Liefje, met jouw skills: maak het zelf.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom Floria, welkom terug Californium!
X-Men, die wil ik ook zien!![]()
Gisteren bij een lokaal winkeltje geweest die o.a. prints / giclees / original artwork verkoopt van animatiefilms (vooral veel Disney), bohIk wil al een tijdje iets moois voor aan een grote kale muur in ons huisje, en zie genoeg moois maar nog niet iets wat echt 'wauw' is - nu heb ik allerlei leuks gezien daaro!
Wel vrij prijzig (voor mij
), maar misschien...
Baedeker voor de huisvrouwquote:
Hahahaha, tof! Jammer dat mijn nichtje net jarig is geweest.quote:
Had je ook mijn antwoord gezien?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Liefje, met jouw skills: maak het zelf.
-edit- ik zie dat loveli dat idee ook al had, wat mij een spuit 11 maakt.
Geen spuit 11, maar een bevestiging van wat Maria blijkbaar nog niet weet.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Liefje, met jouw skills: maak het zelf.
-edit- ik zie dat loveli dat idee ook al had, wat mij een spuit 11 maakt.
Ja!quote:
Ik kan best een semi-rechte lijn trekken op een papiertje (bij wijze vanquote:Op zondag 5 juni 2011 12:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen spuit 11, maar een bevestiging van wat Maria blijkbaar nog niet weet.
Het gaat hier toch om Disneyplaatjes naschilderen? Dat kan jij. (en nog wel meer ook, maar goed, dit in ieder geval.)quote:Op zondag 5 juni 2011 12:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik kan best een semi-rechte lijn trekken op een papiertje (bij wijze van), maar heb helaas niet echt originele ideetjes
En met de skillz an sich valt het helaas ook wel mee. Het oefenen is er de laatste jaren ook nogal bij in geschoten
De ietsistquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:45 schreef loveli het volgende:
[..]
De agnost.
Om terug te komen op de mannendiscussie van gisteren, Rubinstein over God:
Hmm maybe! Maar het namaken van het spul van iemand anders voelt ook altijd wel een beetje sneakyquote:Op zondag 5 juni 2011 12:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Het gaat hier toch om Disneyplaatjes naschilderen? Dat kan jij. (en nog wel meer ook, maar goed, dit in ieder geval.)
Ik dacht dat je naar XM was geweestquote:Op zondag 5 juni 2011 12:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja!![]()
Maar vandaag dus niet![]()
En ik ben ook al naar X Men geweest, afgelopen donderdag. Was leuk
Nopequote:
Nou, het lijkt me dat je dan wel goed bent gekeurd, jaquote:Op zondag 5 juni 2011 12:29 schreef _Calimero_ het volgende:
Verder zie ik dat er een oude bekende terug is in het topic: Welcome back! Ik hoop dat de ellende snel helemaal achter de rug is en het beter gaat...
And I met the parents! Volgens mij ben ik goedgekeurd. Vriendje vertelde dat z'n moeder had gezegd dat ik een 'vrouw naar haar hart' was![]()
En ik heb 3 maanden jubileum gevierd, met een heerlijke dag vol leuke dingen
Ja, het is ook niet iets wat ik aanraad, normaal gesproken.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hmm maybe! Maar het namaken van het spul van iemand anders voelt ook altijd wel een beetje sneaky
Wat fijn allemaal!quote:Op zondag 5 juni 2011 12:29 schreef _Calimero_ het volgende:
Verder zie ik dat er een oude bekende terug is in het topic: Welcome back! Ik hoop dat de ellende snel helemaal achter de rug is en het beter gaat...
And I met the parents! Volgens mij ben ik goedgekeurd. Vriendje vertelde dat z'n moeder had gezegd dat ik een 'vrouw naar haar hart' was![]()
En ik heb 3 maanden jubileum gevierd, met een heerlijke dag vol leuke dingen
Dattes!!quote:Op zondag 5 juni 2011 12:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me dat je dan wel goed bent gekeurd, ja![]()
Dat is een doel. Hoe je dat doel denk te gaan bereiken is je planquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:24 schreef Dandelion83 het volgende:
[..]
- plan: Geen behoefte aan een blokjesbuik, maar wel een gaatje of twee strakker op m'n riem. (Is dit een plan?)
-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |