Mwah gisteren was wel ok, vandaag niet veel te doen. BBQ straks wel.quote:
Kan gebeuren hèquote:
Heyquote:
Oquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Als in; ik heb precies hetzelfde meegemaakt.
sryquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Soms koude emoties van binnen, intense hitte van buiten
Er is vast wel iets wat er op lijkt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:02 schreef Pizzalucht het volgende:
Er is hier alleen zo'n verdraaide Jumbo in de buurt. Kut Rotterdam.
Ik wil roomijs, ben ongesteld.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:03 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Er is vast wel iets wat er op lijkt.
en dat pik jij :Squote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:11 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ze heeft je al naaktpics gestuurd tog :S
Niewaarquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:11 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ze heeft je al naaktpics gestuurd tog :S
Heyquote:
Neejoh. Ik ben jaren geleden vaak zat meegevraagd maar ik heb daar niks te zoeken, dus nooit gegaan.quote:
niet ?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Neejoh. Ik ben jaren geleden vaak zat meegevraagd maar ik heb daar niks te zoeken, dus nooit gegaan.
Mijn hond wil er niet eens op.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:52 schreef FreezePop het volgende:
Gadverdamme wat een lelijk wijf ik zou mijn hond er van af trappen en die mafkees van een pizzalucht er op gooien omdat ik hem niet mag.
Doe dat niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:56 schreef Pizzalucht het volgende:
Nou ik ga mijn vinger in mijn keel steken van dat ijs en dan huilen dat mijn vriendin zo lelijk is doei
succes met datquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:56 schreef Pizzalucht het volgende:
Nou ik ga mijn vinger in mijn keel steken van dat ijs en dan huilen dat mijn vriendin zo lelijk is doei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vervuil mijn lever met zwerversbierfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:07 schreef Beach het volgende:
Helemaal eenzaam en alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vervuil mijn lever met zwerversbier
She's the man.quote:
Ik weet het wel zekerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:14 schreef FreezePop het volgende:
[..]
nu nog fotos van je bil om te verifiëren.
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
She's the man.
[..]
Ik weet het wel zeker
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:19 schreef FreezePop het volgende:
misschien was die saaie kut wel een ss kampbewakerman je weet maar nooit toch
Ik ben ten alle tijden bruin.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:45 schreef Gridlok het volgende:
Ik ben al best bruin als je mee neemt dat ik nooit buiten kom.
Ik ook.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:45 schreef Gridlok het volgende:
Ik ben al best bruin als je mee neemt dat ik nooit buiten kom.
toe maar.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is mn standaard PI, wat lul je nou weer.
[..]
Watwatwat
hee die film komt vanavond ofzo op tv ..quote:
hee mooi meisje!quote:
Sharrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:38 schreef sharr het volgende:
Ik heb de secondes tot mijn unban af zitten tellen
waarom was je geband?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:38 schreef sharr het volgende:
Ik heb de secondes tot mijn unban af zitten tellen
Ik was stout in het x-raydio topic.quote:
Bepaalde personen hebben het gereport bij de admins, stelletje schijnheilenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik was stout in het x-raydio topic.
omdat stokstaart ' ik krijg je nog wel, kankersharr ' zei, daar wilde ik even een grote bek op teruggeven![]()
Weet je wie?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:41 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Bepaalde personen hebben het gereport bij de admins, stelletje schijnheilen
waar kan ik nalezen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:40 schreef sharr het volgende:
[..]
omdat stokstaart ' ik krijg je nog wel, kankersharr ' zei, daar wilde ik even een grote bek op teruggeven![]()
ik niet, momenteel zit ik bedekt met hooiquote:
brood met knakworsten bij een vriend op de boerderijquote:
Met koeien?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
brood met knakworsten bij een vriend op de boerderij
nu ff pilsje pakken
die zaten niet aan de keukentafel mee te eten, die hebben we buiten gelatenquote:
hier.quote:
Doet zon bbq geen pijn aan je tanden, die krengen zijn hard man!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:01 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb net BBQ op met veel bier. Jeweet.
Heeejjjquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:04 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Doet zon bbq geen pijn aan je tanden, die krengen zijn hard man!
Ha-haquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:04 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Doet zon bbq geen pijn aan je tanden, die krengen zijn hard man!
Mwah beetje maarquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is er mis met mij? Walgelijk ben ik.
Tot zoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:24 schreef Gridlok het volgende:
Louis Armstrong + Biertje + Wierie + Zon, lekkkkker.
x-gaydio topicquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Heb al het nodige gedronken dus mag niet meer rijden.quote:
ik sta elke dag te schoffelen..quote:
Een schoffel is tuingereedschap dat wordt gebruikt om onkruid onder de wortel door te snijden, waarbij tegelijk de grond los wordt gemaakt. Doordat het plantje geen grond heeft om zich in te wortelen, zal het uitdrogen en sterven.quote:
jij snapt umquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:49 schreef dockx het volgende:
[..]
Een schoffel is tuingereedschap dat wordt gebruikt om onkruid onder de wortel door te snijden, waarbij tegelijk de grond los wordt gemaakt. Doordat het plantje geen grond heeft om zich in te wortelen, zal het uitdrogen en sterven.
[ afbeelding ]
1 Big Mac, 1 portie Franse frietjes en 2 doosjes Chicken McNuggets van 6 stuks (dus 12 stuks in totaal)quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:02 schreef foknieuws het volgende:
'Geile' sletjes eisen seksuele vrijheid http://fok.nl/446942
Facking veel (hoewel je kunt blijven eten bij de mac)quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
1 Big Mac, 1 portie Franse frietjes en 2 doosjes Chicken McNuggets van 6 stuks (dus 12 stuks in totaal)
Kroketbroodjes zijn ook nicequote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:02 schreef dockx het volgende:
[..]
Facking veel (hoewel je kunt blijven eten bij de mac)![]()
Ik heb 3 kroketbroodjes op. En vies..![]()
![]()
Erg lelijk avond eten. Maar ach..
Klinkt goedquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:06 schreef gianni61 het volgende:
ik heb zin in pasta met kip, champignons en spinazie. maar dat komt waarschijnlijk omdat het nu voor mn neus staat
Dan is het wel minder jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:07 schreef dockx het volgende:
[..]
Sommige wel indd.
Maar deze waren niet echt superieur..
is een restje van woensdag, dus hoop dat het nog goed is.quote:
True..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:12 schreef Dalando het volgende:
Godverdomme bijna een maand hier niet meer ingelogd [ afbeelding ] Kut ontsteking...
En dan kom ik terug en dan is ONZ radio er niet meer?
Dat klopt, maar nu hebben ze een nieuw radiostation opgericht genaamd X-Raydioquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:12 schreef Dalando het volgende:
Godverdomme bijna een maand hier niet meer ingelogd [ afbeelding ] Kut ontsteking...
En dan kom ik terug en dan is ONZ radio er niet meer?
Beetje jammer inderdaad.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat klopt, maar nu hebben ze een nieuw radiostation opgericht genaamd X-Raydio
Ik heb het gekke idee dat ik iets mis hier.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:38 schreef dockx het volgende:
[..]
Oh nee, dacht dat wel eens waar kon zijn..
Maar nee..
Haha nee totaal niet..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb het gekke idee dat ik iets mis hier.
Awhh, en fijn zoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:12 schreef dockx het volgende:
[..]
Ja rugpijn joh. Verkeerd geslapen vorige nacht denk ik.
Verder gaat het wel goed hoor..
Geen pizza?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:28 schreef sharr het volgende:
Openbaar vervoer
Heb van 19.41 tot 20.37 op een bus staan te wachten (die om 20.02 zou komen) en hij kwam maar niet. Toen kwam er om .37 gelukkig een andere.Met allemaal negers in R'dam Zuid.
quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:30 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
Da's wel erg snel, daar nu al achterkomen.
Goed nummer iddquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind dit stiekem een leuk liedjeee.
Gewoon een beetje leuk meeposten en niet zo kut als ik zijnquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:50 schreef SlashCry het volgende:
Hallo, wat moet je doen om hier bij te horen?
jeetje peetjequote:
Lief zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:50 schreef SlashCry het volgende:
Hallo, wat moet je doen om hier bij te horen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
jeetje peetje klinkt leukerquote:
Gelukkig heb je het zelf ook doorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Gewoon een beetje leuk meeposten en niet zo kut als ik zijn
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het zelf ook doorKutsharr jeetje mina ughhhghgh
![]()
![]()
whiwhwihwigrapj etog
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:53 schreef Omdatappel het volgende:
Oeh, ik heb wokkels.Herinneringen aan het begin alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sry.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Herinneringen aan het begin alles.
IN mijn gat? Tell me morequote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA GA WEG ANDERS TRAP IK JE IN JE GAT ALLES HOOR
Nice, ik ook. misschien kom ik je wel tegenquote:
Daar is best veel kans op zo, tussen 100.000 mensen!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:55 schreef SlashCry het volgende:
[..]
Nice, ik ook. misschien kom ik je wel tegen
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:53 schreef Omdatappel het volgende:
Oeh, ik heb wokkels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig weet ik hoe je eruit zietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Daar is best veel kans op zo, tussen 100.000 mensen!
Hoi. Ja ik zou niets liever willen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi, ik vind jou niet lelijk. Wokkels delen?![]()
Met je RKC sjaal zekerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:05 schreef Patje1987 het volgende:
Pest me niet of ik kom jullie in elkander stompen.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:05 schreef Patje1987 het volgende:
Pest me niet of ik kom jullie in elkander stompen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]wie is dat meisje ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are Anonymous. We are Legion. We do not Forgive. We do not Forget. Expect us.
- I do what I want because I can -
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]Ik geef me overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:
Een boekquote:
quote:
jij bent sowieso een kloonquote:
quote:
ken ik jou ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |