Ja, ik heb een Garmin GPS-horloge. Conleche heeft laatst zo'n zelfde gekocht en vindt het een miskoop, ik heb deze nu al een hele tijd en vind 'm geweldig.quote:Op zondag 5 juni 2011 09:31 schreef Amsel het volgende:
Sigme, hoe houd jij je tijd en afstand bij, heb jij zo'n horloge?
Oh, het lukt ons wel heel goed om samen op te lopen. Voor hem is het beter om wat rustiger te lopen dan hij uit zichzelf doet en voor mij is het niet verkeerd om me echt in te spannen.quote:Op zondag 5 juni 2011 09:41 schreef Laureline het volgende:
Dat vind ik zo irritant aan samen lopen, dat die tempo's (ja Vik, ik weet dat het tempi is) altijd anders liggen.
Dit heb ik inderdaad ookquote:Op zondag 5 juni 2011 09:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, het lukt ons wel heel goed om samen op te lopen. Voor hem is het beter om wat rustiger te lopen dan hij uit zichzelf doet en voor mij is het niet verkeerd om me echt in te spannen.
Loop jij nog wel eens een rondje? Of naai je alleen nog maar?
Vorige week liep ik nog even mijn rondje van een half uur door het bos, dat was best weer zwaar! Het was wel warm toen, dat scheelt. En ik probeer af en toe nog wel op de crosstrainer te staan, dat is wat minder een 'onderneming' dan het rennen.quote:Op zondag 5 juni 2011 09:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, het lukt ons wel heel goed om samen op te lopen. Voor hem is het beter om wat rustiger te lopen dan hij uit zichzelf doet en voor mij is het niet verkeerd om me echt in te spannen.
Loop jij nog wel eens een rondje? Of naai je alleen nog maar?
Heb een boxspring overgenomen en had al een heerlijk matras!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:57 schreef Ml-etje het volgende:
wat heb je voor een nieuw bedje?
/
Mobiel
[..]
Bootje varen.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:05 schreef Goodbye het volgende:
Morning![]()
Ik had gehoopt dat het toch nog droog zou zijn vandaag. Mijn ouders komen vandaag langs en ik wilde graag even met het bootje wegDan maar iets anders leuks verzinnen, ik hou er niet van om alleen maar op de bank te zitten.
Floria, je eet inderdaad te weinig. 's Ochtends 2 volkoren boterhammen met ander beleg nemen? En dan die kwark lekker als tussendoortje nemen!Ik zou jezelf trouwens niet altijd vlokken en chocola ontzeggen, dat kan best wel af en toe
• Vlokken vervangen door honing is geen verbetering.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:51 schreef Floria het volgende:
Morning!
Volg deze reeks al maanden, zo niet jaren
Ga nu maar eens een poging doen om mee te schrijven. Na 2 zwangerschappen wil ik nu toch echt meer/beter gaan afvallen.
Ik loop minstens 3x pw hard en loop 5km in ongeveer eenhalf uurtje. Ik merk dat mijn condititie flink vooruit is gegaan en afvallen doe ik ook een beetje maar ondertussen blijf ik wel enorm veel taarten bakken enzo dus daar moet ik maar eens mee gaan kappen
Ik eet nu rdelijk 'normaal' m.i maar ik zie wel waar er winst te behalen is.
Zo ontbijt is meestal met 2 volkoren boterhammen met vlokken. Heerlijk! Niet zo goed beleg dus dat moet anders. Ik zit te denken aan (volle)kwark met banaan en beetje honing.
T: eet ik niets, of een appeltje
L: ik werk en het is lastig on een goede lunch te nuttigen. Meestal eet is instant noodles maar die zijn evil! ( maar wel lekker!)
T: niets
D: Ik eet geen vlees, wel vis. Geen hollandse pot maar wel veel groenten in allerlei gerechten. Toetje: I <3 Arla vanille yoghurt maar daar zit veel suiker in.
Meestal snaai ik nog wat chocolade bij de thee. Geen hele repen maar toch wel max 50 gram ofzo.
Dus.
Ik moet mijn beleg gaan vervangen of iets anders gaan ontbijten.
Ik moet aan de twee tussendoortjes ipv geen of slechts 1. Ik eet te weinig fruit.
Geen chocolade meer in de avond.
Geen toetje?
Maar ik denk dat als ik al het slechte weg haal ik te weinig eet, klopt dat? Ik ben 185 lang en weeg 93 kilo.
Ik wil toch echt naar -15 kilo.
Wie kan zijn licht hierover laten schijnen?
http://nl.wikipedia.org/w(...)erlandse_werkwoordenquote:Op zondag 5 juni 2011 11:48 schreef Probability het volgende:
Hij wilt klopt niet, dat weer ik, maar is dat omdat het een onregelmatig werkwoord is?
Het is een onregelmatig werkwoord omdat het niet "hij wilt" is.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:48 schreef Probability het volgende:
Hij wilt klopt niet, dat weer ik, maar is dat omdat het een onregelmatig werkwoord is?
Proberen kan iig geen kwaad lijkt me.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oei!
In een poging huisvrouwig te doen, ben ik aan de strijk gegaan. Nu lijkt het stoomding dus te lekken, en verscheen er ineens een roestige plek op de kraag van mn nieuwe (lichtblauw gestreepte) keischattige bloesje![]()
Is dit nog te redden met wassen?
Ja, zo ver was ik ook, maar WAAROM gebruik je die T niet?quote:Op zondag 5 juni 2011 11:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is een onregelmatig werkwoord omdat het niet "hij wilt" is.
Zelf iets maken een optie? Kan me herinneren dat je talent hebt voor wauw.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom Floria, welkom terug Californium!
X-Men, die wil ik ook zien!![]()
Gisteren bij een lokaal winkeltje geweest die o.a. prints / giclees / original artwork verkoopt van animatiefilms (vooral veel Disney), bohIk wil al een tijdje iets moois voor aan een grote kale muur in ons huisje, en zie genoeg moois maar nog niet iets wat echt 'wauw' is - nu heb ik allerlei leuks gezien daaro!
Wel vrij prijzig (voor mij
), maar misschien...
Er is geen "waarom". Omdat.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:58 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja, zo ver was ik ook, maar WAAROM gebruik je die T niet?
Het stoomding lekt niet denk ik, je bent hem gaan gebruiken voor hij lampje uit is (verwarmen) gegaan en dan lekt hij inderdaad de rommel die erin zit.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oei!
In een poging huisvrouwig te doen, ben ik aan de strijk gegaan. Nu lijkt het stoomding dus te lekken, en verscheen er ineens een roestige plek op de kraag van mn nieuwe (lichtblauw gestreepte) keischattige bloesje![]()
Huishouden op rolletjes schrijft zuringzout of oxaalzuur voor. Voor heel tere weefsels citroensap of citroenzuur. Heb je zoiets in huis? Dan kan ik de rest van de instructies wel overtypenquote:Op zondag 5 juni 2011 11:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oei!
Oh niet zoveel talentquote:Op zondag 5 juni 2011 11:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Zelf iets maken een optie? Kan me herinneren dat je talent hebt voor wauw.
50+.nl zegt citroenzuur-zoutpapjequote:Op zondag 5 juni 2011 12:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Huishouden op rolletjes schrijft zuringzout of oxaalzuur voor. Voor heel tere weefsels citroensap of citroenzuur. Heb je zoiets in huis? Dan kan ik de rest van de instructies wel overtypen.
^^quote:
^^ goed ophangen FTWquote:
Jawel maar die zien er vaak heel oubollig uitquote:Op zondag 5 juni 2011 12:05 schreef loveli het volgende:
Ik kan meer mannen opnoemen die strijken dan vrouwen. Bestaan er geen strijkvrije overhemden meer?
quote:Op zondag 5 juni 2011 11:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is een onregelmatig werkwoord omdat het niet "hij wilt" is.
quote:Op zondag 5 juni 2011 12:05 schreef loveli het volgende:
Ik kan meer mannen opnoemen die strijken dan vrouwen. Bestaan er geen strijkvrije overhemden meer?
quote:
Waarom? Daarom!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |