Volgens mij ben je daarom te lief tegen hem geweest en is de boodschap die je had willen brengen niet goed overgekomen.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:58 schreef _Calimero_ het volgende:
Eens met het laatste. Dat is inderdaad de feitelijke boodschap die ik voor hem heb, nu niet en nooit niet. Maar ik wil hem niet kwetsen, hij heeft niks misdaan, is gewoon nog jong, onzeker, was ontzettend verliefd op mij en is een ZEER gevoelig/met net zo veel gevoel voor drama- persoon...
maar als ik niet duidelijk ben, blijft hij dus om de zoveel maanden weer contact opnemen en ik heb er gewoon geen zin meer in. Ik heb mijn ware en alle andere scharrles/exen moeten uit mijn leven weg![]()
en inderdaad zeg ik niet dat ik de tijd zo speciaal vond, maar mag hij dat van mij zo interpreteren, als hem dat helpt. Voor mij stelde het namelijk weinig voor
Gister is de was dus in de droger geweest en daarom strijk ik nu.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:55 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Echt? Lijkt me heerlijk een droger! ik heb zo;n hekel aan was ophangen
Oneens. Warm uit de droger gladstrijken/ophangen => minder strijken.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Gister is de was dus in de droger geweest en daarom strijk ik nu.![]()
Zonder droger strijk je de helft minder!
Jahaaaa, maar dan is onze hele onderlinge discussie dus onnodig geweest, omdat ik dat in mijn eerste post hierover ook al zei. Met uitzondering van het zinnetje nu niet, nooit niet. Maar als jij dat er ter verduidelijking bij wilt hebben: be my guest. Ik zal het zonder blijven doen.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat is een ander verhaal. Maar dan zeg je echt: "Ik wil mijn tijd niet in jou steken, nu niet, nooit niet." Dat is gewoon duidelijk. Maar ik kan niet ruiken of iemand het echt te druk heeft of het te druk zijn als excuus gebruikt, dus je helpt jezelf en de ander meer als je meteen duidelijk bent. Ik snap niet waarom mensen daarin niet gewoon eerlijk kunnen zijn
.
Gister om elf uur thuis ofzo, toen geen zin meer.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Oneens. Warm uit de droger gladstrijken/ophangen => minder strijken.
ik vind dat ik toch al wel duidelijk ben geweest, maar waarschijnlijk wel ja.. lomp/bot zijn is misscien minder aardig, maar komt wel altijd aanquote:Op zondag 5 juni 2011 14:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens mij ben je daarom te lief tegen hem geweest en is de boodschap die je had willen brengen niet goed overgekomen.
Of zit ik mis?
Oehoehoeeequote:Op zondag 5 juni 2011 14:05 schreef conleche het volgende:
De volgende keer dat ik een ex-scharrel in de sportschool een blauwtje laat lopen
Nou ja, de boodschap is nu overgekomen geloof ik. Ga je alleen Mo PM-en?quote:Op zondag 5 juni 2011 14:07 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik vind dat ik toch al wel duidelijk ben geweest, maar waarschijnlijk wel ja.. lomp/bot zijn is misscien minder aardig, maar komt wel altijd aan![]()
Ik zal PM sturen Mo
Ik ookquote:
Is Hull --> Leeds te bereizen voor je? (ben even kwijt waar Hull ligtquote:Op zondag 5 juni 2011 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, Maria, hebben die Engelsen nog een baan voor me denk je?![]()
Nog even mijn 2 cent, maar ik ben al die zogenaamde gevoelige/gevoelsmensen toch zo beu hè. In de praktijk betekent dat schermen met al die gevoeligheid bij iemand vooral een enorm egocentrische houding, en zichzelf op een hoger plan zetten dan de rest van de mensheid (ongevoelige apparaten die ze er zijn!), terwijl er wordt verwacht dat zíj wel zoveel mogelijk worden ontzien: ze zijn immers zo gevoelig!quote:Op zondag 5 juni 2011 13:58 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Eens met het laatste. Dat is inderdaad de feitelijke boodschap die ik voor hem heb, nu niet en nooit niet. Maar ik wil hem niet kwetsen, hij heeft niks misdaan, is gewoon nog jong, onzeker, was ontzettend verliefd op mij en is een ZEER gevoelig/met net zo veel gevoel voor drama- persoon...
maar als ik niet duidelijk ben, blijft hij dus om de zoveel maanden weer contact opnemen en ik heb er gewoon geen zin meer in. Ik heb mijn ware en alle andere scharrles/exen moeten uit mijn leven weg![]()
en inderdaad zeg ik niet dat ik de tijd zo speciaal vond, maar mag hij dat van mij zo interpreteren, als hem dat helpt. Voor mij stelde het namelijk weinig voor
Gooi het eruit!!!!quote:Op zondag 5 juni 2011 14:14 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nog even mijn 2 cent, maar ik ben al die zogenaamde gevoelige/gevoelsmensen toch zo beu hè. In de praktijk betekent dat schermen met al die gevoeligheid bij iemand vooral een enorm egocentrische houding, en zichzelf op een hoger plan zetten dan de rest van de mensheid (ongevoelige apparaten die ze er zijn!), terwijl er wordt verwacht dat zíj wel zoveel mogelijk worden ontzien: ze zijn immers zo gevoelig!
Ligt eraan of hij zichzelf zo gevoelig noemt of dat hij zo ingeschat wordt en anderen dat soort beslissingen voor hem gaan maken.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:14 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nog even mijn 2 cent, maar ik ben al die zogenaamde gevoelige/gevoelsmensen toch zo beu hè. In de praktijk betekent dat schermen met al die gevoeligheid bij iemand vooral een enorm egocentrische houding, en zichzelf op een hoger plan zetten dan de rest van de mensheid (ongevoelige apparaten die ze er zijn!), terwijl er wordt verwacht dat zíj wel zoveel mogelijk worden ontzien: ze zijn immers zo gevoelig!
Ach lieffie toch! Kussiekroel!quote:Op zondag 5 juni 2011 14:14 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nou ja, ik kon, zeker in het verleden, ook best snel geraakt worden door negatieve dingen m.b.t. mij. Maar zorg dan wel zelf niet-ambigu, niet kwetsend en duidelijk te zijnquote:Op zondag 5 juni 2011 14:14 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hoe slecht? En herkenbaarquote:Op zondag 5 juni 2011 14:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Gooi het eruit!!!!
Maar wel een beetje waar. Te gevoelige mensen wantrouw ik ook altijd een beetje en ze moeten ook niet met slechte gedichten aankomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |