abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juni 2011 @ 09:23:33 #151
43653 sigme
Veraan
pi_97727360
5 km | 11,4 km/u
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 5 juni 2011 @ 09:31:39 #152
344469 Amsel
zonder t
pi_97727422
Sigme, hoe houd jij je tijd en afstand bij, heb jij zo'n horloge?
pi_97727450
da´s bijna net zo snel als de max van mijn scootmobiel :D

Goedemorgen!

Lijstje van gister:
O: yoghurt met muesli
T: appel
L: dubbele boterham kaaskomkommer, schaaltje rauwkost, karnemelk
T: meloen
D: zomerse andijviestamp met paprika, bleekselderij, komkommer, tomaat.. etc.
T: aardbeitjes

Lijstje voor vandaag:
O: yoghurt met muesli
T: beschuitje aarbei, cappuccino
L: bruine pistolet met kaas en tomaat uit de oven (eerst beleggen, dan oven), gekookt eitje, karnemelk.
T: komkommer en wortel
D: andijviestamp van gister omgebouwd tot salade met een soepje erbij.
T: 2 kiwi's

Gewicht zit nu op 70.2 probeer nu niet verder te zakken, maar op zich haal ik dat volgend weekend wel weer in met de viergangendiners O+
  zondag 5 juni 2011 @ 09:37:33 #154
43653 sigme
Veraan
pi_97727470
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 09:31 schreef Amsel het volgende:
Sigme, hoe houd jij je tijd en afstand bij, heb jij zo'n horloge?
Ja, ik heb een Garmin GPS-horloge. Conleche heeft laatst zo'n zelfde gekocht en vindt het een miskoop, ik heb deze nu al een hele tijd en vind 'm geweldig.

Zo hard loop ik trouwens alleen wanneer ik met liefste loop, die loopt veel harder dan ik en ik doe dan manmoedige pogingen hem bij te houden.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_97727501
Dat vind ik zo irritant aan samen lopen, dat die tempo's (ja Vik, ik weet dat het tempi is oO< ) altijd anders liggen.
  zondag 5 juni 2011 @ 09:46:44 #156
43653 sigme
Veraan
pi_97727561
quote:
18s.gif Op zondag 5 juni 2011 09:41 schreef Laureline het volgende:
Dat vind ik zo irritant aan samen lopen, dat die tempo's (ja Vik, ik weet dat het tempi is oO< ) altijd anders liggen.
Oh, het lukt ons wel heel goed om samen op te lopen. Voor hem is het beter om wat rustiger te lopen dan hij uit zichzelf doet en voor mij is het niet verkeerd om me echt in te spannen.

Loop jij nog wel eens een rondje? Of naai je alleen nog maar?
pi_97727601
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 09:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, het lukt ons wel heel goed om samen op te lopen. Voor hem is het beter om wat rustiger te lopen dan hij uit zichzelf doet en voor mij is het niet verkeerd om me echt in te spannen.

Dit heb ik inderdaad ook :)
pi_97727743
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 09:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Vorige week liep ik nog even mijn rondje van een half uur door het bos, dat was best weer zwaar! Het was wel warm toen, dat scheelt. En ik probeer af en toe nog wel op de crosstrainer te staan, dat is wat minder een 'onderneming' dan het rennen.
  zondag 5 juni 2011 @ 10:51:02 #160
186094 Floria
Ghost of shark
pi_97728650
Morning!
Volg deze reeks al maanden, zo niet jaren :)

Ga nu maar eens een poging doen om mee te schrijven. Na 2 zwangerschappen wil ik nu toch echt meer/beter gaan afvallen.

Ik loop minstens 3x pw hard en loop 5km in ongeveer eenhalf uurtje. Ik merk dat mijn condititie flink vooruit is gegaan en afvallen doe ik ook een beetje maar ondertussen blijf ik wel enorm veel taarten bakken enzo dus daar moet ik maar eens mee gaan kappen :'(

Ik eet nu rdelijk 'normaal' m.i maar ik zie wel waar er winst te behalen is.
Zo ontbijt is meestal met 2 volkoren boterhammen met vlokken. Heerlijk! Niet zo goed beleg dus dat moet anders. Ik zit te denken aan (volle)kwark met banaan en beetje honing.
T: eet ik niets, of een appeltje
L: ik werk en het is lastig on een goede lunch te nuttigen. Meestal eet is instant noodles maar die zijn evil! ( maar wel lekker!)
T: niets
D: Ik eet geen vlees, wel vis. Geen hollandse pot maar wel veel groenten in allerlei gerechten. Toetje: I <3 Arla vanille yoghurt maar daar zit veel suiker in.

Meestal snaai ik nog wat chocolade bij de thee. Geen hele repen maar toch wel max 50 gram ofzo.

Dus.

Ik moet mijn beleg gaan vervangen of iets anders gaan ontbijten.
Ik moet aan de twee tussendoortjes ipv geen of slechts 1. Ik eet te weinig fruit.
Geen chocolade meer in de avond.
Geen toetje?

Maar ik denk dat als ik al het slechte weg haal ik te weinig eet, klopt dat? Ik ben 185 lang en weeg 93 kilo.
Ik wil toch echt naar -15 kilo.

Wie kan zijn licht hierover laten schijnen?
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_97728709
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:57 schreef Ml-etje het volgende:
wat heb je voor een nieuw bedje?
/
Mobiel

[..]

Heb een boxspring overgenomen en had al een heerlijk matras!
Worry is a misuse of imagination
  zondag 5 juni 2011 @ 10:57:22 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97728783
Goeiemorgen :W.

Ik zou ook lopen, maar had geen zin om m'n bed uit te komen. Morgen is alles weer normaal hier, dus dan ga ik ook weer lopen :). Eens kijken of de 10 km/u weer lukt, of sneller.

M liep ook altijd sneller dan ik toen we nog samen liepen. En ik vind het vervelend om achter iemand aan te sjokken, wilde altijd vóór hem lopen. Nu loop ik alleen en wedijver ik alleen met mezelf ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_97728888
Als je al afvalt gaat alles toch prima, Floria? Langzaam gewicht kwijtraken is juist de beste manier, dan hoef je je levensstijl niet zoveel aan te passen. Misschien inderdaad iets minder suiker, wat eigen gezonde dingen meenemen voor de lunch, en iets minder chocolade bij de thee? Sommigen in dit topic vinden dat hele pure chocola helpt, omdat je dan na één stukje al een verzadigd gevoel hebt, ikzelf eet rustig een reep puur, dus bij mij helpt het niet.

Hoeveel gewicht raak je nu per maand kwijt?
  zondag 5 juni 2011 @ 11:05:17 #164
211002 Goodbye
Awesome!
pi_97728956
Morning :W

Ik had gehoopt dat het toch nog droog zou zijn vandaag. Mijn ouders komen vandaag langs en ik wilde graag even met het bootje weg ;( Dan maar iets anders leuks verzinnen, ik hou er niet van om alleen maar op de bank te zitten.

Floria, je eet inderdaad te weinig. 's Ochtends 2 volkoren boterhammen met ander beleg nemen? En dan die kwark lekker als tussendoortje nemen! :Y Ik zou jezelf trouwens niet altijd vlokken en chocola ontzeggen, dat kan best wel af en toe ;)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_97728962
Ik ga mee met Lau en verder zeg je al veel zelf Floria :) fruit gaan eten als tussendoortjes, helpt ook tegen de trek en maakt het misschien makkelijker zoetigheid en chocola eens te weerstaan.

Ontbijten met boterhammen lijkt me helemaal prima, zo op het oog lijkt me dat beter dan kwark met banaan en honing, maar misschien idd ander beleg?

En verder ben ik ook benieuwd hoeveel je nu kwijtraakt.
pi_97729695
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 11:05 schreef Goodbye het volgende:
Morning :W

Ik had gehoopt dat het toch nog droog zou zijn vandaag. Mijn ouders komen vandaag langs en ik wilde graag even met het bootje weg ;( Dan maar iets anders leuks verzinnen, ik hou er niet van om alleen maar op de bank te zitten.

Floria, je eet inderdaad te weinig. 's Ochtends 2 volkoren boterhammen met ander beleg nemen? En dan die kwark lekker als tussendoortje nemen! :Y Ik zou jezelf trouwens niet altijd vlokken en chocola ontzeggen, dat kan best wel af en toe ;)
Bootje varen. O+
pi_97729758
Ik moet nog een keer heen en weer naar mijn oude kamer om de laatste spullen op te halen maar ik heb geen zinnnn
En verven :')!
pi_97729859
mogguh!

Welkom Floria :W De dames hierboven hebben al wat tips gegeven, hopelijk kan je er wat mee.

Gister naar Xmen geweest, toffe film :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_97729911
hoihoi!

Welkom Floria!

Rituals was net hier om een tv-/magnetrontafeltje op te halen :)
Zo nog maar 's even aan de studie O+ :z :z wel zin in, maar de verhuizing regelen is óók zo leuk!
Ja doei.
pi_97730045
Hij wilt klopt niet, dat weer ik, maar is dat omdat het een onregelmatig werkwoord is?
  zondag 5 juni 2011 @ 11:49:52 #171
43653 sigme
Veraan
pi_97730089
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 10:51 schreef Floria het volgende:
Morning!
Volg deze reeks al maanden, zo niet jaren :)

Ga nu maar eens een poging doen om mee te schrijven. Na 2 zwangerschappen wil ik nu toch echt meer/beter gaan afvallen.

Ik loop minstens 3x pw hard en loop 5km in ongeveer eenhalf uurtje. Ik merk dat mijn condititie flink vooruit is gegaan en afvallen doe ik ook een beetje maar ondertussen blijf ik wel enorm veel taarten bakken enzo dus daar moet ik maar eens mee gaan kappen :'(

Ik eet nu rdelijk 'normaal' m.i maar ik zie wel waar er winst te behalen is.
Zo ontbijt is meestal met 2 volkoren boterhammen met vlokken. Heerlijk! Niet zo goed beleg dus dat moet anders. Ik zit te denken aan (volle)kwark met banaan en beetje honing.
T: eet ik niets, of een appeltje
L: ik werk en het is lastig on een goede lunch te nuttigen. Meestal eet is instant noodles maar die zijn evil! ( maar wel lekker!)
T: niets
D: Ik eet geen vlees, wel vis. Geen hollandse pot maar wel veel groenten in allerlei gerechten. Toetje: I <3 Arla vanille yoghurt maar daar zit veel suiker in.

Meestal snaai ik nog wat chocolade bij de thee. Geen hele repen maar toch wel max 50 gram ofzo.

Dus.

Ik moet mijn beleg gaan vervangen of iets anders gaan ontbijten.
Ik moet aan de twee tussendoortjes ipv geen of slechts 1. Ik eet te weinig fruit.
Geen chocolade meer in de avond.
Geen toetje?

Maar ik denk dat als ik al het slechte weg haal ik te weinig eet, klopt dat? Ik ben 185 lang en weeg 93 kilo.
Ik wil toch echt naar -15 kilo.

Wie kan zijn licht hierover laten schijnen?
• Vlokken vervangen door honing is geen verbetering.
• Tussendoortjes wel/niet eten is een kwestie van voorkeur, geen noodzaak
• Waarom is lunchen lastig omdat je werkt? Hele volksstammen werken, die eten lang niet allemaal noodles. Hier is winst te behalen. Neem gewoon boterhammen mee. Of salade.
• Te weinig fruit is ook een kwestie van smaak. Hoeveel groente eet je nu op een dag?
• Als je van toetjes houdt, vooral toetjes blijven eten. Maak ze zelf. Met zoetstof.
• 5km hardlopen, 3 x per week : ^O^

Ik zie de taart niet terugkomen in je lijstje? Als je ze niet eet kan je ze rustig blijven bakken hoor ;).

-edit- Welkom!
pi_97730146
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 11:48 schreef Probability het volgende:
Hij wilt klopt niet, dat weer ik, maar is dat omdat het een onregelmatig werkwoord is?
http://nl.wikipedia.org/w(...)erlandse_werkwoorden
Ja doei.
  zondag 5 juni 2011 @ 11:51:52 #173
43653 sigme
Veraan
pi_97730150
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 11:48 schreef Probability het volgende:
Het is een onregelmatig werkwoord omdat het niet "hij wilt" is.
  zondag 5 juni 2011 @ 11:54:20 #174
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97730204
Welkom Floria, welkom terug Californium!

X-Men, die wil ik ook zien! :9

Gisteren bij een lokaal winkeltje geweest die o.a. prints / giclees / original artwork verkoopt van animatiefilms (vooral veel Disney), boh O+ Ik wil al een tijdje iets moois voor aan een grote kale muur in ons huisje, en zie genoeg moois maar nog niet iets wat echt 'wauw' is - nu heb ik allerlei leuks gezien daaro! O+ Wel vrij prijzig (voor mij :') ), maar misschien... :9
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_97730269
Oei!
In een poging huisvrouwig te doen, ben ik aan de strijk gegaan. Nu lijkt het stoomding dus te lekken, en verscheen er ineens een roestige plek op de kraag van mn nieuwe (lichtblauw gestreepte) keischattige bloesje ;(

Is dit nog te redden met wassen?
  zondag 5 juni 2011 @ 11:57:30 #176
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97730293
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 11:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oei!
In een poging huisvrouwig te doen, ben ik aan de strijk gegaan. Nu lijkt het stoomding dus te lekken, en verscheen er ineens een roestige plek op de kraag van mn nieuwe (lichtblauw gestreepte) keischattige bloesje ;(

Proberen kan iig geen kwaad lijkt me.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_97730309
quote:
2s.gif Op zondag 5 juni 2011 11:51 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, zo ver was ik ook, maar WAAROM gebruik je die T niet?
  Vis een optie? zondag 5 juni 2011 @ 11:58:53 #178
70532 loveli
N
pi_97730324
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 11:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom Floria, welkom terug Californium!

X-Men, die wil ik ook zien! :9

Gisteren bij een lokaal winkeltje geweest die o.a. prints / giclees / original artwork verkoopt van animatiefilms (vooral veel Disney), boh O+ Ik wil al een tijdje iets moois voor aan een grote kale muur in ons huisje, en zie genoeg moois maar nog niet iets wat echt 'wauw' is - nu heb ik allerlei leuks gezien daaro! O+ Wel vrij prijzig (voor mij :') ), maar misschien... :9
Zelf iets maken een optie? Kan me herinneren dat je talent hebt voor wauw.
crap in = crap out
  zondag 5 juni 2011 @ 11:58:58 #179
43653 sigme
Veraan
pi_97730330
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 11:58 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja, zo ver was ik ook, maar WAAROM gebruik je die T niet?
Er is geen "waarom". Omdat.
pi_97730368
quote:
10s.gif Op zondag 5 juni 2011 11:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Er is geen "waarom". Omdat.
Daarom.
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 5 juni 2011 @ 12:00:31 #181
70532 loveli
N
pi_97730376
Puff, eerst even oma weet raad ofzo raadplegen, misschien dat je beter eerst een huismiddeltje kunt proberen. Roestvlekken zijn evil.
crap in = crap out
pi_97730417
quote:
Oei!

Het stoomding lekt niet denk ik, je bent hem gaan gebruiken voor hij lampje uit is (verwarmen) gegaan en dan lekt hij inderdaad de rommel die erin zit.
Schoonmaken en pas gebruiken wanneer hij afgeslagen is (dus warm genoeg) wellicht lekt hij dan niet.

Blouse meteen met overvloedig water afspoelen, dan restantvlekken met shout insmeren en in de wasmachine.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 5 juni 2011 @ 12:02:17 #183
43653 sigme
Veraan
pi_97730429
quote:
Oei!

Huishouden op rolletjes schrijft zuringzout of oxaalzuur voor. Voor heel tere weefsels citroensap of citroenzuur. Heb je zoiets in huis? Dan kan ik de rest van de instructies wel overtypen :).
pi_97730448
wie strijkt er dan ook? :P
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 5 juni 2011 @ 12:03:05 #185
70532 loveli
N
pi_97730449
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:02 schreef sigme het volgende:
Huishouden op rolletjes
Dat heb ik nodig :')
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 5 juni 2011 @ 12:03:15 #186
70532 loveli
N
pi_97730454
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
^^
crap in = crap out
  zondag 5 juni 2011 @ 12:03:31 #187
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97730464
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 11:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Zelf iets maken een optie? Kan me herinneren dat je talent hebt voor wauw.
Oh niet zoveel talent :D Heb al een heule tijd niks meer gemaakt en al helemaal niks met wauw :@
pi_97730475
Goeiemorgenmiddag!

Gisteren tuinmeubels besteld en vriendje is een barbecue in elkaar aan het zetten. Het wordt nog eens wat hier. :)

Maar goed dat ik nooit strijk... :+
-edit- Ah, en ik ben niet de enige zie ik. :D
Know that while you sleep
Everything has changed
  zondag 5 juni 2011 @ 12:05:05 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97730516
quote:
Ik!
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zondag 5 juni 2011 @ 12:05:14 #190
70532 loveli
N
pi_97730520
Ik kan meer mannen opnoemen die strijken dan vrouwen. Bestaan er geen strijkvrije overhemden meer?
crap in = crap out
pi_97730521
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:02 schreef sigme het volgende:

[..]

Huishouden op rolletjes schrijft zuringzout of oxaalzuur voor. Voor heel tere weefsels citroensap of citroenzuur. Heb je zoiets in huis? Dan kan ik de rest van de instructies wel overtypen :).
50+.nl zegt citroenzuur-zoutpapje
  zondag 5 juni 2011 @ 12:05:21 #192
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97730526
quote:
^^
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_97730534
quote:
^^ goed ophangen FTW *)
pi_97730551
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:05 schreef loveli het volgende:
Ik kan meer mannen opnoemen die strijken dan vrouwen. Bestaan er geen strijkvrije overhemden meer?
Jawel maar die zien er vaak heel oubollig uit ;)
pi_97730562
quote:
2s.gif Op zondag 5 juni 2011 11:51 schreef sigme het volgende:

[..]

:*
  zondag 5 juni 2011 @ 12:06:39 #196
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97730570
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:05 schreef loveli het volgende:
:Y
Mijn vriendje heeft er 2 van de C&A :+ En twee blousejes die gekreukeld hóren, maar waardoor ik me altijd een slechte huisvrouw voel _O-
  zondag 5 juni 2011 @ 12:06:50 #197
43653 sigme
Veraan
pi_97730577
  Vis een optie? zondag 5 juni 2011 @ 12:07:41 #198
70532 loveli
N
pi_97730605
Het is een serie!
crap in = crap out
  zondag 5 juni 2011 @ 12:07:41 #199
43653 sigme
Veraan
pi_97730606
quote:
10s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:06 schreef conleche het volgende:

[..]

:*
Waarom? Daarom!
pi_97730626
ik kàn niet eens strijken :') en als Mr.Mo ooit overhemden nodig heeft dan strijkt hij ze zelf *) heef thij tot nu toe ook zelf gedaan :+
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')