Oh ja, ik heb Billy ook speciaal gekozen vanwege zijn lijn, en qua karakter heb ik dan nog mazzel, zijn broers zijn niet zo vrij en vrolijk als hij is , en niet zo relaxed, maar Billy is ook wel het meeste gewend, die andere honden wordt niet zo veel mee gedaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:01 schreef DanseMacabre het volgende:
Hij heeft wel een stamboom ja.
Maar de teckeltjes bij de fokker waren ook niet van die kefbeesten, gewoon heel relaxed. Z'n moeder ook precies zo.
Hij houdt ook niet van dat kefgedoe. En het ligt ook een stuk aan de opvoeding. Bij teckels net als chi's waarschijnlijk denken mensen dat ze ze niet op hoeven te voeden omdat ze klein zijn.
Naja helaas kijken ze bij show veel te weinig naar karakter, dus dat zegt nog niks over hoe hij is natuurlijk.quote:
Ik wilde geen teckel met een kutkarakter. En ben eerst gaan kijken bij de fokker om te kijken hoe de hondjes waren. Vooral Oscars moeder sprak me aan. Heel rustig, heel aanhankelijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb Billy ook speciaal gekozen vanwege zijn lijn, en qua karakter heb ik dan nog mazzel, zijn broers zijn niet zo vrij en vrolijk als hij is , en niet zo relaxed, maar Billy is ook wel het meeste gewend, die andere honden wordt niet zo veel mee gedaan.
Van Sjon wist ik dat ie uit een lijn komt met gruwelijke karakters, en zelfs dat schop ik dr uiteindelijk vast nog wel een keer uit. De aanhouder wint![]()
Maar als ik bij Kim zn moeder tekeer zie gaan dan weet ik wel psies van wie ie t heeft
Er zit geen enkele kampioenshond in Oscars stamboom.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja helaas kijken ze bij show veel te weinig naar karakter, dus dat zegt nog niks over hoe hij is natuurlijk.
En showlijnen bestaan niet, fokkers die zeggen dat ze uit kampioenen showhondjes fokken die vertrouw ik nooit voor geen ene cent
Da's wel heul zonde.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Bij Billy had ik echt mazzel, ik ken zijn lijn aan vaderskant tot en met Chico irl, dus zijn vader, zijn oma en dan Chico, en aan moederskant ken ik zijn moeder goed, de vader van de moeder is een halfbroer van Chico die ik ook kende toen hij nog leefde, en al die honden uit Chico zn lijn hebben een heel fijn karakter.
Alleen zit er aan vaderskant 1 reu die echt een kutkarakter heeft en ook gezondheidsissue's en die genen zijn nogal dominant.
2 van Billy's broer hebben erg veel van hem weg
Ja ok maar Sjon kan ik door de beste handler voor laten brengen, die scoort geen puntenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:11 schreef DanseMacabre het volgende:
Hij zei ook wel dat er mensen naar 'm toekwamen die aan 'm vroegen of hij de perfecte showhond voor ze wilde fokken.
Die kregen dan sowieso al geen hond meer van 'm.
Het ligt er ook aan hoe je 'm zelf voorbrengt en smaak van de keurmeester.
Phoe ja echt.quote:
Die basisdingen zijn wel belangrijk ja. Maargoed, ik ga toch niet met 'm showen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ok maar Sjon kan ik door de beste handler voor laten brengen, die scoort geen punten![]()
De basisdingen zoals bouw en gebit en gangwerk moeten wel goed zijn natuurlijk.
Chico won altijd op charme![]()
Lekker je tieten laten zien bij mannelijke keurmeesters werpt zelfs ook wel es zn vruchten af
Perfecte timing, je moet toch nog twee weken werken?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:25 schreef Barbaaf het volgende:
Ik heb 'm(als in: papieren op zak, afspraken gemaakt over kleur, extra's aflevering). Over een week of twee is hij klaar
quote:
Exactquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:30 schreef Pagan het volgende:
[..]
Perfecte timing, je moet toch nog twee weken werken?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]dingen vallen fijn op hun plek. Baan, bike, nu nog een babe?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]dingen vallen fijn op hun plek. Baan, bike, nu nog een babe?
You're Welcomequote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:08 schreef oh-oh het volgende:
Zooooooooo en thuis![]()
Stomme Jumbo was al dicht though, dus nou moet ik morgen , op zaterdag, als ik ergens een hekel aan heb is het op zaterdag boodschappen doen zeg![]()
Maar nu moest ik wel frietjes halen anders had ik geen eten![]()
Oh Indaha en Yns bedankt voor de leuke dingessen![]()
![]()
![]()
lekker!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Gefeliciteerd met je motor baaf
En wij gaan bbq
Dat soort bedragen gaan echt volledig boven mijn pet.quote:
De dierentuin zit nu in het centrum van Emmen, waar ze ruimtegebrek hebben, daarom gaat de hele dierentuin verhuizen naar een locatie buiten Emmen. De grond waarop de dierentuin nu staat zal wel veel geld waard zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:44 schreef APK het volgende:
[..]
Dat soort bedragen gaan echt volledig boven mijn pet.![]()
Zoiets die je toch voor max 7 ton?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:35 schreef Ynske het volgende:
Dierenpark Emmen zegt drie diersoorten gedag
EMMEN - De zeeleeuwen, kodiakberen en tijgers verhuizen in 2015 niet mee naar de nieuwe locatie van Dierenpark Emmen.
De drie diersoorten passen niet in het concept van het nieuwe park dat de dierentuin laat bouwen aan de rand van het Emmer centrum. Dat maakte Dierenpark Emmen zaterdag bekend.
De nieuwe zoo wordt onderverdeeld in drie klimaatzones: de tropen, de woestijn en de poolwereld. Volgens een woordvoerder vallen de drie dieren uit de toon in deze omgevingstypen.
Het nieuwe park gaat wellicht ruimte bieden aan enkele meer geschikte nieuwkomers. Mogelijk komen er orang-oetangs en wolven.
Kritisch
De dierentuin heeft het afgelopen jaar zijn dierenbestand kritisch onder de loep genomen. Populariteit van de dieren onder bezoekers en onderhoudskosten waren daarbij belangrijke overwegingen. De Emmer zoo heeft moeten besparen op de nieuwbouwplannen.
De kosten van het project zijn daarom met 50 miljoen euro teruggebracht tot 205 miljoen euro.
© ANP
Ach welnee, ruimte gebrek.. onzin. Ze kunnen er nog een stuk tot aan het spoor bijtrekken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:38 schreef Pagan het volgende:
[..]
De dierentuin zit nu in het centrum van Emmen, waar ze ruimtegebrek hebben, daarom gaat de hele dierentuin verhuizen naar een locatie buiten Emmen. De grond waarop de dierentuin nu staat zal wel veel geld waard zijn.
Lekker bezig Baafquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:25 schreef Barbaaf het volgende:
Ik heb 'm(als in: papieren op zak, afspraken gemaakt over kleur, extra's aflevering). Over een week of twee is hij klaar
JA!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:05 schreef oh-oh het volgende:
Zijn jullie ook allemaal zo blij dat Dit was het nieuws er weer is met Thomas en Raoul?
Ja ik wel ik neem hem altijd op ,ik moet die van vorige week ook nog kijkenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:05 schreef oh-oh het volgende:
Zijn jullie ook allemaal zo blij dat Dit was het nieuws er weer is met Thomas en Raoul?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:18 schreef oh-oh het volgende:
Toch zou ik m keihard doen!
Vroeger kwam hij altijd bij Virgin in Amsterdam en dan liet mn collega m altijd handtekeningen voor me zetten
Nee. Sorry, nog nooit gekeken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:05 schreef oh-oh het volgende:
Laatste avond alweer hier. Het eten is geweldig, wel een hok vol Hollanders, da's minderquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:03 schreef Oognip het volgende:
hello
Hoe is het daar?En hoe gaat het met je been?
Hmmm, wat eet je, eisbein?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Laatste avond alweer hier. Het eten is geweldig, wel een hok vol Hollanders, da's minder
Been doet zeer, what's new
Fantasy-shit?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:44 schreef oh-oh het volgende:
Een schrijver jonguh![]()
Grandioze boeken schrijft ie![]()
Ik had nog een dunne bewaard voor in de trein, die ga ik zo ff uitlezen
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Neeeeee geen fantasy![]()
Ik lees alleen maar literatuur
quote:Wider recognition
In 1985, Murakami wrote Hard-Boiled Wonderland and the End of the World, a dream-like fantasy that takes the magical elements in his work to a new extreme.
HOMOOOOOOOSquote:Op zondag 5 juni 2011 00:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kom hier schuilen, in ESF posten ze allemaal blote mannen
Pic!quote:Op zondag 5 juni 2011 00:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen zo'n hele opblaaskrokodil
Ehh nee.quote:
Dat was vaak op vrijdagavondquote:Op zondag 5 juni 2011 00:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ehh nee.
Waar hebben jullie Grijsje eigenlijk gelaten? En de joetoepjes? Het is toch zaterdagavond?
Daaaaaaaaaaaaaaaaaar ben jequote:Op zondag 5 juni 2011 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was vaak op vrijdagavond
En hoi!
Nog geslaagd bij Piet Blauw vanmiddag?
Ik voelde het al!quote:Op zondag 5 juni 2011 00:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaaaaaaaar ben je
Ik miste je al, dat zie je![]()
Ehh nog niks gekocht, maar wel een idee van wat we willen ja
Ja het is echt idioot, die koopjesschuur ook bijvoorbeeldquote:Op zondag 5 juni 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik voelde het al!
Onze timing!![]()
En ze hebben er veel idd he? Mooi dat ze van heel veel een klein stukje hebben liggen/hangen/dingen zodat je een goed beeld kunt krijgen.
Het is zo'n grote trede hé.quote:
quote:Naturediet 18 x 390 g Box Vis
Nooitquote:Op zondag 5 juni 2011 06:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Een vraagje: wanneer is het de beste tijd om de hortensia te snoeien?
Komt goed, komt goedquote:Op zondag 5 juni 2011 08:07 schreef Ynske het volgende:
* Ynske mantraat: "t blijft droog vandaag, t blijft droog vandaag"
In zo ongeveer elke winkel hebben ze wel de gelegenheid om een kopie te maken. De kunst is het lief te vragen. Dus loop in Utrecht ff HC op, hobbel een winkel in en start een charme-offensiefquote:Op zondag 5 juni 2011 11:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Weet iemand of je op Utrecht of Amsterdam centraal ergens kan kopiëren? ik moet een kopie van mn id maken 's ochtends.. dan zit de AH nog dicht hier argh.
Die zit toch ergens aan de kant van de starbucks?quote:Op zondag 5 juni 2011 11:21 schreef Ynske het volgende:
Utrecht centraal, in de grote ako kun je kopiëren
Kopieer dat gewoon hier.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Weet iemand of je op Utrecht of Amsterdam centraal ergens kan kopiëren? ik moet een kopie van mn id maken 's ochtends.. dan zit de AH nog dicht hier argh.
ja, drnaastquote:Op zondag 5 juni 2011 11:36 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Die zit toch ergens aan de kant van de starbucks?
uhhh ... Geen idee. De struik is erg groot en ik ben gisteren als een razende klodder er doorgeen gegaanquote:Op zondag 5 juni 2011 10:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nooit
Dat wil zeggen: niet elke hortensia wordt er blij van. Sommige soorten stoppen per direct met bloeien. En dan ook helemaal.
Enig idee welke soort je hebt?
Hoest pootje nu?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:07 schreef Rewimo het volgende:
We zijn weer thuis
Het is hier warm en benauwd, zal wel op onweer uitdraaien uiteindelijk. Zon schijnt nu nog wel
Ik zit nog steeds onder de schaafwondenquote:Op zondag 5 juni 2011 12:29 schreef Pagan het volgende:
Hoest pootje nu?
Hier 10 druppels regen gehad.
Een vakantie om nooit te vergeten dus.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds onder de schaafwondenMaar het lastigste is de wondjes aan mijn tenen, die zijn vervelend met lopen. Verder zal ik het wel overleven
Dan weet je weer hoe vaak je je tenen gebruikt elke dagquote:Op zondag 5 juni 2011 12:30 schreef Rewimo het volgende:
Ik zit nog steeds onder de schaafwondenMaar het lastigste is de wondjes aan mijn tenen, die zijn vervelend met lopen. Verder zal ik het wel overleven
Vaak jaquote:Op zondag 5 juni 2011 12:32 schreef ElisaB het volgende:
Dan weet je weer hoe vaak je je tenen gebruikt elke dag
Jakkes! Wel fijn dat je niets gebroken hebt of zo; het klinkt alsof je nogal een smakker hebt gemaaktquote:Op zondag 5 juni 2011 12:36 schreef Rewimo het volgende:
Vaak ja
Die wondjes zitten onder mijn tenen (vraag me niet hoe ik terecht gekomen ben, ik lag open op mijn heup, onder mijn knie, op mijn enkel en onder mijn tenen). Dus daar loop ik op, maar ook als ik zit raken ze de grond, niet fijn dus.
Ja, dat is wel heel stomquote:Op zondag 5 juni 2011 12:42 schreef Rewimo het volgende:
Ja behoorlijk. Ik weet niet wie er meer schrok: ikzelf of qltel en Christan (of de mensen die er ook bij stonden en zeer ongerust keken toen ik eenmaal weer stond).
Was ook wel stom hoor, komen we in het badmeestershokje, komt er een badjuffrouw aan, die zegt meteen: "O, zeker onderaan de blauwe glijbaan gevallen, op het schuine stuk?"
Daar schijnen dus vaker mensen onderuit te gaan. Ze hebben aan de ene kant een reling gemaakt, maar ik snap dan eerlijk gezegd niet waarom ze die gladde stukken waar mensen vallen dan niet ook beplakken met anti-slipmateriaal. Lijkt me zinvoller.
nu begrijp ik de vorige tt!quote:Op zondag 5 juni 2011 12:42 schreef Rewimo het volgende:
Ja behoorlijk. Ik weet niet wie er meer schrok: ikzelf of qltel en Christan (of de mensen die er ook bij stonden en zeer ongerust keken toen ik eenmaal weer stond).
Was ook wel stom hoor, komen we in het badmeestershokje, komt er een badjuffrouw aan, die zegt meteen: "O, zeker onderaan de blauwe glijbaan gevallen, op het schuine stuk?"
Daar schijnen dus vaker mensen onderuit te gaan. Ze hebben aan de ene kant een reling gemaakt, maar ik snap dan eerlijk gezegd niet waarom ze die gladde stukken waar mensen vallen dan niet ook beplakken met anti-slipmateriaal. Lijkt me zinvoller.
weet ik nog niet. Is om half 4 in tilburg. Verder kom ik niet, Damzquote:Op zondag 5 juni 2011 12:32 schreef Oognip het volgende:
Mascara, wat was nu de verrassing van je vriend?
Eten bij Etenstijdquote:Op zondag 5 juni 2011 12:55 schreef mascara-klodder het volgende:
weet ik nog niet. Is om half 4 in tilburg. Verder kom ik niet, Damz
ik weet zo goed als zeker dat het geen diner is, daar zou hij geen verrassing van makenquote:
Oeh, nu heb ik ook trek in een gekookt eitjequote:Op zondag 5 juni 2011 12:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Net een perfect gekookt eitje op, geplukt uit eigen tuin
Bohhhhhquote:
het ei was gewoon nog warm toen ik de tjikkie weg schoofquote:Op zondag 5 juni 2011 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, nu heb ik ook trek in een gekookt eitje![]()
Ik heb nog 21 eierenquote:Op zondag 5 juni 2011 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Bohhhhh
Ik heb geen eieren in huis, straks eens kijken of er een supermarsjeeeeeee in de buurt open is.
Neequote:Op zondag 5 juni 2011 12:50 schreef ElisaB het volgende:
Ja, dat is wel heel stom
Je hebt de oorlogswonden toch wel op de foto gezet he?!
in dat gehucht waar jij woont zijn gewoon winkels openquote:Op zondag 5 juni 2011 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Bohhhhh
Ik heb geen eieren in huis, straks eens kijken of er een supermarsjeeeeeee in de buurt open is.
In de 3 gemeentes hier is er één (1quote:Op zondag 5 juni 2011 13:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
in dat gehucht waar jij woont zijn gewoon winkels openof ben je verhuisd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |