Bijvoorbeeld.. En storm in de stad is lang niet zo leuk!quote:
Storm is overal leuk!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:13 schreef SP22 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.. En storm in de stad is lang niet zo leuk!
Tuurlijk. Dronken over de autobahnquote:
En normaal gaat het al niet snel?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maquettes maken in de zon gaat zegmaar vier keer zo langzaam als normaal.
Mij maak je niet blij met 29 graden en bijna geen wind..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:57 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik vind 't anders behoorlijk goed te pruimen in het zonnetje.
quote:
Zo ff doen, thanks.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:46 schreef SP22 het volgende:
Staat ie ook op Marktplaats ofzo? Ik heb nog wel auto/motor knutsel vrienden/familieleden. Gooi ik wel ff een link op mn Facebook.
5 min fietsen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:07 schreef Timmos het volgende:
[..]
Nog een reden waarom je hier beter zit..
[ afbeelding ]
Mijn achtertuin.. Ok, 2 minuutjes lopen dan
..
Ik het Ijselmeer en die zelfde Noordzee op 20 min afstand. En het twiske.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:11 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb de Westerschelde en de Noordzee hier ook nog..
Whehe, als ik oude foto's van mij tegenkom zit er ook altijd zo'n rand omheen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:16 schreef Timmos het volgende:
Hehe, kom net via google afbeeldingen een van mn eerste foto's tegen..
[ afbeelding ]
Je bent te snel met edittenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:19 schreef Omniej het volgende:
En godver, de zon gaat weg. Sluierbewolking, wat doe je.
Edit: Eh, sluierbewolking dus, niet sluiter.Zeker te veel in FOT rondgehangen.
Zou zo met je willen ruilen, maar het is zo'n roteind rijden hè.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:21 schreef Timmos het volgende:
[..]
Je bent te snel met editten..
Hier 29 graden en zo goed als geen wind, ruilen?
Zal bier en overige drank koud leggen en de BBQ klaar zetten..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:23 schreef Omniej het volgende:
[..]
Zou zo met je willen ruilen, maar het is zo'n roteind rijden hè.
Veel verlies maak ik er toch op.. en ik denk niet dat ik over 2 maanden wel veel zin heb om die blokken uit elkaar te gaan trekken. Gister voor de grap even gekeken en dan moet ik nog voor bijna 300 euro speciaal gereedschap aanschaffen dat ik waarschijnlijk maar één keer gebruik.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:12 schreef problematiQue het volgende:
IDZ, is het niet een betere optie om je frustraties met je motor even een maandje of twee te laten bekoelen voordat je 'm nu met veel verlies verkoopt?
Als het 6 uur is moet je nog 6 uur voor de dag voorbij isquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:45 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Niks, maar dan is vandaag iig bijna voorbij.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
http://www.speurders.nl/o(...)lokken-88649274.html
Zo dan.
Gebruikt als koelleiding voor je motor?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:47 schreef Isdatzo het volgende:
Bwuu net m'n airco van zolder gesleept.. ben ik die stomme slang kwijt.
Kutzooi.
wind?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:24 schreef kanovinnie het volgende:
Lekker buiten met muziek. Jammer van de wind.
Heb gekliktquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nog één view en dan heb ik 7777 views op m'n photostream.
Wat een hufters. Kras op het moederbord was de oorzaak?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:19 schreef freud het volgende:
Fukfukfukerdefuk. Nieuw systeem gekocht voor aardige duit. Nieuwe videokaart erin gezet en systeem werkt niet meer. Vorige weeek weggebracht naar winkel. Gisteren terug gehad. Nog dood. Vanochtend weer terug. "Meneer, er zit een krasje op het moederbord van het installeren van de videokaart. Nieuw moederboard kopen...". OK, ik dat ding erin laten zetten. Om 16:55 thuis. PC eraan gehangen: niets. Nog steeds dood. Ik gelijk winkel bellen: "Sorry, we zijn gesloten".
Geef je dikke euri uit aan nieuw systeem, werkt het keer op keer niet
dankuewelquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:37 schreef Timmos het volgende:
[..]
Heb geklikt.. Toffe nieuwe foto's weer
..
Je moet wel een heel diepe kras maken wil 't zo'n baan onderbreken. Zit een dikke laag lak overheen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat een hufters. Kras op het moederbord was de oorzaak?
Ik ga of weguit FOT, of geen dure ingewikkelde dingen kopen. Freud+IDZ hebben er gezeik mee, en dat wil ik niet.
Ga je je motor verkopen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je moet wel een heel diepe kras maken wil 't zo'n baan onderbreken. Zit een dikke laag lak overheen.
Krijg net een mailtje met een bod van 2000![]()
![]()
euro. Alleen al de voorvork verkopen levert meer op.
Ik zit ook nog lekker buiten met muziek, alleen is het niet mijn eigen muziek.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:24 schreef kanovinnie het volgende:
Lekker buiten met muziek. Jammer van de wind.
Zo triestquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je moet wel een heel diepe kras maken wil 't zo'n baan onderbreken. Zit een dikke laag lak overheen.
![]()
Wat je kan doen is eerst eventjes kijken of je het in onderdelen kan verkopen en daarna beslissen of je het echt gaat doen? Kijken dus of er geintereseerden zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:17 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb 'm gemaild dat wanneer 'ie zich verveelt hij z'n moeder maar lastig moet vallen met onzin.
Wat een grapjas. Alleen al de voorkant in onderdelen verkopen moet zoiets opleveren:
Voorvork: 1500
Wielen (gesmeed) + schijven en banden: 1300
Remklauwen: 300
Stuurdemper: 300
Kuipframe: 200
Topkuip met koplampen: 300
Kleine dingen (spiegels etc) totaal: 200
Misschien toch maar in onderdelen verkopen.. hmm.
dat dacht ik dus oook, blijkt dus toch niet het probleem te zijn... En die enorm lage biedingen zijn imo ookeen teken dat de bieder niet weet wat hij koopt...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
Naar?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:34 schreef SP22 het volgende:
Almost ready to go.. twijfel of ik alleen mn nieuw 50mm 1.8 meeneem of ook nog 1 van mn andere lenzen..
50mm klinkt dan een beetje veel.. Zou ook iets van groothoek meenemen..quote:
Precies, en dan is 50mm al snel te ver ingezoomd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:44 schreef SP22 het volgende:
Kitlens ook mee dus.. Tis wel allemaal buiten geen idee hoe dicht je erop komt te staan.
Heeft je voeding wel genoeg vermogen voor je videokaart? Hoeveel Watt is het?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:28 schreef freud het volgende:
[..]
dat dacht ik dus oook, blijkt dus toch niet het probleem te zijn... En die enorm lage biedingen zijn imo ookeen teken dat de bieder niet weet wat hij koopt...
Ik wil wel 5k bieden, kan het alleen niet betalenquote:
Bodypaintquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mexicaantje. maakt een maquette. Mexicaantje. denkt 'oh leuk, zwart deurtje! Hee ik heb zwarte verf!' en verft het deurtje. Mislukt. Nog een deurtje. Mislukt. "Hee! Ik heb ook witte verf!" Mexi pakt de pot witte verf en schildert haar maquette (van wit karton) over.
Als Mexicaantje. klaar is kijkt ze naar beneden. Daar ziet ze dat haar bikini onder de verf zit. In plaats van het proberen weg te halen, pakt Mexicaantje. de kwast en schildert haar bikinitopje. Aangezien haar bikinibroekje er al niet bij pastte, maar Mexi de kans schoon ziet om ze te laten matchen, pakt ze ook de zwarte verf en verneukt ze haar bikinibroekje. Vervolgens kijkt Mexi in de spiegel. Ze ziet dat op haar lichaam ook wat verf zit.
"Bingo, fotomomentje!" denkt ze en ze verft zichzelf nog meer onder.
... to be continued.
Dat blijft natuurlijk gewoon een zwakke plek van Marktplaats. Op een serieuze veilingsite zou je een minimaal bod moeten kunnen aangeven.quote:
Dat kan op marktplaats ook.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:41 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat blijft natuurlijk gewoon een zwakke plek van Marktplaats. Op een serieuze veilingsite zou je een minimaal bod moeten kunnen aangeven.
Waarom wilt ie die 2 van jou dan? Om hetzelfde effect als jou te krijgen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik krijg een berichtje op flickr of ik twee van m'n originele foto's wil sturen omdat die gast wil leren Photoshoppen
maaruh ja ik weet het ook niet zo eigenlijk.quote:"Vol plezier ben ik door je fotos heen gegaan! Erg mooi.
Ik wil zelf graag leren edit-en met Photoshop, en ik zou jou willen vragen of ik jou foto's mag gebruiken om te editen.
(anders is het stelen).
Wellicht zou je mij de oorspronkelijke on-ge-edite fotos kunnen mailen? Dat zou helpen. Het betreft [26/356] en [15/356]. Ik hoop op een antwoord,
groetjes blablaba"
Het zijn mailtjes en hij staat niet op marktplaats want dan moet ik 25 euro betalen wil ik 'm mogen plaatsen en dat vertik ik mooi.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:41 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat blijft natuurlijk gewoon een zwakke plek van Marktplaats. Op een serieuze veilingsite zou je een minimaal bod moeten kunnen aangeven.
Niet doen dan.. laat 'm maar zelf experimenteren.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
maaruh ja ik weet het ook niet zo eigenlijk.
quote:Dat klopt, alleen er gaat toch nog wel werk inzitten om alles uit elkaar te halen en te verkopen. Waarschijnlijk moet er ook nog wel wat geld in om van 2 blokken weer 1 te maken, omdat sommige onderdelen gewoon niet uit te wisselen zijn qua slijtage. Heeft het blok dat er nu onder hangt niet heel veel carterdruk? Ik kan er 2500euro voor geven, want veel meer geld heb ik niet.
Volgende keer terugmailen:quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:04 schreef Isdatzo het volgende:
Reactie op mijn "in onderdelen verkopen"-lijstje.
[..]
Wat een zever. Kleppen en distributieketting kan je zonder meer overzetten van 't ene blok naar het andere en het moet wel heel gek lopen willen de drijfstangen en zuigers niet overzetbaar zijn vanwege verschillende slijtage (als die al überhaupt kapot zijn in m'n andere blok).
Als je niet weet waar je over praat én geen geld hebt, probeer het dan ook niet.
Vast wel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kunnen jullie mijn foto's van flickr opslaan?
"Voor dit aanbod stamp ik 'm liever helemaal de tyfus in" bedoel je! Wat een heerlijk gevoel moet dat geven zegquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Volgende keer terugmailen:
Voor dit aanbod ga ik kijken hoe lang het duurt voordat het verandert is in een hoop schroot als ik er op los ga met een snijbrander, slijptol en moker.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kunnen jullie mijn foto's van flickr opslaan?
Zal je paps blij mee zijnquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Statief van m'n paps ook helemaal onder de verf
Sommige hebben 'download' uitstaan, zat te kijken hoe dat moest, vandaar.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tuurlijk
Maar alleen in de resoluties die jij online zet, niet de originelen natuurlijk.
Gewoon net als elke andere afbeelding die op internet staat.
Ach dat heb ik er zo afgekrabd. Maar hij gebruikt hem toch nooit (ligt altijd bij hun onderin de kast) dus ik mocht hem mee. Dus hij is praktisch van mij.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:21 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Zal je paps blij mee zijn... "maar dat is hip"
printscreen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Sommige hebben 'download' uitstaan, zat te kijken hoe dat moest, vandaar.
[..]
Ach dat heb ik er zo afgekrabd. Maar hij gebruikt hem toch nooit (ligt altijd bij hun onderin de kast) dus ik mocht hem mee. Dus hij is praktisch van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |