quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door DevilsAndDust op 05-06-2011 11:10:45 ]Still a little bit of your face I haven't kissed.
Mooi! Kleur staat je ook prachtigquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Even spammen, ik ben zo blij met m'n jurkje..
[..]
Nice!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Even spammen, ik ben zo blij met m'n jurkje..
[..]
Alvast welkom Dandelion83quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:39 schreef Dandelion83 het volgende:
Hallo menschen!
Ik heb van een vriendin gehoord dat jullie STEEEEEENGOED zijn in advies geven (slijm) dus vandaar dat ik het maar eens probeer.
Ik wil afvallen. Ik heb er geen haast mee en heb dan ook geen hangbuik, maar toch begin ik echt wel een buikje te krijgen sinds ik weer op school zit en me minder beweeg. Ik was benieuwd of er succesvolle afvallers zijn die mij kunnen helpen met het geven van een duwtje in de goede richting.
Als er mensen zijn die mij willen helpen geef ik maar al te graag de info die jullie nodig hebben.
Alvast enorm bedankt!
Halllooo! Bedankt voor de groet Sigme!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:11 schreef sigme het volgende:
Uit een ander topic
[..]
Alvast welkom Dandelion83.
Vertel! Hoeveel weeg je, hoe lang ben je, zo te zien ben je man, klopt dat? Euh, hoe oud ben je? Wat is je plan en wat is je doel? Lust je broccoli?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:24 schreef Dandelion83 het volgende:
[..]
Halllooo! Bedankt voor de groet Sigme!
Hier wat info over mezelf:
- 27 jaar
- man (inderdaad)
- plan: Geen behoefte aan een blokjesbuik, maar wel een gaatje of twee strakker op m'n riem. (Is dit een plan?)
- Eetgewoontes: Pasta met een beetje mager gehakt of geen vlees at all. Wokken. Geen fast food bij de snackbar maar soms wel een diepvries pizza (ongv 1x per week.) Ik lust best veel groentes, maar vaak wel in combinatie met andere soorten (zoals wokken).
- Waar ben ik NIET gek op: vis (al vind ik gamba's met knoflook wel erg lekker), witlof, couscous, olijven, feta kaas. Dingen die heel sterk van smaak vind ik over het algemeen niet zo lekker als ik het zo kan inschatten.
Thanks voor de reactie!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Een man van 27 moet vrij vlot wat vet kunnen inwisselen voor spier, maar dan zou je toch wat moeten gaan bewegen. Met een beetje krachttraining kan je heel snel resultaat boeken - zou dat niet iets voor je zijn?
Pasta is overigens niet heel goed voor buikvet (of juist wel, 't is maar hoe je het bekijkt). Je eetgewoonten een beetje aanpassen richting geen of heel weinig pasta en in plaats daarvan wat extra groente met daarover datgene wat je anders over de paste zou doen, zou ook behoorlijk moeten helpen.
Meten met je riem is trouwens een prima plan (en dus 2 gaatjes een prima doel). Je kan beter centimeters meten dan kilo's, zeker als je jezelf er toch toe zou kunnen zetten wat te gaan sporten. Want spieren erbij betekend minder verlies in kilo's maar meer in centimeters.
Wat eet je verder zoal overdag? Brood, zuivel, .. ?
bloedarmoedequote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:43 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb 'beter leven biologische kalfsgehakt' gekocht (aanbieding), wat voor leuke dingen kan ik daarmee maken? Wat heeft kalfsgehakt dat normaal rundergehakt/half om half niet heeft?
Krachttraining is geen must, maar wel snel en ook goed voor de rest van je welbevinden en je gezondheid. Andere vormen van inspanning ook, hardlopen, zwemmen etc - maar dat gaat een stuk minder snel en je bouwt minder spier op.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:39 schreef Dandelion83 het volgende:
[..]
Thanks voor de reactie!
Ik eet overdag vaak brood met wat zoets erop, zoals pindakaas of (light) jam. Geen vlees op brood. Ik wil sowieso zo min mogelijk vlees eten. Alleen pasta vind ik zo enorm lekker dat ik het daar vaak nog wel bij doe. Al heb ik wel eens een verdomd lekkere vegetarische pasta gegeten. Toch eens opzoeken. Ik eet vaak hetzelfde, en ook makkelijk te bereiden dingen omdat ik vaak pas heel laat thuis ben van school/werk.
Wat betreft de kracht training: Tja dat vroeg ik me dus echt af of dat een must is. Tuurlijk gaat het daarmee sneller enzo maar is dat echt een verplichting? Kan je je "vet intake" niet zo aanpassen dat je langzaam afvalt, of werkt het gewoon zo niet? (n00b ja)
Zoute troep bij warm weer is wel logisch op zich.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:52 schreef Amsel het volgende:
Ik heb net een zak chips opgevroten en de dipsaus op de bank gemorstBen zo enorm hongerig vandaag, slaat nergens op
Ik was het de vorige keer vergeten en dat was ook een pijnlijke lesquote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:33 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
neem je zonnebrand mee? Dat zijn wij donderdag vergeten, was een pijnlijke les
Zo kan iedereen wel een lijstje maken, we zijn gewoon divers qua onderwerpen hier!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
Sauna's, gedweep op mannen, schoenen, jurkjes...
Soms denk ik wel eens wat de onderwerpen zijn die me in dit topic houden
Er is hier werkelijk waar niets te doen..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:53 schreef Goodbye het volgende:
Blijf je toch lekker daar slapen en ga je morgen terug?
Het is 23:15, ga lekker naar bed, doe ik ook als m'n biertje op isquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:15 schreef Probability het volgende:
[..]
Er is hier werkelijk waar niets te doen..
Ai!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:10 schreef Amsel het volgende:
Mijn buren luisteren naar René Froger. Heel hard.
Ik heb zin om in mijn nieuwe bed te slapen!!! Nog luxer dan een hotelbedquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is 23:15, ga lekker naar bed, doe ik ook als m'n biertje op is.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:37 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb zin om in mijn nieuwe bed te slapen!!! Nog luxer dan een hotelbed
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |