Bijvoorbeeld.. En storm in de stad is lang niet zo leuk!quote:
Storm is overal leuk!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:13 schreef SP22 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.. En storm in de stad is lang niet zo leuk!
Tuurlijk. Dronken over de autobahnquote:
En normaal gaat het al niet snel?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maquettes maken in de zon gaat zegmaar vier keer zo langzaam als normaal.
Mij maak je niet blij met 29 graden en bijna geen wind..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:57 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik vind 't anders behoorlijk goed te pruimen in het zonnetje.
quote:
Zo ff doen, thanks.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:46 schreef SP22 het volgende:
Staat ie ook op Marktplaats ofzo? Ik heb nog wel auto/motor knutsel vrienden/familieleden. Gooi ik wel ff een link op mn Facebook.
5 min fietsen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:07 schreef Timmos het volgende:
[..]
Nog een reden waarom je hier beter zit..
[ afbeelding ]
Mijn achtertuin.. Ok, 2 minuutjes lopen dan
..
Ik het Ijselmeer en die zelfde Noordzee op 20 min afstand. En het twiske.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:11 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb de Westerschelde en de Noordzee hier ook nog..
Whehe, als ik oude foto's van mij tegenkom zit er ook altijd zo'n rand omheen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:16 schreef Timmos het volgende:
Hehe, kom net via google afbeeldingen een van mn eerste foto's tegen..
[ afbeelding ]
Je bent te snel met edittenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:19 schreef Omniej het volgende:
En godver, de zon gaat weg. Sluierbewolking, wat doe je.
Edit: Eh, sluierbewolking dus, niet sluiter.Zeker te veel in FOT rondgehangen.
Zou zo met je willen ruilen, maar het is zo'n roteind rijden hè.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:21 schreef Timmos het volgende:
[..]
Je bent te snel met editten..
Hier 29 graden en zo goed als geen wind, ruilen?
Zal bier en overige drank koud leggen en de BBQ klaar zetten..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:23 schreef Omniej het volgende:
[..]
Zou zo met je willen ruilen, maar het is zo'n roteind rijden hè.
Veel verlies maak ik er toch op.. en ik denk niet dat ik over 2 maanden wel veel zin heb om die blokken uit elkaar te gaan trekken. Gister voor de grap even gekeken en dan moet ik nog voor bijna 300 euro speciaal gereedschap aanschaffen dat ik waarschijnlijk maar één keer gebruik.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:12 schreef problematiQue het volgende:
IDZ, is het niet een betere optie om je frustraties met je motor even een maandje of twee te laten bekoelen voordat je 'm nu met veel verlies verkoopt?
Als het 6 uur is moet je nog 6 uur voor de dag voorbij isquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:45 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Niks, maar dan is vandaag iig bijna voorbij.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
http://www.speurders.nl/o(...)lokken-88649274.html
Zo dan.
Gebruikt als koelleiding voor je motor?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:47 schreef Isdatzo het volgende:
Bwuu net m'n airco van zolder gesleept.. ben ik die stomme slang kwijt.
Kutzooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |