iets meer dan 5quote:
ja dat was het, ik had het topic omgeschreven maar was de TT vergetenquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:38 schreef mvdejong het volgende:
Ik snap het niet helemaal : je huurt van een particulier, maar de gemeente wil een afzuiging aanleggen ? Dat klinkt ernaar dat ze al een vermoeden hebben dat je er een plantage op nahoudt en dat ze op deze klunzige manier bevestiging proberen te krijgen.
mja ik weet dat, daarom heb ik dat nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:42 schreef Conflict het volgende:
Ik weet in ieder geval dat als je een huis van de woningbouwvereniging huurt, je er bij een enkele plant al uitgeflikkerd wordt.
Dit dus. Zonder pardon flikker jij er uit. En de oorspronkelijke eigenaar krijgt een boete ivm onderverhuren?quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zou als de sodemieter die planten bij een vriend neerzetten
ja maar ik moet dan ook de folie strippen, elektra omleggen, lampen weghalen en afzuiging verbergen, dat wordt m niet in een momentje. en met die planten over straat is ook moeilijk, passen niet rechtop in mn mercedesquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zou als de sodemieter die planten bij een vriend neerzetten
Die planten vervang je gewoon door tomatenstekjes.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:52 schreef Hakki het volgende:
[..]
ja maar ik moet dan ook de folie strippen, elektra omleggen, lampen weghalen en afzuiging verbergen, dat wordt m niet in een momentje. en met die planten over straat is ook moeilijk, passen niet rechtop in mn mercedes
Het is of bovenstaande of je bent gewoon de sjaakquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:52 schreef Hakki het volgende:
[..]
ja maar ik moet dan ook de folie strippen, elektra omleggen, lampen weghalen en afzuiging verbergen, dat wordt m niet in een momentje. en met die planten over straat is ook moeilijk, passen niet rechtop in mn mercedes
volgende maand staat je mercerdes bij de domeinen te koopquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:52 schreef Hakki het volgende:
[..]
Maar dan snap ik nog steeds niet waarom iemand van de gemeente een afzuiging komt aanleggen. De gemeente kan alleen bij ernstige bouwkundige gebreken buiten de eigenaar om, en dan pas na verschillende rechtzaken, onderhoud op een huis laten plegen. Een afzuiging valt daar niet onder.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:39 schreef Hakki het volgende:
[..]
ja dat was het, ik had het topic omgeschreven maar was de TT vergetendie klopt dus niet helemaal
nee ik heb wel afzuiging maar ik kreeg een brief waarin stond dat die niet in orde was en het geluidsniveau ervan te hoog is. dit had tot klachten geleid en daarom komen zij nieuwe pijpen/buizen aanleggen. daar komt het op neer.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:54 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Maar dan snap ik nog steeds niet waarom iemand van de gemeente een afzuiging komt aanleggen. De gemeente kan alleen bij ernstige bouwkundige gebreken buiten de eigenaar om, en dan pas na verschillende rechtzaken, onderhoud op een huis laten plegen. Een afzuiging valt daar niet onder.
Mochten ze het vermoeden hebben dat je enigzins serieus aan het telen bent, dan gaat je voordeur er toch wel uit door een eenheid van de politie, en vermoedelijk nog wel deze week (want ze weten wel dat je gewaarschuwd bent).
Of ligt het anders, is het een huis van de gemeente, en ben jij (al dan niet legaal) onderhuurder ?
misschien omdat ik de op en tt niet zo goed heb geschreven maar ik ben echt serieusquote:
van het appartement zelf, hoe noem je dat? ventilatie, luchtverversingquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |