het betere werkquote:
MTV's Yo Klinkerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:34 schreef K-Cash het volgende:
Klinker is zo dik, als ze op het strand ligt sleept greenpeace haar de zee in.
WAT HEB IK HIER NOU AAN, LUL.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze heeft haar eigen tijdzonesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:37 schreef K-Cash het volgende:
Klinker is zo dik, ze leeft in meerdere tijdzones
king-size matrasquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:39 schreef K-Cash het volgende:
[..]
ze gebruikt matras als inlegkruisje a sahbi
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WAT HEB IK HIER NOU AAN, LUL.soms zit het mee, soms zit het tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
RAMEN EN DEUREN DICHT VROUWEN EN KINDEREN IN VEILIGHEID BRENGEN RADIO EN TV AANquote:
Dit alleen ik heb net geslapenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb net in de zon gelegen, pfff wat is het heet buiten.......
Tevens een goedemiddag
als klinker aan de goede kant stond had je zonsverduisteringquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tevens een goedemiddag
SVquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tevens een goedemiddag
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik wil ook in de zon liggen, maar dan ga ik me altijd vervelen.
Kinderenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
kon ik het maar, dan was deze wereld zo fijn.
Kinderenquote:
Daar heb je wel een paar punten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kinderen
Nergens druk om maken
Niet weten dat er zoveel dingen zijn die voor problemen zorgen
Met poppen nog kunnen spelen
In de zandbak spelen
Irritant doen
Zeuren op de basisschool dat het moeilijk is en dan die eerste weken op de middelbare school terug verlangenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
KindertijdNergens druk om hoeven maken
Mis het soms wel
kun je makkelijk praten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:09 schreef Flippiee het volgende:
Mweh kennis van nu teruggaan naar toen, maar goed achteraf
Ik heb liever een beetje pijn dan jeuk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:12 schreef Flippiee het volgende:
Jeuk op mijn enkel, huid al weggekrabt, doet nu pijn
Twijfel gevalletje is dit hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:14 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik heb liever een beetje pijn dan jeuk.
Pijn heb je pijnstillers voor, jeuk is vreselijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:14 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik heb liever een beetje pijn dan jeuk.
Ik wil je pijn wel overnemen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Twijfel gevalletje is dit hoorAl ben ik het uiteindelijk weel met je eens
Leer je dus snel af zoquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:18 schreef FreezePop het volgende:
godverdomme mn pc is na een tijdje statisch en als ik er met mn been tegenaan tik word ik geschokt
ik eerstquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:19 schreef Gridlok het volgende:
Massages te koop, 5 euro. ( olie niet inbegrepen )
pmsquote:Op 30-05-2011 18:11 schreef tijger74
Remlof,
Ik kan nog steeds geen pms gebruiken.
Als ik weer een topic open bij fb krijg ik weer de crew te janken.
Wil jij mijn pms weer activeren zodat ik met de crew mijn ongenoegen verder kan uiten zonder daar fb mee te vervuilen?
bvd
Flipsebipsjequote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
FRANNIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
[..]
haha die beach
Wat moest jij daar doen danquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah gezellig, ik was gisteren nog in limboland
[..]
[..]
Zie je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
kusjekroel.. wat een tyfuswoord.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:49 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoi. Is dit het centrale kusjekroeltopic?
Waar het woord kusjekroel walgelijk wordt gevonden ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:49 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoi. Is dit het centrale kusjekroeltopic?
quote:
Het omschrijft anders heel goed de posts in dit topic. Daarom vroeg ik me dat af.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar het woord kusjekroel walgelijk wordt gevonden ja.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:49 schreef Beach het volgende:
Hoe noem je een zangeres die zwanger is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niet alle postsquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
Het omschrijft anders heel goed de posts in dit topic. Daarom vroeg ik me dat af.
Er zijn wel een aantal kusjekroel liefhebbers hier ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
Het omschrijft anders heel goed de posts in dit topic. Daarom vroeg ik me dat af.
Had ik graag gedaan, leuk discussie gevoerd.quote:
Ik zeg alleen: Noord- Hollandquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:51 schreef Franneh het volgende:
[..]
Daar was ik ook dichtbij. We voelen elkaar aan.
quote:
Kijk nou .... moet je hier niet een beetje binnenmonds van overgeven?quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
FRANNIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
[..]
haha die beach
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kijk nou .... moet je hier niet een beetje binnenmonds van overgeven?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jawel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kijk nou .... moet je hier niet een beetje binnenmonds van overgeven?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik maak alvast reclame.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat nou snol, je verraadt bijna mijn nieuwe baan
Ik dacht dat ik het niet met je eens zou zijn, maar je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht al dat ik de enige was
Niet weggaanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:54 schreef Franneh het volgende:
Ik post hier bijna nooit, ik zeg 1 keer.. spaghettiomdat ik spaghetti lekker vind.. en het is meteen 'kusjekroel' ?
Ik ga meteen weer weg doei
Ach dat kusjekroel zijn er maar 12 van de 120. Soms is het wel walgelijker hier met kusjekroel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:57 schreef FreezePop het volgende:
Gezellig hier, kusje kroelen, reclame maken, sletjes en haters.
Ik kan 4 users noemen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach dat kusjekroel zijn er maar 12 van de 120. Soms is het wel walgelijker hier met kusjekroel.
Dat is wel waar ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja hallo, het zijn jouw woorden. Niet de mijne.
True.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach dat kusjekroel zijn er maar 12 van de 120. Soms is het wel walgelijker hier met kusjekroel.
Stop er een kurk in.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:01 schreef SuperwormJim het volgende:
Mn vrouw snurkt in de hangmatWat moeten de buren er wel niet van denken?
Die denken vast 'wow Sugar Lee Hooper leeft nogquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:01 schreef SuperwormJim het volgende:
Mn vrouw snurkt in de hangmatWat moeten de buren er wel niet van denken?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik ben er soms toch ook schuldig aan allusss.
Lijkt me niet zo aangenaam.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Of een klodder zonnebrandcreme, dat zal r leren.
Dat zou ik lekker vinden, net gereden dus kon niet drinken. Wel in de stad 2 blikjes alchohol vrij rosébier gehad ter promotiequote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:23 schreef Beach het volgende:
Welkom thuis Patjen, kan ik een glas bier voor je inschenken?
Jij bent een baasquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Klinkerbotsing weg, mag ik nu wel even hier zijn?
uiteraardquote:
Haha, die had ik laatst ook gekregen. Aidsrommelquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat zou ik lekker vinden, net gereden dus kon niet drinken. Wel in de stad 2 blikjes alchohol vrij rosébier gehad ter promotie!
Zijn tochquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
uiteraard
maar ik mocht van klinkert hier niet zijn. Paste niet in zijn mentale programma zei die
NOG GENEUKT?!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:29 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zag net in de winkel een supermooi meisje gewoon. Ze was blond en normaal val ik eigenlijk niet eens op blond. Daarna stond ze naast me bij de kassa en vroeg of ze er langs mocht. Ik keek haar aan en zei: Natuurlijk mag jij er langs. Ze zei bedankt en liep door. Forever alone
Ik zag daarna haar moeder en bedacht me dat ze minderjarig zou zijn, terwijl ze er legit uitzag. Verder gelaten voor wat het was en een blikje witbier zonder alcohol gedronkenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:36 schreef Beach het volgende:
Je moet die bitches ook niet alles laten doen alleen omdat ze mooi zijn..
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zag daarna haar moeder en bedacht me dat ze minderjarig zou zijn, terwijl ze er legit uitzag. Verder gelaten voor wat het was en een blikje witbier zonder alcohol gedronken
Daarna verder hosselen met de Benz
Dan leg ik het in een mandje in een rivierquote:
IVFquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoi ik zie er lekker besmettelijk uit vandaag.
Ik eis dat iemand nu een pil tegen zonneallergie uitvindt okbedankt.
99% van de vrouwen is trouwens van zonneallergie af als ze een kind krijgen, ik heb dus de rest van mijn leven zonneallergie![]()
Dat vind ik best wel ver gaan eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan leg ik het in een mandje in een rivier
Of in een vuilniszak met een baksteen
Denk je serieus dat ik dat over mijn hart kan verkrijgen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat vind ik best wel ver gaan eerlijk gezegd.
Ohai bestel je voor mij ook meequote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
Je bestelling
1x [Pasta's] Alla Carbonara, Spaghetti ¤ 9,00
Bezorgkosten:¤ 1,50Totale prijs:¤ 10,50
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoi popje, wil je lid worden van de vriendenloterij
Popjequote:
Je mag me best opbellenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De vriendenloterij![]()
Dan bel ik je volgende week ff op
Ja hallo dan gaat mn score omlaag. Ik wil alleen mensen die dingen van me kopen aan de telefoonquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:37 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Je mag me best opbellen![]()
maar ik wil niet lid worden
Heb je toch wel voor me over?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hallo dan gaat mn score omlaag. Ik wil alleen mensen die dingen van me kopen aan de telefoon
Je mag ook ja zeggen en dan de volgende dag afbellen want 7 dagen koop op afstand dus dan heb ik de scorequote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je mag ook ja zeggen en dan de volgende dag afbellen want 7 dagen koop op afstand dus dan heb ik de score![]()
Stiekem mag ik dit niet vertellen alles.
ijs is veel belangrijker dan werk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:41 schreef FreezePop het volgende:
godverdomme ik moet werken maar heb mijn ijsje nog niet op!
Dan ga je A) later werken B) je gooit je ijsje weg of C) je eet heel snel je ijsje op en je riskeert een brainfreezequote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:41 schreef FreezePop het volgende:
godverdomme ik moet werken maar heb mijn ijsje nog niet op!
brainfreeze heb ik geen last van omdat tong tegen gehemelte. ik heb besloten het ijsje op te eten en dan mij te haasten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan ga je A) later werken B) je gooit je ijsje weg of C) je eet heel snel je ijsje op en je riskeert een brainfreeze
Perenijsjequote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Magnum almond vs perenijsje
ik vreet me helemaal dood vandaag
Magnumquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Magnum almond vs perenijsje
ik vreet me helemaal dood vandaag
Moet kunnen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omg ik heb een meisje op twitter die van elke mooie nagellak 6 of 7 potjes koopt omdat ze bang is dat het ooit op gaat
Maar je voelt je wel aangesprokenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik weet niet waar je het over hebt![]()
Goed bezig man!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga zo de stad in en aan de drank zitten, terwijl ik om 05:30 morgen op moet
Ze zullen vast blij met je zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja heLekker brak aan het werk
Ach ze vinden het niet erg als ik brak ben, als ik maar aanwezig ben vinden ze het al goedquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze zullen vast blij met je zijnhahah
Beter.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ach ze vinden het niet erg als ik brak ben, als ik maar aanwezig ben vinden ze het al goed
Thnxquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zag hem net ook
doeiiii have funnn
Jawel, eventjes.quote:
Hoe kom je aan buikpijn?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb buikpijn, maar kan je doen.
Spare ribs
Neuhquote:
Over 8 uur draai ik me nog een keertje omquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
over 8 uur ben ik alweer aan het werk @_@
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:12 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Over 8 uur draai ik me nog een keertje om
Slapenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 07:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Meh, mn wekker. Te vroeg, weinig sllaap
Popquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |