. Van vier tot acht.
Echter, dat is ook alweer teruggedraaid, want zondagsrust enzo. Maar ik geloof dat ie vandaag nog open is :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 5 juni 2011 @ 13:24:17 #151
176471 oh-oh
pi_97733219
Anders haal je ff eieren bij Qut, die heeft dr zat!
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')