iets meer dan 5quote:
ja dat was het, ik had het topic omgeschreven maar was de TT vergetenquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:38 schreef mvdejong het volgende:
Ik snap het niet helemaal : je huurt van een particulier, maar de gemeente wil een afzuiging aanleggen ? Dat klinkt ernaar dat ze al een vermoeden hebben dat je er een plantage op nahoudt en dat ze op deze klunzige manier bevestiging proberen te krijgen.
mja ik weet dat, daarom heb ik dat nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:42 schreef Conflict het volgende:
Ik weet in ieder geval dat als je een huis van de woningbouwvereniging huurt, je er bij een enkele plant al uitgeflikkerd wordt.
Dit dus. Zonder pardon flikker jij er uit. En de oorspronkelijke eigenaar krijgt een boete ivm onderverhuren?quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zou als de sodemieter die planten bij een vriend neerzetten
ja maar ik moet dan ook de folie strippen, elektra omleggen, lampen weghalen en afzuiging verbergen, dat wordt m niet in een momentje. en met die planten over straat is ook moeilijk, passen niet rechtop in mn mercedesquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zou als de sodemieter die planten bij een vriend neerzetten
Die planten vervang je gewoon door tomatenstekjes.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:52 schreef Hakki het volgende:
[..]
ja maar ik moet dan ook de folie strippen, elektra omleggen, lampen weghalen en afzuiging verbergen, dat wordt m niet in een momentje. en met die planten over straat is ook moeilijk, passen niet rechtop in mn mercedes
Het is of bovenstaande of je bent gewoon de sjaakquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:52 schreef Hakki het volgende:
[..]
ja maar ik moet dan ook de folie strippen, elektra omleggen, lampen weghalen en afzuiging verbergen, dat wordt m niet in een momentje. en met die planten over straat is ook moeilijk, passen niet rechtop in mn mercedes
volgende maand staat je mercerdes bij de domeinen te koopquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:52 schreef Hakki het volgende:
[..]
Maar dan snap ik nog steeds niet waarom iemand van de gemeente een afzuiging komt aanleggen. De gemeente kan alleen bij ernstige bouwkundige gebreken buiten de eigenaar om, en dan pas na verschillende rechtzaken, onderhoud op een huis laten plegen. Een afzuiging valt daar niet onder.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:39 schreef Hakki het volgende:
[..]
ja dat was het, ik had het topic omgeschreven maar was de TT vergetendie klopt dus niet helemaal
nee ik heb wel afzuiging maar ik kreeg een brief waarin stond dat die niet in orde was en het geluidsniveau ervan te hoog is. dit had tot klachten geleid en daarom komen zij nieuwe pijpen/buizen aanleggen. daar komt het op neer.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:54 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Maar dan snap ik nog steeds niet waarom iemand van de gemeente een afzuiging komt aanleggen. De gemeente kan alleen bij ernstige bouwkundige gebreken buiten de eigenaar om, en dan pas na verschillende rechtzaken, onderhoud op een huis laten plegen. Een afzuiging valt daar niet onder.
Mochten ze het vermoeden hebben dat je enigzins serieus aan het telen bent, dan gaat je voordeur er toch wel uit door een eenheid van de politie, en vermoedelijk nog wel deze week (want ze weten wel dat je gewaarschuwd bent).
Of ligt het anders, is het een huis van de gemeente, en ben jij (al dan niet legaal) onderhuurder ?
misschien omdat ik de op en tt niet zo goed heb geschreven maar ik ben echt serieusquote:
van het appartement zelf, hoe noem je dat? ventilatie, luchtverversingquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:52 schreef Hakki het volgende:
[..]
die staan buiten binnen heb ik lowrydersquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:26 schreef DJKoster het volgende:
Zeker weten dat je er maar 2x5 hebt staan?
Kweekverslag
je weet niet wat je zegt idioot, ik doe heel professioneel en veiligquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:16 schreef Catbert het volgende:
Fijn. Dat soort kuttokkies die een paar jaar later een grote fik veroorzaken. Ik hoop dat je eruit geflikkerd wordt.
de OP niet lezenquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:06 schreef Pollewoppie het volgende:
waar woon je dan in Rdam? dan wordt het gewoon netjes allemaal opgeruimd door de Roteb!
pisjong vlakbij marconiplein is lekker duidelijk! Ik hoop echt dat ze je huis uit flikkeren simpele kutturkquote:
"Ik woon in een appartement (best luxe) in Rotterdam vlakbij marconiplein,"quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:26 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
pisjong vlakbij marconiplein is lekker duidelijk! Ik hoop echt dat ze je huis uit flikkeren simpele kutturk
dan gooi ik ff 3 maanden tijd weg, nee dankjequote:Op donderdag 2 juni 2011 10:53 schreef vosss het volgende:
Ik snap de titel niet zo goed.
Eigenaar wil huis verbouwen.
In de OP zeg je dat de gemeente iets wil verbouwen en dat je niet weet of de eigenaar er uberhaupt op van de hoogte is!?
Overigens kan je die zooi als het echt snel moet toch gewoon trashen.
En als ze geweest zijn weer opnieuw opbouwen. Dat zijn de kosten niet. En die lampen en filters kan je toch zolang wel ergens anders stallen?
De politie zal je dankbaar zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:22 schreef Hakki het volgende:
[..]
dan gooi ik ff 3 maanden tijd weg, nee dankje
TS heeft een handeltje en dus komt hij boven die 5 planten uit.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:37 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Hangt van de woningbouwvereniging af. Ik heb het net even opgezocht bij die van mij: ik mag tot 5 planten in mijn woning telen voor eigen gebruik. Dat is bij de-woonplaats in enschede.
Marconiplein heeft geen luxe appartementen frits... maar ik wil de straat wel weten eigenlijk...quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:24 schreef Hakki het volgende:
[..]
"Ik woon in een appartement (best luxe) in Rotterdam vlakbij marconiplein,"
en dan vragen waar ik woon
simpele ziel
Gaat je geen ene moer aan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:00 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
Marconiplein heeft geen luxe appartementen frits... maar ik wil de straat wel weten eigenlijk...
Zo'n gek idee is dit toch niet, tomaten kweken is toch niet verboden?quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:54 schreef Conflict het volgende:
[..]
Die planten vervang je gewoon door tomatenstekjes.
Planten doe je snachts in een gehuurde bestelwagen en als ze klaar zijn dan zet je ze weer terug.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:15 schreef Diemux het volgende:
En het pand zelf is zeker van de gemeente? (Pand bestaat uit meedere koopwoningen?)
Je mag ook niet bedrijfsmatig tomaten kweken in je woning. Dat past niet bij de woonbestemming van het pand.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:11 schreef Rian. het volgende:
Zo'n gek idee is dit toch niet, tomaten kweken is toch niet verboden?
LOOOL. Ik had geen flauw idee waar 't over ging, tot ik dit dus las.quote:
Bij wiet is de ontbindingsgrond meestal zich niet als een goed huurder gedragen omdat algemeen bekend is dat wietkwekerijen leiden tot een hogere kans op brand. In de jurisprudentie is uitgemaakt dat HEEL hoge eisen mogen worden gesteld, wil van die gevaarzetting geen sprake zijn (door een gediplomeerde electricien een en ander laten aanleggen volgens NEN normen en maximaal een paar planten ging nog net goed geloof ik).quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:56 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Je mag ook niet bedrijfsmatig tomaten kweken in je woning. Dat past niet bij de woonbestemming van het pand.
Dat zei deze wietteler ook:quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:28 schreef Hakki het volgende:
[..]
die staan buiten binnen heb ik lowryders
[..]
je weet niet wat je zegt idioot, ik doe heel professioneel en veilig
Nee, het gaat om het bedrijfsmatig handelen. Om die reden kunnen ze je sowieso uitzetten. (En uiteraard ook als je brandgevaar veroorzaakt, maar zelfs als je dat niet doet sta je alsnog op straat bij bedrijfsmatig handelen.)quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:54 schreef Sessy het volgende:
Bij wiet is de ontbindingsgrond meestal zich niet als een goed huurder gedragen omdat algemeen bekend is dat wietkwekerijen leiden tot een hogere kans op brand. In de jurisprudentie is uitgemaakt dat HEEL hoge eisen mogen worden gesteld, wil van die gevaarzetting geen sprake zijn (door een gediplomeerde electricien een en ander laten aanleggen volgens NEN normen en maximaal een paar planten ging nog net goed geloof ik).
Kan me voorstellen dat als je dezelfde installatie voor je tomaten gebruikt, je tegen precies hetzelfde probleem aanloopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |